Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Pillars of Eternity

Hozzászólások

(#1) celf


celf
őstag

Akkor bootolom a témát.

Én jelenleg ezért raktam össze a kb 4 éve darabokban lévő PC-met.
Egyenlőre már az intrótól befagyott (kell egy GPU csere), de amit eddig láttam az nagyon szép. Kicsit oldschool ,még az Infinity Engine game-eknél is régebbi érzés fogott el.
És ennél jobb érzést nem is várhattam volna!

Amint szerzek egy normális videókarit, belemerülök jobban.
:C

(#2) Tom5 válasza celf (#1) üzenetére


Tom5
addikt

Ma kezdtem. Kíváncsi vagyok rá! :K

(#3) celf


celf
őstag

erre válaszul, másik topikból:

bugylee:

a játékkal kapcsolatban még nem tudok érdemben nyilatkozni, de úgy tűnik, hogy az RPG fogalma mint olyan, nem egészen tiszta a számodra. no offense :)

(#4) L_ajos


L_ajos
őstag

Csak hogy tudjam hol vagyok :) - akik vannak TS-en és beszélgetnek is a játékról, írjon már rám :) Szívesen csatlakoznék :) - játék még mindig űt. Most kezdtem újra, és csak kigondolni hogy mivel kezdjek is fél nap volt :) - jól meggondolom :D

PSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit

(#5) frame>24


frame>24
addikt

Spoiler?
.
.
.
.
.
.

Kezdtem egy játékot, de rögtön az elején volt bug: nem működött a balklikk. Exit-Reload után jó volt (eredeti champion edition game, kulcs a Gamekeys4all-ról, Steames).
Aztán, amúgy magabiztosan Hard fokozaton indítottam egy Wizardot, éshát az első "megmérettetésnél" (ambush), halál. (mert béna voltam és behúztam magunkat a tömegbe)

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#6) Titanone


Titanone
tag

Nekem csak az a legnagyobb bajom a játékkal nehezen találom a "segítőket",de még az elején vagyok.Meg nem tudom merre menjek mert, amerre terel a játék az egyenlőre elég nehéz. Bár én "Diablo" stíluson nőttem fel. Én soha nem játszottam hasonló rpg-vel.

(#7) fatorzs


fatorzs
tag

A hétvégén mentem egy kicsit, sajna nem annyit, mint szerettem volna (de mindig újrakezdtem egy kicsit másik karakterrel :) jó BG hagyományok szerint)
Egyelőre nagyon tetszik ,hangulatos, jó a rendszer, van jelentősége a statoknak, szóval érdekes.

Akinek radeon kártyája van, és nagyon mosott a kép, az kapcsolja ki a catalyst control centerben a supersamplingot (vagy várjon a patchre).

#6 Titanone

Dél felé menj, Guilded Vale-ben van két npc, plusz a fogadóban felbérelhetsz még kalandozókat. Ha egy harc túl nehéz, ne erőltesd, gyere vissza később, ha már erősebb vagy:)

(#8) frame>24 válasza fatorzs (#7) üzenetére


frame>24
addikt

Nekem Radeon van, és csak akkor mosott picit a terep, de csak a terep, ha bezoomolok. Ezt akarják patchelni?- mert szvsz ez csak a textúra nagyítás miatt pixelesedés.

Más:
Egészen belemerültem tegnap, alig tudtam letenni. Nagyon kell a "kompánion," (hard level) nálam csak 1 wiz csatlakozott valahol, így fogadtam Guilded Vale-ben egy adventurert ---> barbár lett. Tetszik, hogy mi magunk kreálhatjuk meg a felfogadott bárkit aminek akarjuk. Szal csináltam egy brutál melee barbárt, mert kell valaki elénk a varázslás alatt. (mondjuk lehet, hogy tanknak jobb lett volna valami paladin, de mindegy)

Kíváncsi leszek, meddig tart a lendület.

[ Szerkesztve ]

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#9) fatorzs válasza frame>24 (#8) üzenetére


fatorzs
tag

Elméletileg az élsimítás miatt van! De ki tudod próbálni a konzolból is ("ö" betű a magyar billentyűzeten, majd Enter), írd be hogy "msaa 0" idézőjelek nélkül. Nézd meg, hogy így jobb-e vagy sem. Csak ezzel az a gond, hogy ha tölt a játék, akkor visszaáll eredetire. A patch meg annyi lesz, hogy bekerül az opciók közé egy kapcsoló erre.
De gondolom nem mindenkit érint ez a hiba.

Varázslóval milyen spelleket érdemes használni? Aloth-tal leginkább csak a slicken-t meg a lángszórót használom, a buffok nem tűnnek túl hatékonynak...

(#10) kemotox


kemotox
addikt

Hú emberek ez a játék istenkirály! Letöltöttem internet Tescóból, hogy kipróbáljam, és azt kell hogy mondjam, nagyon tuti, igazán megérdemlik a fejlesztők a lóvét. Steames verziót szeretnék mindenképp, viszont "kicsit" sokkalom az árát :S Tudtok valami tutibiztosan megbízható, olcsó kulcsos témát? Mostanában sokat lehet olvasgatni, hogy tiltják a G2A és társairól származó kulcsokat.

Felfedeztem egy bugot is: Valami klikkelő vagy milyen hang "beragad" és folyton hallani. Elég idegesítő :S Azt olvastam, hogy valami tooltippel kapcsolatos, de azokat kikapcsoltam. Találkozott még valaki ezzel a dologgal?

(#11) frame>24 válasza fatorzs (#9) üzenetére


frame>24
addikt

Level 3 wizardként nem sokat tudok még mondani, de pl. a slicken pont nagyon hasznos tud lenni, mert folyton elesnek tőle a mobok.
Aztán van az ún. "Bulwark Against The Elements" - ez kezdetben jól véd ellenséges casterek és egyéb elemental sebzéssel rendelkező támadóktól.
Lángszóró (Fan of flames) jó és magas terület sebzés, de nagyon lassú cast idő és vigyázni kell a barátokra.
Minoletta's Minor Missiles - szvsz alap, távolba ható lövés.
Concelhaut's Parasitic Staff - ha közelharcra kényszerülsz egyedüli, gyenge támadó ellen.

De ez annyi mindentől függ, csapatösszetétel, egyéni stílus, stb. Én pl. szinte mindig a lehető legtávolabbra ható / nagy területen sebző spellekre szoktam menni.
A javát még nem láttuk.

[ Szerkesztve ]

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#12) fatorzs válasza frame>24 (#11) üzenetére


fatorzs
tag

Közben rájöttem, hogy a talált grimoárokból is meg lehet tanulni varázslatokat, így kevésbé számít, hogy a szintlépésnél mit választok.
Mondjuk én csak normál nehézségen játszom, így könnyebben megyek a hülyeség felé, pl a negyedik szinten lehetett egy olyat választani, hogy a könyvvel arculcsapja az ellent, ha túl közel merészkedik.... naná! :))

(#13) Sonja


Sonja
veterán

Pillars of Eternity has a major buff-stripping bug

Micsoda bug. :)

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#14) sagajr78 válasza frame>24 (#8) üzenetére


sagajr78
tag

Ahol van felvehető companion (aki annyiban tér el a bérelhető magad gyártotta tucat NPC-ktől, hogy van véleménye, van feladat amit ad és olykor diskurálhatnékja van) ott látszik a térképen is méghozzá nevesítve. A neve ki lesz írva. Így például belépve az első faluba és térképre kapcsolva látható két név. Mindkettő Companion-t takar. Egyikük (Edér) egy harcos, a másikuk varázsló.

Később lesz még pap, agybuzerátor, druida, ranger, chanter is akiket felvehet a játékos és ezek mindegyike látszani fog a térképen is (a pap csak bizonyos szintű ismertség és feladat teljesítése után kerül elő, a többiek fixen ott lesznek ahol lenniük kell).
A maximális létszám 6 fő (karaktert is beleértve de a ranger-ek állatait nem számolva). Fontos tudni, hogy ha itt egy companion meghal az halott is marad, nincs resurrection. Szóval óvatosan a nagy hősies rohamokkal, mert így jóféle sztoriktól, érdekességektől és személyiségektől esik el a játékos.

A játék egyébként végigvihető szólóban is (achievement is van rá ha nem GOG változattal nyomja az ember mert ott nincs achievement, cserébe a legtöbb bug ami előjött steam-es verzióknál - például eltűnő ranger comapnion, dupla kattintós bug, meg nem jelenő achievement-ek - az itt nem fordul elő) és nem is nehéz, csak másként kell játszani, máshová helyezni a hangsúlyt.

A hard nehézség meg lényegében több helyütt könnyebb mint a normál, mert normálhoz képest kevesebb de erősebb lénytípust vonultat fel a sok kisebb helyett a játék. Itt pedig ami igazán veszélyes a harcban az a tömeg. Több gyengébb ellenfél kordában tartása lényegesen nehezebb, mint kevesebb de erősebb lényé. A csapdák hard fokozaton kicsit nagyobbat csapnak a kisebb fokozatokhoz képest, így prímán használhatóak.
Emellett hard-on kicsit drágábbak a cuccok meg legfeljebb 2 adagnyi pihenésre elegendő alapanyag lehet a csapatnál, tehát gyakrabban kell visszatérni a fogadókba pihenni.
Ja és egyes skill/tulajdonság tesztek amik szövegekben kerülnek elő, magasabb értéket igényelnek.

Például normál nehézségen a kezdő táborban lévő harcnál összesen 9 ellenfél volt, hard fokozaton csak 6. Később a romoknál a pókok/fekete zselé/takony szörnyikék száma is kevesebb cserébe nem a leggyengébb hanem az egyel erősebb típus lézeng belőlük. Normálon elég egy 13-as tulajdonság teszt a kezdeti menekülő brancs egyik tagjának megmentéséhez, hard fokozaton ehhez 15-ös érték kellett.

(#15) Joco_77 válasza kemotox (#10) üzenetére


Joco_77
aktív tag

"Mostanában sokat lehet olvasgatni, hogy tiltják a G2A és társairól származó kulcsokat."

Konkrét linket is tudsz erre, vagy ez olyan légbőlkapott valami ?

(#16) fatorzs


fatorzs
tag

Kinn van az első patch a steamen... javítások listája: link
GOG-osoknak még várni kell....

(#17) celf válasza fatorzs (#12) üzenetére


celf
őstag

ezt sikeresen beválasztottam, és rájöttem, hogy hülyeség volt bizony :D

(#18) celf


celf
őstag

szerintetek milyen harcos class a legjobb kezdőkarakternek?
És milyen attributumokkal ?

Másik kérdés:
az xp akkor úgy oszlik, hogy minél többen vagyunk a csapatban annál kevesebb marad a karaktereknek, ugye?

Illetve kinek a Resolve-ja vagy intije számít mondjuk questek megoldásában vagy beszélgetés közben, a fő karakteré, vagy elég ha van egy okos/ügyes npc, aki majd elintézi a talk-ot?

Ezekre még nem igazán sikerült egyértelmű választ találjak, csak ahogy figyeltem játék közben úgy tűnt, ez a menete a dolgoknak...

(#19) fatorzs válasza celf (#18) üzenetére


fatorzs
tag

Bármelyik jó, én sima harcost indítottam. 16 11 11 15 10 15 statokkal. De mindegyik stat hasznos valamilyen szinten, szóval nehéz teljesen használhatatlan karaktert csinálni:)

Ha kevesebben vagytok, akkor igen, az egyes karakterek több xpt kapnak, de úgy tudom, nem lineáris a változás, feleanniyan nem fogtok kétszer gyorsabban fejlődni. Amúgy rengeteg tapasztalatin pont van a játékban, szerintem nem érdemes kisebb partival menni.

A párbeszédeknél csak a saját karaktered tulajdonságai számítanak.

(#20) bugylee


bugylee
tag

Az OP csapat:

2xPaladin (1H+shield, aura, hold the line)
2xChanter (summon hegyek, aura, távolsági)
2xCipher (DPS, single target lock) vagy 2xRogue a sunnyogóknak (DPS)

[ Szerkesztve ]

(#21) celf válasza bugylee (#20) üzenetére


celf
őstag

2x? :)

(#22) bugylee válasza celf (#21) üzenetére


bugylee
tag

2x :K

De lehet 2xpala + 4xchanter kombó is. OP.

A két pala blokkolja az utat addig, míg a chanterek meg nem idézik a lényeiket. Onnantól fogva mészárlás van. :DD

(#23) celf


celf
őstag

amugy az Edért vagy kit en nem tudtam felvenni NPC-nek.

(#24) celf válasza bugylee (#22) üzenetére


celf
őstag

ja csakk egy pillanatra azt hittem, hogy 2+2+2+2 karaktert inditasz (nem lattam a rogue elott a "vagy"-ot), ugyhogy gondoltam ez nem jelentheti, hogy 2db pala, 2db chanter, stb :D

mindenesetre erdekes lehet a kalandozocsapatod hattertortenete... :DDD mar ha van olyan nekik :D :P

(#25) sagajr78 válasza celf (#23) üzenetére


sagajr78
tag

Próbáld újra. Esélyesen azért nem sikerült, mert te magad mondtad neki, hogy ne jöjjön/menjen a karaktereddel (ez is a diskurzus egyik lezáró opciója de ha visszamész hozzá akkor lehet újra tárgyalni a magaddal viteléről, ha csak nem voltál valami égbekiáltóan ellenszenves egyén vele szemben). Beszélj vele megint, csak legyen legalább egy szabad hely a csapatban (maximum 6 fős csapattal lehet bandázni amibe a ranger állatkája nem számít bele).

Harcias karakternek a harcos príma, mert harc közben is töltődik vissza a stamina értéke, kvázi regenerálódik. Ha nagy pofonokat akarsz osztani akkor class-tól függetlenül magas might kell. Ha pontosságra és gyors cselekvésre törekszel akkor dexterity, amennyiben védekezésben akarsz jeleskedni karaktereddel akkor perception és resolve. Intelligence jól jön bármely képesség hatóidejének és hatótávjának növelésében és ez határozza meg a tudati védelmét a karakternek. Nincs hanyagolható vagy szükségtelen tulajdonság, mindegyik hasznos és fontos is a karakter túlélése szempontjából.

Chanter-rel csak óvatosan, mert minden csapatban lévő chanter egy játékhiba miatt (ismerik a készítők, próbálják javítani) extrém módon növeli a save méretét és sokkal jobban növeli a töltési/mentési/térképváltási időtartamot is a játékban. Ahogy egyre többet játszol a játékkal, úgy a töltés/mentés/területváltás egyre hosszabb időbe fog kerülni.

[ Szerkesztve ]

(#26) frame>24 válasza sagajr78 (#25) üzenetére


frame>24
addikt

"Csánter": Jó tudni!

Akkor kirúgom a cápafogú bohócot a retekbe (sokat úgysem csinál), és felveszem a helyére a kereszteződésnél szotyizó zöld törpecsajt, aki íjásznak tűnik.

[ Szerkesztve ]

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#27) sagajr78 válasza frame>24 (#26) üzenetére


sagajr78
tag

Ranger a hölgyemény valóban és ellentétben Kana-val a chanter-rel, az ő feladata legalább hosszú és érdekes, nem olyan gyorsan és könnyen lerendezhető mint Kana feladata. :)

Kirúgni meg nem kell senkit, parkoltassad a felvett de "használaton kívüli" companion-okat a fortress-ben és ha már helyreállítottad a great hall-t akkor utána lehet az ott kapott quest-ekre és egyéb feladatokra küldözgetni őket hogy pénzt, tárgyakat, alapanyagokat és elismerést hozzanak a karakterednek, illetve XP-t maguknak.

Egyébként mocskosul erős a chanter, mint class, csak van egy hülye beállítási probléma a programban ami miatt a mentéseket csúnyán elkeféli ez a karakter típus.

(#28) celf válasza sagajr78 (#25) üzenetére


celf
őstag

Most már nem tudom visszanézni, de 99%-ban figyelek, és nem mondok hülyeséget senkinek a gámában. Kb 2-3 sort tudtam dumálni vele. Most meg ha hozzászólok, azt írja, hogy mosolyog, és kellemes napot kíván. :F

Stronghold (vagy fortress?) mikor lesz? Vagy ezt a Meadw... nem tudom hogy hívják, másik, őrült watcher strongholdját lehet majd átalakítani sajáttá?

(#29) frame>24 válasza sagajr78 (#27) üzenetére


frame>24
addikt

Nos az a bajom, hogy parkoltatom/-nám, de amikor összefutottunk vele, már telített party volt, és mondtam neki, hogy come with me, csak nem cseréltem le senkivel.
Ekkor az erőd és a great hall már készen állottak. Mikor visszamentem az erődbe, hogy elküldjem questre fejlődni, nem találtam sehol, csak a party listában, "recruitolható"-ként.

Most kell vele egy recruit-leave ciklust csinálni, hogy ott legyen? (de mindegy is, mivel csere lesz, majd akkor megy az énekes privát küldetésezni)

[ Szerkesztve ]

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#30) celf


celf
őstag

kozben rajottem, hogy pont nem eleg nagy a fő karakteremnek a resolvja (10) se az intije (11), ahhoz, hogy legalapabb dolgokat ki tudjam dumalni conversation-okben...
szerintetek rogue main characternek milyen? milyen statokkal kene inditani?

(#31) sagajr78 válasza frame>24 (#29) üzenetére


sagajr78
tag

Hogyan volt telítve a parti? Telenyomtad haszontalan és szükségtelen zsoldosokkal? Mert companion-ból addigra még csak 2-t tudsz felvenni, ő lesz a harmadik, aztán ha rendet raktál a pincében akkor a szobor elmondja hol a negyedik.

Ha helyreállítottad a fogadó jellegű házikót és annak is a felső szintjét akkor ott fogod megtalálni ha már felvetted. De egyébként ha a fortress-ben vagy akkor simán csak bökj az alul lévő vár ikonra és ott is tudod cserélgetni a csapatban lévő karaktereket. Onnan tudod felvenni a csapatba.

Quest-re küldeni meg szintén a kérdéses ikonra bökve tudod csak ott az első vagy a második opciónál lesz erre lehetőséged ahol ott szerepel a quest és ott az assign-ra bökve adhatod meg ki menjen. Csak a fortress-ben pihenő egyének küldhetőek el feladatra, tehát ha mindenki a csapatodban van akkor előbb tegyél pihenőre egy companion-t ha el akarod küldeni cuccokért/pénzért/fejlődésért.

celf:
Amilyennel akarod. Beszélgetésben nem csak ezek a fontos tulajdonságok, ámbátor a resolve eszement fontos bármely karakternek és nem a dumálások miatt hanem az egyéb előnyökért amiket ad. Diskurzusokban számtalan más opció is előfordul amivel speciális szövegek és szituációk hozhatóak elő, emellett nem árt tudni, hogy csak mert valamihez kell egy bizonyos skill/tulajdonság/ability az nem biztos hogy jó dolgot eredményez majd neked. Simán megesik hogy emiatt fog bepöccenni a csapatodra/karakteredre a beszélgetőpartner. Szóval a választ figyeld, ne azt ami mellette van.

Rogue-nak meg dexterity kell ha gyorsan akar csapkodni, perception és resolve sem árt a védelem miatt, INT a tudati védelem miatt, constitution a mérgezések/betegségek és egyes gyengítő hatások ellen. No meg persze Might, hogy egyáltalán sebezni tudjon. Karakteralkotáskor ami mellett sárga csillag van az különösen fontos a class számára, ami mellett sima az csak fontos.

És igen, az a "kastély", pontosabban erőd lesz a fortress. Megkapod ha beszéltél az egykori watcher.-rel, lerendezted vele amit kell és a great hall-ban újra beszélsz a trónusba zárt illetővel.

Edér-t meg csak te tudod elmarni magad mellől rossz válaszokkal és szándékosan. Még véletlenül nyomkodva sem lehetséges a dolog. Akkor is fel tudnád venni ha telítve van a csapatod felesleges töltelék zsoldosokkal, bár akkor csatlakozni nem tud még. Szóval ha nem jött össze az a hibás diskurzus eredménye.

[ Szerkesztve ]

(#32) frame>24 válasza sagajr78 (#31) üzenetére


frame>24
addikt

Igen, még az elején, a medvés barlangon feldühödve, felfogadtam egyetlen "adventurert" ugye, aki viszont egész jól sikerült. :DDD Nyilván, őt elküldhetném, és akkor lenne hely.
Merhogy volt (én) + Aloth, Edér, Durance, Kana, és a maszek Barbárom, így volt tele.

De szegény barbárt nem akarom lecserélni, mert hasznosabbnak találom, mint pl. Kana-t. A ranger meg megint nem tehető előre, nekem Edérhez hasonló "blokkoló falak" kellenek.

Nézem a leírást, majd lehet Palleginát bepakolom, ha oda eljutok. Most épp ACT II elején járok, éppen beléptem Defiance Bay alvárosaiba.

Közben utána néztem, hogy akkor lehet csak a pihenőn lévő hősöket elküldeni fejlődni, ha úgymond megnyílik egy adventure lehetőség a strogholdban. De nem nyílt még ilyen, gondolom kevés a presztízs.

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#33) sagajr78 válasza frame>24 (#32) üzenetére


sagajr78
tag

Akkor lehet adventure-re küldeni egy pihenő companion-t ha van rá lehetőség. Ehhez helyre kell állítanod az erődödben a great hall-t, majd csak azután fognak időnként jönni ilyen feladatok. Ezekről mindig kapsz értesítést és 1-2 napig maradnak elérhetőek. Nem egy folyamatos lehetőség, nem függ a presztizstől, egyszerűen bizonyos időközönként ad rá lehetőséget a program. Több típusa is lesz ezeknek az adventure-öknek, ahogy más feladatok is előfordulnak majd (például kíséret biztosítása). Minél rangosabb egy adventure, annál több cuccot jelent a teljesítése is. Kíséret igénylő kéréseket ha nem teljesíted akkor komoly csorbát szenvedhet a karaktered hírneve. Ezekre vagy küldesz companion-t vagy fizetsz a kérelmezőnek hogy fogadjon maga mellé segítőket.

Amíg nem lett helyreállítva vagy ha így jobban tetszik felépítve a Great Hall, addig ez az opció nem is játszik.

Ugyanígy addig nem kapsz bounty mission-öket, míg a Warden's Lodge-ot helyre nem pofozod. Minden helyreállítás/építés hoz valami extrát az erődbe, növeli a környék biztonságát és egyre több bevételt generál számodra. Védelméről gondoskodnod kell majd, mert míg az alatta lévő 15 szintes Od Nua (Endless Path) kitakarításra nem kerül, addig onnan folyamatosan jönnek támadások is, amelyek során lezúzhatják a támadók a már helyreállított részeit az erődítményednek. Hogy ezt elkerüld, Great Hall után a barakkokat kell helyrepofoznod és akkor lesz lehetőséged oda zsoldosokat fogadni akik némi pénzért biztonságot adnak és mindegyikük befolyásolja valamilyen módon a presztizst és a biztonságot. Bizonyos fontosabb feladatokat teljesítve combosabb véderőt is kaphatsz és felbérelhetsz majd.

Companion-ból meg lesz ám szép számmal. Akad ranger, paladin, druid és cipher is az általad felsoroltakon/felvetteken kívül (magyarán rogue és monk az ami kimarad a nagy bandázásból, bár rogue volt a játék legelején egy rövid ideig).

(#34) frame>24 válasza sagajr78 (#33) üzenetére


frame>24
addikt

Igen.

Van (volt már) már Great Hall, Barakk (8 hirelinggel), Brighthollow, és Warden's Lodge is. Tehát várnám már a "képzési turnusok" felbukkanását.

Endless Paths:
(SPOOOILER) - bár nem túl pörgős a topik :DDD
.
.
.
.
amint megvolt az erőd, és mondta a "Trónus-csaj," hogy szopódni fogok, amíg ki nem pucolom az egészet, rögtön el is indultam lefelé. Az egyik terem kútjából leereszkedve az 5. szinten lévő drake-et még valahogy legyűrtük, de a 6. szinten úgy éreztem, hogy összecsapásonként pihenni kell, ami nem frankó, így hagytam félbe a dolgot, és ugrottam act 2-be.

15 szint lefelé, és már a 6.-nál zsibbadok, hát úristen... és sg-n írjátok is páran, hogy lvl 10-12 partyval is várnak meglepetések, szóval nem tudom, mikor kéne hozzáfogni?

[ Szerkesztve ]

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#35) sagajr78 válasza frame>24 (#34) üzenetére


sagajr78
tag

Csapattal, akár egy kicsi, mindössze 3-4 főssel is, gond nélkül el lehet menni a 7-es szintig is probléma nélkül úgy, hogy 4-es szintű branccsal vágsz neki. Mire oda leérsz már úgyis 6-os szintűek lesznek.
A 7-esen pedig megoldható az egyik companion saját feladata amiért egyáltalán ide akart jönni.

A lényeg, hogy járd be végig a szinteket, ne ugorj át a kettesről az ötösre, hanem a lépcsőt használva haladj lefelé. Így nem kerülsz szembe hirtelen túl komoly kihívással. Ha meg túl kemény a szint akkor pár szintenként van mindig felszínre vezető közvetlen járat is (pontosabban az első szintre és a kivezető lépcsőkkel rendelkező szintekre lehet átmenni amiken már jártál vagy egyenesen a felszínre), így lehet hunyni a saját szálláshelyen is, nem kell beáldozni camping adagot.

Maga az endless path igazából csak 13 szintes, egyre keményebb és változatosabb ellenfelekkel, amolyan felvezetőként a legalsó szint lakójához. A maradék kettő már a master below küldetéshez van/arról szól.

A kalandok egyébként nem képzési turnusok, ez a funkciójuk szükségtelen mert azoknak a csapattagoknak is osztja a program a XP-t akik egyébként nincsenek is a brancsban, hanem dekkolnak letámasztva az erődben. :)
A hasznos része inkább a cuccok szerzése és a pénzgyűjtés, bár abba egy idő után úgyis bele lehet majd fulladni, mert vásárolni egyáltalán nem kell semmit. Fegyverek és vértek jobbak találhatóak és kaphatóak jutalomként elég nagy gyakorisággal, mint amik a boltban előfordulnak. Alapanyagok meg számolatlanul özönlenek a csapat ládikájába.
Az egyetlen amire költeni érdemes tehát Caed Nua helyreállítása és esetleg egyes fogadók jobb szobáinak használata. Más funkciója nincs a pénznek.

(#36) celf


celf
őstag

toroltem, kozben lehet megvan a megoldas

[ Szerkesztve ]

(#37) celf


celf
őstag

ahogy elnezem rajtam kivul meg elojon par embernek azca bug, hogy nem lehet a highlight gombot atrakni a tab-rol mashova ugy, h mukodjon is.
erre nincs esetleg valami megoldasotok?

(#38) donki


donki
aktív tag

Én idáig örülök, hogy az ingyenes webshop-ban vásároltam meg, ezért a játékért kár lett volna akár egy forintot is fizetni. Nagyon sokféle módon tönkre lehet tenni bugokkal véletlenül a csapatot, hogy a karakterek ne tudjanak harcolni. Például druid, wizard ne tudjon többé varázsolni, vagy cipher ne regeneráljon focus-t. Ez esetben marad a játék jóval korábbról folytatása, vagy elölről kezdése. De az ellenkezője is igaz, némi barangolás után csodálkoztam, hogy mitől lett 35-ös a pap int-je. Nem jöttem rá, de kétség kívül bug és ez is valami tárggyal kapcsolatos. De ez legalább nem végzetes.
Bonyolult programban maradhatnak bugok, nincs ezzel semmi probléma. Például helyesírási hiba a szövegben. Belefér. De nem ilyen szintű bugok, amik miatt adott esetben újra kell kezdeni a játékot elölről!
Bármitől, amit pénzért adnak, elvárható, hogy végzetes hibák ne legyenek benne.
Ingyenes játéknak viszont elfogadható.

(#39) fatorzs válasza donki (#38) üzenetére


fatorzs
tag

Van patch. igen, még a virágbolti verzióhoz is. Valóban a kiadáskor volt néhány durva hiba, de jelen állapotban tudtommal nincs semmilyen gamebreaking bug.
Ja és a hibák nem jogosítank fel a warezre.... Vedd meg, és ha elégedetlen vagy, visszakérheted az árát, a gog-on pl 30 napig. Steamen is biztos van ilyen.

(#40) noxon


noxon
őstag

Üdv a karaktereim full hülyék. Pl varázslót elküldöm messzebb a csatától lép kettőt aztán megáll harcolni közelről,wtf? Ez miwért lehet?

We live in a simulated world...

(#41) bivalyolo válasza noxon (#40) üzenetére


bivalyolo
őstag

Része a játéknak. [link] :K

"Let's agree to disagree!"

(#42) noxon válasza bivalyolo (#41) üzenetére


noxon
őstag

Annyira nem vágom az angolt.. ezt nem lehet valahogy kikapcsolni? Rohadt idegesitő nem lehet normálisan haladni miatta

We live in a simulated world...

(#43) donki válasza noxon (#42) üzenetére


donki
aktív tag

Ha a varázslód megközelített valakit, akinek
-közelharci fegyver van a kezében
-nem mozog
-az aktuális közelharci ellenfeleinek a száma még nem érte el a maximumot, amennyivel egyszerre tud harcbabocsátkozni (a maximum alapból egy, de fejlesztéstől függően lehet több is)
akkor közelharci kapcsolatba kerül azzal az ellenféllel. Ha megpróbálja otthagyni, akkor az ellenfél soron kívül jelentős célzási és sebzési bónusszal támadást adhat le a varázslódra, a sebzésen kívül egy pillanatra meg is állítva azt.
Ha ez a valaki eleve a varázslódat támadja, akkor még rosszabb a helyzet, mert nagy valószínűséggel sikerül újra harcba bocsátkoznia és újra meg újra leadni nagy bónusszal a támadásait, pár csapással elpusztítva.
Ezért az alap viselkedés az, a karaktereid nem próbálnak öngyilkos módon eltávolodni a csatából.

A megoldás az, hogy valami varázslattal hátrább lököd vagy harcképtelenné teszed az ellenfelet, és úgy távolodsz el tőle.

[ Szerkesztve ]

(#44) fatorzs válasza noxon (#42) üzenetére


fatorzs
tag

Ha minden kötél szakad, az IE moddal ki lehet kapcsolni.

Letölthető a nexusról.

Én nem próbáltam, szóval nem tudom, mennyire kompatibilis az új patchcsel, meg úgy egyáltalán, mennyire stabil...

(#45) noxon válasza donki (#43) üzenetére


noxon
őstag

Értem köszi így már világos :R Amúgy néha csatában nagyon hülyén viselkednek a csapattagok, bénán mozognak, vagy elfelejtik ütni az ellenfelet, ha az arrébb megy, stb. De lehet csak még gyenkég és fejlődniük kell, meg szoknom a játékot :)
Régen nagy Baldurs Gates voltam, de ott nem rémlettek ilyen hibák vagy csak már nem emlékszem, mondjuk az más szabály szerint működött.

We live in a simulated world...

(#46) Gothmog válasza noxon (#45) üzenetére


Gothmog
aktív tag

Régen nagy Baldurs Gates voltam, de ott nem rémlettek ilyen hibák vagy csak már nem emlékszem, mondjuk az más szabály szerint működött.

Pontosan, a BG más szabály szerint működött. A PoE a (harc)rendszere tekintetében amúgy kb. ezerszer jobb és logikusabb (persze a BG-kre anno rá volt kényszerítve a sok tekintetben holt primitív AD&D szabályrendszer), pusztán annyi a helyzet, hogy le kell mondani néhány régi beidegződésről, hozzá kell szokni az újdonságokhoz, és jobban oda kell figyelni a karakterekre, főként a csata eleji helyezkedésekre. Pl. hogy a tankjaid képesek legyenek felfogni az ellenfelek áradatát, ha azok többen vannak, és így a hátsóbb soraidban tevékenykedő karakterek nyugodtabban ügyködhessenek. Sok múlik ezen, ezzel biztosítható ugyanis, hogy pl. a rugó ügyesen helyezkedve mehessen azután flankolni ellenfelet, a varázslód oldalra kihúzódva minél nagyobb területet beterítve nyomhasson mondjuk tűzcsóvát vagy szedhesse le az ellenfél veszedelmesebb varázslóit/lövésre képes egységeit, persze úgy, hgy a saját karaktereid ne essenek a varázslat útjába, a pap meg mondjuk mindenkit elérjen a területre ható buffokkal/debuffokkal stb.
Ha ráérzel majd, akkor kifejezetten könnyűnek fog tűnni a játék (igaz, én egyelőre, így elsőre normálon tolom; most 7-es a csapat, Defiance bay-ben vagyok éppen), maximum egy-egy olyan csata lehet, ahol az adott pillanatban esetleg kevés az ember, de oda akkor visszanéz majd kicsit később.

[ Szerkesztve ]

Endure. In enduring, grow strong.

(#47) noxon


noxon
őstag

Hello, a wizardomnak nem tudok új varázslatokat tanítani? Találtam már varázskönyvet meg varázstekercset, de nem tudom azokat a varázslatokat hadználni

Gothmog igen már kezdek ráérezni , csapatom is erősebb már

[ Szerkesztve ]

We live in a simulated world...

(#48) Gothmog válasza noxon (#47) üzenetére


Gothmog
aktív tag

Varázslatot kétféleképpen tudsz tanulni.

1. Szintlépésnél választhatsz.

2. A megszerzett varázskönyvekből. Azokat a darabokat, amelyek egy ellenséges varázslótól elszedett könyvben vannak, s még nem ismered, bizonyos pénzmennyiség (a varázslat szintje × 100) ellenében áthelyezheted a saját varázskönyvedbe. (Plusz jel van a jobb felső sarkukban. Erre kattintva sajátíthatod el őket.)

Van egy harmadik módszer is: használhatod a megtalált varázskönyveket is, de ezek félmegoldást jelentenek csak.

Varázstekercsek: ezek használata a lore értéktől függ. Tanulni nem lehet róluk varázslatot, pusztán egyszeri használatra vannak. (Viszont kaszttól függetlenül bárki használhatja őket, ha rendelkezik a szükséges mértékű lore skill értékkel)

Endure. In enduring, grow strong.

(#49) noxon válasza Gothmog (#48) üzenetére


noxon
őstag

Ha a plusz jelre kattintok a varázskönyvben akkor rákérdez, hogy erase vagyis kitörlődik :F. Vagy csak béna vagyok?

We live in a simulated world...

(#50) celf válasza noxon (#49) üzenetére


celf
őstag

szerintem bal gombbal kell rákattintani a varázslatra, nem jobb gombbal

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Pillars of Eternity
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.