Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#401) <>jana<> válasza misimagaki (#396) üzenetére


<>jana<>
senior tag

a fogyasztás mérés aránylag pontos,de kell neki 5-10km mire beáll a normál értékre,a megtett útból,időből és átfolyt benzinből számolja ki a compi,ha alapjáraton járatod borzalmas értékeket tud kiírni :DD de ha az átlagra vagy kiváncsi akkor nyomd meg a reset gombot röviden és ott az átlagot írja ki.ezt akár tankolásonként is nullázhatod

(#402) jojojo válasza yanis (#369) üzenetére


jojojo
senior tag

Én idén év elején vettem át a ''kicsikét'' 1.416v Ambiante jó sok plusz extrával.Eddig 9000 km van benne,nekem volt szélzaj 2 hátsó ablak csere+a gumi tömitések cseréje megoldotta a gondot.


A víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.

(#403) <>jana<> válasza jojojo (#402) üzenetére


<>jana<>
senior tag

leht nekem is lessz szigetelés csere,az eggyik ablaknál automosáskor 2-3 csepp víz befojt,ezt nemengethessem meg a járgánynak:(

(#404) misimagaki válasza <>jana<> (#401) üzenetére


misimagaki
aktív tag

Tényleg, ezt olvastam a kézikönyvében.
Folyamatosan olvasom, de héten éjszaka dolgoztam, aztán pár oldalnál többet nem tudtam egy alkalommal olvasni. Annyit már tapasztaltam,hogy van benne elég sok okosság.

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#405) jojojo válasza <>jana<> (#401) üzenetére


jojojo
senior tag

nekem nem is mutatja alapjáraton de az biztos,hogy nagyon sok lenne:)

A víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.

(#406) misimagaki válasza <>jana<> (#403) üzenetére


misimagaki
aktív tag

MIvel mostad? Géppel, vagy kézzel - gőzborotva, kefe, szivacs?

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#407) misimagaki válasza <>jana<> (#401) üzenetére


misimagaki
aktív tag

Most már értem, hogy tegnap reggel mitől lett 7,5 l/100 km, és este miért nem. Este csak néhány km-t mentem.

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#408) yanis válasza jojojo (#402) üzenetére


yanis
csendes tag

És hogy vagy megelégedve a ''kicsikével'' ? Jól megy, a fogyasztása milyen? Előre is köszi: :R

(#409) yanis válasza jojojo (#402) üzenetére


yanis
csendes tag

A 2 hátsó ablakot is cserélni kellet? Nem csak a tömítést?

(#410) <>jana<> válasza misimagaki (#406) üzenetére


<>jana<>
senior tag

szivaccsal,gőzborotvánál talán megbocsájtanám neki :)

(#411) <>jana<> válasza jojojo (#405) üzenetére


<>jana<>
senior tag

alapjáraton nekem sem mutat semmit,de ha elindulsz hosszabb alapjárat után az első pár másodpercben igen érdekes értékeket tud mutatni :D

(#412) tekeyagd válasza misimagaki (#396) üzenetére


tekeyagd
tag

hát nekem a Samarám sem eszik 7,5-8nál többet még télen városban sem,pedig használom rendesen... :DDD

(#413) tekeyagd válasza yanis (#397) üzenetére


tekeyagd
tag

hát a márkaszervíz bárhol márkaszervíz,ha éppen Franciaországban jársz,az a pecsét éppen úgy érvényes,mint az, ahol vetted a sárkányt.
Nekünk is 1,4es van, igen, szlovákokhoz mi Dunaszerdahelyre hordjuk, lévén győriek vagyunk. De lehet menni Párkányba, Pozsonyba,kinek mi esik közelebb. Nagyon kedvesek velünk mindig, tudnak magyarul, és nem húznak le mint a kedves honfitársaink az itthoni szervízben... :(((

[Szerkesztve]

(#414) jojojo válasza yanis (#409) üzenetére


jojojo
senior tag

Igen a 2 hátsó ablak +tömités mert elsöre nekem is csak az egyik ablak+tömitések cseréje után megmaradt a szélzaj ezért cseréltek ujra a 2ablak tömités párost(a tömitések egyszer használatosak+az ablak is)

Nekem bevált nagyon(volt 1.6-os régi kasznisom már cégesben,hibátlan volt ezért lett ez választva)
a fogyasztásom 1 tank kb. 700km-er(nyáron klimával általában városi használat mellet)

A víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.

(#415) jojojo válasza <>jana<> (#411) üzenetére


jojojo
senior tag

Igen van ott sokszor 20 literecske is

A víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.

(#416) yanis válasza jojojo (#414) üzenetére


yanis
csendes tag

Ez a fogyasztás nagyon jó, pláne klimával. Nem fogja meg nagyon a klima? A 2hátsó ablak az ajtó vagy a 3szög ablak? Sztráda 120-130 mennyi a fogyasztás? :DD

(#417) Nakata válasza jojojo (#415) üzenetére


Nakata
tag

De azt nem értem hogy a hátsó ablakot minek kell cserélni a tömítést megértem de az üveg ugyan olyan lessz neeeeeeem?? :F

-=Old-Boy'S=-FoREveR

(#418) <>jana<> válasza yanis (#416) üzenetére


<>jana<>
senior tag

120-130 között a fedélzeti 6.9 és 7.2 között szokott mutatni nekem,tankolásnál kiszámolva 6.6 ra jött ki .ebben még város is van.

(#419) jojojo válasza Nakata (#417) üzenetére


jojojo
senior tag

Mikor kiveszik az ablakot akkor a tömités alapból kuka,nekem is azt hitték a szervizbe,hogy elég a tömitést cserélni .Nem elég, mind a nagy ablakot mind a kis elefántfül ablakot cserélni kellet ujból ás csak igy szünt meg a szélzaj.Ha a régi ablakot teszed az új tömitéshez az nem megoldás(tapasztaladból mondom)


Szerintem volt egy szériahibás ablak+tömités mert én még nem sok embertöl hallotam ezt a hibát

[Szerkesztve]

A víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.

(#420) jojojo válasza yanis (#416) üzenetére


jojojo
senior tag

Ha a klimát rákapcsolod a gyorsulás felejtös:) az egész autóra jelemzö,hogy lendületböl jobb autózni vele
Én ugy veszem észre,hogy 120-130-ról jobban gyorsul mint 0-60 ig
120-130-nál a computer azt irja 6.0-6.4 átlagban

A víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.

(#421) yanis válasza jojojo (#420) üzenetére


yanis
csendes tag

azért ennyire nem lehet rossz a helyzet. Remélem. Kell valamilyen chipp az 1,4-s motornak. Azt írják nyomatékosabb lesz a motor, és már kisebb fordulaton leadja a nyomatékot. Jó lenne találni valakit 1,4-s motorral aki meg tudná mondani tapasztalatból. ;]

(#422) <>jana<> válasza yanis (#421) üzenetére


<>jana<>
senior tag

emilben beszéltem egy sráccal akinek megcsinálták.bemásolom ide a tapasztalatait.
Hello!

Elso kerdesre a valasz: www.rigotech.hu
Itt megtalalod a cimet, telefonszamot. Telefonon erdemes elore
egyeztetni veluk, mert van munkajuk eleg.

Mivel tobb embertol hallottam hogy ok jok, ezert en Nyiregyhazarol is
elmentem oda, pedig itt nalunk es kozelebb Debrecenben is van olyan hely
ahol csinalnak ilyen tuningot, de nem bantam meg hogy hozzajuk mentem.

Mindkettonknek ugyanolyan kocsija van, igy amit en tapasztaltam:
Teljesitmenyt fenn leirtam, sajna olyan nokkel vagyok korulveve akik
kepesek 1 oran keresztul mondogatni, hogy 5 perc mulva kesz vagyok, igy
neha sietni kell. Az M3-ason amiota benne van eddig 2x adta meg magat a
sebessegmero mutato, mert 200nal megallt, pedig onnan a fordulatszam meg
500al feljebb ment, es meg mindig nem mentem bele a piros tartomanyba...
szuksegem van a kocsira.

Fogyasztas:
Teletankolassal, ami tenyleg telet jelent: a fedcomp szerint meg 30
km-re van eleg uzemanyagtol, kattanas utan meg belecsorgatok 3 litert ->
58 liter van a tankban nem szoktam 1000-1100 km alatt megtenni(!). A
computer most mutat telen 5,8es atlagfogyasztast. Ez 70% orszagut-30%
varos, kinn 90-110 koze beallva szoktam autozni ugy, hogy 3an ulunk a
kocsiban, es 5osben szoktam menni, de elozni mindig 3asban(ezen ugye meg
lehetne sporolni uzemanyagot, de minek?). Meg en neha megcsinalok olyan
hujesegeket(ami szinten nem 1 deci benzin), mint lampanal leszivatok egy
nagydogoctaviastugyislegyorsulokamasiksavbol hozzaallasu bunkot, es
2esbol 90nel valtok 3asba, mikor mar kezd pici lenni a visszapillantoban
az urge.

Augusztusban Nyiregyhaza-Pest-Nyiregyhaza ut 620 kmt 100ra
beallva(nyugodt ember vagyok) 5,1es atlagfogyasztassal tettem meg tele
csomagtartoval.

Gondolom mondanom sem kell, hogy messze nem ennyit evett. Ha 110 alatt
kocsikazol vele, akkor olyan 0,6-1 liter koruli csokkenest tapasztaltam.
Arban nekem meg 60k HUF volt, es mivel evente en olyan 35-40k km-t
megyek, 8 honap alatt mar visszahozza az arat, es akkor a latvanyos
teljesitmenynovekedesrol nem is beszeltem. Arra kell ugyelni, hogy 160
felett elkezd nagyon hasznalodni a motor, illetve ott mar 9 liter felett
fogyaszt, 200 korul 13at evett! De gondolom ilyen kocsival nem ennyire
kivansz beallni utazotemponak.


Ha dontesz, elviszed oda a kocsit, leteszed, setalgatsz, megnezed a
varost, es radcsorognek hogy kesz a kocsi. Erdemes amugy odafele uton
szepen felirni hogy mekkora sebessegnel mennyit forog a motor es mennyi
aktualis fogyasztast ir a computer, majd hazafele uton nezni ezeket az
ertekeket. Meg fox lepodni!

udvozlettel:
xxxxxxxxxx
ps.: matematika-fizika tanarkent allithatom: penzugyileg megerte(en
emiatt rakattam be!), a teljesitmeny hab a tortan.

(#423) yanis válasza <>jana<> (#422) üzenetére


yanis
csendes tag

Ha ez igy van, nagyon királyság. Amint lehet megyek rakatom bele a chippet. Azt még jó lett volna megtudni, hogy a gari megmaradt-e a kocsira? Nem tudni véletlenül, mennyi idős az autó és már mennyit ment el vele? Mégegyszer boldog ünnepeket, és nagyon köszönöm a választ. :C :R :C

(#424) <>jana<> válasza yanis (#423) üzenetére


<>jana<>
senior tag

mivel a kocsi ''lelkébe'' nyúlnak bele azonnal ugrik a gari.én inkább kivárom azt az eggy évet majd utána begurulok vele eggy műhelybe.

[Szerkesztve]

(#425) misimagaki válasza <>jana<> (#424) üzenetére


misimagaki
aktív tag

Szerintem a garancia téma nem annyira egyértelmű. Idézet a honlapjukról:

''...
Lehetséges a gyári állapot visszaállítása ?

Igen. Ha az ügyfél a jövőben bármikor és bármilyen okból a gyári állapot visszaállítását kéri, azt díjmentesen megtesszük.

..
''

Miből vennék észre mondjuk egy márkaszervízben. Azt írta, ''Legtöbb esetben ún. CRC-t
(ellenőrző összeget) kell kalkulálni, hogy a módosított rész teljes összhangban legyen a többi adattal majd a végén
leellenőrizzük egyben a teljes adatállományt.
''

Szerintem nem vennék észre. DE szerintem e.mail a cégnek és kiderül minden.

[Szerkesztve]

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#426) jojojo válasza yanis (#421) üzenetére


jojojo
senior tag

sarkosan fogalmaztam:)
érezhetö ha bekapcsolod a klimát,de szvsz ha nem akarod észreveni kell legalább egy 2.5-3.0 motor

A víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.

(#427) <>jana<> válasza misimagaki (#425) üzenetére


<>jana<>
senior tag

erről több fórumon beszéltünk már,az eggyik műhelyben állítják hogy nemvenni észre,a másik azt mondja hogy eggyből kiszúrják.utóbbinak hiszek inkább mert eggy natúr motor ellenőrzésnél is észreveszik hogy más értékekre van beállítva a motor.annyira nemlehetnek suták a szervizesek hogy netudják a gyári értékeket sztem. eggy jó megoldás lenne egy tuning box,de sajnos azt csak dieselekhez csinálnak nemtudom miért :(

[Szerkesztve]

(#428) yanis válasza jojojo (#426) üzenetére


yanis
csendes tag

Igazad van! Én most ülök át audi 2,5tdi-1,4octiba. Hát az tleg nem vette észre, ha bekapcsoltam a climát, de az a motor az audinak a legendás 1T sorozata. Bárhogy tiportam, bármikor 6-7,5/l de többet soha. Ez átlag. egy tele tankal mentem 1100km-t /80/ l autopálya svájcba, 160-180km. Több mint 300000km-t mentem vele nagy megelégedésemre. De ugy érzem/próbáltam/,hogy a csere után nem lépek lentebb 1 kategóriával. Közben hajtottam 2,5tdi. v6 audit /150LE/hát az 1 katasztrófa. A hangja az nagyon OK,de amúgy csőd. Az Octiba belerakom chippet és minden OK lesz vele. :D :U

(#429) Nakata


Nakata
tag

Az oké hogy belerakod a chipet de nem fog annyit élni chipel mind anélkül az Octival nem fox 300000 KM-rt menni bocs hogy ezt mondom de nem a skodát fikázom csak a mai autókat arra gyártják hogy 8-9 évig oké aztán mehet a zúzdába mind Japánba.Én is gondoltam a chipre de inkább nem.Előbb meghal a motor,deviszont amig megy addig nagyon jó hááát 2 esélyes :U :DDD

-=Old-Boy'S=-FoREveR

(#430) jojojo válasza yanis (#428) üzenetére


jojojo
senior tag

Én nem rakok bele chipet
Láttam 1.9tdi octáviát chipelve,jól ment, de elöször az egr szelep majd az adagolo adta meg magát
Lehet azt mondani ,hogy nem hozzáértö csinálta de szvsz biztos nem csak az játszott bele
ha nagyobb teljesitményt akkarok inkább nagyobb motoral veszem de itt a városban böven elég, az évi 10-15 autópálya nem veszélyes, utazóban tudja a 130-150-net

A víz hordozhatja a hajót, de el is süllyesztheti.

(#431) yanis válasza jojojo (#430) üzenetére


yanis
csendes tag

A dieselnél az adagolónak szvsz. nincs köze a chipphez. Ő csak nyom sok bar-al, inkább a szelepek, a turbó, és a dugók. /képes szétégni, vagy kilyukadni a nagy hőterhelés miatt/. :R

(#432) yanis


yanis
csendes tag

Remélem a csoda octi 16 évesen hasonló állapotban lesz.Remélem sikerül megmutatni a linket. :DD :DD [link]

(#433) yanis


yanis
csendes tag

A képeim audi alatt. elfelejtettem, bocs. :R

(#434) Nakata válasza yanis (#433) üzenetére


Nakata
tag

Hát még mindig egy gyönyör az az audi. még nézegettem az a4-est de azt majd 5-6 év múlva :R

-=Old-Boy'S=-FoREveR

(#435) Nakata


Nakata
tag

Ezt pl megvehettem volna :O http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=938504&command=ugras&screenwidth=1024

-=Old-Boy'S=-FoREveR

(#436) yanis válasza Nakata (#435) üzenetére


yanis
csendes tag

Ok a kis audi, de azért csak nem Skoda. Ugy beszélek itt mint öreg Skodás, pedig még Audis. Modjuk másfél hónapja rendeltem meg, már meg kellet volna jönnie. Hát már idén nem, de 2007-töl a boldog Skodások táborába tartozom. Anno S100 tip Skodán tanultam vezetni, naon jól ment, mondjuk a gyorsulást naptárral lehetett mérni. Egyébként az Audin a 4 karika 100-100ezer km-t jelent, az Opelen csak 1 van azt is áthúzták :R bocsi csak poen!

(#437) Nakata válasza yanis (#436) üzenetére


Nakata
tag

hehe de jó poén volt :DDD :D

-=Old-Boy'S=-FoREveR

(#438) yanis


yanis
csendes tag

Az Audim 10000km-s olajcserés 0dl-s fogyasztással. 2008 jun. a müszaki vizsgája. Gyári rajta a kipufogó, a turbó, a hengerfej most lett teljesen felujítva, de 1 blődi hiba miatt. A főtengely fogaskeréken lement az ék, a vezérlés sutty, az egész hengerfejet fel kellet ujítani+a főtengelyt kivenni, felesztergálni, ha már kivettük a blokkot a kuplungtárcsa, kinyomócsapágy-csere kötelező. 200kp. A dugók+gyűrük/hihetetlen, gépész vagyok, de a szerelőm is azt mondta, hogy igy ahogy van rakjuk vissza./gyáriak. Mindez több mint 330000km-nél. Nálam 13,5 éve van a kocsi de sajnos mostmár kell rá költeni./1990 jun. lim.széria/ 1998-ban kijött elénk a sárga diszkós autó, a Famylis jékkrémet árulós, biluxa nem volt, pont előztük balra lekanyart telefonálás közben hát nagy bumm lett. Árok, az ellenséges autó alól az alvázat, az üa. tankot kikaptuk pedig kisther. Hát mi is totálkárosok lettünk, de hátul a gyerekeknek az ijedségen kivül semmi bajuk nem lett. A nejem vezetett, neki boka és csuklósérülése lett. Én a szélvédőt fejeltem ki. Az autónak a kaszniját húzatni kellet és 1 Toyota szervizben volt kapcsolatom /először azt mondták, hogy nem tudják+húzni az ő gépükkel mert olyan kemény alváza van/ nagy nehezen megoldották.Nah ez az autó előélete. Nagyon régen volt/mind diesel még a 11ft-os fütőolaj idejében/1-s golf, passat, 123merci, és 1993-tol Audi. Az Octi-2 uez a kategória. Minőségben szerintem most jobb mint a nagytesó WV. Az Audit, mivel az O2 nem akcios nem számolják be, de ha gondolom 400000-ba otthagyhatom. Hát nem régen 800000-t könyörgött érte 1 taXis, de vett már egy másik autót. Hát ha nem lesz más/még árulom/ 1:10 audi-skoda octi. Ez van-lesz. :)) :C

(#439) misimagaki válasza tekeyagd (#412) üzenetére


misimagaki
aktív tag

Nekem sem volt bajom a Samara fogyasztásával - dehogynem :) . A felhasználás jellegének megfelelően fogyasztott...
Egyszerűen a Skoda az előzetes jelek szerint kedvezőbben fog fogyasztani.

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#440) misimagaki válasza <>jana<> (#427) üzenetére


misimagaki
aktív tag

Az a baj, hogy nem lehetsz biztos a dolgodban. Lehet, hogy 5 szervíz nem szúrja ki, de a hatodik igen, vagy fordítva.

Valaki olyan kellenne, akinek van Skoda szervizes kapcsolata.
Engem egyébként jelenleg csak elméleti szinten érdekel a chiptuning - anyagilag most nem szeretnék ilyenbe fektetni, és a megtérülése is elég hosszútávú lenne, figyelembevéve az eddigi éves futásteljesítményt. Bár az Octavia szinte ''magába láncol'' :DD , így bármi megtörténhet!

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#441) misimagaki válasza Nakata (#435) üzenetére


misimagaki
aktív tag

Nana! :D :D :D

Én biztos nem vennék Audit. Nem azért mert rossz autó, csak vigyázni kell rá, mert ''kelendő''.

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#442) misimagaki válasza yanis (#438) üzenetére


misimagaki
aktív tag

Nekünk azt mondták februárban, hogy 5-6 évnél idősebbet nem nagyon számolnak be...

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#443) yanis válasza misimagaki (#442) üzenetére


yanis
csendes tag

Hát igen. Valahol szerencsém is van, hogy beszámolják, mégha a piaci ár alatt is de nem tudni, hogy én mennyi idő alatt adnám el. Nagyon nagy a kinálat a használtautó piacon. ;)

(#444) misimagaki válasza yanis (#443) üzenetére


misimagaki
aktív tag

Használtautó eladás nagyon gáz. Mi is jól jártunk a beszámítással. Szerintem mi is hetekig árultuk volna, vagy elvitte volna a fix ukrán vevőm 50 eFt-ért :((

Octavia:
Pillanatnyilag a kmóra állása: 450 km. Eddig minden rendben, a legnagyobb rendben. :D :D :D

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#445) yanis válasza misimagaki (#444) üzenetére


yanis
csendes tag

A fűtése milyen hatékony, és kb mennyi idő mulva fűt? A diesel autóknál elég nehezen melegszik télen a víz, 10 km mire langyos levegőt kezd fújni. Szerintem az octinak jobb a fűtése. Én az enyémre alkudtam gyári vonóhorgot, ezeknek állitólag nagyobb a hütője és a generátora.

(#446) misimagaki válasza yanis (#445) üzenetére


misimagaki
aktív tag

vagyok, csak dolgozom, és vannak gondok.

Szóval. A fűtése szerintem nagyon jó - benzinesről van szó. A jelenlegi hömérsékleti körülmények mellett nagyon gyorsan kezd el érezhetően fűteni. Az első ablak párátlanítására szolgáló nyílások szerintem kicsik, és csak középen vannak. Egyébként ha nincs az autó fullon (5 személy) akkor még így is elég jólmegoldja a dolgot.

Egy példa: vasárnap este mentünk az autóval,és a középső befúvó úgy volt beállítva, hogy a kormányt 2 óránál fogó kézre fújja a meleget. Rövid időn belül forró volt a kormány, és égette a kezet is a beáramló levegő.
Tehát még1x :) a fűtése nagyon jó. Merem ezt úgy mondani, hogy két Lada után lett az Octavia.

A dízel ügyhöz annyit tudok szólni, hogy a haverom Vectraja (1,6 68 Le) lekesen hajszolva 20 km után kezdett el úgy csinálni, mintha fűtene.
Régebben amikor a VW árulta az SDI motorokat, akkor kiegészítő elektromos fűtést szereltek bele,mert annyira nem volt hulladék hője a motornak. Szerintem nem lehet gond az Octavia dízellel sem, mert akkor a pl. totalcar népitéletek között már olvashattunk volna róla.

Én nem tudtam alkudni semmit, mert kaptam 600 eFt kedvezményt - autó beszámítás.Nekünk is van vonóhorog rajta. A honlap árával számláztak: 79200 Ft. Én elötte voltam helyben (Dunakeszi) vonóhorog szerelő műhelyben és azt mondták ennyiért a levehetőfejes ingyen van. Ő ennyiért adná a fix fejest, ami már nem túl EU konform.
Aztán találtam - rendelés után - 50 eFt-ért levehetőfejest. Csak nem emlékszem, hogy vizsgával, vagy nélküle. Aztán úgy gondoltam, hogy ez így kényelmesebb,még ha drágább is esetleg.


[Szerkesztve]

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#447) amexi


amexi
csendes tag

Sziasztok.
S.O.S segitséget kérnék valakitől.

Pár hete vettem egy Skoda Octávia II gépkocsit. Gyári Stream fejegység van benne.
Viszont nem adtak hozzá magyar nyelvű leirást és bekötési rajzot. A kereskedőt hiába kérem, azt mondja a magyar nyelvű leirás nem tartozék és nem foglalkoznak vele.

Továbbá nem müködik a könyök támaszba épített AUX bemenet.
A fejen beállitom az AUX on-t de mégse müködik.

Szépen kérek minden Octávia II tulajt, akinek van ehhez magyar nyelvű leirása és részletes és pontos bekötési leirása a csatlakozóról, az legyen kedves és küldje el nekem e-mailben az amex@freemail.hu címre.

És még szükségem lenne egy infóra, hogy hol lehet olyan átalakítót kapni ami kompatibilis a beépitett csatlakozóval és normál EURO DIN a másik vége.

(#448) tekeyagd válasza amexi (#447) üzenetére


tekeyagd
tag

akkor ennyit a magyar szervízről... :(((
nála hagysz jópár milliót, és egy szaros papírt nem kapsz mellé. Ez nem kicsit felháborító. Én verném az asztalt,amíg nem kapnék egy használatit, vagy fordulj a pesti főnökséghez,hátha... :W

[Szerkesztve]

(#449) yanis válasza amexi (#447) üzenetére


yanis
csendes tag

Hali! Az octavia indexen irják , az aux-beállitás után nyomd meg 2x a cd gombot. Hajrá! :DD

(#450) misimagaki válasza amexi (#447) üzenetére


misimagaki
aktív tag

A kézikönyv is azt írja, hogy a gyári Stream használati utasítása külön leírásban található, tehát adni kell hozzá, mert az autó tartozéka.

Szerintem kérd ki a Fogyasztóvédelem véleményét!

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.