Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Freddy76

    addikt

    válasz aleister #70494 üzenetére

    A "gyűrődőzónák alakváltozása" kifejezés nem tudom, helyes-e szakmailag, de szerintem igazad van. Nekem egy audis mérnök ismerősöm azt mondta múltkor (amikor egy haver jobban törött BMW-at akart venni), hogy a mai autók nem attól biztonságosak, hogy kemények, mint a beton, hanem attól, hogy minden lemez, illesztési szög, ív, gyengítés (hogy ott hajoljon, ahol kell) sok-sok számítás és teszt eredménye. Ha nem úgy raksz vissza valamit, lehet, hogy külsőre patent, és úgy is néz ki, de nem biztos, hogy az.

    Olyan, mint a mai bukósisakok. Egy régi bukósisak kemény, és belül vastagon bélelt szivaccsal. Ha ütközöl, a kemény réteg nem törik, és remélhetőleg a szivacs megfogja a fejedet. A modern bukósisak ellenben törik. Törik, de okosan, pókhálósan, elvezeti az energiát. Szerintem ilyen lehet az autóknál is.

    "Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés