Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #40935168

    törölt tag

    válasz Freddy76 #15439 üzenetére

    Azért ennyire nem vagyunk vakon. Az olaszok is csak addig sziesztáztak, míg az Alfához oda nem küldtek egy precíz német managementet. Nemhogy beszüntették a sziesztát (így volt), de a régi, igazi Alfák minősége köszönőviszonyban sincs azóta az újakéval, kb. szakadék van köztük, annyit javult az Alfa, mert a fricc értette a folyamatokat, kőkemény minőségellenőrzést vezetett be, mind belülre, mind a beszállítókkal szemben és lám, megtanultak Alfáék autót gyártani.

    A győri és kecskeméti üzemek ugyanazokat a folyamatokat használják szintén, mint a kintiek. Az eltérés inkább a beszállított anyagok minőségében lehet, VW Phaeton a nagy kedvencem például, annál úgy van, hogy Ausztriától keletre szánt modellekbe más szállítja az elektromos kábelezést (orosz pl), ami szar, míg ha priváttól, első tulajtól veszel Németben egyet, tudod, hogy az egy sokkal stabilabb autó ugyanabból a modellből.

    Értem mit mondasz, kivétel modellek meg mindig vannak, sok francia használ Nissan motorokat is pl, ma már összefolynak.. De Citroën és Peugeot mai napig elektronika bajos, feszt kiégnek az izzóik vagy mindig van valami elektromos nyűgjük. 1.5-ös dízelbe jóbarát Megane kombijában pedig eltört a főtengely (!!!) mert nem bírta az "iszonyú" nyomatékot :D - ja és közlik, hogy hajlamos rá, kösz.. egy hónapja meg az M3-ról kellett faternak hazavontatni, mert a turbo megadta magát és kakukk.

    Baszki 250+ -ezer van az Opelemben, de kinyírhatatlan (mondjuk ez az Opel csúcspontján készült, utána jött egy komoly mélyrepülés, ebből próbált nemrég több-kevesebb sikerrel feltámadni).

    A nagytöbbség kuka, legalábbis én még asszonynak se venném.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés