Persze, jöhetsz nyugodtan... de ha végül nyered a ligát, akkor utólag kizárunk.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Persze, jöhetsz nyugodtan... de ha végül nyered a ligát, akkor utólag kizárunk.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Rendben, az addigra már huszadszor újrahúzott csapatot nem fogom sajnálni.
Up the Irons!
Ne felejtsetek el tippelni. Izé.. szerződtetni.
Nem nagyon olvasgattam a topikot mostanában,de ha jól értem,két futam között ha elkezdek eladni és venni komponenseket,akkor nem tudom visszaállítani a futam utáni állapotokat?
Így azért nem egyszerű kiszámolgatni meddig lehet nyújtózkodni,nemde?
Forza Italy!
Igen, ez a pletyi járja.
Jó lenne, ha valaki meg tudná erősíteni, hogy tényleg így van-e.
Ha igen és lesz egy kis szabad időm, akkor összedobok egy excel kalkulátort, amiben lehet játszani, hogy ne élseben kelljen.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Valaki olyan próbálja ki akinek amúgy is megéri új csapatot csinálni.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
Én még egyszer nem próbálom ki.
Up the Irons!
Sziasztok!
Szeretnék én is csatlakozni, hogy ha még lehet
Zulu Team a csapat neve
"Te is fiam Bluethooth!"
(#6909) customer114 válasza zulu_mester (#6908) üzenetére
Liga: PH!antasyF1
jelszó: **********
"A jelszó ezen oldal domain neve, www és .hu nélkül, csupa kisbetűvel."
[ Szerkesztve ]
E-mailben folyamatosan értesít, ha valami hiányzik, nekem is jött "24 órás" és "4 órás" figyelmeztetés, hogy az egyik csapatomból pilóta és konstruktőr is hiányzik.
Up the Irons!
Engem nem pótolhat holmi mesterséges intelligencia.
Sajnálattal olvasom...
Up the Irons!
Grat az első 3nak.
Cocaboys újabb első hely. Szép volt!
A RedBull-on sokan vesztettek, de nagyon könnyen változik a sorrend. Egy jó összeállítással többen 10+ helyeket ugrottak előre.
Köszi! Elég nagy szerencsém volt, a múltkori Haas bukta után..
ez a kedvenc aláírásom
Ezt csak úgy bedobom ide.
Persze a múltkori kvázi utolsó hely után, melyet egy jó csapattal sikerült összerakni jó nagy adag pechhel adta magát, hogy feljebb jövök, de nem gondoltam egyből ekkora ugrásra. Persze a Gasly + Magnussen (talent) páros nem ártott hozzá , de az eredmény annak ellenére jött, hogy Verstappen kiesett, és azért a költségvetésből jelentős összeg ment el rá. Ráadásul Hamiltonnak sem volt hibátlan hétvégéje. Lesz ez még talán ennél is jobb, cél a dobogó! Grat mindenkinek!
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Bele se merek gondolni, mi lehetett volna, ha Verstappen nem esik, ki, Hamiltonnak top hétvégéje lett volna, és még Gasly is 4. lett, hát maradt benne rendesen, de majd legközelebb...
Amit viszont nem értek, hogy az "új csapat indításos kiskapu" még mindig nyitva van, gondolok itt arra, hogy ha most csinálnék csapatot (próbaképpen csináltam egyet, de nem töltöm fel tartalommal, csak kíváncsi voltam), 926 ponttal indítana, ami a liga 7. hely lenne csak úgy a semmiből. Ráadásul megint olcsóbb lett egy kicsivel Hamilton is, Verstappen is, Merci is, szóval a büdzsével se lenne gond, sőt.... Érdekes egy szabályrendszere van ennek, már-már hajaz a magyar választási rendszerre.
Plusz még egy kis technikai dolog, a ligában a helyezésem a rendszer szerint nem változott, pedig 2 helyet hátrébb csúsztam, ezt sem értem.
Szokni kell ezt még, csak nehogy kiábránduljak belőle.
Szerk.: Egye fene, csak úgy a saját szórakoztatásomra kipróbálom a 3. csapatot is, de ligán kívül...
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
Olcsóbb lett a merci? Mirefel??
Tőlem kérded?
Nálam 500 ezerrel olcsóbbnak mutatja az előző futamhoz képest. Talán mert se pole, se győzelem, vagy nem tudom, nekem is furcsa.
Az, hogy a RB 2 millával lett olcsóbb, még érthető, de nem értek én már semmit (De összeraktam egy újabb kemény csapatot).
Up the Irons!
Konstruktőriben toronymagasan nyerték a 2. futamot. Ezért furcsállom, hogy olcsóbb lett.
Lényegében akkor minden árváltozás a pilóták futameredménye alapján van. Semmi más tényező nem befolyásolja.
Ezek szerint igen, na de egy 3. hely ennyire rossznak számít?
Up the Irons!
Az árazás nem automatikus, ami elvileg jó dolog, de azért az látszik, hogy emberünk annyira nem vágja az erőviszonyokat, mint amennyire kellene. Sebaj, ezzel kell boldogulni.
Az új csapatos kiskapu idegesítő, de tökéletes megoldás nincs, így legalább el lehet kezdeni késéssel is a játékot.
Ahogy haladunk előre egyre kevesebb értelme lesz "nulláról" indulni.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Aki az átlag alatt van, annak mindig megéri új csapatot indítani.
Én az új csapat opciót, csak szezononként egyszer engedném és csak akkor, ha új belépő az ember (értsd: nincs másik aktív csapata)
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Én az első fordulót eltoltam,meg valamennyire a másodikat is,de nem csináltam s nem is tervezem,hogy új csapatot indítanék,kíváncsi vagyok mit tudok kihozni az első úgymond tanuló évemből
Forza Italy!
De azt hinné az ember, hogy egyre távolodik az eleje és a vége, ezáltal az átlag sem jelent majd előnyt, pedig az 1. forduló utáni új csapatommal a liga 9. helyére kerültem, a mostanival meg a 7.-re kerülnék, ez egyre jobb lesz.
Vagy én teljesítek ennyire átlagon alul, vagy mindenki más, kivéve a top pár csapatot?
Up the Irons!
Ami azt illeti, elég sz4rul állunk a globalhoz viszonyítva.
Én azt sem zárom ki, hogy én vagyok meghibbanva, semmi se lehetetlen.
Vagy az van, hogy mi mindannyian először játsszuk ezt és emiatt "bénázunk" a kvázi középmezőnyben, az eleje meg annyira penge, hogy emiatt ilyen magas az átlag? De nem tudom megérteni, hogy a francban tudok az első 2 futam kihagyásával a liga 7. helyének megfelelő pontszámmal, növelt büdzsével (amihez egyre olcsóbbak a favoritok a kezdeti bakik miatt) csapatot indítani, miközben vannak, akik tisztességesen játszanak, és ott kullognak hátul. Megesküdtem volna, hogy a második futam után már nem fogja megérni, ehhez képest egyre jobb a helyzet.
Szerintem majd a 10-15. futam környékén is csinálok, azzal meg alapból az első helyen leszek a ligában, ha továbbra is elmaradunk az élmezőnytől. Minek itt számolgatni, ha így is lehet.
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
Megerősítem, hogy meg vagy hibbanva.
Akkor rendben van, jöhet a következő futam.
Up the Irons!
Ez nem feltétlenül igaz. Függ az egyes komponensek árától. Ha rendre papírforma eredmény születik, akkor egyre gyengébb csapatot tudsz csak összerakni nulláról, és akkor hiába van több pontod.
EmberXY: Azért én bízom benne, hogy van olyan rutinos és ügyes a gárda, hogy a szezon második felében már ne érje meg az új csapatos taktika.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Én meg abban bízom, hogy végre egyszer tényleg a papírforma jöjjön be és pontot is szerezzek.
Up the Irons!
kicsit trükkösebb ennél, a max 5 futamos cserélgetés miatt. Simán lehet, hogy akinek sok pontja van, pont rossz ütemben kell kiszedja vagy betegye a húzóembereit és ott sokat tud bukni az árfolyamon.
Illetve, akinek átlag alatti pontja van, jó eséllyel anyagilag sem túl erős. Bár a kezdőpénznél valószínűleg még mindig többje van. Ezzel együtt valószínűleg igazad van, és egy idő után talán már nem éri meg trükközni ezzel. De az első pár futamon biztos, hogy jó lehetőség, főleg ha nem várt kiesések is vannak.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Na egy kicsit tanácstalan vagyok. Nagyon szépen hozott Magnussen az elmúlt két versenyen, de sajnos lejárt a szerződése, ls bármennyire is szeretném, nem tehetem vissza.
A csapatom nagyja fixen 5 hosszú szerződésen van, így a HAM/VER/VAN/GAS/HAAS felállás adott. Kérdés mit kezdjek a maradák 1 pilóta hellyel erre a három futamra?
Opciók:
- Grosjean 3 futamra (de nem volt túl meggyőző a formája sem az eddigi versenyeken, sem ma)
- Grosjean 1 vagy 2 futamra, utána Magnussen vagy Alonso 1 vagy 2-re (vagy többre) attól függően, hogy melyikük fér be árban ill. hogy szerepelnek. Ez a megoldás egyelőre a befutó, mert elég flexibilis.
- Kockáztatás Hartleyval. Ez nem szimpi, de opció. Gasly jóval erősebbnek tűnik, két Toro Honda meg egyébként is kicsit túl nagy rizikó.
- Esetleg Ocon? Pont beférne és ezen a pályán mintha kicsit magukra találtak volna valamelyest az FI-k.
Most hogy így leírtam sanszos, hogy a második vari lesz, csak azt kell még eldöntenem, hogy 1 vagy 2 versenyre legyen bent Grosjean.
A bajt tetézi, hogy Magnussen volt a talent driverem is, így ezt is el kell döntenem, és ki tudja, Gasly is jó lehet, de akár egy Grosjean vagy Vandoorne sem olyan rossz választás.
Pá: Jaja, ez is igaz. Összességében szerintem is jobb lenne, ha limitálva lenne ez a lehetőség mondjuk az első 5 futam során egyre és kész.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Grosjean talent.
Én még megvárnám a 3. szabadedzés végét vele És ezt másoknak is ajánlom, mert bárkinek elfüstölhet a kocsija, amiért hátra sorolást kap.
ez a kedvenc aláírásom
Wááá. Szóval a javaslatomra mégis elkezdték tolni a népek. Kicsit végig kell olvasnom a topikot, mi folyit itt. Eddig én elég jól kaszáltam, részletes beszámoló hamarosan.
Szerk, megtaláltam a ligát, be is léptem, én vagyok az a nagyon nagyon csúnya nevű ember a 3. helyen
[ Szerkesztve ]
Ez után a káosz után senki nem mer megszólalni?
Összehoztam a tökéletes igazolást: Vettel+Raikkonen, ami az időmérőn tuti nyerőnek is tűnt aztán a futam...
Tekintve, hogy előtte még Ricciardo-t akartam Vettel mellé igazolni, csak a 3. szabadedzésen elfüstölt turbo miatt nem mertem bevállalni (nem tudtam, hogy kap-e rajtbüntetést illetve hogy elkészülnek-e az időmérőre a kocsival), most kérdéses hogy melyikükkel jártam volna jobban pontilag. Vettel lecserélése viszont nem volt egyáltalán betervezve, mert tuti befutónak tűnt. Most majd gondolhatom át a következő heti stratégiámat, mert rendesen belenyúltak. (igen, már a következő hétre is előrekalkuláltam az igazolásokat)
Armando_19: "honnan a név?"
ez a kedvenc aláírásom
Átaludtam. : /
Végül Grosjean mellett döntöttem, illetve lecseréltem Verstappent Kimire. Utóbbi bejött, még szerencsés is volt Max, hogy ennyivel megúszta. Grosjean kevésbé, de nem is vártam sokat... viszont az alternatívák se lettek volna jobbak. Ami fáj, hogy ő a talent driverem jobb híján. A csapat nem szerepelt túl fényesen, de a Kimi + Lewis kombó azért nem rossz alap, és a jövőben sem lesz az, főleg, ha Hamilton magára talál. Grosjeant valószínűleg le kell majd cserélnem, és Vandoorne se egy főnyeremény... jöhet helyettük mondjuk egy Hülkenberg, Alonso páros, ha a pénzből majd futja.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Szerintem a csapatot kéne lecserélned: ár/érték arányban jobban hoznak a konstruktőrök mint a versenyzők, a merci és ferrari könnyen megvehető.
ez a kedvenc aláírásom
3. helyre úgy látom komoly csapat jutott.
De ki mondta meg neki a jelszót?
Up the Irons!
Armando_19 az, itt írta is
ez a kedvenc aláírásom
Az egy dolog, hogy 14-én a 3. helyen volt, az nem jelenti azt, hogy most is ott van, pláne hogy kinek mi számít csúnyának. Szóval azt nem vitatom, hogy átsliklottam a linkelt kommenten, de nem adom meg a hibát 100 %-ra, inkább csak 80.
Up the Irons!
MY LEAGUES/PH!antasyF1 alatt a Movement-nél látható, hogy nem mozdult el a 3. a múlthéthez képest illetve nincs másik csúnya nevű játékos, ezért a 80% erős túlzás
ez a kedvenc aláírásom
Ennyire mélyen azért nem foglalkozom a ligával, hogy a játékostársaimat is kövessem. Legyen 70 %, tovább nem engedem.
Up the Irons!
Ha láttad a "csúnya nevét", akkor te is eljutottál ehhez a listához és akkor csak a kettő oszloppal jobbra található "Mvoement" oszlopra kellett volna ránézned --> 100%
ez a kedvenc aláírásom
Ha hiszed, ha nem, amikor ránézek a ligára, egy dolgot nézek meg: azt, hogy megint mennyivel kerültem hátrébb, a többi információ teljesen érdektelen. Legyen inkább 60 %, de tényleg ez a max... ( a csúnya nevet azért láttam, mert customer114 posztjában lettem rá figyelmes. )
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
Lehet, hogy igazad van. Az első futam előtt számolgattam, hogy melyiknek kb milyen az ár/érték aránya, és akkor nem voltak jobbak a nagy csapatok a nagy pilótáknál. Viszont az árak eléggé dinamikusan változnak, és szerintem időnként elég messze kerülnek az ideális ár/érték aránytól, ezt pedig ki lehet használni.
A Merci és a Ferrari tényleg jó áron van, de az is durva, hogy most pl egy árban van Vandoorne és Verstappen.
Új csapat témához: Mivel a jó komponensek drágulnak azért egyre nehezebb erős új csapatot indítani. Pl az én kezdőm már 105 millió körül van, és Verstappen bénázása miatt igazából ez még baráti árnak is mondható.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Azért remélem, hogy sikerült némi vigyort csalnom az arcotokra .
Egy kis magyarázatot követel a név, a 15 évvel ezelőtti CS-s klánunk neve volt KVBG... Aztán valahogy előkerültek a régi arcok, és felelevenedett a név. Nem gondoltam, hogy egy publik ligába megyek majd a csapattal, ahol magyarok is vannak...
Meg lehet nézni minden játékos teljes csapat értékét: gyakorlatilag elég valakire rákattintani és bal oldalon kiírja: Team total value. Neked pl.: £107,442,500, de a ligánkban vezető Cocaboys-nál már £122,197,500-t ír. Utóbbi nem tudom, hogy hogy lehet ilyen sok
ez a kedvenc aláírásom