- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- sziku69: Szólánc.
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
-
LOGOUT
Peugeot / Citroën / DS topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz
Geller72 #1328 üzenetére
Ha egyéni ha nem a 206 sw ocsmány és kicsi
A 1.6 hdi és a 2.0 hdi is gyenge ha azt akarod hogy haladjon a paripa.(régiekre értem) egy szolid programozással máris barátibb lesz a dinamikája. 2.0 hdi sokkal kiforrottabb technika mint az 1.6hdi. Nem egy nem kettő fordult meg a kezem között több bódéba. Az új 2lityó 140 lovas verzió a legjobb választás.
-
Geller72
veterán
A ronda az egyéni.
. A 307, 308 SW szerintem sokkal rondább.
. A 2.0-s HDi-vel is és a 109 lovas "egyhatossal" is mentem, nem csak Peugeotban és hidd el, hogy köbcenti id, vagy oda, érezhetően jobb és erősebb a kis "egyhatos". Ami viszont nem mindegy, az a következő:
A 206 SW 1.1 tonna. Ebben ugyanaz a 109 lovas motor van, vagy a 2.0-s hdi, mint akár a 407SW-ben, ami már 1.5 tonna.
. De nézhetjük a 307SW-t is, ami nem csak ronda, de már szintén nehéz és emiatt nem is megy úgy meg sokat is kajál, főleg városban mozgatja szomjasan azt a kasznit.
Amúgy ha már esztétika, akkor a sima 407 sedan tetszene, itt kint a franciáknál elég olcsó is. A hat liter, vagy felette pályán irtó sok. Természetesen nem 160, tempomattal értem, hanem 130-140 (gps) közt. Zafirával jártam egy darabig és az az 1.9 150-lovas Cosmo verzióban nem ette meg a hatot a pályán, hét üléses, de 4 személlyel, megpakolva.
Lehet, hogy ez lesz belőle. Itt kint (németben, vagy franciában 3200 euróért már nagyon szépet lehet venni magánszemélytől (nem arabtól) 200.000 km alatt, garantáltan törésmenteset, vezetett szervízkönyvvel, etc. (De van 2400 ért is.
.) Megnéztem, 113 ezer a regadó.
-
teppik_amon
tag
válasz
molnarpeter #1315 üzenetére
Köszi szépen! Nyomon vagyok.
-
tresh
veterán
válasz
Packersbay #1324 üzenetére
Hibátlan, van hozzá minden nem horror...
-
fireman123
őstag
Sziasztok!
Peugeot 207 1,4 16V: ...... bal első ülés előtti lábtérnél egyik napról a másikra egy víztócsa jelent meg .... klíma kondenzvízre gondolok. Tudja-e valaki, hogy pontosan hol keressem a kondenzvíz lefolyó csövét, hátha az dugult el és nem tudja elvezetni a vizet??? ....mit kellene lebontani, hogy megtaláljam? -
Packersbay
tag
1.6-os 16V-os ha jól emlékszem de még megkérdezem. Nekem azt mondta aki árulja,hogy hosszú úton 6,5 körül városban 7-8 körül fogyaszt. Amúgy az ilyen életkorú citroeneknek milyen az alkatrész ellátottsága? Azért kérdezem mert az ismerősök körében csak suzuki vagy opel van,így nem tudnak ebben segíteni.
-
dj79
senior tag
válasz
Geller72 #1313 üzenetére
Nos, Tresh már minden érdemlegeset leírt, pár dolog: a 90 lovas HDI motor RHY kóddal siemens rendszerű.
Az erősebb 2.0 HDIk vannak bosch cuccal összerakva, cserébe ott már van kettőstömegű és FAP. A 307 break/sw nyújtott tengelytávval készült. Elektronikai bugokban a 307 egy picivel másabb, mint a 206.
Fontos, hogy a kormánykapcsolót ellenőrizni kell mindegyiknél, hidegen-melegen.http://www.peugeot307club.hu/index/kocsi_vasarlaskor_nezd_meg/0-33
A motorokról a fenti linken találsz némi leírást.
Fogyasztás: a vegyes fogyim a 2.0 HDI 90 lovas 307 kombival 5,9-6,1 között van, bár pályán én óra szerint 140 fölé nem megyek általában.
-
Emu
őstag
Sziasztok!
Vételi tanácsot kérnék tőletek: nagyon tetszik a Citroen C8/Peugeot 807 páros, azonban franciákról csak rosszat hallani ezért kérem rakjátok kicsit rendbe az előítéleteket. Évi 10-12e km-t megyünk autóval ennek 70-80%-t városban. Ebből adódóan benzines lenne az optimális választás, azonban ritka mint a fehér holló. Mik a tapasztalatok a HDI-vel, melyik verzió a legjobb? Mennyire dárga az alkatrész ezekhez a típusokhoz? -
tresh
veterán
válasz
Packersbay #1320 üzenetére
Motor függő egy jó 1.6 8 szelepes kivisz a világból de nem egy erő bajnok. 2003 utáni 1.6 16v igazi aranyközépút nem zabál de halad is. Az 1.4-es verziókat felejtsd el hamar nem ebbe a karosszériába valók
A klíma nem megy lehet hogy egy 4-5k gáz feltöltés és újra rendbe jön
szerk: a kevés km nem mindig jó döntéshozó tényezőnek. Mert 65 ezerrel is lehet hulladékot venni és 400ezerrel közel hibátlant
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz
Packersbay #1318 üzenetére
Apósomnak hasonló tehene van, most olyan 370.000 km van benne, hibátlanak nem nevezném de jól bírja a dolgokat. Különösen ugy hogy az öreg alig költ a verdára...
-
Packersbay
tag
Sziasztok!
Lenne lehetőségem hozzájutni egy nagyon keveset futott Citroen xsara break-hez:[link] ha jól emlékszem 2002-2003 akinek van ilyen kocsija vagy volt leírna pár dolgot,hogy mire kell figyelni illetve kérdezném,hogy ezekhez a régebbi citroen-hez milyen az alkatrészellátottság?
-
echterion
nagyúr
-
tresh
veterán
válasz
Geller72 #1313 üzenetére
Röviden és tömören ronda és pici autó
307 sw 2.0 hdi 90 ló vagy 110 mindegy melyik de én tuti ezt keresném.Előbbi mellet az szól hogy nincs kettőstömegű. Ezek megbízható bosch rendszerű motorok olaj+szűrő csere 10k/ként és nem lesz vele baj. Csomagtér terén köröket ver a 206-ra. Futóműve is strapásabb ( nem torziós mint a 206-é ami ugye irtó kényelmes de ha elfárad terpeszbe áll az meg nem olcsó mutatvány), akár 7 személyes is lehet (igaz hátra csak valami 150-es emberke fér el max 50kg val
1.6 HDi egy jó motor de inkább az újabb generáció az első nem volt tökéletes plusz én még mindig azt tartom hogy autózni cm3-ből lehet és ha már pályán 150-nel akarsz mászkálni akkor a 2.0hdi a jobb választás. A fogyasztás meg vezetés technika függő ha jó a lábad 5,5-6 liter között elleszel vele a nagy átlagba. 150 nél a 7 litert is be fogja verni , de hát valamit valamiért! Alkatrész semmivel se drágább vagy olcsóbb mint más típushoz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
teppik_amon #1314 üzenetére
-
teppik_amon
tag
Sziasztok. Családi autónak egy 2003-as, 1,6-os, benzines Peugeot partnerre esett a választás. Használt autó, pár hiányzó aprósággal az utastérből, meg egy, mostmár, nem működő hátsó-középső biztonsági övvel :\
Tud valaki olyan bontót ahol lehet hozzá szerezni alkatrészt/ komplett hátsó ülés támlát? Hívogattam, pár bontót, végig mentem a francia/peugeot bontókon is, de épp sehol nincs vagy már miszlikbe szedték a berlingókat/partnereket.
-
Geller72
veterán
Üdv. Nézegetem mostanában a 206 SW-t diesel fronton. Szemezgetek vele. Legjobban az 1.6 HDi kellene. A kérdésem az, hogy mik a tapasztalatok nagy általánosságban vele? Itt érdekelne a fogyasztása vidéken, városban, pályán, hosszú távon, nem padló közeli haladással. Az is érdekelne, hogy mennyi az a sebesség, amin jól érzi magát és a fogyasztása sem száll el? Végsebességre közel 190-et írnak. Tudja e kényelmesen mondjuk a 150-et, vagy az már kicsit sok neki? 140 és 150-nél mennyit fogyaszt pályán? Franciában vagyok, itt venném meg. Van e valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Annak ellenére, hogy kombi, nem sok hely van a csomagtartóban, ha az adatait megnézem. Most egy sima, 5 ajtós puntóval járkálok ide ki, ennek is 300 L körüli a csomagtartója. Pedig ez nem is sedan, vagy kombi. A 206 SW 313 literje vajon valóban annyi? Alkatrész ügyileg mennyire szervizigényes és a gyári alkatrészek mennyire drágák hozzá? Mire kell figyelni, mit kell nézni, mik a gyenge pontok, ha vannak? Vajon ez az 1.6-os, 109 lovas, vagy a 2.0-es 90 lovas HDi a jobb választás? Érdekes, hogy a saját tömegben mindössze 2 kg a difi.
. Aki esetleg külföldön vett ilyen autót, mennyi és milyen költségei voltak, mire a nevére került? Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv:
G,- -
F_Gergely
őstag
Nezd ne legyen nekem igazan, en nagyon varom hogy a csigaevok eszhez kapjanak es letegyenek vegre valamit az asztalra, es siratom a napot mikor a hidrot kidobtak az ablakon. Legyen renault, citroen vagy peugeot, legyen vegre zalos autojuk, premium, es hozza a 20 evvel ezelott szinvonalat es minoseget. Ha sok penzem lenne itt allna a kertben legalabb egy ha nem ketto citroen, mert imadtam de sajnos letertek az utrol. A renaultnal valamit probalnak a talismannal (vagy mi a neve) de meg es sem az az igazi francia hajo. De legalabb probalkoznak, citroennek a c6 volt valami probalkozas de az se volt valami sikeres. Szoval ne legyen igazam, de a francia autogyartas a beka tompora alatt van, es csak remelni tudom egyszer vegre kimasznak onnan es ujra melto helyuk lesz az autogyartasban, en visszasirom. Mai napig tobbre tartok egy 20 eves hidros citroent mint egy fordot, vagy mas autot...
-
gooool
őstag
válasz
F_Gergely #1310 üzenetére
A 3-as nem is elnoki autonak keszult, ne hasonlitsuk mar az almat a kortehez kerem...
Maga a Citroen is elmondta nekunk hogy meg legalabb 5-10 ev az az ido, amig a piacon prmiumkent kezdenek majd tekinteni a markara alaphangon, de lehet 20 es nekik is van meg mit tanulni es letenni az asztalra, hogy ez megvalosuljon.
Es nem kar a Lexushoz hasonlitani, mert a markan beluli elhelyezkedese a DS-nek abszolut ugyan az, sehol sem latom, hogy a minoseget vagy barmi mast vetettem volna ossze vele. -
gooool
őstag
Sziasztok!
Csak hogy mutassak valami szépet, nem nagyon pörög a topic.
A Citroen Hungária adott egy játékszert pár napra.
[link] -
tresh
veterán
-
tresh
veterán
válasz
Vigneau #1302 üzenetére
Nincs kettős hagyományos kuplungos
echterion: A lényeg azon van hogy néha 2 hetente nem árt országútra vagy pályára vinni és 3-4 be meg kergetni olyan 3000fordulat körül nem kell száguldani vele de hagyni kell pörögni a motort. Ilyenkor kiégeti magát és sokkal rugalmasabb is lesz nem lustul el, plusz ha netán lenne egy kis korom azt nem a városba lököd ki belőle
-
Vigneau
félisten
Tudom, lendületes kikormolás olykor és nem leállítani regeneráció befejezte előtt.
Viszont van egy érzésem, hogy évi 10-12e km (zömmel hétköznap városi használat) mellé nem biztos, hogy tényleg jó választás lenne. Pedig vonzott kissé ez a pici 1.4 HDi és nem mellesleg egész jó áron lehet némelyik 206 Plus-hoz hozzájutni.
Apropó, ebben lehet kettőstömegű lendkerék is? Amúgy néztem, hogy a korábbi 200-400k HUF árak mellett lehet most már 80k körül is találni DPF/FAP szűrőt - már ha nem volt kis hamis az a honlap, ahol láttam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sweet.tv - internetes TV
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Posta, csomagküldés
- Tőzsde és gazdaság
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nintendo Switch 2
- Direct One (műholdas és online TV)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M-K i7 6700 16GB DDR4 480GB SSD GTX 1660Ti 6GB Rampage SHIVA FSP 550W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged