Path of Exile topic
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ilsyde
őstag
Úgy van, nincs skill tree. Koveket találsz amik egy-egy képességnek felelnek meg. Ezeket lehet aztán belerakni a felszerelésbe hogy használhatóvá váljanak. Ahogy a karaktered fejlodik, úgy a kovek ereje is novekszik.
Természetesen egy ido után "kinovod" az olyan képességek koveit amik az adott karakter alaptulajdonságainak (strength, agility meg energy) nem fekszenek. Tehát egy harcos az elején még tud varázsolgatni de ahogy fejlodik, foleg a strength-be kapsz/teszel pontokat azaz egy ido után nem lesz képes használni az erosebb mágiákat.
Szerintem érdekes rendszer.
A talent tree ijesztonek tunhet elsore de nincs vele nagy gond. Csak azon az ágon indulj el ami a karakterednek fontos és lényegében ki is lotted a harmadát.