Hello!
Nem tudom, más is használ-e OTP direkt-et. A problémám az, hogy amikor be akarok jelentkezni, és nem sikerül (ma pl megkaptam SMS-ben a kódot, beírtam, majd közölte, hogy a kért tranzakció nem teljesíthető. Fül bezár, böngésző bezár, újra megnyit. Most azt írja:
"Kérjük, jelentkezzen be újra!
Ön egyazon böngésző session-on belül próbált ismét belépni. Kérjük, zárja be a böngészőt és jelentkezzen be újra!
Javasoljuk, hogy ha Ön egy időben több azonosítóval (pl. lakossági és vállalkozói) szeretné internetbankunkat használni, egy-egy azonosítóval más-más böngészőben jelentkezzen be szolgáltatásunkba."
Miközben biztosan nem vagyok bent más session-on belül. Ilyenkor félnem kell, hogy valami illetéktelen kezebke került, vagy sikerült bejelentkeznem 5percre, és meg kell várnom, míg "kidob" (pedig ugye nem vagyok bent), és utána már mehet a menet?
A lényegi kérdés: más is találkozott a problémával? Rendszeresen közli, az általam idézett hibaüzenetet (mondjuk 10ből 4szer)
Szerk.: miért nem tudok Deviza számláról utalni? (mindjárt utánanézek, lehet találok rá váalszt nincs hozzá kártyám, csak maga a számla rajta elég pénzzel, de ki se tudom választani Direkt-en belül, mint Forrásszámla)
[ Szerkesztve ]