Új hozzászólás Aktív témák

  • A.Winston

    tag

    válasz d4d #15411 üzenetére

    Persze tudnak, de mellette gyartoknal fontos szempont, hogy eves fenntartasi koltseget higy tudjak piacon pozicionalni az adott termekhez. Egy M-es BMW-t el adni ugy hogy 6-8e km a gyari ajanlott olajcsere periodus (annak az is sok de mindegy..) viszont egy polo vagy csaladi autot nem annyira. Plane itt EU-ban irgalmatlan draga mindenkinek az ideje, igy inkabb arra jatszanak pl VW-nel hogy 20-30e km-t birni tudo olajspecifikaciokat tamasztanak. Az kerdes hogy laborba ugyan kepesek produkalni ilyesmit, de mennyi ertelme van gyakorlatban eroltetni. Hol lesz annak az olajnak a viszkozitasa 2 ev meg 30k km utan, mennyi extra kopasfem kering emiatt..
    Persze 3 ev nem nagy ido, ha amugy a legyartott motor nem rossz, kb mindegy mit specifikalnak. :(

    Egy uj 3L-es Tuareghez neztem par honapja mi lenne jo - mert szol a kocsi h kene olajat tolteni es ilyen mol-os loret tolt ra tulaj (apam). Es akkor lattam hogy annak pl minden mas regioban rovidebbek az ajanlott szerviz periodusai..

    Persze amugy hiaba gyozkodom h ne varjon 2 evet legalabb az elso cserevel hiaba gyartoi ajanlas, de megingathatatlan a nemet mernoki precizitasba vetett hite.

Új hozzászólás Aktív témák