Új hozzászólás Aktív témák

  • A.Winston

    tag

    Hat, en csak sajat mocik kapcsan tajekozodtam eddig, de gyors kereses alapjan ezt gondolnam:
    1. MB 229.1 (Merci szabvany!?) alapjan nem reszecskeszuros, igy full SAPS lehet
    2. Nem irtad, de gondolom szivo benzin az 1.3, igy az LSPI vedelem nem kulonosebb szempont, ami sokkal tobb adalekcsomag hasznalatat teszi lehetove (turbonal lenne mas a helyzet)
    3. Nem irtad futast, de pl Qru velemenye lehet tampont, vagyis 150e km alatt w30 afelett w40 (de ez se szentiras)
    w30 es w40 relacioban kerdes meg:
    3a. hogy nezed-e mennyire eszi az olajat? ha igen akkor w40 inkabb
    3b. milyen fokon megy motor, tudom ez trukkos sokszor, de egy obd2 megmutatja ha van benne szenzor, vagy nemi netes kutatas. Bar gondolom nem rally auto, igy w30 is jo
    4. API szinteknel magasabb altalaban jobb vedelmet is ad es azt jellemzoen megveszik a gyartok, szoval erdemes nezni (SP az utolso azt hiszem, van “-RC” tag valtozat, de az Resource Conserving-et jelent es csak kvazi fogyasztast javitani hivatott - szoval vedelem miatt mindegy)

    Egyebkent legfontosabb szempont csere idotartam, fuggetlen attol mit valasztasz. Bar olajonkent eltero meddig birja papiron es nyilvan motor meg hasznalat fuggo, de gyakrabb csere jellemzoen mindig tobbet er barmilyen csucs olajnal. 8-10e km max. es evente min 1x. Ha csak rovid varosi furikazasra van, akkor akar fele ennyinel is erdemes csinalni.

Új hozzászólás Aktív témák