Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
- Bambanő háza tája
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- 2024 őszi fórum peca
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Olcsón jót: új konfig 14 év után
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
akoska07
nagyúr
válasz Sebestyen01 #44367 üzenetére
Nekem pozitívumként jön le,hogy még mindig foglalkozik az NV azzal a játékkal.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Habugi
addikt
válasz Sebestyen01 #44367 üzenetére
Meglepne ha bármi javulást sikerült volna elérniük a jelenlegi DX11 motor mellett, olyasmi lesz a háttérben amit Abu is említ, a várható DLC, az új sziget és a DX12 implementálására készülnek valószínűleg.
A játék kis túlzással tökéletesen dVGA független, egy 7870en is vígan elfut.
Ellenben a leginkább CPU igényes játék amivel valaha dolgom volt.., mindent egybevetve cirka 4-500órám van már a multijában. Nem lenne probléma csak a játék max 2-3 szálra/magra terhel rá, teljesen mindegy milyen külső progit ereszt rá az ember vagy akár cfg haxol, 2-3szál és vége.Egyik erős érv volt részemről az Arma3 nemrég amikor kíváncsiságból váltottam az 5Ghz-es Visheráról Szájlékre, mert azonos órajelen/egy szálon már durván kétszer erősebb az Intel..
Agyig húzott Vishera mellett sokszor csak 30-40%-on kullogott a 280X, nagyobbik szigeten Altison, városban (Kavala), főleg ha a unit szám és a látóhatár is fel volt tolva.
Utóbbi az ami a mai napig megsemmisít bármilyen procit ebben a játékban..Még a 4.7-es Skylake mellett is volt hogy fuldoklott a CPU limit miatt a 280X, megjegyzem a játékélmény összehasonlíthatatlanul javult, két külön game érzésre kb.
Ez a videó szépen szemlélteti mi újság Arma3 ügyileg: [link]
Egy GTX 660at nem tud kihajtani normálisan a 4.6-os 3570K.. , pedig a map üres, scriptelt útvonal, semmi ereszd el a hajam nem megy..Jelenlegi motorral az egyszálon létező legerősebb CPU-t kell alátenni és húzni amíg lehet ha az embert beszippantja, ebből lesz teljesítmény többlet, dVGA-ból vagy annak driveréből aligha..
A 390X-et úgy tudom 100%-on járatni benne ha 150%-ra van rakva a Sampling és 1440p, vagy 200% és FHD, durván az elérhető max 12km-es látóhatár felével. Azt ha feljebb húzom kakukkol is le szépen a francba, egyébként a platformváltás óta szépen tartható benne a min. 60fps, városban is.
A linkelt test egyébként ebből a szempontból nagyon aranyos.., a látótáv szemre 1,5-2km..Ha van játék a piacon az elmúlt pár évből amit a feje tetejére állítana a DX12 jó értelemben akkor az ez, kíváncsi is vagyok mit fog mutatni a gyakorlatban. Annyira durván CPU igényes, ráadásként ugye kevés elérhető szálat használva hogy a várható kontraszt ill. annak esetleges megvalósulása nagyon szépen meg fogja mutatni mennyi volt igaz a DX12-es ígéretekből ill. annak képességeiről..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest