Hirdetés

2021. február 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-12-23 00:27:00

LOGOUT.hu

nVidia GeForce GTX 1050 / 1050 Ti (GP107) összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1901) giornalista válasza Sir81 (#1874) üzenetére


giornalista
aktív tag

mi lenne? cserélik őket gariban és boldog lesz az end user :)

kezd egyébként zuhanni az ether ára, 230 dollár körül van, pár napja még 396-on tetőzött, szóval lehet reménykedni :)

(#1902) #57527808


#57527808
törölt tag

felvettem a kapcsolatot a kiskerrel a hibás kártya miatt, és az alábbi infókat kaptam:
vigyem vissza a kártyát, elküldik bp-re, és majd valaki megnézi, hogy tényleg hibás vagy sem.
pénzt nem adnak vissza day 0 hibánál, elállás nem működik hibás terméknél, cserekártyát nem adnak. mondtam, hogy veszek még egy kártyát, hogy ne maradjak gép nélkül, és 14 napos elállással visszaadom gar ügyintézés után. ez nem opció szerintük, mert amortizációval kell számolniuk stb, stb. nekem már egy napom ráment a dologra (tegnap délután, ma délelőtt, és még el sem kezdődött), alsó hangon másfél hétig nem lesz videokártya. de javasolta az eladó, hogy vegyek aprón egy kártyát, amin nem bukok sokat. (b@sszak el még pár napot a beszerzéssel, eladással, és lehetőleg ne bukjak sokat).
ők kipróbálni nem tudják ("neves" pc kisker országos hálózattal), ezért kell legalább egy hetet várni. ha addigra elfogy a készlet, akkor így jártam.
amúgy kiszereléskor megnéztem tüzetesebben a kártyát, és látszik, hogy a "rossz" ventinél nincs bekötve a zöld kábel, amiről kapná a jelet, hogy milyen fordulatszámon menjen a kártya. remélem ez elég bizonyíték lesz a hibára, és nem kell hetekig meccselni velük.
majd megírom mire jutottam.

(#1903) dugø
de ők nem tudják tesztelni, így el kell küldeni a szervizbe, ahol majd megállapítják a hibát.

[ Szerkesztve ]

(#1903) dugo_ válasza #57527808 (#1902) üzenetére


dugo_
veterán

Három napon belül a hibás terméket kötelességük cserélni, ne hagyd, hogy szervizbe küldjék.

7. §12 Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

forrás

[ Szerkesztve ]

(#1904) athomi válasza #57527808 (#1902) üzenetére


athomi
Topikgazda

Neten adtad le a rendelést a kártyára? Mert ha igen, akkor indokolnod sem kell 14 napon belül az elállás okát. Akárhogy is, de kamuznak.

[ Szerkesztve ]

(#1905) #57527808 válasza athomi (#1904) üzenetére


#57527808
törölt tag

14 nap nem működik hibás terméknél.

(#1903) dugø
hivatkoztam a törvényre, de lex@rják, mert náluk az a protokoll, hogy elküldik szervizbe bevizsgálni (állítólag visszaéltek a vevők). a vidéki boltokba főleg csak eladók vannak. hiába mondtam, hogy szemmel látható a hiba forrása.
nem rég beszéltem a szervizesekkel is, és fél óra múlva kell visszahívnom őket.

(#1906) Chaser
megvárom a fél órát, és visszahívom őket.

[ Szerkesztve ]

(#1906) Chaser válasza #57527808 (#1902) üzenetére


Chaser
titán

az az ő bajuk,_ indoklás nélkül elállhatsz_, akkor is ha hibás, akkor is ha hibátlan
keresd ki a jogszabályt, nyomd az orruk alá, és ha nem akaródzik nekik teljesíteni jelentsd fel őket, a jogszabályokat egyelőre nem ők hozzák

szerk: az meg a másik, ha hibás 3 napon belül csere vagy kp vissza, még személyes bolti "rendelésnél" is, netesnél meg teljesen mindegy mi van a termékkel, fél millás tv-t is nyugodtan visszaküldhetsz, mindegy mit hazudoznak

szerk2: továbbá az sem érdekel senkit, hogy nincs helyben szervizük, pont az ő bajuk, senki másé:)
ha nem hajlandók egyúttműködni kérd a vezetőségét és panaszkönyv ha az sem megy, aztán fogyvéd, ők fognak bukni amivel tisztában vannak

szerk3: _nem érdekel senkit a "protokolljuk", nem írhatják felül a jogszabályt, ha nem tetszik be lehet zárni a boltot és lehet zöldséget árulni, pont

idézet a jogszabályból teljesség igénye nélkül : " semmis az a kitétel ami a vásárló kárára történik, eltérni csak a vásárló javára lehet " pl 14 nap helyett 30 nap elállást biztosítanak

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#1907) dugo_ válasza #57527808 (#1905) üzenetére


dugo_
veterán

Elviszed a jogszabályt kinyomtatva, aztán kész. Ilyen nincs, hogy ők leszarják a törvényt.

Pont aktuális egy másik topikból. :D

táppal jártam így anno
figyeld a varázsszavakat: panaszkönyvet kérnék meg egy fénymásolatot róla hogy a fogyasztóvédelem gyorsabban cselekedhessen mint ti

kaptam ezen varázsszavak hatására egy komolyabb tápot és visszafizették a pénzem

(#1908) Chaser válasza #57527808 (#1905) üzenetére


Chaser
titán

melyik bolt ez?

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#1909) giornalista válasza #57527808 (#1902) üzenetére


giornalista
aktív tag

át akarnak verni, legyél kitartó.

még jó, hogy a csicska kisker nem akarja kicserélni. ki kell verni belőlük.

írd le emailben, hogy élsz a 14 napos elállással, a termék 0. napon nem működik, van erre valami jól megfogalmazott szabály, hogy nem vagy felelős az ilyen meghibásodásokért, amennyiben normálisan használtad a kártyát. ergo ha nincs rajta pl. fizikai sérülés vagy nem verted baltával, stb.

küldj nekik emailt és tértivevényes levelet is, jelezd az elállást, nem kell kérdezni tőlük semmit.

az meg, hogy a 14 nap alatt nekik amortizáció!? faszt érdekli. vegyél csak nyugodtan és ha nem veszik vissza a 14. napon a működő kártyát (sőt, még van további 14 napod visszaküldeni), szarrá fogod tudni perelni őket, ettől ne félj.

elsőre elhajtják az embert, de ha fenyegetőzni kezdesz, egyből tudni fogják, hol a helyük.

(#1910) giornalista válasza #57527808 (#1905) üzenetére


giornalista
aktív tag

akkor nem működik, ha te okoztad a hibát! nézz utána rendesen.

vagy hagyd, hogy hülyének nézzenek, hogy őket nem érdekli a törvény :) úgy is lehet.

nem értem az embereket, tényleg. nem kérni kell ezektől semmit, hanem tájékoztatni őket arról, hogy mi fog történni. jelzed írásban, hogy elállsz a terméktől. emailen és tértivevényes levélben is. mellékeled a jogszabályokat, keresd ki a rád vonatkozó részt, onnantól kussolni fognak.

ha nem, keress egy ügyvédet, röhögve fogja elvállalni, ennyél könnyebben nem kereshet pénzt :)

(#1911) Chaser válasza giornalista (#1909) üzenetére


Chaser
titán

egyszer juronicsban csak azért kértem panaszkönyvet, mert nem tudnak illemet az ott dolgozók, ez akméti volt, valamit bénáztak és állandóan bekapcsolt a riasztó, ott röhögött mind anyámon, akkor siettem, másnap visszamentem, ingyenes kiszállítástól kezdve 20%-os kedvezményt meg mindent megígért az üzletvezető, de én azért csak beírtam h modortalan kiszálgálókból áll az egész banda, idős asszonyokon röhögni az ő bénázászuk miatt
csak azért nem vertem szét baseball ütővel az egész bandát mert nem a kőkorban vagyunk, de jelen korban is megvannak a hathatós módszerek ( :

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#1912) athomi válasza #57527808 (#1905) üzenetére


athomi
Topikgazda

Értsd már meg, hogy át akarnak cseszni, ne hagyd magad. Az amit mind felsorolt a bolt a maga védelmére az téged pont nem kell érdekeljen, az mind az ő problémájuk. Élj az elállási jogoddal indoklás nélkül, aminek legyen írásos nyoma, onnantól náluk pattog a labda. Ha nem teljesítik írj be a panaszkönyvbe és értesítsd a fogyasztóvédelmet is.

[ Szerkesztve ]

(#1913) giornalista válasza Chaser (#1911) üzenetére


giornalista
aktív tag

én is ilyen vagyok, pontosan. csak látod, van, akiken nem lehet segíteni. lerázza a webshop, hogy nekik úgy jó, erre ő hívogatja a szervizt? eszem megáll. nem csoda, hogy ennyi sötét kereskedő van, ha a vásárlók is asszisztálnak ehhez...

(#1914) #57527808


#57527808
törölt tag

idáig telefonáltam.
szóval miután jeleztem, hogy nem törvényszerű ez a protokoll, felajánlották, hogy futár elviszi a rossz kártyát, és majd valamikor a beszállítótól függően kapok cserekártyát vagy pénzt (ha nincs raktáron olyan).
aztán 15 percig ment a fingreszelés, és az lett a vége, hogy vegyek még egy kártyát. majd miután kitalálta a beszállító, hogy mi legyen, utána visszaviszem a második kártyát, amit felküldenek bp-re, és majd valamikor visszakapom a második kártyának az árát, ha ők is úgy látják, hogy rendben van a második kártya.
többször félbeszakítottam a szervizest, amikor a beszállítót emlegette. 3 napon belül nekem ne emlegesse a beszállítót, semmi közöm hozzá. én feladtam a dolgot, több energiát nem fogok beleölni, és tanácsokat sem kérek. ha lesz még energiám, akkor ezt megírom a fogyasztóvédelemnek, de pl.: pereskedni nem fogok a kiesett idő és törvénytelen eljárás miatt.
szóval röviden:
aquából ne vásároljatok!
befejeztem, válaszolni nem lesz időm mostanában.

[ Szerkesztve ]

(#1915) Chaser válasza #57527808 (#1914) üzenetére


Chaser
titán

panaszkönyv, ennyi, aztán fogyvédelem, majd ha kapnak pár száz e-s büntit átgondolják, nem kell velük semmit tárgyalni, fentebb elmondták
küldd vissza a kártyát, emailben meg küldd el az elállási nyilatkozatot, ennyit kell csinálni

szerk: és ofc írj homárra erről egy kis szösszenetet

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#1916) giornalista válasza #57527808 (#1914) üzenetére


giornalista
aktív tag

nem kérsz tanácsot, oké. de azért íme.

email és levél. nem telefon. leírod, hogy elállsz a vásárlástól, 14 napon belül. ne hagyd, hogy kellékszavatossági ügyet csináljanak belőle! ez elállás. nagyon nem mindegy!

"Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését."

"Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be."

kulcsszó: nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár. a bizonyítás őket terheli.

tehát: megírod emailben, hogy visszaviszed a terméket, pont. még jobb, ha elküldöd egy tértivevényes levélben is, pár száz forint és nyoma van.

mivel ronda ügynek néz ki, fotózd le a kártyát. nincs rajta fizikai sérülés. esetleg vedd videóra, ami történik bekapcsoláskor, mi nem működik, stb. jól jöhet.

majd becsomagolod a kártyát, bemész az üzletbe, sorszámot húzol, lerakod a pultra, elmondod, hogy itt ez a kártya, elállsz a vásárlástól, és ennyi. kéred vissza a pénzt. ha ugatnak --> panaszkönyv. nem kell mondani, hogy gond van vele. ha kérdezik, persze mondd el, hogy ezt tapasztaltad, csináljanak vele, amit akarsz. ha ugatnak --> panaszkönyv, Tékozló Homár emlegetése, facebook/PH hadviselés, jelenet rendezés, ami jól esik.

persze a saját döntésed, úgy intézed, ahogy akarod. én nem barátkozni megyek az üzletekbe. teljesítem a rám eső részt, fizetek és korrek vagyok, akkor tartsák be ők is a törvényeket. ha nehezükre esik, viseljék a következményeket.

pereskedni nem fogsz, mert nem fog odáig eljutni a dolog. pont ezért kiváló taktika az ügyvéddel fenyegetés. pontosan tudják, hogy tilosban járnak, csak le akarnak rázni. magyar kereskedelem.

[ Szerkesztve ]

(#1917) #57527808


#57527808
törölt tag

tényleg hagyjuk a témát, így is jobban felhúztam magam a kelleténél. többször nem fogom felhívni őket, mert teljesen felesleges, és a klavit sem fogom koptatni ezért.
én lezártam magamban dolgot, egyszerűen nem éri meg nekem az idegeskedést.
próbálom nagy ívben kerülni őket ezek után, ennél többet nem tehetek.
szóval nem fogok válaszolni ezzel kapcsolatban, tényleg nincs időm most ezzel foglalkozni, és nem akarom feleslegesen még jobban felhúzni magam.

(#1918) shteer válasza #57527808 (#1914) üzenetére


shteer
félisten

auqa? meglepő. sose semmin sem problémáztak a bp-i üzletekben. garit is korrekten intézték eddig nekem (kb egy hónapja 750ti > jóváírás), elállásra is volt példa (pólus üzlet).

..szerintem jónak tűnik

(#1919) Chepany


Chepany
őstag

Mit gondoltok, fogják indítani? :B

cybermanus Naaa! ;]

[ Módosította: Intruder2k5 ]

(#1920) cybermanus válasza athomi (#1899) üzenetére


cybermanus
őstag

Pont ezt akartam megkérdezni, hogy van egyáltalán értelem annak pár darab + fps-nek ? A tesztet is olvasva NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti – a legkisebb Pascal szerintem nem éri meg. :) :)
(#1919) Chepany
Talán egy játékot miután beleraktad a kártyát. :DD

[ Szerkesztve ]

(#1921) giornalista válasza #57527808 (#1917) üzenetére


giornalista
aktív tag

elhiheted, hogy nekem teljesen mindegy, de azért ne te sértődj már meg, hogy mások segítenek futni a pénzed után... :O

(#1922) shteer válasza Chepany (#1919) üzenetére


shteer
félisten

fogják természetesen

..szerintem jónak tűnik

(#1923) #57527808 válasza giornalista (#1921) üzenetére


#57527808
törölt tag

nem sértődtem meg, csak több energiát nem ölök a témába.
történet vége, én befejeztem. elnézést, ha nem válaszolok.

[ Szerkesztve ]

(#1924) Franklin válasza Chepany (#1919) üzenetére


Franklin
addikt

Biztos jó ötlet volt kitenni a nevedet és lakcímedet? :Y

(#1925) kisza25 válasza Franklin (#1924) üzenetére


kisza25
félisten

ja mindjárt szólok is a nevében IPON-nak, hogy sztornó a rendelés, rossz a név és a cím ;] :C

# Seat Ibiza Sport #

(#1926) Chaser válasza kisza25 (#1925) üzenetére


Chaser
titán

;]

_tejesen'® joálapotpan'™_

(#1927) Sir81 válasza #57527808 (#1923) üzenetére


Sir81
aktív tag

Nem bántásból, de pont ezért tartunk ott ahol tartunk. Birka nép. A szemetek meg visszaélnek az ember bizalmával és újra és újra megteszik...
Én most az Alza-val jártam úgy, hogy hibás tápot kaptam. Megírtam. Még aznap felhívott tőlük egy hölgy hogy ok és holnap már viszi is a futár vissza a cuccost és kapok helyette akkor egy másikat. Kíváncsian várom mi lesz.

[ Szerkesztve ]

(#1928) Lui04 válasza Sir81 (#1927) üzenetére


Lui04
aktív tag

Alza esetén olvastam, hogy panaszkodnak a kiszállítást végző cégre, neked milyen tapasztalatod van?

(#1929) Chepany válasza Franklin (#1924) üzenetére


Chepany
őstag

Már azóta megszerkesztettem, de amúgy nincs különösebb titkolnivalóm. :K Egyébként már a futár cégnél a kártya! :R

(#1930) zovifapp111


zovifapp111
aktív tag

Amelyik cégnek a trans-o-flex szállít, én csak ajánlani tudom.Többször hoztak ki nekem cuccot és a gyári csomagolás mindig makulátlan volt. (a termék is) :-)

Csak az AMD, minden más, csak utánzat!

(#1931) Chepany válasza Chepany (#1929) üzenetére


Chepany
őstag

Amúgy ez a dolog most baromira elkezdett frusztrálni. Remélem senki se lesz ilyen rosszindulatú, mondjuk elég felelőtlen vagyok, utólagosan belegondolva. :(((

(#1932) Sir81 válasza Lui04 (#1928) üzenetére


Sir81
aktív tag

Előre jelezte az alza hogy mikor hozzák a cuccot. Aztán este jeleztek, hogy egy napot késik. Kibírtam. Aznap reggel kaptam e-mailt, hogy 10-12 között kiszállítják a terméket. Így is történt, előtte fel is hívott a futár hogy 15-20 perc múlva itt vannak. Megkaptam. A futár teljesen normális volt! Tolna megye.

(#1933) Chepany válasza Chepany (#1931) üzenetére


Chepany
őstag

Kaptam SMS-t, hogy átadták a csomagot a futárszolgálatnak, de a Pick Pack Pont csomagkeresője azt írja, hogy "A csomagot még nem adta át a Feladó szállításra".

Valaki módosította a nevemben, vagy mi fene? Mekkora marha vagyok. :W

dugø Lehet elkéstem már, vagy ki tudja. Hát remélem, hogy megérkezik.

[ Szerkesztve ]

(#1934) dugo_ válasza Chepany (#1931) üzenetére


dugo_
veterán

Ha ennyire zavar, akkor menj a modkerbe és töröltesd ki.

A bolt feladása és a postai rendszer regisztrációja között lehet csúszás bőven.

[ Szerkesztve ]

(#1935) zovifapp111 válasza Chepany (#1933) üzenetére


zovifapp111
aktív tag

Ne parázz! Én mindig a kicsomagolásnál parázok :-) Az a kártya már a tiéd, csak jó legyen.

Csak az AMD, minden más, csak utánzat!

(#1936) justflash válasza Chepany (#1933) üzenetére


justflash
tag

Eddigi tapasztalataim szerint DHL-en kívül az összes cég trackingje késik, nyugi.

Ha agyon parázol hívd fel reggel az ipon-t, de nem úgy megy, hogy betelefonálsz hogy " ' napotkívánok xy vagyok és ne Debrecenbe hanem Sopronba küldjék a kutyalábat" ,minimum email kell arról a címről amit rendeléskor megadtál. :)

[ Szerkesztve ]

mióta a barátnőm terhes lett minden megváltozott...a telefonszámom, a lakcímem, minden...

(#1937) BITBOYS válasza Chepany (#1933) üzenetére


BITBOYS
addikt

Rendeltél már valaha futárszolgálattal bármit is? :)
Valószínűleg a rendszerben van némi késés, de meg fogod kapni a csomagod.

mod: Aliexpress-t messzire kerüld :D

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/gigabyte_x99_sli_intel_xeon_e5-1650v3_4_7ghz_6_12/hsz_1-50.html

(#1938) Sir81 válasza BITBOYS (#1937) üzenetére


Sir81
aktív tag

Aliexpress? Én párszor már rendeltem onnan és nem volt gond.

(#1939) Chepany


Chepany
őstag

Már azóta beszéltem az Ájponnal, eddig minden rendben van!

(#1940) shteer válasza Chepany (#1933) üzenetére


shteer
félisten

énvótam, már ki is hozták nekem ;] :D köszi ;)

..szerintem jónak tűnik

(#1941) Chepany válasza shteer (#1940) üzenetére


Chepany
őstag

Annyira nagyon gonosz vagy. :DD

(#1942) Viktor77 válasza shteer (#1940) üzenetére


Viktor77
félisten

:D

Some people move on, but not us ... not us

(#1943) zovifapp111 válasza shteer (#1940) üzenetére


zovifapp111
aktív tag

Gratulálok az új karidhoz! Bitang jó. Szerintem sokan szeretnének pont egy ilyet ;-)

Csak az AMD, minden más, csak utánzat!

(#1944) BITBOYS válasza Sir81 (#1938) üzenetére


BITBOYS
addikt

Gondolom :) Csak azért írtam mert onnan rendelve néha tényleg van ok az aggodalomra :)

https://hardverapro.hu/apro/gigabyte_x99_sli_intel_xeon_e5-1650v3_4_7ghz_6_12/hsz_1-50.html

(#1945) shteer válasza zovifapp111 (#1943) üzenetére


shteer
félisten

thx! van még ott ahonnan ez jött, csak kicsit drágábban :)

..szerintem jónak tűnik

(#1946) zovifapp111 válasza shteer (#1945) üzenetére


zovifapp111
aktív tag

Hmmmm, szerintem ez minden pénzt megér :-)

Csak az AMD, minden más, csak utánzat!

(#1947) kisza25 válasza shteer (#1940) üzenetére


kisza25
félisten

csini kis kari, ahogy nézem közben normalizálódtak az árak
kaptak is pár darabot:P

[ Szerkesztve ]

# Seat Ibiza Sport #

(#1948) AxBattler válasza kisza25 (#1947) üzenetére


AxBattler
félisten

29db 1050Ti? Úgy tudtam. A bányász mindenedet!

;]

"Vásárolj Durex terméket, és nyerd meg a legújabb Microsoft Xbox Series X 1TB játékkonzolt!" .................. .................................................................................................................. Cable management is for the weak!

(#1949) gézu válasza kisza25 (#1947) üzenetére


gézu
őstag

Majd ne felejtsd el otthon a biztosítékot áthidalni egy 100-as szöggel, Te kis minermájer. ;]

“If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.”

(#1950) kisza25 válasza gézu (#1949) üzenetére


kisza25
félisten

ha bányásznék tutira az irodai gépbe raknám bele:D
amúgy 29x 75W csak 2175W, mindennel együtt is max 2300W:D
mindenesetre belerondítottak rendesen a bizniszembe:P

[ Szerkesztve ]

# Seat Ibiza Sport #

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.