Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Nvidia brilinear (téma lezárva)

Hozzászólások

(#25) rudi válasza Clyde22_ (#24) üzenetére


rudi
(nagyúr)

Hát szerintem ott a trilinear
''Set the texture filter to use between-mipmap levels by calling IDirect3DDevice9::SetSamplerState with the D3DSAMP_MIPFILTER value as the second parameter and one member of this enumeration as the third parameter.'' a bilinear egyik kapcsolójaként és így perszehogy fölösleges külön utasítás neki.

Ha nincs kapcsoló akkor bilinear ha meg van akkor olyan trilinear amilyen mipmapeket kapcsolunk. Ha alacsonyabb mipmapet kapcsolunk akkor ''oprimalizált'' trilinear. Szerintem az intelli sample pont ilyet tud csinálni hogy a textúra elemzésével (élesség) eldönti milyen MIP szintet kapcsoljon. Hasonlót csinál a LoD (level of detail) csúszka is csak ott a felhasználó tudja kapcsolgatni MIP szintek választási feltételét.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Nvidia brilinear (téma lezárva)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.