Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Notebook hibák

Hozzászólások

(#6951) Dell XPS válasza mustang28 (#6948) üzenetére


Dell XPS
veterán

Sajnos, én már találkoztam vele, de nem tartom esélyesnek (de ezt írtam is), inkább az utóbbit, ezért is kérdeztem a melegedést. Pont ugyanezt produkálta, de nem húznám rá erre az esetre, nézd meg az ajánlott programot...

BénaNyurga : holnapra megjön a válasz...(bill.)

[ Szerkesztve ]

Üdv, Dell XPS

(#6952) mustang28 válasza Dell XPS (#6951) üzenetére


mustang28
tag

már letöltöttem, de nem igazán látom át ezt a progit

(#6953) BénaNyurga válasza Dell XPS (#6951) üzenetére


BénaNyurga
aktív tag

Nagyon köszönöm a segítséget :R

(#6954) mustang28


mustang28
tag

Köszönöm a segítséget mindenkinek!!! :R :R :R

Remélem egy újrahúzás segít a gépen. Lehet be kell ruháznom a gépbe, csak nem tudom megéri-e?

(#6955) BénaNyurga válasza mustang28 (#6954) üzenetére


BénaNyurga
aktív tag

Hát haa van valami gondja eladni nem tudod! Esetleg letöltőgépnek jó lehet másra ebben a formában nem igazán alkalmas! egy proci csere belefér az nem összeg többet én nem fordítanék rá!

Dell XPS

Jogos a kérdés!

szerintem is várd meg KillHates-t mert általában tudja mi a bibi!

[ Szerkesztve ]

(#6956) Dell XPS válasza mustang28 (#6954) üzenetére


Dell XPS
veterán

Nem várod meg a kollégát a progival?

Üdv, Dell XPS

(#6957) LaptopSystem

Sziasztok ez miért lehet?

egyszer ezt írja ki a HDD Sentinel

egyszer meg ezt

[ Szerkesztve ]

Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!

(#6958) mustang28 válasza Dell XPS (#6956) üzenetére


mustang28
tag

De-De! Megvárom! Ezen már nem múlik! 4 évet kibírt! Kibír még pár napot! Nincs szükség rá kifejezetten, csak már kezdeni kellene vele valamit. Halogatom már egy ideje.

(#6959) BénaNyurga válasza LaptopSystem (#6957) üzenetére


BénaNyurga
aktív tag

Kipróbálnám egy másik laptopban!
Ha ott is ez a helyzet akkor sajnos az utolsókat rúgja a vinyó!
Ha csak ebben akkor lehet vezérlő hiba meg bármi és az akármi!

Helyedben valamelyik vinyós topikban érdeklődnék mert ez nem feltétlen laptop hiba!

Hát reméljük csak az! Ha van kisebb vinyód pattintsd be és akkor kiderül! :)
Szerintem a vinyó lesz a ludas vagy még próbálj meg egy dolgot ez velem előfordult már egyszer!
Hogy hülyeségeket írt a HDD Sentinel!

Másik verzióra cseréltem és soha többet nem kaptam semmilyen hibaüzenetet a vinyóról!

[ Szerkesztve ]

(#6960) LaptopSystem válasza BénaNyurga (#6959) üzenetére

köszi vezérlő hiba az nagyon nem jó hír ha így lenne remélem csak a HDD haldoklik

Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!

(#6961) BénaNyurga válasza LaptopSystem (#6960) üzenetére


BénaNyurga
aktív tag

Főleg akkor cserélj progit ha ez a hiba lassulással nem jár ha van hangja a vinyónak hallod hogy összevissza pörög olvas esetleg kattog akkor tuti az a hiba ha nincs lassulás vagy valami észlelhető

Akkor sanszos lehet a program hiba vagy a laptopnak a vezérlője alaplapja hibázhat! Nem tudom pontosan minek nevezik ezt az egységét a laptopnak :)

De gondolom mivel én sokat asztali PC-vel foglalkoztam olyan lehet mint mikor nekem az alaplapon kiment a S-ATA vezérlő és onnantól csak ata volt azzal a sajnálatos gonddal hogy itt nincs két vezérlő!

[ Szerkesztve ]

(#6962) LaptopSystem válasza BénaNyurga (#6961) üzenetére

ASUS G55WV ebben produkálja a hibát van még rá garancia is ezt elvileg gariban kellene cserélnie az ASUS-nak

Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!

(#6963) BénaNyurga válasza LaptopSystem (#6962) üzenetére


BénaNyurga
aktív tag

Akkor meg van oldva a probléma! :)
Képeket mentsd el go szerviz és cseréljék! Vagy javítsák!
Ne nyúlj bele ne hogy gari vesztés legyen a vége!
Képeket mindenképpen vidd el nekik! Mert ugye időszakos hiba legyen rá bizonyíték :) :R

Esetleg elküldenek a sunyiba mert a szervizek nem fogadják el a HDD-sentinel által kiírt dolgokat!
Mivel nem elfogadott HDD-tesztelő program nem is pontos és hibázik is!

[ Szerkesztve ]

(#6964) LaptopSystem válasza BénaNyurga (#6963) üzenetére

hát igen :)

holnap fel is hívom öket

Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!

(#6965) BénaNyurga válasza LaptopSystem (#6964) üzenetére


BénaNyurga
aktív tag

Lehető legjobb dolog amit tehetsz :) Mire jó a garancia ha nem arra hogy éljünk vele ?
Kevesebb fejfájás! Mert utólag garit bukni és mondjuk olyan hibával szembesülni ami akár a laptop végét is jelentheti nem éppen a legköltséghatékonyabb megoldás !

:R

Várom a visszajelzést hogy mit mondanak a szervizben :R

Üdv: Laca

(#6966) Dell XPS válasza LaptopSystem (#6964) üzenetére


Dell XPS
veterán

Szia Zoli,

Mi indokolta, hogy ránézzél a HDD-re?

Üdv, Dell XPS

(#6967) BénaNyurga válasza Dell XPS (#6966) üzenetére


BénaNyurga
aktív tag

Lehet csak az hogy auto run :D
Azt írta lassúnak tűnt a laptop! (priviben)

(#6968) KillHates válasza BénaNyurga (#6965) üzenetére


KillHates
nagyúr

"Mire jó a garancia ha nem arra hogy éljünk vele ?"

Khm... most kezdjem el mondani? :U :W

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#6969) BénaNyurga válasza KillHates (#6968) üzenetére


BénaNyurga
aktív tag

Inkább meg se szólaltam :U

[ Szerkesztve ]

(#6970) LaptopSystem válasza Dell XPS (#6966) üzenetére

minden gépnél megnézem általában a HDD állapotát szakmai ártalom :K

Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!

(#6971) mustang28


mustang28
tag

KillHates! Segítesz a SpeedSwitchXP-ben?

(#6972) KillHates válasza mustang28 (#6971) üzenetére


KillHates
nagyúr

Szia! Bocs, csak a másik topicban egy idióta kiverte a biztosítékot nálam...

Szóval felment program rendesen?
Utána az újraindítás megvolt?
A kis felemás zászlót látod az óra mellett?

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#6973) mustang28 válasza KillHates (#6972) üzenetére


mustang28
tag

yes

(#6974) Dell XPS válasza LaptopSystem (#6970) üzenetére


Dell XPS
veterán

Érdekes, ilyen eredmények nem szoktak születni. .....nyilván akkor majd eldöntöd!

Üdv, Dell XPS

(#6975) LaptopSystem válasza Dell XPS (#6974) üzenetére

Holnap felhivom a szervizt biztos ami tuti
:)
De nem engedem hogy elvigyék a gépet
Lehet holnap kiprobàlom egy màsik HDD-vel is

Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!

(#6976) KillHates válasza mustang28 (#6973) üzenetére


KillHates
nagyúr

Akkor ha a kis zászlóra jobb kattintasz, akkor feldobja a lehetőségeket.
Itt válaszd ki a performance módot.
Ha a gép töltőre van dugva, akkor fel kell, hogy pörgesse a procit a gyári maximum értékére.
Ha nem nyomja fel, akkor sajnos elromlott az alaplapon a multiplexer :(

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#6977) Dell XPS válasza LaptopSystem (#6975) üzenetére


Dell XPS
veterán

Ok. Amennyiben hozzányúlsz, nézd meg egy külső házban is a HDD-t, egy rövid teszt erejéig... :)

Üdv, Dell XPS

(#6978) LaptopSystem válasza Dell XPS (#6977) üzenetére

Ugy lesz :)

De már csak holnap!

Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!

(#6979) mustang28 válasza KillHates (#6976) üzenetére


mustang28
tag

Nem történt semmi! Az lesz amit te mondasz! Mit javasolsz?

(#6980) BénaNyurga


BénaNyurga
aktív tag

Szerintetek ez a bill jó lehet a notimba ?

Kinézetre teljesen megegyezik!

(#6981) Dell XPS válasza mustang28 (#6979) üzenetére


Dell XPS
veterán

Akkor ide is ráhúzható az alaplap probléma, nemcsak a DELL-re......érdemes volt kivárnod!

Üdv, Dell XPS

(#6982) mustang28 válasza Dell XPS (#6981) üzenetére


mustang28
tag

:Y akkor kuka? Mert így használhatatlan!!!

(#6983) Dell XPS válasza BénaNyurga (#6980) üzenetére


Dell XPS
veterán

Ott van rajta a bill. gyári száma....

Üdv, Dell XPS

(#6984) BénaNyurga válasza Dell XPS (#6983) üzenetére


BénaNyurga
aktív tag

Jól van na :D Késő van már! És ahogy nézem a képen az a hibás gomb nem cserélhető :(

Megvárom a holnapi infókat :) Tőled! Csak közben én is keresgélek hátha :)

[ Szerkesztve ]

(#6985) Dell XPS válasza mustang28 (#6982) üzenetére


Dell XPS
veterán

Mennyit ér a szerkezet?

Üdv, Dell XPS

(#6986) KillHates válasza mustang28 (#6979) üzenetére


KillHates
nagyúr

Ehh itt vagyok, csak ez a tetves invitel sz@rakodik :(

Az gebasz :(
Még próbálj meg egy USB-ről bootolós Linux disztribúciót, ha ott sem pörög fel rendesen akkor sajnos valahol az órajel generátor környékén elszállt valami.
Ez esetben szét kell dönteni a gépet és nekimenni egy szkóppal...

[ Szerkesztve ]

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#6987) mustang28 válasza Dell XPS (#6985) üzenetére


mustang28
tag

Nem érhet sokat. 2006-os a gép.Még tán 20k-se így hibásan. De a páromnak jó lett volna még netezni! Ráadásul szereti ezt a gépet! De nem értem miért! Hangos mint a fene, zavaróan meleg a touch pad mellett, nehéz mint a sár..... még békebeli.
Én meg itt hűsölök egy T500 mellett! Se hangja, se hője! Neki meg ez nem kéne!

(#6988) mustang28 válasza KillHates (#6986) üzenetére


mustang28
tag

Hát ez nem hangzik jól! :O Tudsz valakit aki foglakozik ilyen javítással? Egyáltalán megéri a javítás? :F
Holnap megpróbálom a linuxot!

szerk: Nem tudom, hogy számít e de a BIOS is 2005-ös verzió

[ Szerkesztve ]

(#6989) Dell XPS válasza mustang28 (#6988) üzenetére


Dell XPS
veterán

Beszéld meg a segítőddel!! Nem segít rajta semmi, sajnos...

Üdv, Dell XPS

(#6990) KillHates válasza mustang28 (#6988) üzenetére


KillHates
nagyúr

Én nagy valószínűséggel meg tudom javítani.
Ha eljössz Tökölre, akkor megmérjük, hogy mi baja lehet...
Postán is nyugodtan elküldheted (ha meg van az eredeti doboza, abban lenne a tuti)

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#6991) mustang28 válasza Dell XPS (#6989) üzenetére


mustang28
tag

:R Mindent mindenkinek :R

KillHates! Holnap megkereslek privátban O.k?

[ Szerkesztve ]

(#6992) peter0117


peter0117
tag

Hello mindenkinek! Van egy Asus EEE Pc 1005Pe laptopom és most nem akar bekapcsolni.
Az akkumulátora már 30 percet sem bír ki és utóbbi időben elfelejtettem hálózatra kapcsolni és menet közben hirtelen leállt. most leállt megint és már nem akar visszakapcsolni :( :( tönkrement a hdd?? :( :( garancia már nincs rajta. tünetek. bekapcs venti megy , bios elindul, csak utána nem bootol

(#6993) Dell XPS válasza peter0117 (#6992) üzenetére


Dell XPS
veterán

Szia,

Amennyiben kiveszed az akkumulátort, akkor van változás? Pontosan hol áll meg ha elindul? Újraindul vagy kikapcsol, egyébként nehéz bekapcsolnod? Megjelenítés (kép) látható rajta rendesen?

Üdv, Dell XPS

(#6994) peter0117 válasza Dell XPS (#6993) üzenetére


peter0117
tag

Ha kiveszem az akksit nincs változás. bekapcsolom bejön a kép biost is betudom hozni szal ott is tudok állítgatni.mikor bootolnia kellene akkor csak egy vonal villog a bal felső sarokban és nem indul ujra.

(#6995) Dell XPS válasza peter0117 (#6994) üzenetére


Dell XPS
veterán

Live CD-vel próbáltad?

Üdv, Dell XPS

(#6996) peter0117 válasza Dell XPS (#6995) üzenetére


peter0117
tag

nincs dvd meghajtója a gépnek. ez csak notebook

(#6997) Dell XPS válasza peter0117 (#6996) üzenetére


Dell XPS
veterán

Sorry, kapkodtam (közben segítek máshol is), valami külső eszköz? HDD ki/be volt már?

Üdv, Dell XPS

(#6998) peter0117 válasza Dell XPS (#6997) üzenetére


peter0117
tag

öhm hát még nem volt kivéve a hdd. meg semmilyen külső hdd hozzácsatlakoztatva. és nincs is nekem olyan. ha ezt kérdezted .

(#6999) xcbiker válasza peter0117 (#6992) üzenetére


xcbiker
addikt

Célszerű lenne ellenőrizni a hdd-t (HDSentinel), de ha szerencséd van akkor csak a windows sérült.

[ Szerkesztve ]

Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

(#7000) peter0117 válasza xcbiker (#6999) üzenetére


peter0117
tag

és hogy ellenőrizzem le a hdd-t ha be sem tölti a windowst? :S :(

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Notebook hibák
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.