Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Nincs ps3.0 tamogats az r420-ban ? (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1) Raymond


Raymond
félisten

A nemet sracok szerint nincs:

[L]http://www.3dcenter.org/artikel/2004/02-22_a.php[/L]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#2) Keitaro válasza Raymond (#1) üzenetére


Keitaro
addikt

Az elég durva lenne. Sajna németül nem nagyon értek :(
De valamit kezdeni kell azzal a tranyó többlettel +2 vertex shader nem nyomja le. Bár az eddigiekből kiindulva 12pipe-osnak kéne lennie, nekem ez a hat és 8 nem jön össze :F

(#3) Raymond válasza Keitaro (#2) üzenetére


Raymond
félisten

Marketing szempontol durva lenne, gyakorlatilag nem annyira tragikus, csakhogy a penz a marketingbol jon.

Meg most sincs elterjedve a PS2.0 tamogatas igy ha nincs azonnal PS3.0 a nagykozonsegnek ez nem nagy hatrany, viszont a progi es jatekkeszitoknek igen.

Az ATI-nak meg meginkabb - az osszes PS2.0 jatekot az R3xx chipeken kezdet fejleszteni, mert nem volt mas, csak kesobb jott az NV3x. Ha ez most forditva lesz, akkor megint ott lesz az ATI, ahol az R3xx megjelenese elott.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#4) JulWCZar


JulWCZar
senior tag

SZVSZ az NV FX-ek miatt még a 2.0 sem terjedhet igazán.

(#5) Raymond válasza Keitaro (#2) üzenetére


Raymond
félisten

''De valamit kezdeni kell azzal a tranyó többlettel +2 vertex shader nem nyomja le. Bár az eddigiekből kiindulva 12pipe-osnak kéne lennie, nekem ez a hat és 8 nem jön össze ''

Csak a ket vertexhez sok, de +4 pixel es +2 vetrex-hez meg keves. Amogy tobb forrasbol rebesgettek inkabb a 8 pixel ''turbositott'' valtozata van meg. Mondjuk az F-Buffer tovabbfejlesztesevel vagy a PS-ek attervezesevel.

Van egy erdekes hozzaszolas a beyond3D-n:

''The new version of ASHLI allready supports R420. I am played a little bit around with it. If i use the PS 2.X and R420 Setting I was able to generate long shaders (> 450 instruction) but i was not able to do more than 4 dependent read levels in one pass. If I try this dependet read test with the NV30 profil ASHLI stop working with an internal error. No unlimited dependent read = no PS 3.0 support. Maybe this is only a bug in ASHLI.''

[L]http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=10401[/L]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#6) Raymond válasza JulWCZar (#4) üzenetére


Raymond
félisten

Egyenlore nem, de mondjuk egy 5900FX nem rossz vasar, igy mar lesz egy kis piachoditas...

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#7) rudi válasza Raymond (#5) üzenetére


rudi
nagyúr

Szerintem szinte biztos hogy 6 VS + 8 pipeline lesz az új R420, de arról még nincs szó hogy hány renderelő/futószalag...

Másik dolog hogy ha megnézel pár procedural texturing shaderkódot, ott szépen lehet látni hogy azért komoly mennyiségű VS számolás is kell, lehe hogy ezért raktak be ATI-ék +2 VS-t mert érzik hogy erre fog eltolódni a játékfejlesztés (mert hát hova máshova tolódna).

Most az hogy nem tud PS3.0-t szerintem távolról nem akkora gáz (beyond3d-n éppen azt fejtegették hogy lehet hogy el is felejtődik, nem fogják használni) mint pl. az hogy az NV driverek még mindig nem támogatják a DHR cuccokat, bár ennek inkább a PR és a fejesztők meg az idő a megmondhatója.

Ugyan nem vagyok egy nagy shaderprogramozó (pillanatnyilag), de ami kódot eddig láttam abban nem volt egyszerre túl sok dependent read, bár kétségtelen hogy éppen ezek csinálják az érdekes dolgokat...

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Nincs ps3.0 tamogats az r420-ban ? (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.