Hirdetés

2024. április 22., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) cs.zs.


cs.zs.
addikt

A borítókép szupergömbölyű formája a teljesen előretolt kerekekkel egyébként sem életképes konstrukció. Kell valamekkora gyürődőzóna a futómű védelmében is (a kis balesetekre is gondolni kell). Ezzel a felépítéssel már egy parkolási koccanással is sérül a futómű, és jöhet az autómentő.

...

(#2) Ricardo


Ricardo
félisten

"Az inflációs környezet sem segíti mostanság az autóipart, idő közben pedig berobbant az AI verseny, és az Apple-nek fontosabb erre, illetve a Vision Próra fókuszálni, úgyhogy több kulcsembert átcsoportosított."

Bízzunk benne, hogy AI vonalon jobban sikerül a fókusz, mint a Vision Pro esetében. :D

(#3) Raysen623 válasza Ricardo (#2) üzenetére


Raysen623
addikt

Miért mi a probléma a Vision Pro-val? Több kritikát megnéztem már és eddig összességében mindenkinek tetszik a koncepció.

A cikk címe meg kissé erősre sikeredett. Soha ne mond hogy soha. Azért mert most leállítottak egy projektet nem jelenti azt, hogy később nem veszik újra elő. Egy ilyen autó fejlesztése nem 2-3 év és almáék eddig sem kapkodták el a dolgaikat.

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#4) nozs23 válasza Raysen623 (#3) üzenetére


nozs23
addikt

Bár alapvetően egyetértek azzal, hogy tech esetén soha ne mond, hogy soha. A projektet gyakorlatilag felszámolták (10 év és 10 milliárd dollár után). Nem csak leállították. Több mint 2000 alkalmazott lesz áthelyezve (Ai, Visin Pro) / leépítve. A projektből tanultakat pedig máshol hasznosítják: Ai, kamerák, VR, AirPods, robotika.

(#6) nozs23 válasza Ricardo (#5) üzenetére


nozs23
addikt

A legújabb hírek szerint túl van lihegve a return hisztéria: [link]

Gyakorlatilag bármely eszközről találsz széria hibás hisztériát is. Az i15 forrósodik, a pixelek kamerája felrobban, a foldok kijelzője 1 hetet bír. Ez így önmagában semmi.

Senki nem vitatja, hogy egy 1st gen eszközről van szó, de valahol el kell kezdeni.

(#7) Wajk válasza Raysen623 (#3) üzenetére


Wajk
addikt

ha tényleg leállították, akkor már minimális az esély, hogy újra indítanák pont azért amit mondasz. Közel 10 évet már minimum beleöltek, de szerintem annyit elmélkedtek, hogy erre a vonatra már késő felszállni. Kína és a Tesla már eléggé befészkelte magát. Van még hely, de akkora szeletet már valószínű nem tudnak harapni. Ahogy eddigi lépéseiket ismerjük csak nagyban szeretnek gondolkozni, nem egy vékonyabb akér premium rétegben. Az Apple autóiparba lépését a Tesla fejlődéséhez tudnám elképzelni. De véleményem szerint ezzel már elkéstek évekig nagy veszeséggel tudnák csak valahogy megvetni a lábukat ami ahogy látom az eddigi üzleti stratégiákat nem fogják meglépni. Úgy tűnik maradnak tech vonalon. Bár azon mindig mosolygok, hogy ekkora méretű/bevételű cégnél ekkora csoportosításokat hajtanak végre és tisztán érződik pl az iOS-en, hogy a legjobb mérnökeik nem ide öszpontosultak. Ennyit spórolnak a profitért ahelyett, hogy figyelnének a minőségre/fejlesztéskre. Nagy kár.

#5Ricardo: ez egy rohadt nagy bétateszt ez nem volt kétséges szerintem senkinek. Eddig az internal tesztek folytak most pedig egy masszív open teszt. Ez az alfa termék, tanulnak majd belőle.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB

(#8) Wesiz válasza nozs23 (#6) üzenetére


Wesiz
tag

senki nem vitatja, hogy valahol el kell kezdeni, de attól még tény hogy rengeteg panasz érkezik rá.

(#9) nozs23 válasza Wesiz (#8) üzenetére


nozs23
addikt

Az eddigi cikkekben összesen 5db ilyen repedés jelentés van, csak felrobbant a hír, ahogy szokott ez történni. Ezért nem tulajdonítok ennek különösebb jelentőséget.

A méret/kényelmetlenség/szoftver stb. panaszok viszont valósak, de azért erre lehetett számítani.

(#10) Wesiz válasza nozs23 (#9) üzenetére


Wesiz
tag

igen, ez hogy könnyen reped vagy törik valószínüleg a média által gerjesztett hiszti és közel sem annyira gyakori mint ahogy ugallja.
én is a kényelmetlenségre gondoltam elsősorban és hogy még nagyon kiforratlan, pedig épp az apple-re nem jellemző így piacra dobni valamit. de például ez a 2 órás üzemidő szerintem nagyon gyér. én legalábbis úgy képzelem hogy ha lenne ilyenem akkor elsősorban filmnézésre használnám, na hát 2 órás üzemidővel gyakorlatilag egy filmet nem tudnék rajta végignézni akkor se ha közvetlenül film előtt veszem le a töltőről, nem hogy mondjuk 60-70%on elindítva. mindezt úgy, hogy a töltő is ugye egy kábellel csatlakozik a cucchoz.
ja és elvileg közel fél kilót nyom az egész, nyilván nem volt még rajtam de elég kényelmetlennek hangzik.

(#11) nozs23 válasza Wesiz (#10) üzenetére


nozs23
addikt

Igen, szokatlan az Apple-től. Ez abszolút nem az a termék, amit piacra akarnak dobni. De jelenleg ennyit tudnak. Az a szűk réteg, aki megveszi és használja pedig nagyon hasznos lesz a szoftver csiszolásához. A két órás üzemidő amúgy nagyon a minimum. A visszajelzések alapján eléggé alulígérték (ahogy szokták minden terméküknél). 4 órát is is ki lehet hozni belőle (nyilván attól függ, hogy mit csinálsz).

Nekem sem kéne, totál idegen tőlem. Az AR (amit ténylegesen akarnak) sokkal vonzóbb termék, de attól még messze vagyunk. Viszont a szoftveres alapját ezzel teszik le.

(#12) Williamgrant


Williamgrant
veterán

Tehát röviden: elszabtak rá egy csomó pénzt, és mégis szar lett az önvezető funkció, azért lehúzták a budin az egészet.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#13) joey04 válasza Wesiz (#10) üzenetére


joey04
titán

az apple-re nem jellemző így piacra dobni valamit.

sajnos már de. persze továbbra is "készebben" dobják piacra mint a többiek, a vision pro is sokkal jobban kezelhető mint a konkurencia, de még ez is kevés. túl korai.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#14) Greentea


Greentea
senior tag

10 év nulla ténylegesen infóval. Egyékbént a Lucidot pletykálták egy időben, bár kétlem, hogy a szaudiak könnyen megválnának tőle.

2x2 néha 5

(#15) Kacsakompot válasza Raysen623 (#3) üzenetére


Kacsakompot
lelkes újonc

Több probléma is van vele. Évek óta a piacon van több hasonló termék, amik jobbak a Vision Pro-nál. Illetve a szoftveres felhozatal is enyhén szólva karcsú a többiekhez képest egy totál kiforratlan valami. Volt teszt is, hogy a viselőnek már csak 300grammal több súly is mennyi terhet rak a felhasználóra, akár fél óra használat után. És ez csak a jéghegy csúcsa.

Az egész úgy lett beharangozva, hogy forradalmi termék. Nem nem az, mert ez "vótmá" kategória.

(#16) nozs23 válasza Kacsakompot (#15) üzenetére


nozs23
addikt

Használod? Tényleg érdekel, mert így írtad.
A jobbak az ez esetben elég szubjektív. A pass-through, felbontás, eye-tracking, teljesítmény mondjuk olyan területek, ahol gyakorlatilag az összes tesztelő/vásárló azt mondta, hogy nincs más termék, ami hasonlót tud nyújtani. Legalábbis olyan, amit vásárlóknak kínálnak. Tehát ezekben nincs jobb.

Aztán ott van a latency, field of view, szoftveres háttér (legyünk őszinték: játékok) - amikben még egy Quest 3 is jobb töredék áron.

Tehát nem olyan egyszerű a képlet. A többi consumer headset egy középkategóriás android telefon a fejeden. Ez pedig inkább egy iPad Pro / Macbook Air.

[ Szerkesztve ]

(#17) Kacsakompot válasza nozs23 (#16) üzenetére


Kacsakompot
lelkes újonc

Igen próbáltam őket.
Az eszköz súlyát éppenséggel nem nevezném szubjektívnek. Próbálj ki egy Vision Pro-t 1 órán át a fejeden és egy Meta 3-at. Rájössz, hogy az a pár száz gramm többletsúly mennyit is számít. Próbáltad mondjuk a Holo Lenst? Ezért is írtam, hogy "vótmá" kategória.

A középkategóriás soc és és a Macbook Air összehasonlítás, meg értelmetlen egy olyan terméknél, amire gyakorlatilag nincs olyan app, amit egy középkatos soc ne tudna kihasználni. De látom a körítés az megfogott rendesen. Mondjuk eléggé Apple sajátosság.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.