Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- bambano: Bambanő háza tája
- Hieronymus: Kalózkodás. Kalózkodás? hozzászólás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ballazol
senior tag
fárasztó már ez a konformista hozzáállás
Bill Gates is LSD-zett
azon a szoftveren írom ezt is, amit ő talált fel
de ne zavarjon senkit -
Akula
őstag
Kiskutya is jó dolgában veszik meg. Lehet, hogy ez is fent volt neki bakancslistán.
-
M.Úr
tag
Azért a Suzuki tényleg egy rakás fos, vezettem párszor az előző néhány év Swiftjeit és valami katasztrofális a minőség, a vezetési- és komfortérzet egyaránt. Szégyen egy mai Swift az olcsó szegmensben is. Mondom ezt nem BMW-s, nem újgazdagként (2017-es Aurisom van).
Persze ettől még egy vicc a diskurzus ami itt ment, most jól hozzá is adtam a magamét is
-
btprg
senior tag
(és #51)
A Suzuki-fikázás tipikusan a magánál többnek látszani akaró, roncs BMW-be 2000-ért tankoló suttyók és az újgazdag nagy arcú sznobok ismertetőjegye. (Mellesleg a mostani Suzuki-knak sajnos már semmi köze nincs a legendás '90-es évekbeli egyszerű, megbízható modellekhez, ugyanúgy agyonbonyolított szar 4 kerekű számítógép mint az összes többi új autó.)
-
tothzoltan
tag
A hülyének is lejön, hogy Musk ADHD-val azaz hiperaktivitással és valószínűleg enyhe bipoláris zavarral küzd kiskora óta. Mindez átlag feletti IQ-val párosítva nem kis kihívás. Aki járatos a témában az tudja, hogy a cikkben felsorolt kábítószerek fele (nem mennék bele melyik fele) noha illegális, mégis enyhíteni tud bizonyos tüneteket.
Madártávlatból nézve a témát, van aki a tévé távirányítóját nem tudja megnyomni beállva, Musk meg a világ legértékesebb és leginnovatívabban gondolkodó cégeit vezeti … nemritkán sikerre. Lehet utálni vagy szeretni, de azért illik elismerni, vagy legalább kicsit objektívabban tekinteni arra mi, miért és hogyan csinál. Mindamellett ő se ugat bele mit csinálsz otthon az asszonnyal, vagy hány páncélost szisszentesz a haverokkal levezetésképpen.
Mindeközben az éleslátású ‘józan’ magyar arról vitatkozik habzószájjal a kapcsolódó topikban, a Tesla-e a jobb vagy a Suzuki. Szerény személyem arra próbál reflektálni, hogy nem a droggal van a baj hanem a hiányzó értelmiséggel. -
flexxx2
őstag
Azt én is olvastam. De hány százalékának van ilyen baja, nem hinném hogy pár %nál több lehet. És ki tudja, hogy ez a példány mit kapott, vizet vagy valami hasonlót és ezért produkálja ezeket a hibákat.
Arányaiban sokkal kevesebb a hibaforrás, mint egy ezernyi alkatrészből álló robbanómotor és persze ott a már többnyire automata váltó is. -
yanna
addikt
válasz
Plazmacucci
#85
üzenetére
Ki?
Pedig még nincs is késő... 
-
Pls még írjatok. Főleg handras.
-
Joz76
tag
Az mondjuk pont nem annyira de sajnos tényleg nem annyira jó konstrukció, mint ahogy várná az ember egy villanyautótól. Félre ne érts, nem azt mondom, hogy ez egy rossz autó, csak egy villanyautó bonyolultságban (legalábbis a hajtást tekintve) messze egy hagyományos autó alatt marad, és ebből azt gondolhatnánk, hogy akkor sokkal kevesebb lesz a probléma velük. De sajnos az élet ezt egyelőre nem igazolja. Nem kell messzire menni, egy másik portálon folyamatosan beszámolnak egy használatban lévő X-ről:
https://villanyautosok.hu/2024/02/02/model-x-hetkoznapok-22-mar-megint-szervizben-jartam/És mint láthatod van vele baj... Ráadásul a villanyautók a hagyományok benzin/dizel/hibrid autókhoz képest viszonylag fiatalok, így várhatóan méginkább "fel fognak zárkózni" a hibalistát tekintve. A jó hír viszont az, hogy nyilván a Teslának is gyűlik az információja az apróbb-nagyobb konstukciós hibákról, tökéletesítik a folyamataikat, így várhatóan az új autóik egyre jobbak lesznek.
-
movax
őstag
Édesistenem, annyira Magyarország, ami ebben a topikban megy.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
És akkor mi van? A magánügye.
-------------------------------------------------------------
(#7) VinoRosso: Körülbelül.
-
flexxx2
őstag
válasz
Hieronymus
#75
üzenetére
Azért olyan sokat nem kell várni, idézet a cikkből:
"Míg 2030-ig a hulladék nagyjából fele az akkumulátorgyártás selejtjéből származik, ezt követően drámai növekedésnek indul a használt akkumulátorok mennyisége, ami 2040-re várhatóan eléri a 20 millió tonnát." -
Fiddlestick
aktív tag
Miert all mindenkibe bele ? Bant hogy masnak is van velemenye, a tiedtol elteroen?! Te ettol jobbnak, tobbnek erzed magad hogy frocsogsz es vered a nyalad mennyi penzed van ilyen m3 meg ket tesla
A kutya nem kerdezte az anyagi helyzeted se hogy mutasd be mid van, es senki nem kerte a szemelyeskedesedet sem. Lenezesre es parasztsagra is van "összes szakmai dijad" ?! Lehet hogy sok audod van es penezd is (ha van) de emberileg ott vagy, ahol a kommenteid.
-
-
Alusky
senior tag
Azaz, öljétek egymást a kommentszekcióban.
-
-
h1mpi
félisten
válasz
arnyekxxx
#65
üzenetére
Nem vagyok gazdag, napi 8 órát dolgozok a munkahelyemen alkalmazottként. A gazdagság nem itt kezdődik. Egy teljesen átlagos ember vagyok, akinek van egy kis esze és nem a fórumokon okos, hanem a való világban.
Mumukuki: legalább nekem van mire... de sokaknak nincs és mégis itt verik magukat mekkora királyok. Jesolo-ba a családdal járunk 3 gyerekkel, nem vagyok vállalkozó. Neked is mondom teljesen átlagos magyar ember vagyok, aki nem sopánkodik miért nincs, hanem tesz érte, hogy legyen. De a magyar mentalítás az, amit itt kapok, hozzászoktam. Ha valakinek nincs másnak se legyen, pusztuljunk el együtt.
-
Mumukuki
aktív tag
Edes istenem, mekkora arcod van ember

Osszes dij, tesla reszveny bevetel, szallodak, kamu 500 LE-k, valakinek bejott az elet.Mondjuk speciel Jesolot pont nem hoznam fel, az osszes suttyo vallalkozo oda jart a szoke plasztikukkal. Kisse ciki, nem illik bele a high-life trendedbe.
-
h1mpi
félisten
válasz
Mr.Csizmás
#63
üzenetére
Én rég nem kaptam majd most fogok
de addig hadd szóljon
-
h1mpi
félisten
válasz
Mr.Csizmás
#58
üzenetére
Ez Ti képzelitek be.. nekem a Tesla előtt egy Skoda Kodiaq-om volt a feleségemnek pedig egy Renault Clio. Hidd el én se vagyok UFO, csak a Ti szemetekben azok a Teslások. Amit adsz azt kapod. De én hála istennek a kedvenc utált emberetek lehetek Teslával járok és iPhone-om van
Szarul is érzem magam nagyon
-
L4mie
veterán
-
8th
addikt
Vicc lett ez a fórum (is). Kár érte kiváló ügynök volt.
-
h1mpi
félisten
A faszerdőbe már te beleszaladtál, amikor dízelt vettél. Élj csak a múltban majd szépen kipusztul ez az elavult technológia az adblue-vel, dpf szűrővel és kettős tömegűvel együtt. A hátam közepére se kívánom már 15 éve azt a gusztustalan gázolaj szagot. Gázolajjal a teherautók és a traktorok mennek. Én két töltéssel kint vagyok Jesoloban. Egyszer Sormáson reggelizünk egy jót, majd Ljubljana-ban ebédelek a Four Pointsban, ameddig töltök és kint is vagyok. 130-150-el megyek a pályán 23 kWh-s fogyasztással, 500 LE-vel és összkerékkel. Nem kell hallgatnom a dízel kereplését egész úton. 2023-ban 2 db azaz kettő darab elektromos autó égett ki. Na hol is van az a faszerdő?
Hála istennek 2024-ben már nagyítóval kell keresni az új dízeleket a piacon. -
L4mie
veterán
Inkább hátradőlök és megiszom a kávém.
Ja amúgy....EGY koszos kis SENKI vagy, ha nem apple vision proban tolod a Teslaban. -
mepet
addikt
Az én olvasatomban a volt igazgatók berágtak, mert őket nem kínálta meg a főnök.
-
ncc1701
veterán
Egyszer állok meg pisikélni egy tengerparti úton. Tudod, megvan ez hamar, nekem nem kell 110-el mennem, mert 150-nél sem eszik vészesen.

Méretek: a kombim 5m hosszú, 2m-es cucc befér a puttonyba. Mesélj még, mert most pont tátott szájjal szaladsz a f@szerdőbe, elég nagy kocsim van nekem is, ezt a verdát pont erre tartom. Meg van tetőcsomagtartóm is, jövőre tán kap egy horgot is.
Linkeljem a handrás tengerparti nyaralásos videóját arról, h mennyire nem tudott tölteni visszafele? Sajnos nincs meg a villanyautós infrastruktúra még, kevés a töltő, az is lutri, h megy-e, vagy sem, ahány cég, annyi app, regisztráció. Az akkuk még nem kiforrottak, ha kigyullad alattad, el sem lehet oltani, nem köszi. Béta teszteljetek még egy kicsit.
-
h1mpi
félisten
Lemész a tengerre megállás nélkül? Ez a kedvenc dízelpárti hozzászólásom. És wc-re nem mész? Vagy használsz műanyag flakont?
Amikor Te a mocsokban wc-zel a benzinkúton vagy sorban állsz kajáért, én sok esetben a 4*-os szálloda, de legrosszabb esetben is egy bevásárlóközpontban könnyítek magamon. Mire megkajálok már megint mehetek tovább. Amúgy nem én linkeltem a Swiftet...
Méretek: az Y csomagtartója nagyobb, mint bármelyik kombié 4.7méter hosszával és majd 1000 liter csomagtartójával... sőt még 22 fokra is be lehet állítani a camp módot és bent is lehet aludni kényelmesen, mivel van hozzá méretre tervezett matrac.
Nem bűn utána olvasni az infóknak a neten mielőtt neki állsz okoskodni
A Tesla nem lesz 18 évesen sehol? Miért ne lenne? Mit tudsz amit a szakértők nem?
-
ncc1701
veterán
Szociálisan elég érzéketlen vagy, itthon nem realitás, h mindenki új villanyautót vegyen, aki tizen éves autóval jár, az nem véletlen teszi azt. A teslád valószinű meg sehol nem lesz már 18 évesen, az a kis piros gyösz meg simán tudja pont ugyanazt, mint új korában. Tesla is egy kupac műanyag amúgy. Törd meg az elejét, vagy a végét, meglátjuk az öntvényt hogyan lehet javítani, ha egyátalán lehet.
Amúgy tud az én dízel kombim is olyat, amit a tied nem. Plö lemegyek vele megállás nélkül a tengerpartra, megfordulok, és még tankolnom sem kell. Vagy betolok hátra 2 méteres patracot, mert belefér. Nem mindenkinek felelnek meg a jelen villany autók. Nagyon kevered a szezont a fazonnal, egy városi autót hasonlítani egy nagyobbhoz, és fikázni a csomagtartót, na ehhez nagy koponya kell.
-
tibaimp
nagyúr
Sok mindent el lehet mondani a Tesla-ra, de azt, hogy hulladék nem! Miért kezdte azt másolni/követni kb. az összes európiai gyártó...
szerk: amúgy meg Pistáék kicsit el vannak kurvulva (fizetett hirdetés, ez is OK, mert ebből élnek), az a kocsi jó épp, amit tesztelnek. Ok, ezzel nincs is baj, mert ennek a Suzuki-nak is megvan a vásárló tábora, csak az nem az lesz, aki Tesla-t vesz.
-
h1mpi
félisten
Ja Suzuki a Ti autótok
Én nem szeretnék az első koccanásnál meghalni ebben a papírhalmazban. Mi 5-en utazunk benne külföldre egy heti csomaggal. Az Y-nak 852 liter +150 liter a csomagtartója. A Swiftnek 200 liter. Van még kérdésed vagy benézted? 
Ja és az ipari hulladékot nem a minőségére értettem, hanem az egész autóra. Egy igénytelen műanyaghalmaz az egész. De mindenki azt vesz, amit akar vagy amire van pénze, de akkor nem kell fikázni a Teslát és akkor én sem fikázom a Ti autóitokat. -
Dißnäëß
nagyúr
Hát azt biztosan az ő számlájára lehet írni, hogy beindult az elektró őrület.
Még 100 év múlva is ülnénk a dízeleken, ha a németeken múlna..
Sztem ez az izmos trigger már önmagában "megérte", minden hibájával együtt, 10 év múlva egészen máshogy fog kinézni minden elektromos autózás terén is (töltő, energia honnan jön, satöbbi).
-
tibaimp
nagyúr
Nem tudom mit kell ezen csodálkozni, az USA-ban kb. minden 2. ember drog fogyasztó ilyen-olyan módon és mértékben...
-
-
Degeczi
nagyúr
Érdemes azért rózsaszín szemüveg nélkül is, itt van pl. egy német luxusautó kereskedő beszámolója, döbbenetes, mit kapott 150e EUR-ért... Saját magát behorpasztotta a tükör behajtással, nem nyílnak rendesen az ajtók, pár hónap alatt megjelent rozsdásodási nyomok, durva illesztési hézagok - szégyen.
-
h1mpi
félisten
Kényelmes a fotel ugye? Látom Te is az az ember vagy aki itt a neten nagyon nagy szakértőnek hiszed magad (de segítek nem vagy az). Egy 20-25 millió autó olcsó? Más elektromosra nem volt támogatás (de volt). Azért ezt vették, mert eddig senki nem tudta ezt ennyiért kihozni. Most már azért nem csak ezt veszik, mert a konkurencia (Kínaiak feljöttek az államilag támogatott veszteséges gyártással). Képzeld 24 éve az autós szakmában dolgozok (szinte az összes szakmai díjat megkaptam), kb. 5000 db autót adtam el és volt kb. 30 saját autóm mindenféle márkából. Veled ellentétben én nem csak hallottam, hogy milyenek hanem minden nap meg is tapasztalom. De persze biztosan a te véleményed a mérvadó, nem azé aki évi 30 000 km-t megy vele
Imádom ezt a világot és azt is, hogy mindenkinek lehet internet bekötve 
-
Shyciii
veterán
Te se lehetsz nagy autó szakértő, mert a Tesla nem mint autó zseniális, hanem mint informatikai termék. Mint autó, küzd jópár problémával, amit még az X-en is sokan bevágtak, míg ki nem törölte Musk, de elég sok videó látott napvilágot olyan furcsaságokról, amik nem történhetnének meg egy autóban. De nyugodtan keress rá a Teslában alkalmazott szoftverekre is. Olyat is fogsz találni, hogy 3 beta verziót ugrottak vissza, mert annyira szart írtak.
Amúgy meg az Y-t nem azért veszik sokan, mert remek autó, hanem mert olcsón adja, és még állami támogatásokat is kaptak a felhasználók. Nagyon nem mindegy...
Amúgy linkelheted azokat a cikkeket is, hogy éppen lejtmenetben van a Tesla eladás is, mert pont ezeket az állami támogatásokat kezdték el szüneteltetni, és bizony máris nem veszik annyian ezt a remek Y-t, mint ahogy most Mosu kis előrevetíti.
Szal maradjunk annyiban, hogy két Teslád is van, mégse értesz hozzá kellőképpen, a gazdasági részére meg végképp, de azért nyugodtan ekézz másokat. Az jól megy
-
#54625216
törölt tag
A cikk forrásként hivatkozik a Wall Street Journalra és linkel egy Fortune cikket, ami forrásként hivatkozik a Wall Street Journalra és linkel egy Bloomberg cikket, ami paywall mögött van, így nem derült ki, hogy azok már az eredeti WSJ írást linkelik-e vagy egy további után közlőt.
Ami azért érdekes, mert a cikkek objektív tényként adják elő a vádakat minden bizonyíték nélkül és egyedül a WSJ anonim forrásaira hivatkoznak, miközben a WSJ többször lebukott már, hogy nyilvánvaló hazugságokat terjeszt Musk cégeiről vagy Muskról magáról, ennek ellenére a többiek ellenőrzés nélkül veszik át a híreiket. -
h1mpi
félisten
válasz
Kókuszdió
#13
üzenetére
Látom nagy szakértője vagy a témának
Van két Teslám és köszi elég más szint a Suzukitól, ami valóban egy ipari hulladék.
De szerintem Te még maximum az utcán láttál ilyen autót, de már okosnak gondolod magad...
Biztosan azért lett a világon a legtöbbet eladott modell a Tesla Y (1.23 millió db), mert annyi a hülye ember és olyan szar az autó.. biztosan.. hidd ezt és ülj vissza a Suziba.Ezt csak úgy itt hagyom: [link]
-
Kókuszdió
nagyúr
Egy Tesla karosszériája felér max. egy Suzuki al ,jó a marketing és a duma ,
Ezt kb. úgy kell elképzelni mint “ A Wall Street farkasát”.Ezek az autók úgy fognak megdögleni sorban mint még más semmi ,ebben az esetben viszont bármelyik Suzuki is tartósabb.
Steve Jobs teljesen más világ ,forradalmi találmányokat hozott létre ,nem ipari hulladékokat ,
-
Tuomas
addikt
Az itcafé-t nyugodtan át lehet keresztelni bulvárcáfé-ra.
-
Remus389
veterán
Arra senki sem gondol, hogy amiatt vannak jó víziói mert pszichedelikus (varázs) gombákat fogyaszt? Az olyan agypályákat aktivizál ami máskülönben parlagon hever.
A Steve Jobs is nyomta anno.
-
Armagedown
őstag
Nincs ezzel semmi gond.
-
Hogy Musk és a droghasználat? Ne vicceljünk már...
-
VinoRosso
veterán
Az SAP-s fejesek aggódva figyelik Musk droghasználatát... a Gellért fürdőben escortok hátsó felére kihúzott utcák rejtekéből...
-
-
Dißnäëß
nagyúr
Kíváncsi vagyok, miután ez villámgyorsan lecsengett, mi lesz a következő nyuszi a varázskalapból
Nagyon csípheti valakik szemét. Mondom ezt "függetlenként" (nem fanboy).
-
h1mpi
félisten
de rajta segít

-
L4mie
veterán
Elon Musk nem segít a Tesla-n, malacperselynek használja.¯\_(ツ)_/¯
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 G2i - i5-1135G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- REFURBISHED - DELL Precision Dual USB-C Thunderbolt Dock - TB18DC
- Apple iPhone 15 Pro Max / 256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia / 98% akku
- Samsung Galaxy A16 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN NULL Perces
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 512GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3867
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


Én már csak a popcornt kérem

Pedig még nincs is késő... 





