Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#50) Dare2Live válasza User64476 (#41) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Én nagyon sajnálom, hogy elmúlt a Toyota dicsősége ahol ahogy írtam benzinesek csak olajat/gyertyát kell cserél rajta elmentek gond nélkül félmilliókmet. Dizelnél csak egyet sajnálok, hogy nincs az 1.4D4D az is egy legendásan tartós darab.

De uígy mennyi legendásan tartós VW, Renault... motort lehetett felsorolni. Most meg 10év után már jó az 1.0/1.5ös TSI de azért 120.000kmenkeént meg kell pucolni amblokk meg csakis előírt olajat rakj bele...

És hát KIA/Hyundai vonalon is mi lett. Gari idő alatt 40-70.000km után esznek 1liter olajat 1000kmenként és úgy hárítanak ahogy bírnak ha minden kopp rendben volt akkor is ügyvéddel kell menni hogy átverd a garit. DIs gamma, theta... vonal különösen gáz. Szép amikor elvileg van rá 7év gari a száraz DSG(DCT) 2.5év után széthullik és szétrakják a kezüket és közlik, hogy erre gari nincs és 1millió lesz kb a javítás.

szerk: helyesírásért, kimaradt betükért elnézést.

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.