Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz vacs #146152 üzenetére

    Az a baj, hogy 30 nap van rá és ez el is szokott telni... A panasz kivizsgálása hivatalosan 30 nap
    Közben jeleztem Online Chaten is, 1414-t hívva lehet rajta gyorsítani, kell kérni Speciális Csoportot és ők foglalkoznak vele. Azt tudom jó szívvel javasolni neked, hogy a holnapi napon a 1414-en hívd fel a kollégáimat, mert telefonon keresztül van lehetőséged speciális csoporttal egyeztetni. - Ők kifejezetten panaszokkal foglalkoznak, és így nem kell 30 napot várnod, kiemelten tudnak foglalkozni a problémáddal.
    Másrészt az ügyintéző hozzá adta a számhoz és MT-n is látszik a rendszerbe, hogy az a készülék xy számmal cserére szorul és csak be kell mennem, vinni a telefont és cserélik (+ráfizetéssel arra Honor készülékre) pl.

    A cserék valóban a 2G képes készülékekre vonatkoznak, ez külön szabályozva van sajnos.
    Az Alcatel One Touch 1054X egy 2G képes készülék.
    Szívesen jelzem a rendszerben, hogy cserélni kell a készüléket.
    Megtettem a jelzést, amikor üzletbe mentek fogják látni a kollégák a jelzésemet.
    Vigyétek nyugodtan ezt az alcatel telefont.

    Ezek a munkatárs válaszai voltak...a rendszerben nyoma van mobilszám vagy MT-t bemondva.
    Fogyvéd helyi (Megyei) kirendeltség felé is meg lett írva a bejelentés. Remélem lesz valami hatása a boltra nézve.

Új hozzászólás Aktív témák