Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
pg77
újonc
Tegnap leadtam egy rendelést a webshopban készülék+sim kártya.
Az egy dolog, hogy egy ideje a visszaigazoló emailek tartalma annyi, hogy "Internal Server Error The document has moved here." A here egy link, persze 404-re mutat.
De ma jött az értesítés, hogy érvénytelenítették a rendelést, mert egy előfizetőnek max 10 feltöltőkártyája lehet. Nekem 9db van, 1414-en azt mondja elnézték a kollégák. Ok, újraindítani nem tudja azt a rendelést, de újat fel tud venni. Közben elfogyott az eszköz, nem tud mit csinálni ez van.
Vagyis megrendeltem valamit, amit a saját hibámon kívül nem kapok meg, és közben elfogyott. Állítsak be készülékértesítőt, és ha leadtam a rendelést, mindenképpen írjam bele a rendelésbe, hogy 9db kártyám van, és ez a 10. Nem tudnak 10-ig elszámolni??
Másik dolog: mi van az ügyintézőkkel? Akárhányszor hívtam az elmúlt fél évben az ügyfélszolgálatot, elvétve adnak helyes információt. Pl az előbb hívtam, hogy deaktiváljam az egyik feltöltőkártyámat (biztos ami biztos, talán 8-ig még az ujjukon elszámolnak, remélem..). Erre azt mondja arról a számról hívjam, amit deaktiváltatni szeretnék. Jó felhívom újra arról, ott meg azt mondja az ügyintéző, hogy hiába hívom, telefonon nem lehet, csak személyesen vagy írásban.
És ez nem egyedi eset, az összes ügyintéző totál más és más infót ad ugyanarról az ügyről.
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD