Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#99287) pg77


pg77
újonc

Tegnap leadtam egy rendelést a webshopban készülék+sim kártya.
Az egy dolog, hogy egy ideje a visszaigazoló emailek tartalma annyi, hogy "Internal Server Error The document has moved here." A here egy link, persze 404-re mutat.
De ma jött az értesítés, hogy érvénytelenítették a rendelést, mert egy előfizetőnek max 10 feltöltőkártyája lehet. Nekem 9db van, 1414-en azt mondja elnézték a kollégák. Ok, újraindítani nem tudja azt a rendelést, de újat fel tud venni. Közben elfogyott az eszköz, nem tud mit csinálni ez van.
Vagyis megrendeltem valamit, amit a saját hibámon kívül nem kapok meg, és közben elfogyott. Állítsak be készülékértesítőt, és ha leadtam a rendelést, mindenképpen írjam bele a rendelésbe, hogy 9db kártyám van, és ez a 10. Nem tudnak 10-ig elszámolni??

Másik dolog: mi van az ügyintézőkkel? Akárhányszor hívtam az elmúlt fél évben az ügyfélszolgálatot, elvétve adnak helyes információt. Pl az előbb hívtam, hogy deaktiváljam az egyik feltöltőkártyámat (biztos ami biztos, talán 8-ig még az ujjukon elszámolnak, remélem..). Erre azt mondja arról a számról hívjam, amit deaktiváltatni szeretnék. Jó felhívom újra arról, ott meg azt mondja az ügyintéző, hogy hiába hívom, telefonon nem lehet, csak személyesen vagy írásban. :F
És ez nem egyedi eset, az összes ügyintéző totál más és más infót ad ugyanarról az ügyről.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.