Hirdetés

2019. október 18., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98438) norberto_th


norberto_th
(aktív tag)

Fontos információ, hogy ha készülékedet külső szervizben cseréltük (ún. fődarabcsere történt), abban az esetben az új IMEI szám nem található meg rendszerünkben. Ilyen esetben a feloldási folyamat elindítását legközelebbi üzletünkben kérheted.

De jó hogy most olvasom ezt is, ahány ember annyi valasz. Most akkor telefonon mégsm lehet intézni csak ügyfélszolgálaton? Mivel nekem fődarab csere volt nem is egyszer, így azt mondták hogy a legelső készülék imei számát kell megadni, de itt meg megint mást olvasok, van aki azt mondta hogy a cserélt telefoné, viszont az meg nincs a telekom rendszerében. :W
Én az eredeti első telefon imei számát küldtem el, másnap jött az sms hogy elindult a folyamat. Most akkor vajon független már vagy nem is lehet így...én már komolyan nem értem, nincs valakinek tapasztalata? :F

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.