Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#96576) kali válasza Oposzumtoszó (#96573) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Amennyiben fogyasztói minőségben vásároltál (tehát nem cégre...stb.) és van náluk készleten adott típusú készülék, valamint a hiba/meghibásodás egyértelmű, ami akadályozza a rendeltetésszerű használatot - tehát indokolt a kicserélés -, úgy cserélniük kellene, ha pedig nincs készleten, akkor berendelik és a 15 napra törekedéses jogszabályi rész következik (ami a kijavításra is vonatkozik).
Mivel üzletben vetted, így nem adott a 14 napos elállás, ezért más típusú készülékre elállással áttérni direktben nem tudsz - hacsak az ügyintéző be nem vállalja, hogy saját szakállára lepapírozza valahogy -, hivatalosan csak akkor tudnál, ha azt mondanák, hogy nem csak készleten nincs náluk, hanem rendelni sem tudnak már abból a típusból, ami miatt át kellene térni a normál jótállási/szavatossági körbe és nem csak a kicserélés, hanem a kijavítás sem menne, illetve árleszállításban sem tudnátok megegyezni, mert a sorrend; kijavítás, kicserélés, árleszállítás és elállás.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.