Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#91651) anadroid válasza Watto1991 (#91650) üzenetére


anadroid
senior tag

A második. 7-8 karakter környékén adja elő. Meg téveszt, eggyel több azonosat érzékel, illetve eggyel nagyobb számot olvas vissza. Ezt még gyakorolni kell, fiúk! Hármat kértem eddig, három különböző készülékről. Volt benne ősrégi Windows mobil és 1 hónapos csúcskészülék is.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#91652) djpety válasza anadroid (#91651) üzenetére


djpety
tag

Gyorsnak kell lenni, kevés a várakozás :/

https://nyaripeter.hu/ | iPhone 14 Pro |  Watch Ultra | MBP 13" | LG 35WN75C-B | tv 4th gen | Shadow PC | NAS: KVM + XPenology

(#91653) goop válasza djpety (#91652) üzenetére


goop
őstag

Az biztos, remegő kezű idősebb ember kizárt, hogy meg tudja adni az imeit. Nekem is pont elsötétült a kijelző a vége felé, kezdhettem előröl.

[ Szerkesztve ]

(#91654) wmati válasza Watto1991 (#91650) üzenetére


wmati
addikt

2. Erre rákérdeztem, 3mp idő van két gombnyomás közt mindenhol és ezen nem lehet változtatni :(

(#91655) kovakovi77


kovakovi77
tag

Elsök közt kértem feloldó kódot erre tegnap ezzel örvendeztettek meg:
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a megadott IMEI számhoz:*************** a feloldó kód még nem áll rendelkezésre, felvettük a kapcsolatot a készülékgyártóval, így szíves türelmét és megértését kérjük. A feloldó kódot SMS üzenetben küldjük meg. Üdvözlettel: Telekom

Imeit ki csillagoztam inkább :)

(#91656) Boom válasza elekreg (#91649) üzenetére


Boom
kezdő

Telekom dolgozót vagy partnerceg tulajdonosára (üzlet tulajdonosra) gondoltaml. Hogy miért? Mert kb 7évvel ezelőtt volt vmi előfizetésem náluk, ahol valami elmaradás van. Bementem a helyi telekom boltba hogy rendezzem, erre nem találtak semmit a rendszerbe..... Viszont ha most le szeretnék adni a telekom oldalán online egy ipad rendelést, a végén kiírja, hogy elmaradásom van, és csak akkor tudom leadni ezt a rendelést, ha kiegyenlitem.... Ezért keresek itt esetleg olyan embert aki tud segíteni leadni rendelésem... Régen olvastam hogy simán meg tudja oldani egy partner üzletvezető hogy a "fekete" listás leadta nála a rendelést, és létre is jött abszerzodes hivatalosan. Igaz az vodafone volt.

(#91657) Keem1 válasza wmati (#91654) üzenetére


Keem1
addikt

Ne bosszants hogy 3 másodperc nem elég egy karakter leütésére. :D
Anyámnak kell kettő, pedig olyan lassan gépel, mint a tetű :DDD

(#91658) djpety válasza Keem1 (#91657) üzenetére


djpety
tag

A legtöbb részére elég, de mondjuk ha nem a képernyőről olvasod, hanem dobozról, telefon hátuljáról, és követed a pici számokat, akkor előfordulhat, hogy nem tudod olyan gyorsan beírni. Elsőre nekem is ez volt, aztán már megjegyeztem blokkokba a számot inkább, hogy úgy írjam be.

Egyébként egy Online verzió lenne a legjobb, ha már az IVR-es rendszer adott, egy ilyen form elkészítése sem lehet nehezebb.

https://nyaripeter.hu/ | iPhone 14 Pro |  Watch Ultra | MBP 13" | LG 35WN75C-B | tv 4th gen | Shadow PC | NAS: KVM + XPenology

(#91659) Huroq válasza djpety (#91658) üzenetére


Huroq
senior tag

A Telekom meg az online dolgok két külön világ. ;]

(#91660) zsoltzsolt válasza wmati (#91654) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Erre van a vágólap ☺️

(#91661) bopeti98


bopeti98
őstag

Szeretném megrendelni 2-3 napra a korlátlan film opciót only Net 10 GB csomaghoz mert elutazok és nem lesz net de az HBO GO-t jó lenne nézni. Viszont az online felületen nem látok lehetőséget a bekapcsolására iPad-ről meg SMS-t küldeni nem lehet. Hogyan tudnám bekapcsolni?

(#91662) Kbali válasza bopeti98 (#91661) üzenetére


Kbali
nagyúr

Telefonos ügyfélszolgálat?

(#91663) Soulfly842 válasza bopeti98 (#91661) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem tudom, hogy tudod-e, de annál féltörthavi a számlázás. Tehát, ha most megrendeled, s lemondod három nap múlva - akkor is a teljes hónapot kell fizetni.

[ Szerkesztve ]

(#91664) FLD1987 válasza Keem1 (#91657) üzenetére

Nekem nem volt elég az idő, de többször újra hívtam* és végül sikerült. Mivel több telefonnál kellett ezt megcsinálnom nem örültem annak, hogy ilyen rövid időt engednek a számok beírására. Nekem rendkívül megvan lassulva a pszichomotoros munkatempóm és ezért az időhöz kötött dolgok gondot okoznak, ha nincs korlátlan idő a feladat elvégzésére. Pl. az intelligenciám is rontja a lassúságom, vagyis az átlagnál alacsonyabb az intelligenciám, mert túl lassú vagyok (90-110 közötti IQ az átlagos IQ, de nekem 90 alatt van az intelligenciám).
*Egy telefonnal számolva értem a többszöri újra hívást, vagyis több mobiltelefon miatt még több idő volt, amíg sikerült beírnom a számokat.

Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

(#91665) bopeti98 válasza Soulfly842 (#91663) üzenetére


bopeti98
őstag

Én a 24 órásat gondoltam megrendelni. A 1414-en akkor bekapcsolják nekem?

(#91666) megyei93


megyei93
csendes tag

Sziasztok. Hétvégén is küldi ki a függetlenítő kódokat a Telekom? Tegnap este 11kor megcsináltam a 1414-en azóta se sms se semmi értesítés róla!

(#91667) Boom


Boom
kezdő

Kérem keressen meg privátban olyan személy, aki telekom dolgozó, vagy telekom üzletvezető(ez lenne a legjobb) valamelyik partner cégnél, vagy olyan aki tud ilyen embert itt a topicban. A neve elég felkeresem én, ha nem olvassa esetleg a topicot mostanában.

Csak ők tudnak segíteni, mivel előbb beszéltem telekom ügyfél szolgalattal, és tudom mi az ábra.

(#91668) tepenzed válasza megyei93 (#91666) üzenetére


tepenzed
őstag

1 munkanapon belül,tehát nem

[ Szerkesztve ]

(#91669) bopeti98 válasza bopeti98 (#91665) üzenetére


bopeti98
őstag

Tárgytalan. A mobil appba sikerült megrendelni. :)

(#91670) RedCactus válasza Boom (#91667) üzenetére


RedCactus
senior tag

Ha bemész egy Telekom üzletbe, ott van dolgozó és üzletvezetö is. Szvsz. :)

(#91671) lugosi válasza Boom (#91667) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Szerintem: fizesd ki az elmaradást ahelyett, hogy naponta beírod ide, hogy keressen meg valaki a tartozásod megkerülése végett. De hangsúlyozom, szerintem. (Nem lenne egyszerűbb? Egyszer és mindenkorra le lenne rendezve.)

[ Szerkesztve ]

(#91672) Boom válasza lugosi (#91671) üzenetére


Boom
kezdő

Közben ki derült már rendeztem annó. De fent maradtam a listán. Ezért keresek itteni telekom dolgozót ha van egyáltalán.

(#91673) tylerddd


tylerddd
veterán

Azoknak az Androidos telefonoknak mennyire piszkál bele a szolgáltató a szoftverébe, amiket már függetlenül adnak?! Gondolom ezen a fronton marad minden a régiben?!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#91674) Ateszpapa válasza tylerddd (#91673) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Galaxy S8-nál alig észrevehetően.
Könyvjelző, csengőhang, azt ennyi.

Szerencsére már a boot animáció sincs

(#91675) tylerddd válasza Ateszpapa (#91674) üzenetére


tylerddd
veterán

Értem, de gondolom akkor frissítéskor meg kell várni a szolgáltatós verziót?!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#91676) CHIPman válasza tylerddd (#91675) üzenetére


CHIPman
nagyúr

Persze, eddig sem a kártyafüggőségen múlott a szoftverfrissítés, az csak egy mellékhatás volt.

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#91677) lugosi válasza Boom (#91672) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Mindenképpen verd ki a balhét akkor.

(#91678) Soulfly842 válasza Boom (#91672) üzenetére


Soulfly842
addikt

Én sajnos nem ismerek olyat ;]

Ha jól tudom: Nem a tartozás keletkezési időpontja a mérvadó, hanem h. mikor lett kifizetve ától-cettig (ha behajtó, végrehajtónál volt, hogy náluk mikor történt meg).

Ezt követően további öt évig a távközlési szolgáltatók adós listáján szerepelsz. Ez alatt jelenleg (legalábbis tudomásom szerint) a Telekomnál Senki sem írhatja felül.

(#91677) lugosi

Felesleges a balhé kiverése, mondhatni: teljesen okafogyott - semmit sem tudnak tenni ezzel.

[ Szerkesztve ]

(#91679) RAZR_v3


RAZR_v3
tag

Üdv!
VoLTE képes készülékkel, aminek a beállításain belül engedélyezve van ez a funkció, nem feltöltőkártyásként mennyi időt kell várni arra, hogy megérkezzen a Telekomtól az SMS a 4G Hang szolgáltatás bekapcsolásáról? Beszéltem már olyan ismerőssel, akinek szintén VoLTE képes okostelefonja van, de amint felépült a hívás, 3G-re váltott a telefon. B20 gond nincs. :K

(#91680) ForRedGlory válasza Soulfly842 (#91678) üzenetére


ForRedGlory
félisten

TSZA-rol jogos panasz eseten siman le lehet venni.

(#91681) Soulfly842 válasza ForRedGlory (#91680) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ha jogos...

(#91682) thomas77 válasza RAZR_v3 (#91679) üzenetére


thomas77
senior tag

Ha nem vagy flottás, akkor az ügyfélszolgálatot kellene hívnod. Elvileg azonnak be tudja kapcsolni. Flottásnak a telemátrix miatt nincs. Dominósnak meg csak úgy...

(#91683) csp01


csp01
tag

A Telekom honlapon az áll, hogy régi sim kártyámat díjmentesen kicserélhetem micro vagy nano sim-re. Belekötnek, ha a régit micro sim méretre alakítottam?

(#91684) Soulfly842 válasza csp01 (#91683) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az rongálásnak számít :) Ha ennek a prezentációja megtörtént akkor 4500 Ft a kártyacsere hivatalosan :)

(#91685) kisspall válasza csp01 (#91683) üzenetére


kisspall
aktív tag

Nekem a régit csak letiltották, nem is látták.

(#91686) csp01 válasza kisspall (#91685) üzenetére


csp01
tag

Ez szerepel náluk: "kivéve lopás, blokkolás, feltételezett eltűnés, rongálás esetén". Nálad akkor így honnan tudták, hogy nem elhagytad mondjuk?

(#91687) ForRedGlory válasza csp01 (#91683) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Le sem kell adni. Mond, hogy nincs nálad. Problem solved. :)

(#91688) fornettisuti válasza csp01 (#91683) üzenetére


fornettisuti
veterán

Nem kell nekik, adnak egy újat, aztán mehetsz utadra. A régi pár perc múlva lelép a hálózatról, onnantól az új él.

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#91689) csp01


csp01
tag

Köszi mindenkinek!

(#91690) tylerddd


tylerddd
veterán

Lejárt a hűségem, Move XS és NetPlusz XXL csomagom van jelenleg. Több mobilnetre lenne viszont szükségem, így nézegetem a díjcsomag módosítás lehetőségeit a weboldalon. A 2k-s csomagot (80 perc) és a korlátlan netet (10k) állítottam be (de nem rendeltem meg). Telefont nem akarok most venni.

Ezeket írja:
Bátran választhatsz új díjcsomagot, mert díjcsomagváltás során:
1. Hűségidőd nem változik.
2. Vállalt költési szinted nem emelkedik.
3. Bármikor visszaválthatsz egy alacsonyabb havi díjú, de a vállalt minimum havi díjnál drágább vagy azzal megegyező tarifára

1.: ha most beállítom a fenti csomagot, akkor azzal valóban nem kezdődik el hűség?! Miért írja lent, az oldal alján, h a 12000 az kedvezményes havidíj? Ha jövő ilyenkor vennék telót mondjuk részletre, akkor most elesnék a kedvezménytől (ez 50k lenne, ha hoznék ki telefont, nem lenne rossz).

3.: hol tudom megnézni, h mi a vállalt minimum havi díj? Korábban egy kedves fórumtárs pü-ben megírta ezt, de nekem ott azon a helyen ugye ez nem látszik, max. akkor válna láthatóvá, ha átváltanék a díjcsomagra. De amíg nem tudom mennyi ez az összeg, addig nem akarok. Az is ugye necces a dologban, h én hangcsomagot kisebbre nem is tudnék váltani, csak a korlátlan netet visszafelé. A kisebb csomag 6,5k és 10GB.

Tud erről valaki információval szolgálni vagy hívjam fel inkább az ügyfélszolgálatot? Köszi!

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#91691) MK VII válasza tylerddd (#91690) üzenetére


MK VII
veterán

Komolyan, ha kevés beszédre és sok netre van szükséged, akkor miért a Telekomnál képzeled el a jövőd?
Telenor Hello Data start 6k hűség nélkül, korlátlan net + 50p beszélgetés.

(#91692) tylerddd válasza MK VII (#91691) üzenetére


tylerddd
veterán

Komolyan, láttad valahol, h szolgáltatóváltásról* érdeklődtem?!

* erre vonatkozó, esetleges kérdéseimet, majd a Telenor topikban teszem fel

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#91693) MK VII válasza tylerddd (#91692) üzenetére


MK VII
veterán

Én kérek elnézést tisztelt "tudom mit akarok, pofa be" topiktárs.
Látom már a segítő szándék is le van ugatva. Kutya egy világot élünk.
Azért az off gombot nehezedre esik használni látom...

(#91694) SUPREME7 válasza tylerddd (#91692) üzenetére


SUPREME7
őstag

:DDD

MK VII: nem kell megtéríteni az embereket, a Telekom függőség is olyan mint az Apple, valamiért mindenki ragaszkodik a drága, de legalább gyengébb ajánlatokhoz.

(#91695) tylerddd válasza MK VII (#91693) üzenetére


tylerddd
veterán

Elnézést kérek, ha valóban segíteni akartál, nem pedig oltani és okoskodni. Számomra viszont a "komolyan"-nal történő indítás nem ezt tükrözte.

Nem szeretnék szolgáltatót váltani, a kérdésemben nem részleteztem az egyéb adott állapotokat és az elérni kívánt célt. Csak a fenti kérdésekre szeretnék most választ, nem bonyolítani a dolgot. Ismerem a Telenor nevezett szolgáltatását, nagyon jól hangzik. Ha a Telekom-os megoldás nem lesz megfelelő számomra, akkor az lesz a következő lépés.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#91696) tylerddd válasza SUPREME7 (#91694) üzenetére


tylerddd
veterán

Abban egyet értek, h olcsóbb a kékek ajánlata, de a szolgáltatás minősége kérdéses számomra. Alig van ismerősöm, aki náluk van, kollégám családjával (4 fő) gyakorlatilag menekült tőlük a pirosakhoz, mert nem csak a hanghívásokkal volt problémája, hanem az ügyintézéssel is. 2001 óta megelégedéssel használom a Telekom szolgáltatásait, térerő problémám szinte soha nem volt, 4G lefedettség is remek a környéken, brutál jó sebességgel. Én rendes szolgáltatásért hajlandó vagyok többet fizetni, mint olcsóbb, de hitvány megoldásokkal fortyogni.

Ugyanakkor mivel nincs hűség az említett csomagra, igazából nincs veszíteni valóm, h megnézzem, nekem hogy válnának be. A készülékem is elvileg független lesz néhány napon belül az új módosítások révén.

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#91697) kchris78 válasza tylerddd (#91696) üzenetére


kchris78
veterán

Mivel olcsobbak es nincs mit vesztened ha kiprobalod 1 honapra mondjuk (nem kell huseget alairni) probald ki. A 4G lefedettseguk jo kell legyen mert videken nagyon sok cellat a Telekommal kozosen uzemeltetnek, a nagyobb sebesseg erdekeben errol cikkeztek is annak idejen, foleg a B20-as cellak eseteben.

(#91698) MK VII válasza tylerddd (#91695) üzenetére


MK VII
veterán

Semmi gond..
Rosszul kezdtem a mondandóm, ebben igazad van.
Viszont az tényleg nem hülyeség, hogy kipróbálod a másik szolgáltatót aztán ,ha mégsem jönne be akkor egyszerűen lemondod. Veszteni nem vesztesz semmit.

[ Szerkesztve ]

(#91699) namenlos


namenlos
tag

A még 16 napig (fordulónapig) használható NetPluszXXL mai napon történő lemondása mit eredményez? Fordulónapig még használhatom? És addig is számlázzák?

(#91700) TomPack válasza tylerddd (#91696) üzenetére


TomPack
őstag

Én már pár hónapja váltottam, vittem a számom a korlátlan hűség nélkülibe. Nem tudok panaszkodni, minden oké ideát!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.