Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#887) 1430 válasza stichus (#886) üzenetére


1430
senior tag

Az a baj, hogy nem tudom tesztelni a saját számaimon, de az biztos, hogy interneten is működik a pontbeváltás egyes szolgáltatásokra (1-24 hónapra fizetheted ki a szolgáltatást). Ha nem boldogulnál, hívd a 1430-at, mi is be tudjuk váltani a pontokat, de ezesetben 3, 6 vagy 12 hónapra lehet csak kifizetni a hívószámkijelzést (576, 1152 vagy 2304 pont).

Említetted, hogy próbálkoztál a pontbeváltással. Ha az önkiszolgáló üfszolg. kapcsolat program oldalának jobb alsó sarkában az SMS értesítésnél a "megrendelve" szót látod, sikeres pontbeváltás esetén SMS értesítést kell kapjál. Vagyis ha nincs SMS, nem sikerült a pontbeváltás. Ennek egyik oka lehet, ha a Kapcsolat kártyád jelszava még alapállapotú (kártyasorszám utolsó 3 száma). Az előbb említett oldal jobb alsó részében van jelszómódosítás lehetőség is, vagyis megadhatsz egy 3 jegyű számot új jelszónak, ami bármi lehet, kivéve a kártya sorszámának utolsó 3 számjegyét. Talán ez volt a hiba, de ha hívod a 1430-at, a kártyajelszót is tudjuk módosítani...

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.