Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#81801) Soybex válasza Soybex (#81764) üzenetére


Soybex
őstag

Erre valaki? :)

Az információ nem egyenlő a tudással. A tudás egyedüli forrása a tapasztalás.

(#81802) 7s26c válasza Soybex (#81801) üzenetére


7s26c
senior tag

Mire? :)
Ja, megvan....

[ Szerkesztve ]

Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…

(#81803) prozodus válasza anadroid (#81350) üzenetére


prozodus
őstag

Nem volt. Mert még az is bukott volna?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#81804) SUPREME7 válasza radio100jozs (#81800) üzenetére


SUPREME7
őstag

Egyáltalán nem hülye, azt a T kapcsolta be hasraütésre, nekem céges csomaghoz is kérés nélkül be lett kapcsolva úgy, hogy már több hónapja le lett róla mondva a mobilnet, megreklamáltam, igazat adtak.

(#81805) norberto_th


norberto_th
aktív tag

Hali!
Majd ősszel szeretnék új telefont, viszont most Next S csomagom van, de Next M-re szeretnék váltani. Namost én mivel ATK-m van ezért 5310Ft-ot fizetek, de ha M-re váltok, akkor jól sejtem hogy 15k lesz a havidíjam és nem 9810Ft? Abból következtetek erre, hogy mivel arany társkártya és amivel össze van kötve az is next s ATK, akkor a Next M-hez is kell egy M ATK hogy ne 15k-t fizessek hanem 9810Ft-ot? Br kicsit ellentmodásos nekem az hogy az ipademen kis csomag van, net&roll xs, viszont akkor is 5310-et fizetek. Vagy teljesen mindegy hogy S vagy M csak arany szintű legyen és ennek függvényében lehet M ATK-ra váltani?

Köszi a helpet! :F

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#81806) br4adam válasza norberto_th (#81805) üzenetére


br4adam
aktív tag

9810 lesz a díja ha S ATK-ról váltassz.

(#81807) Zeki válasza norberto_th (#81805) üzenetére


Zeki
nagyúr

Most ne tervezz őszre!

IDÉZEK!

Ezúton értesítjük, hogy 2017. május 1-jei hatállyal módosítjuk az egyéni elõfizetõk részére nyújtott elektronikus hírközlési szolgáltatások igénybevételére vonatkozó Általános szerzõdési feltételeinket
(Lakossági ÁSZF), az egyedi elõfizetõi szerzõdésre is kiterjedõ hatállyal, a következõk szerint:

Érintett szolgáltatás: Mobil hang és internet
Módosítás lényegének rövid leírása: Az alábbi havidíjas mobil díjcsomagok, mobilinternet csomagok, valamint forgalombõvítõ opciók lezárásra kerülnek, a csomagokra új szerzõdés kötése vagy ezen
csomagokba történõ váltás a továbbiakban nem lehetséges, azonban az ezen csomagokban lévõ elõfizetõk a csomagokat változatlan feltételek mellett vehetik igénybe.
Next S/M/ XL; Next S/M/XL Aranytárskártya; Move XS; Move S/M; Move M Aranytárskártya; Like S; Eco XS; Eco Surf; Fun S Aranytárskártya; Net&Roll XS/S/M/L; Társkártya Mobilinternet csomag
Net&Roll XS/S/M/L; NetPlusz S/M/L/XL/XXL;
Továbbá lezárásra kerülnek a korlátlan tematikus opciók közül a következõk:
Korlátlan böngészés és e-mail opció, Korlátlan közösségi oldalak opció, Korlátlan navigáció opció.
Azon elõfizetõket, akik a lezárásig megrendelték fenti opciókat vagy azok valamelyikét, a változás nem érinti, a lezárást követõen azonban már nem igényelhetõek az opciók.

(#81808) 4Grider válasza Zeki (#81807) üzenetére


4Grider
nagyúr

Kétesélyes a dolog. Jó eséllyel azért zárnak le mindent, mert olyan csomagok jelennek meg, amiket nem használhatsz külföldön, vagy ha használhatod, akkor jóval drágábbak lesznek a csomagok korlátlan opciók lehetősége nélkül.
Vagy az is lehet, hogy most még nem publikus ok miatt új csomagok lesznek bevezetve május elsejétől, amivel jellemzően az előfizetők jobban járnak.

(#81809) 7s26c válasza Zeki (#81807) üzenetére


7s26c
senior tag

Jól ertem, akkor ezekből nem lehet váltani?

Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…

(#81810) Zeki válasza 4Grider (#81808) üzenetére


Zeki
nagyúr

Lehet hogy lesznek nem roamingolós csomagok, de sanszos hogy olcsóbb percdíjak, nagyobb adatforgalmú csomagok jönnek.
Lásd Domino Fix , ami alapból 25Ft/perc, és Most opcióval (ami ingyenes) 9/19Ft. Ami opció bármelyik Dominóhoz rendelhető.
A madarak csicsergése alapján lesz még más is...

7s26c

lezárt csomagok lesznek, tehát ezekből majd az újonnan megjelenő csomagokra lehet váltani. Vagy marad az, ami van.

[ Szerkesztve ]

(#81811) goop válasza 7s26c (#81809) üzenetére


goop
őstag

Nem azt írták, hanem, hogy ezeket nem értékesítik tovább. Ha váltani akarsz, akkor általában felfelé vagy azonos másik kategóriára engedni szokták a váltást.

(#81812) 7s26c válasza goop (#81811) üzenetére


7s26c
senior tag

Világos, köszi :)

Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…

(#81813) glaci válasza SUPREME7 (#81804) üzenetére


glaci
őstag

Ez pontosan így van. Nálam is csak egyik pillanatról a másikra megjelent. Soha nem rendeltem meg, nem használom és azt sem tudom mi ez egyáltalán.
Eddig különösebben nem is foglalkoztam vele, mert úgyis vissza volt minuszolva, de ha haza érek megnézem a számlámat, hogy még mindig ott van-e és ha igen, akkor a minuszolás is rajta van-e, mert nem szívesen fizetnék valamiért, amit nem kértem és nem is használok.

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#81814) SPF


SPF
senior tag

Azt lehet tudni, hogy a kecskemeti Telekomban szervizre leadott telefonokat mikor kuldik tovabb? Eleg magat a telefont es garanciajegyet bevinni, vagy kell a telefon doboza es toltoje is?

(#81815) hoby36


hoby36
senior tag

Üdv!Van aki Apple vatchot vett részletre?Volt nemrég,hogy csak a második hónap után kell elkezdeni fizetni a részletet.Létezhet ez még?

A logikában semmi sem véletlen!

(#81816) 7s26c válasza Zeki (#81810) üzenetére


7s26c
senior tag

Köszi! :)

Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…

(#81817) norberto_th válasza Zeki (#81807) üzenetére


norberto_th
aktív tag

Köszi az infót, remélem lesznek jó csomagok helyette, kíváncsi leszek...

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#81818) Ákinard válasza Ákinard (#81788) üzenetére


Ákinard
aktív tag

#81800 radio100jozs

Tény, hogy néha elfelejtek dolgokat, de azért azt nem szoktam elfelejteni, ha megrendelek valamit... :)

Délután bementem az Allee-ba, hogy megtudakoljam, mi ez, mert sohasem használtam, és nem is tervezem.
A hölgy rögtön mondta, hogy korábban volt netplusz internetem, ahhoz kapcsolják ezt be automatikusan, de a díját csak addig vonják vissza, amíg a csomag él, utána fizetni kell! Én decemberben lemondtam a netpluszt, mert a cégesre is kaptam 3 giga netet, így már teljesen felesleges volt.

Viszont maximális elismerésem a hölgynek, mert minden reklamálásom, vagy szóvátétel nélkül már mondta is, hogy rögzíti reklamációként, és odaírja, hogy nem volt erre szükségem, és a következő havi számlában jóváírják decemberig visszamenően.
Ez nem tudom, hogy standard eljárás-e erre az esetre, vagy az ügyintéző volt ilyen lelkes, de maximális elismerésem. (Főleg, ha tényleg jóváírják!)

Mondjuk ennek ellenére sem szeretem, ha olyat aktiválnak amire az ember nem kéri őket kifejezetten.

(#81819) #41133696


#41133696
törölt tag

Telekomhoz február 28-at írtak

Gyorsan fel is hívtam őket, de azt mondták, hogy az NMHH nem részletezte miként kell az ügyfeleknek lépniük, és nem lesz csakúgy lekapcsolva a szám, szóval nyugi van :)

(#81820) lugosi válasza #08205312 (#81795) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Egyébként pont igen! ;]

(#81821) bernel


bernel
tag

Domino Fixet akartam online rendelni, de "Hiba történt a kérés feldolgozása közben" üzenetet kaptam. Lehet ezzel kezdeni valamit, azon kívül, hogy várok, hátha elmúlik?

Firefoxból próbáltam, nem tudom, a böngészőtől függhet-e a hiba.

(#81822) prozodus válasza bernel (#81821) üzenetére


prozodus
őstag

Melyik ponton? Enyim firefoxban müksz. De nem mentem el a végső lépésig.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#81823) punky10 válasza bernel (#81821) üzenetére


punky10
addikt

" Chrome-mal többször is így jártam.Ha be vagy jelentkezve az oldalon, próbáld meg kilépve, nekem úgy sikerült.

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#81824) bernel


bernel
tag

A személyes adatok megadása után már jött a hiba. Most ha a rendelésért rákattintok a kosár ikonra, akkor egyből előjön.

(#81825) 7s26c


7s26c
senior tag

Dual Sim telefonom van. Reggel jött egy sms, hogy az egyik kártyát töltsem fel mert lejár. Eltelt két óra, hívott egy robot, hogy tudom-e, hogy az egyenlegem töltésre szorul. Letettem. Két óra múlva csörgött a telefon....

Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…

(#81826) punky10 válasza bernel (#81824) üzenetére


punky10
addikt

Akkor nem vagy szimpatikus a Telekomnak... :)
Próbálj másik böngészőt, más időpontot, más galaxist, előbb-utóbb csak sikerül.A Telekom honlapja nem a stabil működéséről ismert... ;]

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#81827) bernel válasza punky10 (#81823) üzenetére


bernel
tag

Klépve valóban sikerült, azt hittem azért van az online felület, mert azon keresztül kell intézni, de így privát ablakban végigment simán, köszi.

Egyébként megpróbáltam másik böngészőből is belépve, úgy sem ment, vagyis az online felületen valami nem stimmel nálam, pedig amúgy az egyenleget meg egyebeket mind látni szoktam gond nélkül.

(#81828) _q


_q
addikt

Sziasztok!

Domino Fix mellé bekapcsoltam 1 GB Maraton mobilnetet. Azt írta ki, hogy a következő időszaki díj 3.14-én azaz holnap lesz esedékes. A pénzt levonta, de mobil netem nincs. Tudtommal itt nem kell napinetet be-ki kapcsolni, hanem egyből lesz net. Eddig Netplus S-em volt, amit visszamondtam és pár napja nincs aktív netem se.
Mit jelenthet, hogy holnap lesz a következő időszaki díj, illetve miért nincs még netem?

(#81829) _q válasza _q (#81828) üzenetére


_q
addikt

Illetve ez is fura:

2018.03.02-ig aktív a kártyám, most töltöttem 2-án, azaz a Maraton-nak is addig kellene érvényesnek maradni. De nem is azt írja ki, hanem azt az időpontot, amikor aktiváltam.

[ Szerkesztve ]

(#81830) dptrsk válasza _q (#81829) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

(#81831) NeoPampalini


NeoPampalini
aktív tag

Az MT március 6-i emailje szerint 03.16-i határidővel van egy befizetésre váró számlám. Beléptem a T-s fiókomba, hogy befizessem, de ott örömmel közli a rendszer, hogy nincs befizetésre váró számla, a legutolsó a februári. WTF? :F

(#81832) 7s26c válasza NeoPampalini (#81831) üzenetére


7s26c
senior tag

:))

Az utolsó ember a Földön a szobájában ült. És akkor kopogtak az ajtón…

(#81833) _q válasza dptrsk (#81830) üzenetére


_q
addikt

Köszi, akkor ez világos, viszont az nem, hogy miért nem működik, ha bekapcsolom a mobil netet. Domino fix-nél is kell napinet ki-be kapcsolás?

(#81834) dptrsk válasza _q (#81833) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Domino Fixnél elvileg nincs napinet, hanem alapból aktív a technikai net, ami elég a Maratonhoz.
Újraindítás volt a Maraton bekapcsolás óta?

(#81835) _q válasza dptrsk (#81834) üzenetére


_q
addikt

Köszi az telefon újraindítás megoldotta.

(#81836) #71835392 válasza NeoPampalini (#81831) üzenetére


#71835392
törölt tag

A Telekomnak az az egy szerencséje, hogy az informatikai hátterükkel ellentétben a mobilhálózatuk minősége elsőosztályú és üzembiztos, különben már nem biztos hogy még mindig piacvezetők lennének!

(#81837) lomposfarkas


lomposfarkas
tag

Dominó esetén létezhet olyan, hogy megnézzem a feltöltés/levonás történetet, ahogy a netbank felületen a számlatörténetem?

(#81838) dptrsk válasza lomposfarkas (#81837) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Tudsz kérni számlát az univerzális egyenleg felhasználásról, de online nem tudod megnézni.

(#81839) 66zio


66zio
aktív tag

Mi történik akkor, ha a Telekom túllépi a 30 napos válasz határidejét? Elrontottak valamit, úgy jegyeztek be, mintha hűségem lenne, mondták, hogy elírás, küldenek levelet 1-2 héten belül.. De már eltelt egy hónap. Nem lehet így díjcsomagot váltani, és folyamatosan többet vagyunk kénytelenek fizetni a cég hibájából adódóan.

(#81840) #25741824


#25741824
törölt tag

Sziasztok!
Olyankor szerintetek mi lehet a gond ha blue mobile->Domino migráció után órákkal a blue-s SIM már, a Dominos meg még nem működik a telefonszámot tárcsázva pedig az "ezen a számon előfizető nem kapcsolható" üzenet fogad? A telefonos ügyfélszolgálaton pedig három ügyintéző három félét mond, de megoldani egyik sem tudja a problémát.

(#81841) Kbali válasza 66zio (#81839) üzenetére


Kbali
nagyúr

Újra telefonos ügyfélszolga, jelezd a kötbér igényedet, ill. a magasabb díj visszamenőleges kompenzcióját is kérd.

(#81842) jksx válasza NeoPampalini (#81831) üzenetére


jksx
senior tag

Én tavaly október óta szenvedek velük. Akkor keletkezett egy jóváírásom aminek összegével kellene automatikusan csökkenteniük a havi előfizetés számlám összegét. Erre egyszerűen képtelenek. Minden hónapban telefonálni kell az ügyfél szolgálatra emiatt. A márciusi számlám egy különbözeti számla lenne, aminek összegére három ügyintéző háromféle összeget mondott. Vajon a számviteli törvény nem érvényes rájuk?

(#81843) #25741824 válasza Kbali (#81841) üzenetére


#25741824
törölt tag

Aha...
Közölték, hogy legyek türelemmel majd jó lesz ő nem tud telefonon mit csinálni, vagy menjek vissza a T-Pontba (50km) és javíttassam ki a hibát azzal aki elrontotta.

(#81844) _q válasza #25741824 (#81843) üzenetére


_q
addikt

Szerintem bármelyik legközelebbi Telekom üzletben megoldható lenne, hogy beszélj egy ügyintézővel, aki a rendszerben beállítaná neked, hogy ne legyen több gond vele. Ha ez 50 km-re van akkor el kell menni 50 km-t, egyszer és mindenkorra lezárni az ügyet. Nem hinném, hogy ennyire ostobák lennének, hogy ne tudnák beállítani és megszüntetni a problémát. Ha egy ügyintéző kevés akkor egy magasabb beosztásbeli emberrel kell beszélni (főnök stb.).

(#81845) 313313 válasza jksx (#81842) üzenetére


313313
addikt

Nekem 2 hónap volt jóváíratni x ft kedvezményt. Mivel mindig akkor szembesültem a fizetendő összeggel, mire a bank elkezdte a csoportos beszedésit.
Egyszerűen vicc, ami ott megy a számlázási osztályon...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#81846) bopeti98


bopeti98
őstag

Annak mi lehet az oka, hogy Move XS-es előfizetéssel nem működik a roaming? Külföldön mindenhol a "Nincs szolgáltatás" szöveg fogad, aztán amikor jövök vissza Magyarországra ezerrel jönnek az SMS-ek a nem fogadott hívásokról.
Már tavaly nyáron fennállt ez a probléma, de azóta nem voltam kint, ma viszont elég kellemetlenül ért hogy még mindig nem jó.

(#81847) dptrsk válasza bopeti98 (#81846) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Alapból tudtommal be van kapcsolva a roaming, de lehet teljesen tiltatni is.
Ha nincs bekapcsolva, amikor észlelted felhívtad a 1430at és bekapcsoltattad a roaming szolgáltatást?

(#81848) tylerddd


tylerddd
veterán

Hello! A T milyen egységekben méri az opcionális Turbo mobilnetet?! Egy oldal felkeresése 10MB??? A Move XS csomagom mellé nekem egy 5GB-os NetPlusz XXL pakkom van. Ezt használom a mobilban és van egy SIM a laptopomban is, az is erről megy. 99%-ban elég az 5GB így egy hónapig, sőt, van, h akár 1,5-2GB is marad hó végére. Persze itthon wifit használok, de pl. melóban olyan sz** a wifi, h a saját netet kell nyúznom, ha szükségem van rá.

A lényeg, h most kivételesen, mondjuk úgy extrém használat miatt elfogyott az 5GB (1x egy évben ha van ilyen). Kérnem kellett +1GB-ot, ami gyakorlatilag egyik napról a másikra elfogyott. Csodálkoztam is, h a megrendelés után egy nappal már jött az SMS, h elfogyott a keretem. Érdekes ...

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#81849) bopeti98 válasza dptrsk (#81847) üzenetére


bopeti98
őstag

Amikor észleltem nem, mivel hálózat nélkül nem is volt rá lehetőség, de akkor most felhívom őket.

[ Szerkesztve ]

(#81850) albiosz


albiosz
őstag

Sziasztok!

Most nézem, hogy van Domino Fix díjcsomag. Domino Napban vagyok jelenleg, de a Fix sokkal kedvezőbbnek tűnik. Hol a csapda?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.