Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46501) A@ron válasza club1 (#46500) üzenetére


A@ron
tag

világos, ettől még fél év múlva is nagy eséllyel áll, amit írtam. Addig meg megy a készülékes ára a díjcsomagnak ugye.

(#46502) bajzal


bajzal
őstag

Sziasztok!

Milyen előfizetést ajánlanátok?

- havi díj 2-3 ezer, ami lebeszélhető
- mobilnet, elég a 2g hát minél több, de a lényeg, hogy ha elfogy akkor belassítsák ingyen
- lehet hűséggel 1 vagy 2 év ha úgy olcsóbb

(#46503) 313313 válasza bajzal (#46502) üzenetére


313313
addikt

Ilyet nem igen fogsz találni, maxumum net előfizetést, de azzal telefonálni nem fogsz.
Legolcsóbb a Move XS epakkal 1990ft amiben van 30MB net, ehhez veszel Netplusz L-t 1290ft-ért, ami 1gb vagy Netplusz XL-t 2290-ért, ami 3gb.
Lebeszélni az alap havidíjat tudod, ami 2k.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#46504) zoetsa válasza Lalllerrr (#46493) üzenetére


zoetsa
tag

Ha bizonyíthatóan műszaki hibás egy készülék, és nem a helytelen használat következtében, hanem konstrukciós hiba pl, szal gyártásból fakad, v szoftverhibás, akkor kötelesek visszaadni az árát, ha azt választod. A fogyasztóvédelmi törvény értelmében ui ezt te döntöd el. Nem kötelezhetnek sem cserére, sem levásárlásra. Most nemtom neked a konkrét paragrafusszámot megadni kapásból, de jó vele tisztában lenni, sok kekeckedést megakasztottam már, és ügyintézést rövidítettem le vele :)

(#46505) zoetsa válasza Lalllerrr (#46497) üzenetére


zoetsa
tag

És ki fizeti a 10%-ot? Ők állják v te? Ha te, akkor nem szólhatnak bele, h mit veszel, és mibe számítják bele, lásd az előzőt. Ha ők állják, akkor egész rendesek, de nem tájékoztattak a lehetőségeidről korrekten.

(#46506) skroy


skroy
senior tag

Üdv!

T-nél részletre vásárolt telefonnál lehet e olyat csinálni, hogy egyszerre több havi részletet befizetek? A szerződésben minden hónapra vonatkozó számla sorszáma szerepel, így akár az összes részletet át tudnám utalni hónapokkal előre.

Eladhatok e olyan telót, aminek még nem járt le a törlesztése? Természetesen a részleteket azután is fizetném, már ha nem lehet előre kifizetni.

Jótállást mivel és hol lehet érvényesíteni? Elég hozzá a jótállási jegy, vagy mindenképp kell a számla is? A számlát nem szívesen adnám tovább a saját adataimmal, a jótállási jegyen viszont rajta van a vásárlási dátum.

(#46507) Vangelis válasza skroy (#46506) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Igen
Igen
Igen vagy vagy. Egyiket add oda.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46508) kali válasza skroy (#46506) üzenetére


kali
legenda

szia,

- lehet, üzletben legalábbis bármennyit befizethetez
- add el, ha megveszik úgy, normális esetben nem szokott problémát okozni
- alapestben elég a jótállási jegy, és a telefon gyártója/típusa válogatja, hogy csak szolgáltatónál, vagy direktben a gyártói szervizben is intézhető a garis ügy

(#46509) zoetsa válasza skroy (#46506) üzenetére


zoetsa
tag

Ha Mo-n veszel telót, akkor elvileg nem kell a számla, csak ha más EU-országban, akkor kérik, akkor viszont fontos, h meglegyen a számla.

Egyébként ha eladod, és netalántán, akkor még mindig bemehetsz az új tulajjal, h ne kelljen a számlát a kezedből kiadnod.

[ Szerkesztve ]

(#46510) Aaron14 válasza A@ron (#46499) üzenetére


Aaron14
őstag

Egyébként nincs már se készülék-, se díjcsomagra vállalt hűség. Szimplán egy feltételezés volt, "mi lenne ha" alapon. Az okoskodókkal meg ne foglalkozz, Neked köszönöm a segítséget! :-)

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#46511) PRDZsolesz


PRDZsolesz
aktív tag

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy ha a honlapon a webshopba egy telefonnál csak 10 havi kamatmentes részletet írnak, akkor abból nem lehet 20 vagy 24 hónaposat csinálni? Személyesen egy T-pontban akár?

(#46512) club1 válasza PRDZsolesz (#46511) üzenetére


club1
veterán

(#46513) Lalllerrr válasza zoetsa (#46505) üzenetére


Lalllerrr
tag

Erre majd rákérdezek akkor, bár jó lenne a paragrafusszám! :)
a 10%-ot úgy értelmezd, hogy a készülék aktuális kisker ára és ezt lehet 10%-al túllépni, nem kell fizetni semmit.

(#46514) PRDZsolesz válasza club1 (#46512) üzenetére


PRDZsolesz
aktív tag

Köszi! :R

(#46515) mettyuz


mettyuz
tag

Sziasztok!

Nekem készülékbiztosítással ügyben lenne kérdésem / várok tapasztalatokat
Van egy Galaxy S3-as készülékem, T-nél véve, biztosítással. Sikeres részeg este után arra keltem, hogy meg van törve a kijelzője, de működőképes, érzékel. Itt jönne nekem a kérdés, hogy ha én szeretném érvényesíteni a biztosítási lehetőséget, de a keletkezett hiba javíható (legalábbis gazdaságosan)-viszont van több hibája is már a telefonnak (laza gombok, kopott/lazulós usb csatlakozó), ezért nyilván új lenne a megjobb megoldás, viszont az S3-at unom -, akkor jól gondolom-e, hogy nem válaszhatok másik telefont a a legutóbbi akciós kiskereskedelmi listaáér 110%-áért.
Ilyenkor mi a teendő? Üssek rá 1-2x kalapáccsal, hogy ne legyen javítható? Kicsit hülye kérdés tudom, és nem is biztos, hogy ide való, de majd moderálják ha olyan.
Köszi előre válaszokat!

Üdv:R

Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak

(#46516) Totheground


Totheground
addikt

Jól értelmezem, hogy ez a "music opció" elméletben az első 30 napban díjmentes, de -micsoda véletlen- pont a havidíjjal megegyező belépési díjat kell letenni, ha aktiválod?

[ Szerkesztve ]

Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/

(#46517) Teko001 válasza Totheground (#46516) üzenetére


Teko001
őstag

Nem

(#46518) Totheground válasza Teko001 (#46517) üzenetére


Totheground
addikt

Akkor ez mi?

Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/

(#46519) raziel01 válasza Totheground (#46518) üzenetére


raziel01
veterán

Jóváírják majd szerintem a belépési díjat.

(#46520) St3ven válasza Totheground (#46518) üzenetére


St3ven
addikt

A kiegészítő szolgáltatások esetében az adott hónapban első alkalommal történő aktiválás belépési díját jellemzően jóváírják a számlán.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#46521) Teko001 válasza Totheground (#46518) üzenetére


Teko001
őstag

Olyasmi, mint ez ;)

[ Szerkesztve ]

(#46522) Totheground válasza Teko001 (#46521) üzenetére


Totheground
addikt

Azt hogyan?

Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/

(#46523) Teko001 válasza Totheground (#46522) üzenetére


Teko001
őstag

Egy belső rendszerből hiányzik hozzá az adat - így nem jelenik meg

(#46524) bajzal


bajzal
őstag

Sziasztok!

Mit gondoltok erről az előfizetésről? Szerintem jó, de túl olcsónak tűnik, nincs ebbe valami buktató? :)
És a mostani telenoros előfizetésemből át tudom vinni a számomat a telekomhoz? És a most akciós Xperia M-et meg tudom venni erre az előfizetésre 30k-ért, vagy csak úgy, hogy domino aztán a dominot átiratom erre az előfizetésre?

(#46525) lord.lakli válasza bajzal (#46524) üzenetére


lord.lakli
őstag

A fenti havidíjas díjcsomagok új előfizetésként (akár számhordozással) és díjcsomag-váltással egyaránt igényelhetőek. A díjcsomagok igénybevételére a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége (MEOSZ), a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége (MVGYOSZ), vagy a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (SINOSZ) által kibocsátott, érvényes tagsági igazolványával rendelkező vak és gyengénlátó; siket és nagyothalló, valamint mozgáskorlátozott személy jogosult. Az előfizetői szerződés megkötésekor a jogosultság igazolása minden esetben szükséges, egy igazolvánnyal csak egy díjcsomagot lehet igénybe venni.

(#46526) tomy86 válasza bajzal (#46524) üzenetére


tomy86
addikt

Azt, hogy erre rendszeresen ráindulnak emberek, akik nem olvassák el a "további részletek" részt, pedig sejthető, hogy van valami extra feltétel. ;]

(#46527) raziel01 válasza tomy86 (#46526) üzenetére


raziel01
veterán

Szerintem meg nem annyira hudejo ajánlat. Ha már azon emberek részére készül akkor lehetne féláron is.

(#46528) tomy86 válasza raziel01 (#46527) üzenetére


tomy86
addikt

Nem is írtam, hogy az évszázad ajánlata :) De az átlag csomagoknál mindenképpen jobb, ha eltekintünk a célcsoporttól. Ezért írtam, hogy aki látja sejthetné, hogy van valami külön feltétel. Egyébként legalább biztosítanak valami kedvezményt. Figyelembe véve, hogy derék politikusaink döntése alapján pl. egy ideje egy rokkantnyugdíjas csak teljes árú bkv bérletet vehet, ez egész korrekt dolog. Ezt úgyis kimoderálják :)

[ Szerkesztve ]

(#46529) beci


beci
őstag

Sziasztok.
Anno kaptam levelben egy kedvezmeny kupont.
De nincs mar meg.Ujra tudom igenyelni?

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#46530) Kobe


Kobe
veterán

sziasztok

próbáltam keresni, de nem találtam egyértelmű leírást arra, hogy változott-e valami a számlázásban / mobilnethasználatban

1, eddig nem volt gond, Mozaik S csomagban foglalt 500 MB net, általában a hó feléig elég, utána lekorlátozva ugyan de lehetett tovább böngészni. Mostanában az 500 MB után egyszerűen letiltják ? mert mit ad isten, három hónapja folyamatosan az van, hogy ha betelt az adatforgalmam, másnap már semmilyen internetes dolog nem megy (gmail szinkronizáció, böngészés, whatsapp pl). Az ügyfélszolgálat szerint nincs letiltva utána, biztos a telefon szarakodik..."véletlenül" épp mindig ez után

2, túlforgalmazás....a szokásoshoz képes elég horribilis összeget mutat a netes értesítő, ft/perc alapon kb 100 forintos percdíjat produkál - gyors kimutatással ellenőriztem, ugyanígy a netes ekretből is van még kb 200 MB

ezek valami indirekt lépések a régi előfizetési cosmaggal rendelkezőknek, vagy mifene ? igazából azért lep meg mert akármelyiket próbáltam megérdeklpdni akárhol, színtiszta dilletanizmusba botlottam....

(#46531) St3ven válasza Kobe (#46530) üzenetére


St3ven
addikt

Nem változott semmi, nekem is Mozaik (XS) van. A My T-n látható egyenleggel pedig ne foglalkozz, abból képtelenség kiszámolni, hogy az valójában mekkora aktuális forgalmat takar.

[ Szerkesztve ]

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#46532) Kobe válasza St3ven (#46531) üzenetére


Kobe
veterán

az ok, csak az épp adott hó 7-éig kb "nullázódik". Most is igy történt, ésdekelne hoy 88 perc hívás (percalapú számolással) hogy manifesztálódott egy nettó 9 ezres többletegyenlegben...
Próbáltam üsz-en is megérdeklődni, azzal próbáltak lerázni hogy még törthónap, nem végleges forgalom, stb....csak épp ha ilyen rútul félreszámol, a végén rútul szar számlát állítanak ki, és tapasztalat hogy azt korrigáltatni egy canossa járással felér náluk :(

illetve ettől még nem értem miért tiltják le a netem minden hónapban a lekorlátozás helyett...

[ Szerkesztve ]

(#46533) ForRedGlory válasza Kobe (#46532) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Miutan a honap elejen a szamlazas elvez prioritast, az aktualis egyenleg nem frissul. Ahogy irtak a 7. naptol mutat realis adatot, elotte a mult havit mutatja reszben.

Az kizart hogy Mozaik csomagban ha elfogy a keret, akkor le van tiltva.

(#46534) djculture válasza ForRedGlory (#46533) üzenetére


djculture
félisten

Gondolom csak észreveszi ha hirtelen nem tud netezni, az oldalak igaz kinlódva csak bejönnek úgy is.

(#46535) kali válasza djculture (#46534) üzenetére


kali
legenda

böngészője és oldala is válogatja, valamelyik eldob, a lap nem jeleníthető meg, vagy időtúllépésre hivatkozik, mert kevésnek találja a lekorlátozott sebességet.

(#46536) -FreaK-


-FreaK-
veterán

Sziasztok!
Korábban már írtam, hogy rendeltem egy új telefont amihez kaptam egy plussz SIM kártyát, ezt kiderítettem hogy csak azért kaptam mert a rendszerükben még sima SIM volt hozzákapcsolva az előfizumhoz, annak ellenére hogy egyszer kicseréltem micro-ra. Ezt csak azért írom, hátha valaki még megkérdezi.

Más:
A Webshop-ban vásárolt telefonnal problémám van (térerő ingadozás és eldobás), szeretném kicseréltetni egy másik készülékre, milyen lehetőségeim vannak ilyenkor?

- Ugye még bőven 14 napon belül vagyok, így ha jól tudom van lehetőségem elállni az üzlettől. Esetleg arra nincs lehetőségem hogy kérjek egy másik készüléket?
- Vagy ehhez gartiztatás kell?
- Ezt meg tudom tenni esetleg egy helyi Telekom boltban is vagy postázhatok?

(#46537) Vangelis válasza -FreaK- (#46536) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Max ha 3 napon belül vagy. Akkor lehet kérni azonnali cserét.

De én inkább elálnék.... de igaz, hogy csak 2 hét mulva kapod vissza a pénzt és addig nem tudsz venni újra hosszabítással.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46538) 1430 válasza dobostorta (#46419) üzenetére


1430
senior tag

Domino esetén ha új adatcsomagra váltasz, párhuzamosan kettő (vagy akár több) adatkereted is lesz (lehet), és azt használod, amelyiknek hamarabb lejár a határideje. Ha letelt a határidő, a maradék keret elvész az első keretből és a másikat kezded használni, ha pedig határidő előtt elfogyna az előző keret, akkor ismét csak belekezdesz az új keret használatába.

_ak_
Ha új előfizetést vettél, készülék nélkül, akkor valószínűleg 5000 Ft-os belépési díj helyett 7xx Ft-ot fizettél, viszont legalább 1 év hűséget vállaltál, és ez kizárja a készülékváltást a hűség vége előtti 30. napig. Megoldás: fizesd ki a vásárláskor kapott kedvezményt, és akkor törlik a hűséget. Viszont arra is figyelj, hogy új hívószámhoz (hűségtől függetlenül) az első 7 hónapban nem lehet készüléket venni, illetve utána is drágább lehet, ha nincs már legalább arany szinted.

beci
Internetes önkiszolgálóból letölthetők a kuponok (kezdőoldalon van).

-=Libria=-
Mozaik XS esetén az adatforgalom 0 Ft-on megy, tehát az aktuális egyenleget nem növeli. Ha a kapcsolat akkor szakad meg, mikor a keret elfogy, próbáld meg ki-be kapcsolni a telefont és utána már a lassított sebességgel működnie kell. Ha a kapcsolatot megszakítod, akkor az adatkeret egyenleg is frissül az internetes felületen (ami már ingyen lekérdezhető). Apropó adatkeret lekérdezés! Állítólag már megy a Telekom App-ban is a lekérdezés! Tesztelni nem tudom, mert WP8-as telóm van. :D

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#46539) -FreaK- válasza Vangelis (#46537) üzenetére


-FreaK-
veterán

Értem, köszönöm.
Viszont még esetleg a Gariztatással is megpróbálkozhatnék? az se tartana sokkal tovább és akkor elkerülném az újra kötéssel járó bonyodalmakat, valamit azt meg tudom tenni egy helyi üzletben is.
Az elállás hogy működik? Vissza kell küldjem postán a készüléket minden tartozékával?

(#46540) Vangelis válasza -FreaK- (#46539) üzenetére


Vangelis
nagyúr

beviszed szervizzel rendelkező t-pontba és leadod.

Annyit mondasz, hogy CSAK!

Átveszik és stornózzák a szerződést, visszaáll minden alap helyzetre.

Én nem kinlódnék a gariztatással..... meg hátha addig lesz jobb akció :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46541) polonic válasza 1430 (#46538) üzenetére


polonic
félisten

És WP telóra mikor jelenik már meg a telekom app?
A megjelenéskor kérdeztem tőlük, azt mondták hamarosan. Na ez jó régen volt már.

(#46542) ForRedGlory válasza 1430 (#46538) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Jaja, mukodik a Telekom alkalmazason belul az adatforgalom kijelzes :)

(#46544) szabogabor10 válasza 1430 (#46538) üzenetére


szabogabor10
veterán

Megerősítem, iOS-en is megy már a lekérdezés. :)

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#46545) 1430 válasza polonic (#46541) üzenetére


1430
senior tag

Hamarosan. ;)
De most már tényleg. :D

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#46546) -FreaK- válasza Vangelis (#46540) üzenetére


-FreaK-
veterán

+ (#46543) Zsolt_72:

Köszi a válaszokat! Attól félek viszont, hogy mire lezajlik az egész (két hét ugye ahogy írtad) addig megszűnik a 20%-os akció és akkor nem járok túl jól :(

(#46547) SPF válasza 1430 (#46545) üzenetére


SPF
senior tag

WP 7.8-ra is elérhető lesz?

(#46548) Huroq


Huroq
senior tag

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy ha jövő hónap 22. lejár egy mobilinternet előfizetésem, akkor jelezhetem-e előre a Telekomnak, hogy onnantól meg szeretném szüntetni? Ha esetleg van erre mód, akkor milyen csatornákon tehetem ezt meg?

Előre is köszönöm.

(#46549) zzeN


zzeN
aktív tag

Üdv!

Adott egy i5 és ikon előfizetés. Már tavaly jelentkezett az a hiba, hogy nem tudok SMS-t küldeni 90-es számra (VIP fizetés...) Egyszerűen nem sikerül, hiába próbálom újra akkor sem küldi el. Van ötlete valakinek, hogy mi lehet a probléma? Köszi!

(#46550) club1 válasza zzeN (#46549) üzenetére


club1
veterán

Aktív emelt díjas sms tiltás szolgáltatás, vagy az adott szolgáltatónak nincs szerződése a Telekommal.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.