Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46351) lugosi válasza Vangelis (#46347) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Tényleg van egy panaszügyem a T-nél, ha bemondom hogy Vangelis von PH haverja vagyok, egyből megroggyan a térdük? :DDD

(#46352) lugosi válasza MaxxDamage (#46340) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Akkor viszont erős gyanú hogy igazad van!
Mellesleg a 98 akárhány ezer 24-gyel osztva nem is egész szám, nem valószínű hogy úgy kijönne.
Tényleg kb a kezdőrészlet nincs meg. Úgy van lepapírozva, mintha nulla befizetéssel hoztad volna el :F

(#46353) Vangelis válasza lugosi (#46351) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Egy próbát megér! :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46354) MaxxDamage válasza lugosi (#46352) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Keverik a kakit rendesen... mind1 , írtam a lakóhelyemhez közeli "Békéltető Testületnek" üzenetet azt majd megoldják.... /vagy nem, azt fizetem úgy ahogy.../ :DD

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#46355) lugosi válasza MaxxDamage (#46354) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én most már értem, hogy igazad van. Szerintem ezt így prezentálod a T-nek, ők is látják. Egyértelmű, pont a kezdőrészlet hiányzik. Ha nincs róla bizonylatod, az se gond, mivel rajta van a papíron amit letöltöttél.
Szerintem - nem vádaskodni akarok, csak ez a legegyszerűbb megoldás, ami eszembe jut - az ügyintéző rosszul rögzítette a vásárláskor, nincs berögzítve szerintem a kezdőrészlet.

"B" terv! :D Mondd, hogy küldöd Vangelist! ;)

[ Szerkesztve ]

(#46356) ggyula


ggyula
tag

Sziasztok!
iPhone 4S készülékemet már 4x cserélték (sim-kártya is volt cserélve) jótállási időn belül, minden készüléket ugyanazzal a hibával vittem vissza! Ma mondtam nekik hogy nem szeretnék még egy ilyen cseredarabot, azt mondta az ügyintéző-főnökével történő konzultációja után- hogy 50 ezerért "visszavásárolják"! A készülék ára 89.900.-Ft volt!! Megtehetik ezt? Nem az eredeti vételárat kell ilyenkor figyelembe venni? Ha jól tudom, a jótállási idő alatt nem számolhatnak amortizációval...

(#46357) kali válasza ggyula (#46356) üzenetére


kali
legenda

szia,

milyen hiba mutatkozik a készülékeken?

(#46358) ggyula válasza kali (#46357) üzenetére


ggyula
tag

Szia!
Eldobálja a hívásokat, kiírja hogy hívás sikertelen... naponta többször is... van mikor nem enged hívást kezdeményezni sem, akkor is ugyanez...

(#46359) kali válasza ggyula (#46358) üzenetére


kali
legenda

nem életszerű, hogy minden készülék azonos hibával bír, inkább máshol keresném a probléma forrását, nem csak a sim kártya, hanem a hálózat...stb is okozhatja.
azonos sim kártya más típusú telefonokban hibátlanul működik mindig?
hivatalosan; kijavítás < kicserélés < árleszállítás < elállás
sem kicserélés, sem pedig elállás során nem vagy köteles értékcsökkenést fizetni, ha az rendeltetésszerű használat következménye.
nem vagy köteles továbbá más típust elfogadni kicseréléskor, ha az amely adottságai tulajdonságai tekintetében a jelenlegitől eltér, illetve levásárolnod sem kell a készülék árát.

[ Szerkesztve ]

(#46360) MaxxDamage válasza lugosi (#46355) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Az lesz, jó hogy mondod! ;)
Mit szólsz hozzá Vangelis? :DD
/Nekem a dokumentum van mint bizonyíték... hiába törölték a rendszerből... :P /

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#46361) Vangelis válasza MaxxDamage (#46360) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Természetesen meg kell lennie a rendszerükben.
Az is tuti látszik, hogy ki és mikor törölte.

A telekom rendszere elég jónak tűnik (szerencsére néha nem). Ha a telenornál kellene valamit előkeríteni az már nem biztos, hogy menne. (hoppáá... sorry! szolgáltató) Ott sok dolgot nem találnak, mintha egy tákolmány lenne.

Lényegtelen.

kaptál már valami hivatalos választ? Vagy még semmi... mert én azt megvárnám és aztán lépnék a következő szintre!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46362) ggyula válasza kali (#46359) üzenetére


ggyula
tag

Én sem hiszem hogy csak a hozzám került készülékek a hibásak... de náluk is produkálták a készülékek a hibát, mivel volt mikor elvették és egy hét múlva hívtak h mehetek az "új" készülékért ill. a kölcsönkészülékek nem produkálták a fent említett hibát!
Ma beleegyeztek a pénzvisszafizetésbe, de csak 50.000 ajánlottak! Ezek szerint kötelesek az eredeti vételárat (89.900) visszatéríteni ill. másik készülék árába beszámítani?!

(#46363) Vangelis válasza ggyula (#46362) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Kötelesek az eredeti árat visszafizetni.
Más különben át alarnak baxni!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46364) StLui válasza ggyula (#46362) üzenetére


StLui
veterán

Ez kizárt, hogy 4 készülék ugyanazt produkálja, szerintem te ugyanazt kapod vissza, de gondolom ez egy sufni gsm, mert rendes boltban ez az 50eFt-os ajánlat fel sem merülne. Itt tulajdonképpen úgy csinálnak mintha csak megvennének tőled jófejségből egy használt készüléket.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#46365) ggyula válasza Vangelis (#46363) üzenetére


ggyula
tag

Köszi a tömör és lényegre törő választ :DDD

(#46366) ggyula válasza StLui (#46364) üzenetére


ggyula
tag

Sajnos ez nem sufni gsm, hivatalos T-pont... Westend.... :DD
Készülékeknek teljesen más az imei-száma... sőt! volt hogy azonnal helyben adtak másikat, mégis ugyanez...

[ Szerkesztve ]

(#46367) kali válasza ggyula (#46362) üzenetére


kali
legenda

elállás esetén a vásárlás előtti állapot állítandó vissza, tehát készülék és pénz - a számlán szereplő, ténylegesen kifizetett vételár - vissza, és a visszakapott pénzből bármit vásárolhatsz náluk, de nem vagy köteles.
hűséges szerződés esetén nem ilyen egyszerű persze, de törvényesen kell megoldaniuk, illetve úgy papírozzák le.
kérdezz rá, hogy mi alapján akarnak kevesebb pénz visszaadni, mert ez döntő lehet!
hivatalos nagy t-pont üzletben intézted?

(#46368) StLui válasza ggyula (#46366) üzenetére


StLui
veterán

Akkor külsős T-pont, nem ? Mert ez hihetetlen szinte! Döbbenet az arcomon, padlón az állam :D

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#46369) kali válasza StLui (#46368) üzenetére


kali
legenda

vagy van még valami kanyar a történetben, amely részletet nem ismerünk, de majd kiderül...

(#46370) ggyula válasza StLui (#46368) üzenetére


ggyula
tag

Nem tudom mit értesz külsős T-ponton... ez a westend-ben az emeleten van, a nagy üzlet...
Én is értetlenül állok az eset előtt, mert jópár éve iPhone-om van... az eredeti készüléket pixel-hibával vittem vissza, azóta mindig ilyet adtak... konkrétan ez a 4.

(#46371) ggyula válasza kali (#46369) üzenetére


ggyula
tag

milyen kanyarra gondolsz? még csak programokat sem töltöttem az utolsó 2 készülékre! A mostanit 10-én kihoztam, még töltőn sem volt, estére ugyanazt csinálta...
a papirokon is rajta van, hogy minden készülékkel ugyanaz a gondom... mikor átveszik szervízre az első dolguk h legyalulják és mégis adnak "ujat"... azaz hibásak voltak...

[ Szerkesztve ]

(#46372) zoetsa válasza MaxxDamage (#46354) üzenetére


zoetsa
tag

A Békéltetőben nagyon ügyesek és lelkesek, rólam sikeresen levakarták a upc-t :D A t sem lehet nehezebb :D

(#46373) kali válasza ggyula (#46371) üzenetére


kali
legenda

nem ilyenekre, de majd kiderül, ha indokolják az olcsósítást.
sokszor cseréltek már úgy is telefont, hogy nem az volt a hiba forrása.

(#46374) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Tolna megye --> Tolna: LTE. Dombóvár: LTE. Szekszárd: 3G. Tolna és Dombóvár jóval nagyobb települések, mint Szekszárd, tényleg. Fura elképzeléseik vannak a fejeseknek a fejlesztési prioritásról. :W :W

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#46375) XOTK


XOTK
csendes tag

Sziasztok!

Ma voltam bent 2 Telekom üzletben, és lenne egy kérdésem.
Történt ugyanis hogy lezsíroztam magammal a díjcsomagváltósdit, átváltanám a mostani mozaik L-t Next M aranytárskártyára, és 10 rugóval, meg 1 csoda telefonnal boldog lennék náluk, DE
Elbizonytalanodtam, mivel buta ember vagyok, és elolvastam azt a részét a díjcsomag leírásának hogy (Arany vagy platina szintű mobil- vagy otthoni előfizetés MELLÉ). Gondoltam majd úgyis rákérdezek, de platinás vagyok, simán át kellene váltaniuk. Egyik üzletben azt mondták hogy ez nem így van (ergo fizetem a 15 rugós nem aranytárskártyás árat) a másik üzletben azt mondták hogy átválthatom.

Fel tudnátok világosítani hogy melyik verzió az igaz?

(#46376) Vangelis válasza XOTK (#46375) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Van mellé másik számod is? Mármint ami mellé be tudod vinni arany társkártyába?
Mert, ha csak ez az egy számod van akkor ugye ez a fő számod. Ami nem lehet társ. Nincs mihez társítani.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46377) XOTK válasza Vangelis (#46376) üzenetére


XOTK
csendes tag

Csak 1 előfizetéses számom van, meg 3 dominos kártya a nevemen. Akkor viszont ezt megszívtam. Hogyan lehetne a legolcsóbban megoldani ezt?

(#46378) Vangelis válasza XOTK (#46377) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Hát max ha van vezetékes oldalon előfizetésed. T-home.

Vagy kötsz még egy előfizetést :) Ami mellé ezt át lehet vinni társkártyába.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#46379) zoli62


zoli62
addikt

Tetszik, hogy a nap szinte bármelyik szakában a telefonos ügyfélszolgálaton most már egyre kevésbé képzett ügyintéző, hanem a "nullás csoport" jeles képviselője veszi fel a telefont, akinek addig terjed a kompetenciáka, hogy továbbkapcsol. Gondolom velem együtt más is szeret fölöslegesen várakozni...

(#46380) MaxxDamage válasza Vangelis (#46361) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Dokumentum részletei nem kerültek elő... (hogy hova is veszett el vagy valami) már kaptam emailes és leveles (postai) választ is! /bekéne mutatnom a pénztári bef. bizonylatot/ :P

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#46381) lord.lakli válasza zoli62 (#46379) üzenetére


lord.lakli
őstag

Hát a törvény az törvény :) Betartják a max. 5 perces várakoztatást, azt nem mondja a törvény, hogy a portás nem veheti fel :W

(#46382) -FreaK-


-FreaK-
veterán

Sziasztok!
Telefont szeretnék rendelni a honlapon és az utolsó lépésnél, amikor már a fizetés jönne, akkor azt írja:

Hiba történt a kérés feldolgozása közben

Kérjük, a vissza gombbal lépjen az előző oldalra, és ismételje meg a műveletet. Újabb hibaüzenet esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, és kérje ügyintézőnk segítségét!

Ezt akkor írja már ha megpróbálok rámenni a kosár tartalmára, tehát törölni sem tudom a benne lévő terméket.

Sokadik próbálkozásra is ugyan ez. Mi a teendő? Felhívom a 1430-at , de van egy olyan sejtésem hogy semmit nem fognak tudni tenni.

[ Szerkesztve ]

(#46383) -FreaK- válasza -FreaK- (#46382) üzenetére


-FreaK-
veterán

Tárgytalan, másik gépen, explorer helyett chrome-al már sikerült.

(#46384) glaci válasza MaxxDamage (#46380) üzenetére


glaci
őstag

Milyen módon fizetted be azt az önerőt?
Ha üzletben, akkor van bizonylatod is, mert mindig mindenről adnak!
Ha interneten a webáruházból bankkártyával, akkor pedig van bankszámla kivonatod, amit kiküld a bank, vagy kérhetsz tőlük, ha nem, ill. általában le is töltheted, ha webbankos vagy!
Pénzmozgásnak mindig van nyoma! Keresd meg! Bemutatod, aztán kész! Felesleges ezen ennyit szenvedni!
Ha nem akarod kétszer kifizetni, akkor ennyit Te is megtehetsz!
(Nem akarom védeni Őket, de tudjuk milyen a rendszerük! Segíts magadon! Kb. 5 perc, és perdöntő! Ennyi!)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#46385) Kolondrum


Kolondrum
félisten

üdv! mi a menete a függetlenítésnek telekoméknàl? tehermentes BlackBerry telefon. thx!

(#46386) erdoke válasza XOTK (#46377) üzenetére


erdoke
titán

Ha nincs vezetékes Telekom szolgáltatások, akkor az egyik Dominót lehetne előfizetésre cserélni. Durván 2e Ft körül vannak a legolcsóbb, de már használható havidíjas előfizetések. Ha eddig is elment kb. ennyi a feltöltésére, akkor bónuszként jön még egy kis mobilnet is hozzá, pl. Move XS-ben.

(#46385) SymbianOS
Beballag az eredeti tulajdonos igazolványokkal, papírokkal, és kicsenget 15e Ft-ot.

[ Szerkesztve ]

A legjobb aláírás a héten

(#46387) Kolondrum válasza erdoke (#46386) üzenetére


Kolondrum
félisten

Eredeti tulaj?Oú. meg 15k? Óú. Köszi.
Ha megvettem valakitől és a kapott papírokat beviszem nem jó?

[ Szerkesztve ]

(#46388) g0dl


g0dl
addikt

Domino univerzális egyenlegéből ha jól tudom ugyanúgy tudok vásárolni lottót, autópálya matricát stb.

De tudok-e másik mobil domino előfizetésre feltölteni? Illetve szed-e ezen valami sápot a telekom ( tehát 3000 feltöltés 3000+ sáp levonását jelenti az én egyenlegemből)

(#46389) dptrsk válasza g0dl (#46388) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Dominorol dominot szerintem nem lehet tölteni.

(#46390) zoli62 válasza lord.lakli (#46381) üzenetére


zoli62
addikt

Inkább arról van szó, hogy erős létszámleépítés volt, csak ezt a dicspécserszolgálatot igyeke6znek okosan indokolni azzal, hogy a várakozó ügyfelek kényelmét szolgálja, mert nem tévednek el az IVR menürendszeráében. Persze ez nem igaz.

(#46391) erdoke válasza Kolondrum (#46387) üzenetére


erdoke
titán

Tudtommal nem, de üfsz. 1430 ingyen megmondja.

A legjobb aláírás a héten

(#46392) djculture válasza zoli62 (#46379) üzenetére


djculture
félisten

Én nem panaszkodom 2-3 éve még a vezetékes részlegnél úgy működött a dolog hogy felhivtam az üfsz számát, otána kihangosítottam és fél 1 órát elzenélt közben x percenként bemonta hogy várjon a kezelőre minden munkatárs foglalt. Közben néztem a tv-t mikor hallottam hogy belehallózott valaki akkor nyomtam ki a hangosítást ... Ehhez képest a mostani rendszer egy isten király császár!

(#46393) ggyula válasza kali (#46369) üzenetére


ggyula
tag

Ma visszamentem... azt mondta az üzletvezető hölgy, hogy azért 50.000.- mert ez az utolsó eladási ára... én eredetileg 2012.05 hó-ban vásároltam 89.900-ért...

(#46394) kali válasza ggyula (#46393) üzenetére


kali
legenda

adott esetben a kutyát nem érdekli, hogy mennyi most az ára egy meghatározott kostrukcióban, a lényeg az, hogy neked mennyiről van számlád, te mennyit fizettél ki érte.

[ Szerkesztve ]

(#46395) ggyula válasza kali (#46394) üzenetére


ggyula
tag

Én is ugyanezt mondtam neki, de hajthatatlan volt... :(
most már nem is kapható a 64GB modell...

[ Szerkesztve ]

(#46396) kali válasza ggyula (#46395) üzenetére


kali
legenda

adott a hivatalos/jogi út, hogy érvényesíteni tudd a jogaidat.

(#46397) MaxxDamage válasza glaci (#46384) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nem olyan egyszerű a dolog.. :D
Magát az önerőt nem fizettem be (azt kaptam mint "kedvezményt") , de le is szedték magát a dokumentumot... nem tudom mi legyen, de valamit intézek ;)

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#46398) djculture válasza ggyula (#46395) üzenetére


djculture
félisten

Te meg kikéred a vásárlók könyvét és beleirod majd elvándorolsz a fogyasztóvédelemhez és bejelented. De általában elég a beirás nagyon ritkán szeretnék hogy békéltetőig menjen el az ügy, mert ott már egy állásfoglalást kapsz és azzal simán lehet pert nyerni a biróságon minden költséget behajtva rajtuk.

[ Szerkesztve ]

(#46399) djculture


djculture
félisten

[link]
Nfh elérhetőségek.

(#46400) ggyula válasza djculture (#46398) üzenetére


ggyula
tag

Köszi a jogi segitséget mindkettőtöknek! :)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.