Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41901) manchester85 válasza 1430 (#41890) üzenetére


manchester85
addikt

Nekem régi Like-om van, tehát akkor bármit variálhatok a netbővítéssel (lemondom, újra előfizetek, stb) amíg maradok Like-ban, lesz voip is?

i6 Silver

(#41902) glaci válasza manchester85 (#41901) üzenetére


glaci
őstag

Én így értelmeztem, de 1430 úgyis megmondja, ha mégsem így lenne.

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#41903) tPedro_ válasza 1430 (#41890) üzenetére


tPedro_
őstag

Köszi a választ, közben egy részére telefonon már kaptam segítséget.

Viszont a VoIP-os dolog csak most lett világos számomra. Tehát mivel a díjcsomagom nov 1 előtti (2012 okt/nov körül kezdődött ha jól emlékszem) így nekem él a VoIP és akkor is élni fog, ha pl. átváltok a NetPlusz adatcsomagra? Ez jó hír.

Telefonon azt a tájékoztatást kaptam hogy a jelenlegi Go!Net XL adatcsomagomat nem tudom esetileg bővíteni. Jól értem viszont, hogy ha most átváltok NetPlusz adatcsomagra, akkor ahhoz tudok rendelni adott esetben eseti bővítést a jövőben?
Én úgy értettem telefonon, hogy a NetPlusz-os bővítések csak egy második eszközre érvényesek.

Köszi előre is és az eddigi válaszaidat is. :R

(#41904) Bandi8407


Bandi8407
tag

Sziasztok! Gyors felvilásgosításra lenne szükségem hátha tud valaki segíteni! Páromnak van egy T-s xperia p-je most van 3adszor van szervízben ugyan azzal a hibával, gyakorlatilag nem lehet vele telefonálni de nem akarják cserélni hanem mindig elküldik szervizbe majd visszahozzák és a hiba ugyan úgy fent áll! Ma megyünk érte megint! Hogy lehet kihajtani belőlük a cserét, mi az eljárás ilyenkor nem tudja valaki?

(#41905) 1430 válasza manchester85 (#41901) üzenetére


1430
senior tag

Így van! Lényegében a VoIP-ot a díjcsomag vezérli, de mivel hülyén nézne ki egy Voice only díjcsomagnál, hogy VoIP-ra nem használható, ráadásul a nem publikusakat is figyelembe véve több száz ilyen díjcsomagnál kéne ezt feltüntetni, ezért az adatcsomagokhoz írták oda.

tPedro_
Go!Net, NetPlusz és egyéb adatcsomagokat nem tudsz bővíteni, legfeljebb lecserélni. Mo ilinternet díjcsomagokat lehet csak bővíteni.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#41906) club1 válasza 1430 (#41890) üzenetére


club1
veterán

Ez nem csak akkor van így, ha az alap díjcsomagban is van mobilnet november 1. óta? Hiszen ha nincs, akkor a netpluszra váltás mostanában már bőven november 1. utáninak számít a mobilnet szempontjából...

(#41907) manchester85 válasza 1430 (#41905) üzenetére


manchester85
addikt

Köszi a választ. Es technikailag meddig tudok a régi like díjcsomagban maradni? Bar ha minden igaz, még legalabb 1.5 évig, mert fél éve mutattam be a diákom. :)

[ Szerkesztve ]

i6 Silver

(#41908) tPedro_ válasza 1430 (#41905) üzenetére


tPedro_
őstag

Köszönöm, még egy utolsó kérdésem lenne.
Most, hogy a VoIP kérdés tisztázódott, van még más különbség/eltérés a Go!Net XL és a NetPlusz L adatcsomagok között?
Utóbbi 300 Ft-tal olcsóbb (tudom, nem nagy összeg), ha nincs eltérés, akkor váltanék.

(#41909) kali válasza Bandi8407 (#41904) üzenetére


kali
legenda

szia,

nincs rögzítve jogszabályilag, hogy hányadik javítás után kell cserélni, amíg előnyösebb a javítás, addig azt választhatják, nem kötelesek jelentős többletköltésget viselni a csere miatt, de ha sokadik javítás történik, pláne azonos hibával, akkor a harmadik után már érdemes azt csinálni, hogy a jegyzőkönyvben határozottan cserét kérni - nem pedig kijavítást -, mivel a sokadik javítás sem hozott eredményt, és a készülék tulajdonosa nem bízik már benne, hogy a sokadik utáni következő javítás már eredményhez vezetne, illetve eddig is rengeteg kellemetlenséget okozott számára a sok szervizeltetés, sokszor és hosszú intervallumokra nélkülözni kellett a készüléket, rengetegszer utánajárni, ami idő, energia és pénzt, ebből pedig nem kér többet...
annyi a kanyar, hogy a készülék javíthatóságáról/cseréjéről a gyártói szerviz dönt, az ügyfél pedig a szolgáltatóval áll szerződésben, tehát neki utóbbival kell harcolni, de az ne az ő gondja legyen, hogy a szolgáltatónak meg a szervizzel - utóbbi inkább képletesebb picit.

[ Szerkesztve ]

(#41910) vizslakutya


vizslakutya
senior tag

Lejárt a hűségem,gondoltam elhozok egy Alcatelt ha jó áron kínálják .Mit mondjak igen furcsa az üzleti felfogás a T-nél.
Ha aláírok 2 évre megkapom 41770 pénzért,ha 1 évre ,akkor 48990 forintba kerülne,ha besétálok és semmilyen hűséget nem vállalok,akkor elhozhatom 46990 !! jó magyar forintért!
Tehát 1 év hűséggel többe kerül.mint szerződés nélkül!
De a 2 év se nagyon kecsegtető,hiszen csak 5220 forinttal kevesebb a két év lekötés,azt hiszem jön a kínai vonal,minden nyűgjével együtt,az előfizu meg flottásítva lesz.
Még Westeles időszakban lettem az előfizetőjük,azóta mindig hűségeztem,nos ennyit ér náluk az eltelt jó pár év. :F

>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >

(#41911) prannk


prannk
őstag

Üdv!

Fordulópont előtt 3 nappal visszamondtam a mobilnetem. Kaptam is SMS-t hogy kikapcsolták. Erre fel szerepel a számlámon a mobilnet havidíj. :W Megnéztem az sms hogy melyik a nap a fordulópont. Február 28. 25 én lemondtam.. Akkor miért szerepel a számlán?? :N

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#41912) kali válasza vizslakutya (#41910) üzenetére


kali
legenda

ennyit, nem a készülékek jóárasítása a cél a hűség mellett...
listaáron vettem hétfőn iphone 5s készüléket, 215 e ft volt úgy, 1 év hűséggel 213 e ft lenne, 2 év hűségre pedig 210 e ft - csak az előfizetésre, díjcsomagra sosem írok alá hűséget -, és bár több előfizetésem is van, amik közül van mindig olyan, amin épp nincs hűség, jelenleg is, de egyszerűen nem érte meg 1 vagy 2 év hűséget aláírni 2 - 5 e ft olcsóbbság miatt! :(
1997 áprilisa óta vagyok a szolgáltató előfizetője, akkoriban jelentősen olcsóbbak voltak a készülékek hűség aláírása mellett - ráadásul eleinte csak 1 év hűség volt -, de azóta folyamatosan romlik az arány, néha alig mennek már a korrekt forrásból, megfelelő számlás és gyártói garis független készülék ára alá, illetve néha egyik vagy másik nagyobb áruház olcsóbban adja akcióban a független készüléket. :(((
most is csak azért nem vettem független iphone 5s készüléket - korrekt forrásból, megfelelő számlával és gyártói garival 221 e ft -, mert a szolgáltatós esetén újraindul a teljes egy év jótállás egy esetleges csere esetén, amíg a függetlennél nem.

prannk; szia, a fordulónap csak az adatforgalmi keretre vonatkozik, a számlázási ciklushoz semmi köze, utóbbinál a hónap első napját kell(ett volna) figyelembe venned.

[ Szerkesztve ]

(#41913) erdoke válasza kali (#41912) üzenetére


erdoke
titán

Magasabb díjcsomagra 2 év + részletfizetés, csak úgy van értelme náluk venni készüléket. Szerintem ez a cél is...
Egy 16-os 5S-t már 180e körül találsz GSM boltban, rendes EU Apple garanciával.

A legjobb aláírás a héten

(#41914) kali válasza erdoke (#41913) üzenetére


kali
legenda

így igaz, iphone esetén mostanság nem adják részletre 2 év hűség mellett sem, ha csak az előfizetésre ír alá hűséget az előfizető, azt meg várhatják, hogy díjcsomagra is aláírjak...
lehet kapni 180 e ft ellenében gsm boltban, vagy akár az aprón is, de számla nélkül vagy gsm bolti számlával van hibalehetőség, ha például úgy behal a készülék, hogy nem lehet bekapcsolni, akkor kérik a számlát, és bizony hiába az apple oldalán írt érvényes jótállás, bukó lehet a garis csere/javítás, ha nem fogadják el csak az apple store és annak megfelelő számlát, és bizony volt már rá példa a gyakorlatban, hogy számla nélkül, illetve a sufni gsm számlával lepasszolták az embert!
illetve áll a korábbi szempontom is, miszerint szolgáltatós készüléknél akár az egy éves jótállás utolsó napján cserélt készüléknél is újraindul a teljes egy év, független készüléknél pedig nem!

(#41915) prannk válasza kali (#41912) üzenetére


prannk
őstag

De január 25 én kötöttem meg. és február 25 én le is mondtam.

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#41916) Bandi8407 válasza kali (#41909) üzenetére


Bandi8407
tag

Na ma visszakaptuk a telefont azzal a szöveggel hogy a szervíz nem ismeri el a hibát, náluk nem jelentkezik! kész vicc ez az egész...

[ Szerkesztve ]

(#41917) kali válasza prannk (#41915) üzenetére


kali
legenda

január 25-től a hónap utolsó napjáig (31-ig) számlázták részarányosan, illetve február 1-től 25-ig, szintén részarányosan.

Bandi8407; minden más hibalehetőség kizárva, tehát több sim kártyával is adódik a probléma, más és más helyszíneken is?
a leadáskor bemutatható a hiba, tehát bármikor előidézhető, vagy csak néha jelentkezik?
eszközöltethető független bevizsgálás is, ha tényleg adott a készülék hibája, csak a sony (szerződéses) szervize nem akarja elismerni, de úgy több buktató is van/lehet, szóval nagyon körültekintően kell eljárni.

[ Szerkesztve ]

(#41918) club1 válasza Bandi8407 (#41916) üzenetére


club1
veterán

Mi a hibajelenség? Nem csak egy adott sim kártyával jelentkezik?

(#41919) Bandi8407 válasza club1 (#41918) üzenetére


Bandi8407
tag

Egy xperia p-ről van szó ha hívják va hogy egyből megszakad, ha nem szakad meg akkor épp nem tudja felvenni, ha netán mégis fel tudja venni akkor még másodpercekig csörög tovább aztán vagy az egyik fél nem halja a másikat vagy recseg össze vissza! Nem csak ezzel a kártyával meg a kártya másik telefonban tökéletes mert a régi xperia ionomat használja azóta!

Az a baj hogy T- ugyintézőt annyira nem érdekli hogy hiába mutatnám meg neki azt mondogatja hogy ha szerviz ezt mondja akkor ez van!

[ Szerkesztve ]

(#41920) kali válasza Bandi8407 (#41919) üzenetére


kali
legenda

olyan lehetőség is adott, hogy ti közvetlenül a gyártói (szerződéses) szervizbe viszitek a készüléket, és bemutatjátok a hibát, ami kéretik ráírni az átvételi jegyzőkönyvre!

(#41921) Bandi8407 válasza kali (#41920) üzenetére


Bandi8407
tag

Ezzel csak a Keszthely - Budapest útvonal a probléma...

(#41922) tomy86 válasza Bandi8407 (#41919) üzenetére


tomy86
addikt

Ez szerintem típushiba. Haverom P-je ugyanezeket a hibákat produkálja.

[ Szerkesztve ]

(#41923) Bandi8407 válasza tomy86 (#41922) üzenetére


Bandi8407
tag

Ja és a baromarcú szervizes ráírta a papírra hogy ne hasznoljon vibert mert biztos az okozza a hibát, a bibi ott van hogy azon a telón a viber soha nem volt fent 1 percig sem, barátnom szinte alapon használja max egy instagram volt rajt :W

(#41924) Vangelis válasza Bandi8407 (#41923) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Igen ezt szokták mondani...

Hugom ace 3 asára is ezt mondták....,

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#41925) club1 válasza Bandi8407 (#41919) üzenetére


club1
veterán

Nekem akkor csinált ilyesmit egyik korábbi Alcatel telefonom, amikor a tárcsázónak kevés szabad RAM esetén kellett elindulnia a bejövő hívás miatt.

(#41926) Bandi8407 válasza club1 (#41925) üzenetére


Bandi8407
tag

Most majd tesztelem kicsit én is a telót, oda figyelek erre a ram kérdésre is bár nem hiszem hogy ez lenne a háttérben de soha nem lehet tudni! Azért köszi a válaszokat mindenkinek :R szerintem még jövök ez ügyben hogy, hogyan alakukl :((

Üdv!

(#41927) kali válasza Bandi8407 (#41921) üzenetére


kali
legenda

ja, az úgy valóban nehézkes, és t-s üzlet is szervizzel rendelkező lenne az igazi.
a sony (szerződéses) szervizét inkább nem minősítem, de több a rossz tapasztalat, mint a jó...
azért írtam a lehetőségeket, mert ha illetékesnek bemutatható a hiba leadáskor, és az a jegyzőkönybe is rögzítésre kerül, akkor jobb eséllyel indul a dolog, mert bár a szervizes akkor is mondhat bármit, de legalább nyoma van, hogy más - illetékes - is látta a hiba meglétét.
független szervizzel lehet még bevizsgáltatni és úgy szakvéleményt kérni, de azt a szolgáltató/gyártói (szerződéses) szerviz nem feltétlenül köteles elfogadni, viszont támadási pontnak jó, ha már nincs más lehetőség. az a baj, hogy az önköltésges, és bizonyos esetben az is marad(hat).

(#41928) Bandi8407 válasza kali (#41927) üzenetére


Bandi8407
tag

Köszi a hasznos infókat, utánajárok a dolgoknak! Nem is idegesítene ha nem kellene fizetni a telót meg nem próbálnának tök hülyének nézni...

(#41929) werszomjas


werszomjas
őstag

Üdv.

Havidíjas előfizetésemhez eddig GoNet internet csomagom volt, 100Mb - 1000ft-ért, de tegnap láttam, hogy vannak új netcsomagok (NetPlusz).

Bementem ma egy T-mobileba, ahol módosíttattam a netet NetPlusz L-re, amiből ugye kétféle van.

Sima NetPlusz L - 1GB - 1290Ft/hó
és van a
4G/LTE NetPlusz L - 1GB - 2190Ft/hó.

Külön kértem, hogy az 1290Ft-os csomagot aktiválják, nincs szükségem a 4G sebességre, viszont most nézem, hogy a telefonomon a felső sávban LTE hálózat van.

Ez akkor azt jelenti, hogy a drágább került aktiválásra, vagy az 1290Ft-os csomaggal is mehet LTE hálózaton?

Azért fura, mert eddig a GoNet-el mindig csak 3G-ben volt. :R

[ Szerkesztve ]

üdv

(#41930) D@ve89 válasza werszomjas (#41929) üzenetére


D@ve89
tag

Az 1290ft-os is LTE képes. Bár igazából most nem is tudom, neked melyik lehet így aktiválva, majd hozzáértők megmondják. A lényeg, hogy nem választhatsz a két csomag közül, ha van az előfizetésedben bennefoglalt adatforgalom, akkor az olcsóbb, ha nincs, akkor a drágább akitválódik. Mindkettő ugyanazt tudja egyébként.

[ Szerkesztve ]

(#41931) club1 válasza werszomjas (#41929) üzenetére


club1
veterán

Mondjuk az ügyintézőnek illett volna elmondania, hogy a két csomag között csak az a különbség, hogy az olcsóbbat csak olyan előfizetésen lehet aktiválni, amiben van a csomagba beépített mobilnet, egyébként mindenképp a drágábbat kapod (és fizeted).

(#41932) werszomjas válasza club1 (#41931) üzenetére


werszomjas
őstag

Na ezt nem tudtam és nem is mondta.

Ez mindegyik csomagnál így van? Ezek közül választottam.

Azt hiszem nincs az előfizetésben mobilnet, eddig is külön volt, a GoNet volt megrendelve és úgy volt mobilnet.

üdv

(#41933) club1 válasza werszomjas (#41932) üzenetére


club1
veterán

Oda van írva:
- Válaszd ezt, ha szeretnéd bővíteni...
- Válaszd ezt, ha még nincs mobilneted meglévő díjcsomagodban.

Elsőre én is benéztem, pedig vén róka vagyok. Gondolom ezért az ötletért valaki a T-nél jó pénzeket felvett.

[ Szerkesztve ]

(#41934) werszomjas válasza club1 (#41933) üzenetére


werszomjas
őstag

Igen, azt láttam, csak ezt írtad:

"amiben van a csomagba beépített mobilnet"

Ez bizonytalanított el, ugyanis a csomagban gyárilag nem tudom hogy van-e, viszont a 100mb-os go net eddig is ment, tehát lényegében én bővítést kértem, elvileg, de most már nem tudom.

üdv

(#41935) club1 válasza werszomjas (#41934) üzenetére


club1
veterán

Nem bővítést kértél, mert az egyik net opciódat lecserélted egy másikra. Ha ez bővítés lenne, a kutya nem fizetne rögtön elő a drága csomagra, hanem először egy 500 Ft-os csomagot aktiválnának, majd rá 10 perce egy nagyobb olcsóbbat.

(#41936) ShadowX válasza werszomjas (#41934) üzenetére


ShadowX
őstag

Nem hinném, hogy lenne mobilnet a csomagodban, ugyanis ha a 100 megás is bōvítés volt, akkor az azt feltételezi, hogy még ennél is kevesebbnek kellett lennie a csomagodban. Olyan csomag már szerintem nincs is. Szóval rád a drágább ár vonatkozik.

Amúgy meg kell mondani remek húzás volt a t-tōl ez az olcsóbb-drágább díjcsomag... :( mostmár végképp nem éri meg a flották többsége. Kapcsolási díj is lett + a többségükben nincs net, így csak a drágább ár érvényes.

(#41937) prannk válasza kali (#41917) üzenetére


prannk
őstag

De nem is használtam 25.e óta egy kbyt adatot se.. És most ki kell fizetnem 2000 Ft-t a semmiért?

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#41938) club1 válasza prannk (#41937) üzenetére


club1
veterán

Miért fizetnél a semmiért? A T-nél mindig a lemondás időpontjáig fizetsz részarányosan, Kali is ezt írta. Vagy a számlán látsz február 25.-e után kiszámlázott mobilnetet is?

(#41939) werszomjas válasza ShadowX (#41936) üzenetére


werszomjas
őstag

Na átraktam magam NetPlusz S-re, 200MB, 1090ft, ez is jobb, mint ami eddig volt ugyan annyiért kétszer annyi forgalom :K

A NetPlusz S is megy vajon LTE hálózaton :F

üdv

(#41940) kali válasza prannk (#41937) üzenetére


kali
legenda

arról nem a szolgáltató tehet, hogy előfizetsz egy szolgáltatásra, de nem (teljesen) használod ki azt, mert számlázni az aktív időt kell, függetlenül attól, hogy adott intervallumban történik tényleges adatforgalom, vagy sem.
a másik szélsőség is igaz, a januári 7 napra csak részarányosan fizetted ki a havidíjat, viszont nem csak a részarányos adatkeretet kaptad meg, hanem az egészet, ami a csomagban adott.
nekem is van olyan hónap, amikor az 1 gigabyte adatforgalomnak csak a töredékét használom ki, mert sokat vagyok otthon, ahol wifi hálózaton nyomom többnyire a telefont is, de attól még minden hónapban 1290 ft díj.

[ Szerkesztve ]

(#41941) pepe091 válasza prannk (#41937) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Nem értelek mit értetlenkedsz, részarányosan van számlázva!
Január 25-én aktiváltad a csomagot, tehát a januári számlában fizettél részarányosan 7 napért (január 25-31). A februári számlában pedig fizettél 25 napért (február 1-25), mivel 25-én mondtad le. Teszem azt a NetPlusz L-t használtad, ami 1290 Ft, ezt januárban elosztották 31-el, amiből kijön, hogy 1 nap januárban 41,6 Ft-ba került, megszorozták 7-tel, mert 7 napig használtad januárban, fizettél érte 292 Ft-ot. Februárban az 1290-et elosztották 28-cal, így februárban egy nap ~46 Ft-ba kerül, te pedig 25 napig használtad tehát fizettél 1152 Ft-ot. Ez igaz az összes csomagra. Remélem így már érted. :U

(#41939) werszomjas

Azt ugye tudod hogy most duplán kell majd fizetned a NetPluszS-nél, lévén ebben a hónapban ez már a második mobilnet aktiválásod volt.

[ Szerkesztve ]

(#41942) ShadowX válasza werszomjas (#41939) üzenetére


ShadowX
őstag

Arra azért vigyázz, hogy havonta csak egyszer ingyenes a díjcsomag módosítás (netnél is). Utána ki kell fizetni az aktiválási díjat is, így lényegében rosszabbul jártál, mintha hagytad volna egy hónapig a jelenlegit. (Pepe már megelőzött).

Amúgy ez a 200 mb 1090-ért egy vicc...500 mb-ért egy 1000-est szívfájdalom nélkül kiadnék, de így ez drága. :(

A netplusz csomagok mindegyike felenged szerintem LTE hálóra, csak annyi a különbség, hogy limitálva lesz a letöltési sebességed a kis csomagoknál. Cserébe viszont gyorsabb lesz a hálózat, amit már az oldalak gyorsabb betöltésén is lehet érzékelni.

[ Szerkesztve ]

(#41943) prannk


prannk
őstag

Megkötöttem január 25 én. Megkaptam a januári számlát ott volt rajta a 2000 Ft-s mobilnet. Most megkaptam a februárit és megint ott van rajta a 2000 Ft mobilnet csomag.Pedig február 25 én lemondtam.1 hónapot használtam és 2 szer fizetek 2000 Ft-t?
Nem én értetlenkedek.

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#41944) kali válasza prannk (#41943) üzenetére


kali
legenda

az úgy nem stimmel!
milyen díjcsomagról és mobilinternetről van szó?
nincs jóváírás a számlán adott tétel kapcsán, mínusz előjellel?
eleve úgy szokták számlázni, hogy x/y, ahol az x az aktív napok száma, az y pedig az, hogy hány napból áll az a hónap.

[ Szerkesztve ]

(#41945) pepe091 válasza prannk (#41943) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Milyen díjcsomagban vagy, és milyen mobilnet csomagot aktiváltál?
Közben kali megelőzött.

[ Szerkesztve ]

(#41946) St3ven válasza prannk (#41943) üzenetére


St3ven
addikt

[ Szerkesztve ]

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#41947) erdoke válasza kali (#41914) üzenetére


erdoke
titán

Ha minden igaz, rövidesen "normális" magyar forgalmazók keresztül jönnek az iPhone-ok is, és lehet majd AppleCare-t venni. Talán a +-os, biztosításos csomagban is, bár ez egyelőre nem valószínű. Mindenesetre én legutóbb 16e Ft-ért terjesztettem ki az iPad Airre, de elég a normál garancia utolsó napjaiban megcsinálni. Szóval nem kell egyben kifizetni az egészet az elején, amikor inkább Smart Coverre áldoz szívesebben az ember. :K

A legjobb aláírás a héten

(#41948) prannk


prannk
őstag

Eco xs és netgoll

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#41949) club1 válasza prannk (#41948) üzenetére


club1
veterán

Melyik Net&Roll csomagot lehet 2000 Ft-ért kapni?

(#41950) kali válasza prannk (#41948) üzenetére


kali
legenda

szerintem nézd végig tételesen azt a számlát, mert a go!net l valóban 2000 ft, de annak a számlázása is törthavi, tehát nem teljes hónap esetén csak a megfelelő időarányos összeg kerül végül kiszámlázásra.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.