Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33951) callmeakos


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem tudom mióta szokása a mostmár Telekomnak, hogy hirtelen mód megváltoztatja a fizetési határidőket. Amióta az ő ügyfelük vagyok azóta minden hónap végén rendezem a számlákat. Eddig nem is volt probléma. De hirtelen mód az e havi számla 17.-én járt le, és mivel nem lett befizetve a számla, szépen le is lettem korlátozva. Annyira kiborultam és úgy beviharoztam hogy még a személyimet is a másik nadrágomban hagytam. Szegény ügyintézővel kicsit keményen beszéltem, pedig nem tehetett róla. Mondjuk a dühömet csak tetézte amikor semmi érdemlegessel nem szolgált, majd az orrom alá tolt egy fecnit hogy írjak az ügyfélszolgálatnak mailt, mondván az a leggyorsabb. Mikor feltettem neki azt a kérdést, ami végsősoron a kiborulásomat okozta, hogy miért nem lettem értesítve erről a helyzetről, vagy arról hogy lejárt tartozásom van amit eddig fizessek be, hogy elkerüljem a korlátozást, frankón bekummantotta hogy lett kiküldve, holott nem is.

Nem tudom mióta szokás ez, de az biztos hogy kegyetlenül kihoztak a sodromból :((( :((( :W

All→M8

(#33952) adam3 válasza callmeakos (#33951) üzenetére


adam3
aktív tag

SMS-t kapnod kellett volna a korlátozás előtt. Ez sem érkezett meg?

(#33953) callmeakos válasza adam3 (#33952) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem. És ez miatt ment fel bennem a pumpa.
Csak ma kaptam SMSt hogy tartozás miatt korlátozva lettem, de amúgy semmiféle felszólítást nem kaptam se telefonon, se SMSbe. Ez miatt is vagyok dühös mondom. Mert ha szóltak volna, hogy mi van, akkor még betudtam volna fizetni múlt héten. De nem tájékoztattak, nem is számoltam ezzel, így csak hónap végén tudom rendezni (ahogy eddig is)...

All→M8

(#33954) djculture válasza callmeakos (#33951) üzenetére


djculture
félisten

Egy ideje ez megy összevissza vándorolnak a határidők. Azt vettem észre attól függ hogy mikor fizeted be úgy változik a következő számla befizetési határideje. Én már direkt nem fizetem be hamarabb egyböl mert akkor már volt rá precedens hogy összetorlodott kettő számla is 15 nap se volt akettő között én meg nem vagyok milliomos. Szépen határ idő előtt 3 nappal szoktam befizetni maximum. Azóta nyugi van érdekesen azóta nekem mindig ilyen hónap első -negyedik napja között van..
Amúgy ez a letiltást eleve nemértem, régebben ha nem érkezett be a lóvé 1 héttel a határ idő előtt mindig telefonáltak...

[ Szerkesztve ]

(#33955) ANDROID??? válasza callmeakos (#33953) üzenetére


ANDROID???
addikt

Azért korlátoztak ma le mert tegnap lejárt a fizetési határidő?
Ez milyen már?
Amennyiben egy sz.ros levélre, vagy bármilyen kib.szott ügyintézésre nekik van 30 +30 +30 +30 ..... napjuk, osztályonként, akkor az ügyfélnek jelen esetben neked miért is nincs 1 nap haladékod sem a határidőt követve??? :W

Most nem azért, de ha nekem kijön pl. 5-én a szla, és utalom 5 vagy hattal akkor számítsak arra, hogy legközelebb akár hamarabb is jöhet, vagy mi a fsz?

Bocs, hogy ki "fekete fehére"-zem, de ezek a par.sztságok kiakasztanak...

[ Szerkesztve ]

(#33956) kali válasza callmeakos (#33951) üzenetére


kali
legenda

szia,

a fizetési határidő leteltét követő napon korlátoztak?
nem jellemző, és nem is életszerű...
biztos, hogy nem volt másik/korábbi tartozás?

(#33957) djculture válasza djculture (#33954) üzenetére


djculture
félisten

mármint határ idő után csak már lejárt szerkesztési idő...

(#33958) callmeakos válasza kali (#33956) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Egy Szeptember 30.i telefontörlesztő. De múlt héten pont voltam ügyintézni a Tébe (más miatt) akkor azt mondták hogy nem lesz gond ha a hónap végén fizetem azt a számlával együtt. És egyébként is volt rá precedens hogy volt 1 hónap késés az egyik számlámmal és nem volt késő, mikor hó végén rendeztem az egészet. De akkor is irreális a dolog, mert ha amiatt lett korlátozva (amit nem hiszek) akkor sem telt el 1 hónap annak a lejárta óta. Ezért nem értem a dolgot.

(#33955) ANDROID???
17.e volt a lejárati dátum, ma 18 van, le is kapcsoltak a bánatba. Csak akkor adnának normális felvilágosítást. Ne ezt a írjá panaszlevelet az ügyfélszolgálatbak, majd lesz valami.

(#33954) djculture
Ezt én is észrevettem. Mondjuk ez eddig engem csak az adatforgalom fordulóhójának végénél jelentette. Hol 15.én volt a fordulónap, hol elsején, Augusztus óta újabban 24. Fél éve vagyok ügyfél náluk, eddig 3x volt változás ez ügyben. Próbálok logikát keresni ebben, de nem nagyon tudok. Az első alkalommal be is mentem, csávó nem értette miért 15.e, elseje helyett. És most ez a 24 ez mi? :F
Katyvasz lett az egész...

All→M8

(#33959) pepe091 válasza callmeakos (#33958) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Ejj de szép magyar mentalitást láthattunk itt az utolsó hozzászólásokban. Van egy be nem fizetett számlád több mint fél hónapja lejárt határidővel, de azért fel vagy háborodva, hogy milyen jogon korlátoznak. Ráadásul az előfizetés számlád is lejárt tegnap ,amit szintén nem fizettél be.
De igen, a szolgáltató egy szemét mocsok banda, hogy ingyen nem adnak semmit! :U

(#33960) callmeakos válasza pepe091 (#33959) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Elolvastad mit írtam, vagy csak kiemelted frankón a lényeget? :(((
Nem azon vagyok felháborodva elsősorban hogy korlátoztak (bár ez eléggé kiakasztó önmagában) hanem az, hogy semmiféle tájékoztatást nem adtak arról, hogy ez fog bekövetkezni ha nem rendezem. És hogy ha elolvastad volna teljesen amit írtam, akkor tudhatnád, hogy azt közölte velem egy fehér-magenta színű egyenruhában dolgozó hölgyike a múlt héten, hogy nem lesz abból baj, ha hó végén lesz rendezve a havi számlával egyetemben. És úgy egyébként is. Hol máshol csinálják azt, hogy egy telefontörlesztőrészlet (még nem is telefonszámla) fél hónapos elmaradása után minden figyelmeztetés nélkül fognak és lekorlátoznak? Mert ha ez így van, akkor gondok vannak.

És ismétlem, ha teljesen elolvastad volna a hozzászólásomat, akkor ott leírtam hogy minden hónap végén fizetem be a számlámat, amióta csak T ügyfél vagyok. A számlázási nap pedig a jól tudom hónap közepe. És eddig nem volt ezzel probléma. Most hirtelen miért van?

All→M8

(#33961) pepe091 válasza callmeakos (#33960) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Elolvastam eddig is. De továbbra sem értem milyen figyelmeztetés kellene. Te tudatában voltál annak, hogy van nem kifizetett számlád, de te úgy voltál vele, hogy "ráér azt kifizetni, mert azt mondták". Az üzletben dolgozó ügyintézők gyakran adnak félrevezető információt, az is lehet, hogy félreértettétek egymást.
Lehet, hogy radikálisan gondolkozom, de az ő helyükben ennyit sem vártam volna, akár 1 nappal utána is tiltanék nem fizetés esetén. Ugyanis a legtöbb baj a nem fizető emberekkel van, mindenki viszi haza a "0 Ft-os" telefont, aztán csesznek fizetni. Ezért (is) kell mindenki másnak egyre többet fizetnie.
Ha a határidő előtt mindent befizettél volna mindig, nem lenne min háborogni.

(#33962) atillaahun


atillaahun
veterán

Köszi a jótállási jegy nélküliségre a válaszokat.

Még egy dolgot szeretnék tudni: ha ez már a második cserém lenne, de nem akarok több ZTE-t, akkor a pénzem is visszakérhetem? Erre is van valami törvény, jól emlékszem?
Bár gondolom ezt már nehezebb lesz elfogadtatni a Tré-vel, mint az elhagytam a jótállási jegyemet. :U

(#33963) Soulfly842 válasza djculture (#33944) üzenetére


Soulfly842
addikt

Más az, ha csak foglalja az adott készüléket és az üzletben készül el a szerződés és más az, ha megrendeli, és az átvételre az üzletet adja meg. Szerintem ott az első eset állhatott fenn.

(#33964) callmeakos válasza pepe091 (#33961) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Egy 1990 forintos számlán pörgünk. Remélem érzed a súlyát.
És mi a francnak van az ügyintéző, ha nem tud normális felvilágosítást adni? Akkor ennyi erővel elég lenne egy automata használata. Akkor még a té zsebébe is maradna a lóvé...

És igen, elég radikálisan gondolkozol. Nem egy, nem két ember van, aki 1-2 napot, de akár többet is késik, sokszor önhibáján kívül. Ha te, mint szolgáltató bevezetnéd, hogy 1 napos késés esetén is tiltasz, elég gyorsan lincselés áldozata lennél. De általában minden szolgáltatónál a türelmi idő 30 nap. Ha jól tudom Ha van tartozásod, biztos hogy vagy egy SMS vagy egy telefon formájában tájékoztatnak hogy ez van. A szolgáltatónak érdeke, hogy fizessed a számlákat, nem pedig az, hogy orrba-szájba fingassa az ügyfeleket. Ezért van a türelmi idő.

All→M8

(#33965) djculture válasza callmeakos (#33958) üzenetére


djculture
félisten

Különben bármilyen faramuci de lehet jobban jártál így mert a figyelmeztetés már elég sok százasba kerül egy ideje... Mondjuk az lesz még érdekes ha azt mondták hogy kiküldték és rajta lesz majd a számládon is az ára.
meg is van : Fizetési felszólítás eljárási díja 695 Ft/folyószámla

Szolgáltatás korlátozás feloldásának díja (visszakapcsolási díj) 4445 Ft/alkalom/el􀄩fizetés
Szolgáltatás felfüggesztés feloldásának díja (visszakapcsolási díj) 6985 Ft/el􀄩fizetés

Szóval ez nem kevés pénzedbe fog kerülni...

[ Szerkesztve ]

(#33966) pepe091 válasza callmeakos (#33964) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Nálad szerintem az volt a probléma, hogy mivel volt már egy ki nem fizetett számlád, arra jött rá még egy lejárt határidős. Ilyenkor már nyilván nem várnak tovább.

(#33967) tothl


tothl
addikt

Ugyan a mentalitás megvan minden felnel itt asszem.
Én speciel kitorolhetem a seggem vele, hogy mindig időben fizetek.

(#33968) callmeakos válasza djculture (#33965) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Na akkor fogom a hajam tépni ha ezek után még visszakapcsolási díjat is felszámolnak. Valahogy ezt kihagyta ma kihagyta a srác mikor mondta hogy fizessem be minél előbb... :U

(#33966) pepe091
Ezen a törlesztőn kívül nincs semmi. Az az elmaradás is már 2 hónapja. Sőt lassan több is.

Mind1 nagyon kíváncsi vagyok mit írnak abban a válasz emailban. Van egy tippem, de inkább nem lövöm le.

[ Szerkesztve ]

All→M8

(#33969) djculture válasza callmeakos (#33968) üzenetére


djculture
félisten

Abba biztos vagyok hogy van ilyen díj benne van a dijszabásban : [link]
Ha egyirányúsítottak akkor 4445 ha viszont hívni se tudott senki akkor már izmosabb 6985 ft.
A következő számlán resz rajta az esetleges tartozás értesítési sms vagy levél 695ft díjával együtt, bár ha azt mondták nem küldtek azt legalább megúszod...

[ Szerkesztve ]

(#33970) dedike válasza callmeakos (#33958) üzenetére


dedike
addikt

Szerintem nem telefontörlesztő a probléma (azért nem korlátozhat), hanem egy minimum szeptember 17-i határidős számla volt. Nem tudom milyen módon rendezed a számlád, de ott kellett lenni valamilyen problémának (elfelejtetted, fedezethiány, stb.). Egyébként legalább egy éve hónap közepi a befizetési határidő díjcsomag/vásárlás után, míg a telefontörlesztést továbbra is a hónap utolsó napján terhelik.

A számot, amihez a készülék lett vásárolva különben te használod?

Jó szerencsét!

(#33971) callmeakos válasza djculture (#33969) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

Bejövőm van. Még :D

(#33970) dedike
Igen én használom, az én nevemen is van a számla.
Eddig minden hó végén rendeztem a T-pontokban befizetve. Ez azt jelenti hogy a számlázás végéhez képest mindig volt két hét csúszás, de eddig nem volt probléma, nem is figyelmeztettek eddig hogy ebből probléma lesz. Ezért állok most értetlenül mi van. Egyébként sanszos hogy az a törlesztő kavarhatott be, de várom az ügyfélszolgálat válaszát.

All→M8

(#33972) djculture


djculture
félisten

(#33973) glaci válasza djculture (#33972) üzenetére


glaci
őstag

Hűha! Jó lehet a Telekomnál dolgozni! Remélem egyszer nekem is sikerül bekerülnöm hozzájuk!
2,3 milliárd 250 fő részére, az fejenként átlag 9,2 milla. Ez adózás után is legalább 5 azaz öt millió HUF.
Ezek alapján tuti jól lehet náluk keresni.
És mint látszik, végkielégülni is.

Muszály lesz bekerülnöm valahogy!
Mostantól ez lesz az életcélom!

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#33974) albiosz


albiosz
senior tag

Sziasztok!

Van ez a domino go! net xl (1 gb), most 990 HUF egy hónapra. Nekem csak ideiglenes megoldásnak kell, max 1-2 hétre. Szóval ha megrendelem, akkor domino egyenlegből vonják le az összeget és ha már nem kell, akkor simán -GONETXL a 1430-ra és le is van monda a dolog?

Nincs semmi kötelezettség, hogy x hónapig használnom kell? 1 hónap próba is 990 vagy ebben az esetben teljes árat (2490) kéne csengetnem?

Előre is köszönöm!

(#33975) dedike válasza callmeakos (#33971) üzenetére


dedike
addikt

Eddig minden hó végén rendeztem a T-pontokban befizetve. :Y :Y

Akkor az egy nagyon csúnya tévedésnek tűnik a szolgáltató részéről.... :U

Jó szerencsét!

(#33976) callmeakos válasza dedike (#33975) üzenetére


callmeakos
veterán
LOGOUT blog (1)

kinek a szemszögéből nézve.... :U

All→M8

(#33977) ANDROID??? válasza pepe091 (#33961) üzenetére


ANDROID???
addikt

Tudod milyen figyelmeztetést várt, amit a lekapcsolás után küldtek neki SMS-ben. Lehet, hogy úgy kellene hogy sms-t küldenek a lekapcsolás előtt mondjuk 1 héttel, és van idő reagálni, mondjuk kifizetni. Egyébként meg abszott mindegy, hogy mi a frászért nem fizette be, és hogy tudta-e vagy sem.
Szerintem Te sem örülnél, ha mondjuk elfelejtenének tájékoztatni, hogy fizesd be a TIGÁz számlát, ellenkező esetben jövünk 5 nap múlva és lekötjük. Jobb lenne, ha kijönnének, lekötnék aztán kapnál 2 nap múlva egy levelet, hogy lekötötték???

glaci: Igazad van hajrá, tuti pont neked is annyi fog kerülni a zsebedbe mint amit kiszámoltál :DD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#33978) tothl válasza albiosz (#33974) üzenetére


tothl
addikt

Azért az súlyos, hogy valami amit xl-nek hívnak 1gb adatforgalmat tartalmaz lol:)

(#33979) tothl válasza albiosz (#33974) üzenetére


tothl
addikt

Szerintem hívd föl a 1430at mert a weboldal egy vicc.rossz vicc.

(#33980) dedike válasza callmeakos (#33976) üzenetére


dedike
addikt

Egyértelműen téged szívattak meg rendesen... T-pontban fizetve illene tudni az ügyintézőnek azt, hogy mennyit kérjen.

Jó szerencsét!

(#33981) Vangelis válasza dedike (#33980) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Amikor én mentem be fizetni akkor körbetelefonáltak.....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#33982) kali válasza dedike (#33980) üzenetére


kali
legenda

na, azt nem feltétlenül tudják mindig, ezt én is megtapasztaltam anno, volt olyan eset, hogy legalább 10 percig görcsölt az ügyintéző, mire összehozta a nevemen lévő előfizetéseket - a társkártyás előfizetéseket kellett hozzátenni a főkártyás előfizetésemhez -, amikor szóltam, hogy csak az egyik előfizetésem számláját nyomtatta, én pedig mindegyikét befizetném, ahogy a kiküldött számlákon szokás.
akkoriban még vidékre érkezett a számla, netbank még nem volt adott, és pont nem tudtam hazautazni egy ideig, ezért fizettem be t-s üzletben.

ANDROID???; igen, anyagi érdekeltés okán működnek a dolgok, volt már hozzá szerencsém, bár régebben, bő 10 éve.; bérelt lakás, én készpénzben fizettem a számlákat a tulajnak, neki pedig vonták a számlájáról a szolgáltatók az összegeket. otthon ücsörgünk a párommal, egyszer villany leó, nincs áram a lakásban. kimegyek a folyosóra, nézem a villanyórát, hát kikötve, plomba rajta, meg egy határozat a kikötésről, a számlafizetésben történt elmaradás miatt, illetve kitöltve a rublika, hogy a helyszínen a számlát nem fizették ki, a megjegyzésben beírva, hogy többszöri csengetésre sem nyitott ajtót senki!
nos, ketten tartózkodtunk otthon, a csengő működött, de be sem csengettek, mert a kikötés miatt sokkal több jutalékot kaptak - szerződéses cég volt, nem közvetlenül az elmü -, mint történt volna az, ha becsenegetnek, kifizetem a számlát, és nem kell kikötni!
az eljárási szabályok alapján kötelességük lett volna becsengetni!
a tulajd egy figyelmeztetést nem kapott az elmü irányából, legalábbis ő ezt mondta, és amennyire ismertem, nem feltétlenül hazudott.
az a pláne, hogy nem is a lakás tulajdonosa felejtette le befizetni a számlákat, hanem a bank hibázott, így végül mi is kártalanítva lettünk - csak másnap délután kapcsolták vissza, a fagyasztó leengedett a nyári melegben, persze tele hússal...stb -, meg a tulaj is.

[ Szerkesztve ]

(#33983) ANDROID??? válasza kali (#33982) üzenetére


ANDROID???
addikt

A hűtő tartamát is rendezte a bank? Elmennek egyébként az anyukájukba...

(#33984) St3ven válasza kali (#33982) üzenetére


St3ven
addikt

Szép történet, és sajnos nem egyedi. :((

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#33985) 1430 válasza callmeakos (#33971) üzenetére


1430
senior tag

Lássuk a folyamatot általánosságban: lejár a száma fizetési határideje (hónap 17. és 23. napja között) >> 5-8 napon belül elkezdődnek a felszólítások a még nem térült számlák után (ez jellemzően automata hívás, ennek sikertelensége esetén SMS) >> a felszólítás már pénzbe kerül (djculture ezt már részletezte) és a felszólítástól számítva 30 napon belül minden - idő közben is lejáró - számlát rendezni kell >> ha letelik a 30 nap, és még mindig van lejárt számla, akkor jön a korlátozás, amiről levelet is küldenek >> az egyirányúsítás pár napig megy, és ha ez idő alatt sem térülnek a lejárt számlák, akkor jön a felfüggesztés >> ha térül a számla, a korlátozás feloldása automatikusan is megtörténhet (a térülés napjának éjféljekor, és a visszakapcsolási díj is terhelődik) de a felfüggesztett számot csak kérésre aktiválják vissza (díj ellenében) >> ha nem kérik a visszakapcsolást pár napon belül, akkor az esetleges kötbéreket is kiterhelik. Nagyjából ennyi.

Lássuk a Te esetedet általánosságban: ha ma korlátoztak, akkor 30 nappal ezelőtt ki kellett értesítsenek (a mostani számla végén nem látszik ennek a díja a terhelés napjával?). Ha van másik hívószám is a neveden, kérdezz rá a használójától, mert lehet neki ment ki az értesítés (ha tényleg így volt, érdemes beállíttatni a számod vezérszámnak). Az értesítés tényét egyébként ügyintéző is tudja ellenőrizni. Apropó ügyintéző: mikor a múlt héten azt mondta neked a "fehér-magenta színű egyenruhában dolgozó hölgyike", hogy "nem lesz abból baj, ha hó végén lesz rendezve a havi számlával egyetemben", akkor bele is nézett (láthatólag) a számláidba vagy csak rákérdeztél és ő általánosságban válaszolt, anélkül, hogy láthatta volna a folyamatban lévő behajtási ügyed? Mert ha belenézett...
Azért érdemes lehet egyeztetned jövőhéten a behajtási csoporttal, például arról, hogy mennyire kavart be a törlesztő számlája.

albiosz
Igen, azzal a kóddal lemondhatod, és a lemondástól függetlenül a 30. nap végéig még használhatod. A korai lemondás egyetlen hátránya, hogy nem lehet követni a hátralévő adatkeretet az önkiszolgáló felületeken, bár ha túl is léped, akkor sincs forgalmi díj.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#33986) kali válasza ANDROID??? (#33983) üzenetére


kali
legenda

igen, bőven kárpótolva lett a tulaj, általa pedig mi is.

St3ven; bizony nem, azóta is több ilyet hallotam.

nem az igazi a telekom honlap, ügyintéznék, és dobálja a hibákat... :(

(#33987) erdoke válasza 1430 (#33985) üzenetére


erdoke
titán

Ha jól értem, kb. jövő hét közepén teljes korlátozásra fogják átállítani, aminek a feloldása díja is magasabb?

A legjobb aláírás a héten

(#33988) 1430 válasza erdoke (#33987) üzenetére


1430
senior tag

Ha nem rendezi az elmaradásokat, akkor igen, a jövő héten ez is bekövetkezhet.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#33989) cris78


cris78
őstag

Sziasztok! Kaptam az akciò nekem keretében 10 ezer forint készülék kedvezményt. Január 20-án jár le a két éves hűségem. Holnaptól benne vagyok a 21 hónapban, hogy készülék cserére alkalmas legyek?

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#33990) erdoke válasza cris78 (#33989) üzenetére


erdoke
titán

Ha Arany vagy Platina szintű ügyfél vagy, akkor kegkésőbb holnaputántól mindenképpen.

A legjobb aláírás a héten

(#33991) cris78 válasza erdoke (#33990) üzenetére


cris78
őstag

Arany vagyok. Ha részletre venném a telefont akkor is jár ez a kedvezmény?

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#33992) ForRedGlory válasza callmeakos (#33968) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Csak, hogy akkor végleg tisztázzuk a dolgot. Kizárt dolog, hogy véletlen lettél korlátozva, ez 99%, mondhatsz bármit is.

Van a számláknak egy fizetési határideje, ha nem rendezed időben, pár nap múlva indul a felszólítás és megy vagy egy SMS, vagy egy hanghívás. Megjegyzem, ez utóbbit bacnak az ügyfelek meghallgatni, és ilyenkor a rendszer később újra hív, amíg az úri kedvében lévő ügyfél vagy meg nem unja és végig nem hallgatja, vagy reklamál zaklatásért. Persze, ha nem kap értesítést és korlátozzák, akkor meg pörög rajta. Nyilván nem rád értem. Mivel elindult a felszólítás, 100%, hogy ment értesítés, amit vagy nem hallgattál meg, (vagy elfelejtetted) vagy az SMS másik számra ment, ha esetleg több hívód van. Tessék beállítani utóbbi esetben vezérszámot a 1430-on, hogy ne a gyereked kapja az értesítést. Persze ez utóbbi lehet nem így volt, feltételezés.

Visszatérve Rád. Ha egy számla fizetési határideje lejár, megy a felszólítás, aztán onnantól számított 30 nap múlva a korlátozás. Előbbi 695 Ft, utóbbi br 4445 Ft. Megjegyzem, ez mind le van írva a díjszabásban/üzletszabályzatban, tehát a díjra vonatkozó nagy rácsodálkozás minimum vicces. Arra hivatkozni, hogy nem ment értesítés, halál értelmetlen, mert ez benne sincs az üzletszabályzatban, hogy KÖTELEZŐ küldeni. A számlában fel van tüntetve mindig a lejárt egyenleg, online ügyfélszolgálaton szintén, ha meg nem tudja az illető mert olyan össze-vissza fizet, még mindig kérdezhet...és ne személyesen, telefonon. Mindenki azt állít, amit akar, hogy jaj nekem ezt mondák személyesen, meg azt mondták. Annak nincs nyoma. :U

Ha a számla fizetési határideje után 1 nappal korlátoztak, 100%, hogy az volt a helyzet, hogy volt olyan számla, amit azután fizettél be, miután lejárt a következő. Ilyenkor a felszólítás nem áll le... és 30 nap FOLYAMATOS lejárt egyenleg után megy a korlátozás, nem számlánként 30 nap. Mondjuk HA tényleg törlesztő elmaradás volt csak 2013. október 1. és az októberi számla fizetési határideje között, akkor nem lett volna szabad egyirányúsítani. Ha megreklamálod, jóvá fogják írni.

[ Szerkesztve ]

(#33993) erdoke válasza cris78 (#33991) üzenetére


erdoke
titán

Ezt majd egy T-s mondhatja meg, én nem tudom biztosan. Az arany szintre nem kapsz külön kedvezményt, ha egy hónapon kívül vagy még a hűségből.

A legjobb aláírás a héten

(#33994) lugosi válasza ForRedGlory (#33992) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Azért ez elég furcsa érvelés, hogy 100%, mert biztos hogy úgy van (lényegében).

(#33995) balintXD


balintXD
tag

Ma kaptam egy ilyen üzenetet. Valöban van ilyen akció vagy ez csak valami komolytalan dolog? A t oldalán nem találtam erről semmit. :D

[ Szerkesztve ]

Galaxy S3 > S6 > S7 edge > S8 > S10e

(#33996) 1430 válasza balintXD (#33995) üzenetére


1430
senior tag

Valóban van.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#33997) ForRedGlory válasza lugosi (#33994) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Nem lenyegeben, hamen gyakorlatilag is ugy van, azert 100 hogy ment ertesites.

(#33998) balintXD válasza 1430 (#33996) üzenetére


balintXD
tag

Köszönöm az infót! :)
Viszont még lenne 2 kérdésem, az egyik az lenne h csak új előfizetéssel lehet igénybe venni vagy hosszabbítással is, a másik pedig az hogyha 2 előfizetés van a nevemen, akkor bármelyikkel felhasználhatom a kódot vagy csak azzal amire az sms jött? Csak azér kérdezem mert pont lejárt a másik előfizetésem, és vennék is új telefont, de az sms arra jött, ami még nem járt le.

Galaxy S3 > S6 > S7 edge > S8 > S10e

(#33999) 1430 válasza balintXD (#33998) üzenetére


1430
senior tag

Úgy gondolom, hogy igen és igen. Próbáld ki, legfeljebb nem lesz jó, de ha kérdéseid lennének, akkor itt érdeklődj.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#34000) Akve válasza balintXD (#33995) üzenetére


Akve
tag

Valóban van az akció, én már rendeltem is online egy telót, és a kódot be kell majd a megrendelésnél írni. És egyből levonja a készülék árából a 10,000 forintot

Élek és élni hagyok.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.