Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28521) 1430 válasza #59070464 (#28500) üzenetére


1430
senior tag

1. Igen, ha iPhone-t veszel és tarifahűséget is vállalsz, akkor akár később is kérheted az Ikon díjcsomagra váltást.

2. Mielőtt nagyon belemennénk a 21 vs. 60 Mbit-be, szögezzük le, hogy érdembeli különbségről akkor beszélhetünk, ha a készülék tudja az LTE-t. Az 1-es pontban "valamelyik iPhone"-t írtál, amiből ezt csak az 5-ös tudja, illetve a HSZ végén Nexus 4-et emlegetsz, ami nem tud LTE-t.

No ha a készülék tud is LTE-t és még el is éred a hálózatot, a gyakorlatban akkor sem fogsz nagy különbséget észlelni, mert a 60 Mbit/s egy elméleti sebesség. A 21-et szerintem még el is érheted, de 30-nál többet lehet csak ritkán (de majd mások megírják a tapasztalataikat). Viszont az LTE-nek nem csak a sebesség az előnye, hanem az alacsony válaszidő is!

Ha a készülék csak HSPA+ technológiát tud (mint a Nexus 4), akkor viszont a 21-et sem igazán fogod elérni, szerintem olyan 10-13 Mbit/s körül lesz, ha HSPA+ hálón vagy (mert a HSPA háló fele plusszos csak). Ha sima HSPA hálón vagy, akkor 5-7 Mbit/s körül várható a letöltés, de ezeket is inkább azoknak kellene megírni, akik ezt gyakorlatban is használják. :B

Szóval a konklúzióm, hogy ha csak a sebesség miatt fizetnél elő az Ikon LTE díjcsomagra, akkor ne tedd, mert az LTE hálózat Mozaik S-sel is elérhető (ha a készülék alkalmas rá), tehát az egyéb előnyöket (alacsony válaszidő) azzal is ki tudod használni.

kengyel
Egy ilyen hibajelenséget én sem SIM-hez kötnék. A készülék már valószínűbb, de mivel több készüléket is próbáltál, ezt is kizárhatjuk. Amúgy a hívó fél ugyan az szokott lenni? Mert akkor akár nála is lehet a hiba. Ha több hívószám irányába is tapasztalod az indokolatlan "némulást", akkor marad a hálózat. Rendszerint ugyanabban a körzetben (pl. otthon) van a hiba? Mert akkor még valószínűbb a hálózat. A megoldás valóban a hibaesetek "dokumentálása", és majd a telefonos ügyintéző szépen elkéri az adatokat egy kérdőív mentén (ne csak a saját adataidat jegyezd fel, hanem a másik félét is: időpont, hívószám, helyszín - lehetőleg házszám szinten).

Gedeon31
"A hálózatfejlesztés, melynek célja, hogy a jelenlegi hálózati kapacitás többszörösét is képes legyen kiszolgálni, jövőre is folytatódik. A Telekom jövő éves tervei között szerepel, hogy 2013 végéig további vidéki településeken biztosítson 4G/LTE elérhetőséget, növelje az országos 3G/UMTS lefedettséget és a 42 Mbps sebességű HSPA+ szolgáltatást minden olyan 3G- képes bázisállomásán elérhetővé tegye, ahol ez a rendelkezésre álló frekvenciáknak köszönhetően lehetséges. Emellett a hálózatfejlesztés lépései során a lakossági 2G/EDGE lefedettséget a jelenlegi 90%-ról közel 100%-ra emeli. A technológia beszállítója az Ericsson, mely piacvezető megoldásaival biztosítja a mobilhálózat folyamatos magas színvonalú, biztonságos, költséghatékony és energiatakarékos működését."
forrás, 2012.12.07.

gaben1117
Itt is csak "azt mondják". De lesz ez még így se!

evooo
Nem. 24-ből 21 hónapnak le kell telnie, és arany vagy platina szinten kell lennie a hívószámnak.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.