Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28270) ferikek


ferikek
aktív tag

Sziasztok,

Csak egy kis érdekesség: Cégünk (Családi vállalkozás) már 92 óta Westel/T-Mobile előfizető (több, mint 20 éve). A havi számla mindennel együtt kb. átlag 200 eFt. mindig időben, határidőig fizetünk. Mindig a legújabb, "legjobb" készülékeket vásárjuk, 1,5-2 évente cseréljük őket.
Tavaly (2012 február) az egyik iPhone 4 bekrepált, 50-ért adtak volna újat 6 hó jótállással. (ez hol szabályos?) nem fogatuk e, uh vettünk helyette egy 4S-t, Relax 1000 csomaggal (amióta kijött ez a konstrukció, azóta ezt használjuk, havi 25eFt alapból + még hozzá olyan csomag, amivel külföldet lehet hívni, így havi 45eFt). A telefon ára lett volna 100, de mivel úgy is 2 évente cseréljük a telókat és csak a Relax 1000 kínált külföld irányába kedvezményt, így 2 évre vállaltunk hűséget, 20eFt volt a teló.
Sajnos múlt héten a 4S vízbe esett, uh mentünk is az egyik T-Pontba, hogy megnézzük mit is tudnak tenni. Igaz h még volt 9 hó hűség, de 20 éve ügyfeleik vagyunk, rengeteget fizetünk, stb. gondoltuk megoldható úgy h veszünk egy új készüléket (iPhone 5) és leszerződünk újabb 2 éves hűségre az adott naptól. Erre nem volt lehetőség. (nem vmi rugalmas a T-Mobile). meg kellett vizsgálni az ügyintézőnek, hogy mi a legkedzvezőb megoldás. Kijött az Éncégem csomag, havi 12-13ért. Gondoltuk üzleti csomag végre, tuti 0 Ft a teló (ahogy külföldön mindenhol). Azért rákérdeztünk, hogy mennyi a iPhone 5 ára és láss csodát 185eFt!!! Bemegy egy szegényebb ember, akik alig tudja fizetni a csúcskészülékekeket, az meg elvihető 30-40ért, az üzleti meg 5-6 szerest fizess? nem fordítva kellene lennie? Kedvezmény? dehogy, nem számít h milyen ügyfél vagy! Ott álltunk 1,5 órát a plutnál, amíg eladtak 1 készüléket és új díjcsomagra váltottunk! Le sem tudsz ülni!
Tudom, lehet váltani szolgáltatót, de őszintén: jobb a másik kettő? Nem..
Emlékszem még régebben,amikor Aranykártyásak voltunk (nem volt még platina). Megmutattuk, rögtön hívtak minket, leültettek, külön szoba is volt! kb VIP. Most meg? mindenki platinás, az üzleti (vagy lakossági), sokat fizető, hűséges ügyfél szinte le van tojva. Sorszámnál kérdem: Platina kártya számít? Üzleti ügyfél elsőbbség? Nem mondanak egyértelmű választ, 5 perc és hívnak (szombat volt). ebből 25 lett úgy, hogy 3-4 ember, akik utánunk jöttek előbb lettek kiszolgálva.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.