Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26702) sanyigtasa


sanyigtasa
csendes tag

Üdv!

én nemrégiben vásároltam webshopon keresztül egy Iphone 4s készüléket, megérkezett, kibontottam a dobozt szemügyre vettem a telefont és elégedetlen voltam a minőségével, ferde home gomb, csúnya illesztések egy szóval hanyag összerakás, ennek tetejébe még egy pixelhibát is felfedeztem, utána egész nap dilemmáztam mi legyen,
másnap bementem a t-pontba ahol megkérdeztem mit lehet tenni, ők felajánlottak 1 garis cserét(természetesen a megszokott apple által javított kis fekete csomagos készüléket kaptam volna nem új bontatlan dobozost) valamint a 8 napos elállást említették még, 1 nap gondolkodót kértem.. harmadnap bementem és leadtam a telefont mindenestül(szerződések sim kártya stb.), sértetlenül a 8 napos elállási jogán, ügyintéző hölgy ellenőrizte be is kapcsoltatta velem(azt hiszem bekapcsolva maradt:S ilyesmibe beleköthetnek?).

a kérdésem az lenne hogy van-e valakinek tapasztalata ilyesmivel kapcsolatban? mikor vásárolhatok újra?(1430-on és a t-pontban is mást mondtak.. t pontba azt hogy 1-2 napon belül amint az előfizetésem megszűnik, 1430on meg azt hogy akár már a leadást követően megtehettem volna).

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.