Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
sifarr
senior tag
Értem én hogy gőzgép de mi hajtja???
...én nem a t-nél írtam alá minden?....
Nem értem a kérdésed, illetve többféleképpen is érhető.
A T-től vetted, a T a forgalmazó, a T köteles a garanciát biztosítani.
De ezt a T, mint bármely más forgalmazó, többféle módon is biztosíthatja.
Megtehetné pl. azt is, hogy egyáltalán nem foglalkozik ő maga, közvetlenül garanciális ügyekkel.
Mert a forgalmazó biztosíthatja úgy is a garanciát, hogy szerződött szervizeken keresztül intézteti a dolgot. Ha a gyártónak van Mo-n saját üzemeltetésű vagy szerződött márkaszervize, akkor azzal is. Ha nincs, akkor más szervizzel.
Ebben az esetben a garanciajegyen szerepelnie kell a szervizek országos listájának, a vásárló pedig odamehet probléma esetén és csak oda.
A T közvetlenül is intézi a garanciális ügyeket. A Nokia márkaszerviznek biztos van szerződése a T-vel, ezért fogadja be közvetlenül is javításra a T-s készülékeket.
Írtam már: a jótállási kötelezettség a forgalmazóé, a módban viszont a forgalmazó dönt.
Ha pedig esetileg nem elégedett valaki a garanciális ügyének elintézésével, akkor mehet panaszra a hatóságokhoz. Aztán vagy igazat adnak neki, vagy nem.
Ennyi.
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja