Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25952) sifarr válasza guppy_83 (#25950) üzenetére


sifarr
senior tag

Értem én hogy gőzgép de mi hajtja???
...én nem a t-nél írtam alá minden?....

Nem értem a kérdésed, illetve többféleképpen is érhető.

A T-től vetted, a T a forgalmazó, a T köteles a garanciát biztosítani.
De ezt a T, mint bármely más forgalmazó, többféle módon is biztosíthatja.
Megtehetné pl. azt is, hogy egyáltalán nem foglalkozik ő maga, közvetlenül garanciális ügyekkel.

Mert a forgalmazó biztosíthatja úgy is a garanciát, hogy szerződött szervizeken keresztül intézteti a dolgot. Ha a gyártónak van Mo-n saját üzemeltetésű vagy szerződött márkaszervize, akkor azzal is. Ha nincs, akkor más szervizzel.
Ebben az esetben a garanciajegyen szerepelnie kell a szervizek országos listájának, a vásárló pedig odamehet probléma esetén és csak oda.

A T közvetlenül is intézi a garanciális ügyeket. A Nokia márkaszerviznek biztos van szerződése a T-vel, ezért fogadja be közvetlenül is javításra a T-s készülékeket.

Írtam már: a jótállási kötelezettség a forgalmazóé, a módban viszont a forgalmazó dönt.
Ha pedig esetileg nem elégedett valaki a garanciális ügyének elintézésével, akkor mehet panaszra a hatóságokhoz. Aztán vagy igazat adnak neki, vagy nem.
Ennyi.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.