Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108884) icecave


icecave
nagyúr

Sziasztok!

Van egy számom, amit a vodától a telekomhoz hordozok. Voltam bent Telekomnál, azt mondták, 48 óra és aktív lesz. A 48 óra letelte után kaptam egy sms-t, hogy az eredeti szolgáltató engedélyezte a számhordozást és az általam választott időintervallumban aktiváljam be a Telekomos kártyát. A gond csak az, hogy a Telekomnál nem mondtak semmiféle időablakot, csak, hogy 48 óra. Ilyenkor mit kell tenni? Próbálgassam, ki-be kapcsoljam a telefont, írjam be a PIN-t és egyszer csak jó lesz?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.