Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Martinkiddo
csendes tag
Hát, sajnos hirtelen jobb ötletem nincs.
A hűséged mikor jár le? Ha még 3 hónapnál több van hátra legfeljebb akkor "normális", hogy ezen a képernyőn ilyesmi fogadjon (sajnos a konkrét hibaüzenet nem mindig a valós okra utal).
Annyit tudok javasolni, hogy telefonon kérdezz rá (sajnos üzletben valószínűbb, hogy leráznak ilyen szövegekkel), ha egy jó ügyintézőt fogsz ki, akkor kideríti mi okozza. Mondd el, hogy pontosan melyik képernyőn pontosan milyen üzenet fogad.
Vandának pedig csak annyit mondj, hogy "mobil készülék vásárlás", és akkor gyorsan egy mobilos ügyintézőhöz kerülsz.
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja