Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108035) mano660 válasza 4Grider (#108026) üzenetére


mano660
tag

A Blue Mobile már két hordozott szám esetében visszautalta a fennmaradó egyenleget, az Ő szavaikkal élve a "deaktivált hívószám egyenleg-visszautalás" keretében. Mindössze egy kérelmet kellet írnom:
"A visszautaláshoz legyen kedves egy ügyfél aláírással ellátott, szabad szöveges kérelmet elküldeni részünkre, amin szerepelnek az alábbi ügyfél adatok: név, cím, anyja neve, születési hely és idő, okmány szám, illetve számlaszám, ahová az utalást szeretné."
Tehát írtam egy kérelmet, kinyomtattam, aláírtam, szkenneltem, és PDF formátumban e-mailhez csatolva elküldtem az ügyfélszolgálatnak. Egy hét múlva a számlámon volt az összeg.
Ennyi! :)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.