Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Ázsia Expressz 4 - Felfedezzük Amerikát
- [Re:] [Lalikiraly:] Vodafone 5G probléma
- [Re:] [Evil Snowman:] Egér bemutató - Keychron M1 Wireless
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Tamás88:] 2025 a PC-s szemétdombok éve lesz?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Soulfly842
addikt
(#104595) Vangelis
Ez így egyértelműen nem kijelenthető. Egyik pillanatról a másikra, ha gondol egyet a gyártó, akkor azzal nincs mit tenni (ha még idejük sincs, hogy a folyamati szabályzásokba, after sales tevékenységekbe frissítsék)
(#104592) kakuk.tamas
Sorry, a sokfülűség...
(#104593) viktorhu
Kivételt képeznek ez alól az emag és társai... Ha beviszed a Samuhoz az e-magnál vásárolt eszközt, akkor valószínűleg közlik, hogy ez egy fekete vagy szürke importos eszköz, vagy hogy külföldi jótállása van és nem tudnak vele mit kezdeni...
Én műszaki terméket ilyen helyről csak nagyon elárazottat vennék
(#104594) 4Grider
A szerződés az egy dolog. Az eszköz csak egy kereskedelmi termék, amit a gyártó által kijelölt szervizes platformon kezelhetnek, javíthatnak, ha a gyártó/korábbi szerviz partnerük nem kommunikálja le időben, akkor ezzel a helyzettel nem lehet mit tenni.
Ha nem lett volna a Samsung, aki kijelenti, hogy nem járul hozzá, hogy pl. a Telekom a helyszínen szervizelje az eszközöket, mert neki olyan kiterjedt szervizhálózata van (mert ez történt a gyakorlatban, tekintve az akkori piaci részesedésüket, nem tehetett mást a szolgáltató), akkor a Telekomnak se kellett a helyszíni szervizelések folyamatát újragondolni, elküldeni a szervizes kollégákat és akkor az általad írtak is közelebb lennének a tényekhez.
Nem egyszerűek sajnos a szervizes tevékenységek, de ami a tény, hogy a szervizelés nem a Telekom jogköre már, hanem a készülék gyártóé.
Az ilyen helyzeteket csak úgy lehet garantáltan kivédeni, hogy szükség esetén elsőnek inkább a gyártó ügyfélszolgálati telefonszámával egyeztetünk (hogy mi a legegyszerűbb megoldás)
Szerintem a legjobb ebből a szempontból a pickup szolgáltatás. Még ki sem kell mozdulni és biztos jó helyre megy
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja