Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101006) wollnerd


wollnerd
aktív tag

Sziasztok! (Remélem jó topicba írok. :) )
Az lenne a rövid, másodlagos kérdésem hogy mivel a sok elektronikai szakáruházban is lehet venni (kártya független) telefonokat, mint a mobilszolgáltatóktól, tud egyáltalán későbbiekben telefonként használni, pl. csak új vagy meglévő előfizetést vásárol hozzá (vagy van neki egy előző telefonból a SIM kártyája és szeretne venni egy új telefont)? Egyáltalán miért lehet sok áruházban is venni telefonokat is, mint egy konkrét mobilszolgáltatótól? Ezt eddig sose értettem igazán...
Na de a mai történetem is megvan ehhez: (kicsit hosszú, de nagyon no comment-es eset történt)

Jelenleg Samsung Galaxy S5-öm van, Telekom-os előfizetéssel. A telefon már igen régi és lassú, szóval vasárnap eldöntöttem, hogy szeretnék Telekomnál venni egy Samsung Galaxy A8-at. Mivel sok volt a kérdés, ezért ma el is mentem egy idősebb ismerősömmel a Pólusi áruházukba kérdéseket feltenni és megvenni a telefont személyesen a meglévő előfizetéssel. Igen ám, azt mondták, hogy van a raktáron, de ha online rendelem meg, akkor kb. 10.000 Ft-os kedvezményt kapok. Oké, hazamentünk és nekiláttunk az online rendelésnek, DEEE.... nagyon szívtunk rendesen. Készülékválasztás, meglévő előfiz, telszám megadás, személyes átvételválasztás, végén adatok ellenőrzése és aztán.... üzenet: „Sikertelen a rendelés”! Újra végigmentünk óvatosabban, de a végén megint ugyanez az üzenet jött. Harmadszorra is, ismerősöm felhívta a ügyfélszolgálatot, azt mondta benne a csaj hogy próbáljuk a kilépést, böngészőadatok törlését, újra próbáljuk meg. Hát nesze semmi, fogd meg jól. Ugyanez a kimenet. :W
Megpróbáltunk egy másik gépen is, 2x is változatlan kimenet jött, sikertelen a rendelés. Újra felhívtuk a supportot, részletesen elmondtuk, hogy mi történt, mi a hiba, majd az ügyintéző is megpróbálta nekünk a online rendelést, NEKI IS UGYAZEZ A HIBA JÖTT! Erre mit mondott? „Lehet, hogy nincs a készleten. Biztosak benne?” Mondtuk, hogy a Pólus centeri üzletben AZT MONDTÁK, hogy VAN. „Lehet, hogy elfogyhatott” No comment... az elmúlt 1,5 órában...? Kérdeztük, hogy akkor miért tudtunk kosárba rakni és miért nem már a kosárba tétel előtt is jelezték, hogy elfogyott, mint ahogy az összes többi webshop, ez hajmeresztő?!?!? „Majd frissítjük, addig figyeljék, hogy mikor lesz elérhető” Remek, egésznap és napokig figyeljem, hogy mikor lesz elérhető megint? :(((
Ez komoly?! Általában azonnal lezárják az adott tételnél a rendelési lehetőséget, ha kifogyott! Na meg az a „Sikertelen rendelés” üzenet igen félreértelmezhető és nem indokol meg semmit!
Ezt mind mondtuk az ügyintézőnek és négyszer is üzentünk, hogy ez hajmeresztő!!!! :W
Hihetetlen! fel kéne jelenteni őket, amiért ilyet csinálnak!
Hát Ti mit szóltok? :(((
Már nem is tudom mit tegyek... :(

[ Szerkesztve ]

PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.