Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    Na Urak! és ha van hülgy :)

    Újabb tapasztalattal lettem gazdagabb. Soha az életben nem veszek többet gyári vezérlésszettet. Ina dayco még sosem hagyott cserben. Még az a szerencse, hogy a saját kocsimhoz vettem. A történet főszereplője egy gyári renault vezérlésszett, gates szíjjal, gyári vízpumpával és minden aprósággal, vezérműtengely dugóval etc. (gondoltam eddig is megkapta a kocsi amit megérdemelt akkor csapjunk bele a lecsóba mindenből a minőséget, bár ne tettem volna.) Nekiálltam a szerelésnek. Minden flottul ment 3 óránál jártam amikor is jött a szivattyú. Nem tudtam megfeszíteni a szíjjat amit előtte összenéztem a régivel, eggyezett. Elszaladtam feszítőgörgőért, hátha hibás. Hát nem, az új feszítő is körbeforgott. Amikor eléri a feszességet és indulna a jelölés, hogy beálljon, na az itt nem történt meg. Nem értettem szétszadtem megint mindent hátha én rontottam el valamit. De nem minden a helyén minden értékre húzva, minden a lépések szerint megcsinálva. Ekkor kínomban visszaraktam a régi szíjjat amivel azonnal beállt jelre. Na mondom ez igen.! levettem összehasonlítottam és az új szíjj meg volt nyúlva!!! Még jó, hogy már feszítéskor megnyúlt, nem menet közben. Tehát még szerencsésnek is mondhatom magam. Holnap állhatok neki megint a cserének, Új szíj, új zárdugók, új főtengely szíjtárcsa csavar, "olcsó" lett a gyári minőségi vezérléscsere!!! Soha többet nem veszek ilyet, INA még sose romlott el, sose volt semmi bajom vele. Marad az, attól nem lesz 3 napos egy vezérléscsere. :( :( :( Tapasztalatnak jó volt és legalább a saját kocsimnál történt.

    [ Szerkesztve ]

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés