Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  Honor topik (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#101) vasi89 válasza Honor_HU (#100) üzenetére


vasi89
addikt

köszönöm a gyors választ :R

(#102) ssppiikkee


ssppiikkee
tag

Üdv!
Honor 8-at használok legalább másfél éve, az utöbbi időben, asszem hogy kb a B403-as frissités óta, indokolatlan lassulgatások fedezhetőek fel, illetve a chat programoknál nem azonnali az üzenetjelzés, illetve meg se kapom csak ha belépek az adott progiba (viber, messenger) legutóbb használt alkalmazásnál mikor váltok egyikről a másikra, akkoris lassul. Korrábban olyan volt mint a villám, már nem teljesít ennyire. Illetve bluetooth headsetet használok, többször volt hogy bekapcsolásnál "teljesen megfagyott minden" kikapcs gomb hosszas nyomásra újraindítottam, vagy volt hogy legutóbb hagytam, kb 3-4 perc kell mire bekapcsolódik a bluetooth. Ez is kb a B400-as frissítés körül kezdődött. Ötlet? Teljesen gyári, nincs mókolás semmi.

[ Szerkesztve ]

Tuning, Modding 4ever! http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=ssppiikkee

(#103) papelado válasza Honor_HU (#100) üzenetére


papelado
aktív tag

Ha már itt vagy..Az ennél égetőbb fenti kérdéseket is megválaszolnád végre?
Köszi...

Drágaszágom....

(#104) petyametyo


petyametyo
aktív tag

Erre a telefonra is lesz a 3+3+3 garancia vagy "csak" a sima két év . Köszönöm a választ :R

(#105) Lackooo84 válasza petyametyo (#104) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Honorokra sosem volt 3 év gari, csak a Huawei telókra P9-től felfelé.

The Truth is out there...

(#106) Micsurin válasza Lackooo84 (#105) üzenetére


Micsurin
nagyúr

De 3 hó kijelző prém. gari tuti lesz. :)

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#107) nrg_52 válasza Micsurin (#106) üzenetére


nrg_52
addikt

Ne vegyel ra merget, honor 9-nel sincs.

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#108) Lackooo84 válasza nrg_52 (#107) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hja, esik a színvonal nagyon. Nem véletlen akarják a H8-nak még az írmagját is kiirtani...

The Truth is out there...

(#109) nrg_52 válasza Lackooo84 (#108) üzenetére


nrg_52
addikt

Az tulzas szerintem, de megtort a lendulet, az biztos. 😀

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#110) realist válasza realist (#86) üzenetére


realist
őstag

Számíthatok válaszra a kérdés kapcsán?

(#111) clon válasza realist (#110) üzenetére


clon
aktív tag

Kötve hiszem. Az ois az egyik kompromisszum a P szériához képest ezért vélelmezhetően nem lesz.

Gyakorlatilag ez egy szép gondolatú topic, de a PR válaszon túl semmi nem lesz. Bejelentik itt is azt amit amúgy is kiadnának oszt' ennyi. A többi kérdés esetén meg "lapulás lesz mint nyúl a fűben" mert nem tud vagy nem válaszolhat :F

[ Szerkesztve ]

(#112) Honor_HU válasza realist (#110) üzenetére


Honor_HU
Hivatalos

A jelenlegi tervek közt nem szerepel az AIS-frissítés, ahogy arra már többen is utaltak, az alapvető kompromisszumokkal kapcsolatos változás egyelőre nem várható a márkák közt.

A bootloader lezárva tartásával kapcsolatban sem tudunk többet mondani annál, amit korábban már leírtunk, a márkaképviselet nem fejlesztői csapat, a korábban kért szintű és részletességű indoklást mi nem tudjuk megtenni.

(#113) papelado válasza Honor_HU (#112) üzenetére


papelado
aktív tag

Akkor végre ha már úgyis itt vagy megint/ ismét/ végre válaszolnál ....:

"Illetve tényleg jó lenne tudni,hogy melyik hazai és EUs jogszabállyal kompatibilis ha lekérem a bootloader nyitó kodot és NEM használom fel melyik jogszabály szerint vonjátok meg a garanciát?

"Ugyanis ezen EU direktíva direktíva szerint még ha legyalulom az eumit és karcsika 0.2 es szoftvert teszem a készülékemre akkor SEM lehet elutasítani a garit de a 2 ÉV KÖTELEZŐ jótállást semmiképpen !!!"

"Ha nem vonják meg lekéréskor akkor ok ha megvonják akkor pedig melyik huawei/honor cég ászfe erősebb mint az Eu-s törvények
Ingoványos rész ez ideje lenne tudni pláne úgy ,hogy már csak 20 nap van kódot kérni!!! ;)"
Azt is megkérdezném ha egy ilyen LÉNYEGI tulajdonsga váéltozik a készüléknek a Huawei/honor Magyarországon hol tette elérhetővé ezt az információt magyar nyelven ?Vagy aki 2 hét műlva veszi az így járt?kicsit sem legális és korrekt...
Ez egyik sem FEJLESZTŐI kérdés hanem márka képviselet.Nektek kell tisztában lenni a jogi kérédésekkel nem a fejlesztőknek...Már csak 15 nap...
Köszönöm .. :K

[ Szerkesztve ]

Drágaszágom....

(#114) realist válasza Honor_HU (#112) üzenetére


realist
őstag

Kösz a választ!

Ebből arra következtetek, hogy a két márka élesebb elkülönülése elsösorban marketing vonalon jelentkezik.

(#115) Honor_HU válasza papelado (#113) üzenetére


Honor_HU
Hivatalos

A bootloader nyitókód lekérésénél eddig is minden alkalommal kapott arról tájékoztatást a felhasználó, hogy a kód kérése garanciavesztést jelent. Több évre visszamenőleg így van. Az, hogy a gyakorlatban ez kevésbé érvényesült, az a szerviz rugalmasságán és jófejségén múlt és múlik majd ezután is.

Most csak az változik, hogy nem lehet nyitókódot kérni, a Honor/Huawei ezt az opciót megszünteti (ahogyan ezt a legtöbb gyártó már megtette). Az általad linkelt anyag hangsúlyozottan nem egy jogszabály, hanem egy jogértelmezés. Mindezidáig az EU-ban nem történt sem erre, sem másra hivatkozva sem változás a gyakorlatban. Az pusztán gyártói döntés, hogy egyáltalán kiad-e a gyártó nyitókódot, vagy sem. Általában nem.

(#116) Lackooo84 válasza Honor_HU (#115) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Xiaomi nem tette meg, de pl. a Samsungokhoz még kód sem kell a nyitáshoz... :U

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#117) nrg_52 válasza Lackooo84 (#116) üzenetére


nrg_52
addikt

Samsungeknal mar nem jatszik a knox ujabban?

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#118) Micsurin válasza Lackooo84 (#116) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Oneplus nyitva érkezik!😂😁

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#119) Lackooo84 válasza nrg_52 (#117) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De persze játszik, de attól még nem kell kód. :DDD Amúgy pl. egy debrand nem ugrassza a knoxot. Tudom, mert nemrég csináltam muter S9+ telóján Tehát amíg eredeti Samsung romot teszel fel semmi baj nem lehet. Ezt nem értem a Huawei/Honor miért nem tudja megoldani.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#120) papelado válasza Honor_HU (#115) üzenetére


papelado
aktív tag

"A bootloader nyitókód lekérésénél eddig is minden alkalommal kapott arról tájékoztatást a felhasználó, hogy a kód kérése garanciavesztést jelent. Több évre visszamenőleg így van. Az, hogy a gyakorlatban ez kevésbé érvényesült, az a szerviz rugalmasságán és jófejségén múlt és múlik majd ezután is.

Most csak az változik, hogy nem lehet nyitókódot kérni, a Honor/Huawei ezt az opciót megszünteti (ahogyan ezt a legtöbb gyártó már megtette). Az általad linkelt anyag hangsúlyozottan nem egy jogszabály, hanem egy jogértelmezés. Mindezidáig az EU-ban nem történt sem erre, sem másra hivatkozva sem változás a gyakorlatban. Az pusztán gyártói döntés, hogy egyáltalán kiad-e a gyártó nyitókódot, vagy sem. Általában nem."

Konkrétan mi van???
"Jjófejség "

XDA -----

Akkor megpróbálom tényleg primkon..

HA lekérem a bootloader nyitó kódot?

Elveszítem a a Huawei/Honor általi önként nyújtott garanciát?

Illetve a Huawei/Honor elismeri az EU kötelező 2 azaz kettő év jótállását?
Köszönöm fivérem!

[ Szerkesztve ]

Drágaszágom....

(#121) philoxenia


philoxenia
MODERÁTOR

Lenne egy kérdésem:
Veszek egy előtelepített windowsos laptopot. Aztán a Windowst addig piszkálom, míg a gép be se indul. Visszateszik nekem gariban a Windowst rá?

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#122) nrg_52 válasza philoxenia (#121) üzenetére


nrg_52
addikt

Kurv@r@ lesz@rj@k.😀

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#123) petyametyo válasza Honor_HU (#115) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Szervizeléssel kapcsolatos kérdést is fel lehet tenni ? Nem szervizben levő konkrét telefonról,csak általában

[ Szerkesztve ]

(#124) Honor_HU válasza papelado (#120) üzenetére


Honor_HU
Hivatalos

Igen, a bootloader unlock code lekért állapota esetén a szerviz megvonhatja a garanciát.

(#125) Bog válasza papelado (#120) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Figyu, szerintem mielőtt támadod a Honort ezzel-azzal, nézz kicsit körül, hogy miről is érdeklődsz. Mert mondjuk a jótállás az kötelezően tökre egy év, nem kettő.

Másrészt bocs, de igazából megkaptad a választ. Mi itt tökre igyekszünk azon, hogy egy gyártó vegye a fáradságot és allokáljon erőforrást arra, hogy válaszolgasson, pont azon vagyunk, hogy ez ne csak a Honorra korlátozódjon, de őszintén nem sokat segít ebben a stílusod és hogy nem fogadod el a választ.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#126) papelado válasza Bog (#125) üzenetére


papelado
aktív tag

Támadom?Nem igaz.
Jótállás és szavatosság két külön dolog lehet elírtam bocs szavatosság 2 év!
Másrészt semmilyen választ nem kaptam egy teljesen nyílt egyértelmű kérdésre .Elsőnek a fórum kocka szellemiségéhez méltó kérdést tettem fel gondoltam ha már itt ez a topik használjuk már..
Ez egy szakmai geek topik kiemelt figyelemmel ugye ..Erre pont egy szakmai kérdésre nincs válasz sőt ugye lemondtam ,hogy belemenjünk részletekbe már csak arra voltam kiváncsi lekérhetem e a bootloader nyitó kodot és ez retorzióval jár e de erre sincs csak kitérő válasz.Hát bakker ez tényleg nem egy evil corporation elleni lázadás kötekvés.Egyszerü szimpla lényeges fontos kérdés. Hanem ott tartunk,hogy te mint házigazda vagy itt magyarázkodni ami nagyon visszás hiszen nem képviselhetsz egyetlen gyártót szerintem morálisan.Üzletileg megértelek szakmailag viszont borzasztó rosszul néz ki a dolog.

Komolyan ennek a topiknak nincs sok értelme én távozok is belőle mélységes csalódás és bizonyíték,hogy a nagy cégek felhasználók felé kommunikácioja BS.99%ban

Kali fórumtárs napi egy óra alatt jobbat és többet szakamit és általános supportot ad mint ez a topik a létezése alatt összesen.
Bocs mindenkitől ha romboló voltam töröltem is a totyikot a kdvencektől.
Bog PM ben beszélhetünk tovább ha van még mit elmondanod.
Ui ha visszaolvasod saját cikkeid tesztjeid stb (MWC blogok pl...)ilyen semmitmondó nyilatkozatoknál mint amit itt Honor tett te magad szokta a legjobban cinkelni az adott alanyt .Mennyit szoktunk nevetni az ilyen élceiden.Most meg hirtelen humort veszítesz?..

#124) Honor_HU köszi a választ de ez teljesen nincs összhangban a hazai és EU törvényekkel.
További kellemes fórumozást neked is .Többet nem látsz.Te sem :R

[ Szerkesztve ]

Drágaszágom....

(#127) Bog válasza papelado (#126) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Nekem, mint házigazda az a dolgom, hogy ez a fórum fasza hely legyen, pont telibe tojok egyik, vagy másik gyártó lelki világára. Azt szeretném, ha egy csomó gyártó látna abban rációt, hogy hivatalosan itt megjelenjen és válaszolgasson. Üzletileg leginkább hullamindegy, fórumhasználatilag, meg respekt, meg sokszínűség, meg egyebek miatt viszont nagyon nem.

(Az, hogy egy topikgazda power user milyen témákban tud segíteni az TELJESEN eltér attól, hogy egy gyártó mit kommunikálhat, de azért talán ne essél már túlzásokba, mert konkrétan nem igaz, amit írsz, itt olyan kérdésekre kapsz választ, amit egyetlen júzer sem tudhat (mikor, mennyiért, hol, milyen színben kapható, etc)).

És szerintem neked nem az a csalódás, hogy jaj, de szarul kommunikál egy cég, hanem az, hogy jaj, nem tetszik a válasz. Lelked rajta.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#128) malnabokor


malnabokor
senior tag

Tisztelt Honor_HU,

A most bemutatott Honor Play és Honor i9 elérhető lesz hazánkban is? Link
Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.

(#129) Honor_HU válasza malnabokor (#128) üzenetére


Honor_HU
Hivatalos

Szia,

Igen, lesz Magyarországon is Honor Play, a tervek szerint szeptembertől, de árat még egyelőre nem tudunk. A Honor 9i (2018)-ról még nincs ilyen információnk, viszont örömmel jelentjük be, hogy a Kirin 659-esek közül a Honor 9 Lite és a Honor 7X is megkapja a GPU Turbo technológiát!

(#130) petyametyo válasza Honor_HU (#129) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Akkor még egyszer :U

"Szervizeléssel kapcsolatos kérdést is fel lehet tenni ? Nem szervizben levő konkrét telefonról,csak általában"

:R

(#131) nrg_52 válasza petyametyo (#130) üzenetére


nrg_52
addikt

Talan kerdezd meg egybol ami erdekel, lehet hamarabb kapsz valaszt. :DDD

Ma próbáltam jobb ember lenni, de a világ nem hagyja.

(#132) petyametyo válasza nrg_52 (#131) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Próbáltam udvarias lenni :K

(#133) Honor_HU válasza petyametyo (#130) üzenetére


Honor_HU
Hivatalos

Ha az eredeti kérdésedre kapcsolatos válasz érdekel, a fórumozó kolléga helyesen válaszolt neked, a Prémium szerviz szolgáltatás a 3-3-3 évvel (illetve a P20-ak esetén már csak 2 év gyártói garanciával) csak a Huawei mobilok esetén van, a Honorokra ilyen jellegű szolgáltatás nincs.

De egyéb, általános szervizkérdésekkel természetesen minden további nélkül próbálunk rendelkezésedre állni.

(#134) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

A 3-3-3 csak a beetetés volt, most, hogy már zötyög a szekér vissza lehet venni mindent. Tipikus... :(((

The Truth is out there...

(#135) petyametyo válasza Honor_HU (#133) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Ez azért vissza lépés ,de nem ezzel kapcsolatban akartam kérdezni . Kérdés a következő lenne .
Adót egy szolgáltatónál vásárolt telefon ,amit valamilyen húségél kedvezménnyel vásárolnak 1ft stb . Az eredeti tulaj eladja mondjuk egy évesen,valakinek . A vásárlónál még a garancia időn belül meghibásodik a telefon ,irány a szerviz. Alkatrész vagy egyéb más okból ( nem tudom mi lehet még ) a szerviz csere utalványt ad . Viszont a szolgáltatónál a következő a menet a levásárlásra cserére

Akinek a nevében lett véve az előfizetés annak ott kell lenni ( ezt elég nehéz megoldani néha ).Illetve a általa kifizetett összeg vásárolható le .Ez ugye azért baj mert mondjuk egy 150.000 ft-os telefonhoz szolgáltatón keresztül hozzá lehet jutni mondjuk 50.000ft ért ,de 1 évesen az illető mondjuk 100.000 ért vette de ugye "csak" 50.000 tud levásárolni ,ergó bukik. Tudom hogy a Huaweinek ehhez semmi köze . Azt esetleg nem lehetne valahogy meg tudni hogy melyik telefont mikor tudják javítani és mikor nem,hogy ezt el lehessen kerülni ?

Uhh ez jó hosszú lett :U

Köszönöm a választ

(#136) Micsurin válasza petyametyo (#135) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Csere utalvany -> vasarlaskori kisker arat vasarolhatod le.
Ez egeszen biztos nemreg volt tema a H8 topikban, pont a t mobile miatt. :)

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#137) csako válasza Micsurin (#136) üzenetére


csako
veterán

Így van, H7-nél is többen csereutalványt kaptak, és pl. így H8-at vagy H9-et "vettek" belőle, ami hát elég jó dolog, szerintem :D
A Telekom topik összefoglalójában is benne van amúgy a csereutalvány működése.

[ Szerkesztve ]

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#138) petyametyo válasza csako (#137) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Igen ez elveben így működne ,de nem mindig . Honor 7 ha elolvasod a 9937 es hozászolást ott nem ez történt és én is tudok személyes példát,többet is ,sajnos. :U
A végeredmény az lett hogy nem kapót semmit . Ezt privátban írta már nem a fórumon

[ Szerkesztve ]

(#139) csako válasza petyametyo (#138) üzenetére


csako
veterán

Erre nem tudok mit mondani, Telekomot addig kell ütni, míg nem adnak.. ha valaki a szívózás ellenére nem harcol érte eleget, az így járt.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#140) Micsurin válasza petyametyo (#138) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Akitől vette kellet volna bezavarni. Ez így nyilván sz*p* de a cég részéről is érthető.
Nem vele kötötték a szerződést.

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#141) Honor_HU válasza petyametyo (#135) üzenetére


Honor_HU
Hivatalos

Örülünk, hogy a kellemetlenség ellenére többen a Honor márkánál maradtatok és egy frissebb mobilt tudtatok venni. :)

Sajnos, ahogy a többiek is írták, ez jellemzően a szolgáltató hatásköre, de az biztos, hogy egy fokkal nehezebb lesz az ügyintézés, ha nem az eredeti előfizető érvényesíti a jótállást. Mint a legtöbb gyártónál, nálunk is előfordul, hogy a telefon megjelenése után 2-3 évvel az előre legyártott tartalékkijelzők, akkumulátorok, stb. elfogynak, és nem minden esetben van gyári utángyártás. Lényegében erre találták ki a csereutalványt, ami az esetek többségében jól működik, és bízunk benne, hogy akik nehézségekbe ütköznek, azok sem érzik majd a procedúra végén azt, hogy buktak a cserén.

(#142) petyametyo válasza Honor_HU (#141) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Köszönöm a gyors választ ,ezért jó ez fórum :K
Igen ez a szolgáltató hatásköre ,rajtuk múlik abszolút,csak néha nem túl készségesek :K Ezért is kérdeztem hogy esetleg ezt az alkatrész hiányt előre nem lehet e megtudni :U
Amikor ezek a tartalék alkatrészek elfogynak utána gondolom azért gyártanak még ?

(#143) rob2174 válasza Honor_HU (#129) üzenetére


rob2174
tag

Szia!
Olvastam arról, hogy a Honor 9-re is várható a GPU Turbo , meg tudod ezt erősíteni?

(#144) Honor_HU válasza rob2174 (#143) üzenetére


Honor_HU
Hivatalos

Egyelőre a Honor 10, Honor View 10, Honor 9 Lite és Honor 7X vehető biztosra, de ahogy megtudjuk, mely modellekre jön még, jelentkezünk!

(#145) Benőke


Benőke
őstag

Azt szeretném megkérdezni hogy a Honor 10 Magyarországon hivatalosan kapható csomagolásából mért maradt ki a szilikon tok, mikor a teszt készülékek csomagjában benne volt? :F Viszont semmilyen használható tok nem elérhető a hivatalos értékesítőknél. Rendelni lehet, de hogy mikor érkezik meg azt még tippelni sem tudták... :O :(

(#146) Honor_HU válasza Benőke (#145) üzenetére


Honor_HU
Hivatalos

A tesztelői dobozok tartalma a Honor modellek esetén eltér a kereskedelmi forgalomba kerülő példányoktól, a tartalomgyártók így meg tudják mutatni, hogy ilyet is lehet venni a mobilhoz, viszont tudjuk, hogy a felhasználók egy jelentős része egyáltalán nem szereti a tokokat, így felesleges lenne velük megfizettetni az ebből adódó plusz költségeket. Igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül elérhetővé tenni a gyári tokokat, amiket a hivatalos forgalmazóknál ugyanúgy megtaláltok majd, mint magát a mobilt.

(#147) bogarfx


bogarfx
aktív tag

Sziasztok!

Nekem csak egy gyors kérdésem lenne, próbáltam rákeresni itt a topikban de nem találtam rá választ.
Ha német Amazonról rendelek magamnak egy Honor 10 telefont, akkor azt be tudom vinni az itthoni szervizbe is meghibásodás esetén?
Én úgy tudom hogy igen, ha megvan a számla a vásárlásról, de azért megkérdezem itt is, ha már ez a hivatalos topikja a márkának :)

(#148) Benőke válasza bogarfx (#147) üzenetére


Benőke
őstag

Telefonon felhívod a huawei -t és megkéred hogy ellenőrizzék az IMEI számot.
Akik külföldről rendelték nekik érvényes volt a garancia és tok is volt benne... :U
Persze EU -n belüli rendelésről van szó.

(#149) Bazsee71


Bazsee71
őstag

Sziasztok!

Húgom lerántotta az éjjeli szekrényről a Honor 8-ast, és pókhálós lett a kijelző, de elég rendesen. Még nincs 2 hónapos sem a telefon, Telekomnál vettük. Ilyen esetre is áll a 3 hónap kijelző garancia?

[ Szerkesztve ]

(#150) Sanki válasza Bazsee71 (#149) üzenetére


Sanki
addikt

Igen.

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  Honor topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.