Új hozzászólás Aktív témák

  • kelly416

    veterán

    Egy igazán boldog hír ért ma. ;]
    Úgy néz ki, valamelyik nap elkezdek keresgélni a használt piacon újra. Még nem tudom, merre nézzek, de talán valami kissé szolidabbat kell majd keressek. Mondom ezt azért, mert kis bontás után kiderült, egy hengernél vákumcső szakadás volt ami nem is lenne nagy probléma önnmagában. De ha már átnézés van folyamatban, kompresszió mérés is volt, 12 környéke helyett 6,9 6,8 7,1 kompressziókat mértek, ami hangyányit kevéske. Tovább nézelődve az 1-es hengernél nem zár rendesen valamelyik szelep, sziszeg elég hallhatóan. Még picit tovább néztük, a vezérlés el van rakva kb. 2 foggal, a két vezérmű tengely egymáshoz képest áll így. Itt befejeztük a keresgélést.

    Megnyugodtam, hogy eddig nem azért éltem boldogan, mert olyan jó vagyok, hanem azért, mert a motor teljesítménye kb. fele annak, mint ami kellene legyen. Lehet, hangsúlyozom LEHET, hogy már rég ledobott volna, ha minden a helyén van.

    Szóval majd jövök tanácsokért, infókért, amint körvonalazódik bennem, mi is kell ezek után!? Csodával határos módon, így 43 fele egészen kényelmesen ültem akár egy órát is a motoron, simán kipróbáltam volna sokkal hosszabb túrát is. Pedig eredetileg VN800 Driftert kerestem. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés