Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-02-22 13:50:59

LOGOUT.hu

A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2033) debcamp


debcamp
aktív tag

Sziasztok,

Kérlek engedjétek meg, hogy véleményeteket, segítségeteket kérjem.

Vettem aprón egy alaplap+cpu párost. A hirdetés nem tartalmazott esetleges hibára utaló leírást a termékekkel kapcsolatban és az üzenetekkel történő egyeztetés során sem hívta fel rá a figyelmem. Futárral (dpd) lett átszárnyalva a köztünk lévő távolság. Kibontás után azonnal látszott, hogy nem hibátlan a termék, ahogy azt vártam volna. 1-1 Ram és PCIE foglalat durván deformált, sérült volt. Jeleztem az eladó felé, hogy nem erről volt szó, de biztosított róla, hogy működik. Már itt nem tetszett a dolog, hisz nem azt kaptam amit a hirdetés ígért, amit vártam volna. Összeszerelés és beüzemelés után viszont kiderült, hogy nem csak esztétikai hibákról van szó. Természetesen mindenről tájékoztattam az eladót, aki továbbra is azt mondta hogy nála működött. Jól, erősen nyomkodjam bele a vga/ram modulokat, próbáljam többször ki-be, biztos jó lesz. Na már most én ennek nem tettem eleget, mert szerintem ez nem megoldás.. Ha a rendeltetésszerű behelyezéssel nem működik, miért lenne jobb erőszakkal? A csomag megérkeztekor, miután csalódottan láttam a lap állapotát, készítettem pár képet róla, a hibákról. Ezt újra elővéve vetettem össze az alaplappal, ekkor láttam hogy a pcie foglalat hiba (a foglalat fizikai sérülésén kívül még a foglalaton belül az érintkező lábak is csálén állnak) már beérkeztekor fenn állt, nem én okoztam, nála se működhetett, vagy ha igen, akkor a csomagfeladás előtti konfiguráció szétszedés közben sérülhetett, így már hibásan adhatta fel nekem. A lényeg, ami engem érint mint vásárlót, nem változik.
Felkerestem két alaplap javítással foglalkozó kollégát (Zsolo777 és Cink_Elek) csatoltam nekik képeket. Nos, foglalat cserével orvosolható a probléma, melynek igen borsos ára van.
Megírtam az eladónak, hogy mit mondtak a szakértők és kérdeztem hogyan tudnánk megoldani a problémát?
Válaszában elismerte, hogy nem írta bele a hirdetésbe a hibákat mert ő is így használta és nem kíván többet foglalkozni a dologgal, segítségere, pénzre és további üzenetekre se számítsak tőle, valamint a végén még sok szerencsét is kívánt... :F

Összességében volt egy hirdetés, melyben nem írták hogy hibás lenne (akár esztétikai, akár nem).
Kézhezvétel után azonnal jeleztem a problémát, de azt mondta hogy csak esztétikai.
Kiderült, hogy nem esztétikai, hanem hardveres a hiba.
Végül pedig elismeri hogy nem adott valós tájékoztatást a termékről, de elzárkózik mindenféle egyezségtől, kompenzációtól, megoldástól.

Véleményetek szerint is jogosan érzem úgy, hogy ez így nem normális?!
Ezek szerint szabadon lehet bármi hibás dolgot eladni nem hibásként, majd azt mondani, hogy jó az úgy és nem foglalkozok veled többet, sok szerencsét!?

Köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.