Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#851) Topiccsendőr válasza zetorg (#847) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az a 14 ló jópár tízezer Forintba fog még kerülni. Úgy értem, a fenntartási költségek, illetve amíg rendesen összerakod. Egy henger, meg egy kipuf nem elég.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#852) Topiccsendőr válasza pilop (#849) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nézd meg az M3 Robogó Centrumot. Elég megbízhatóak.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#853) csoszka


csoszka
újonc

Sziasztok!
Nemrég vettem egy superjogot és szeretnék tanácsot kérni a fanatic cimboráktól mit csináljak vele, hogy jobban menjen. Unom egy kicsit a 60-as tempót. előre is köszi.:((

(#854) Topiccsendőr válasza csoszka (#853) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nyerd meg a lottót.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#855) zetorg válasza Topiccsendőr (#851) üzenetére


zetorg
aktív tag

Tudom-tudom.

tényleg.Nem kell valakinek egy full tuning Piaggio Zip? :)
háromszoros európa-bajnok motor.1,2 millió... :U

(#856) Guruka


Guruka
senior tag

Sziasztok!

Van nekem egy Suzuki UF 50 ''Estilete'' robogóm, szeretném kiszedni belőle a folytást, de nem találom, hogy hol lehet. Szeretném, ha egy kicsivel jobban menne. :) Akinek van ötlete az kérem ossza meg velem legyen szíves. ;)

Üdv,
Guruka

[Szerkesztve]

(#857) red^bull


red^bull
csendes tag

hi tudnátok tipptt adni egsy honda tact tuningulására ja és egy gyári légszűrő se lenne rossz

(#858) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Szerintem át kellene nevezni ezt a topicot robogó tuning topicra.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#859) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

TUNINGolósoktól lenne néhány kérdésem:

Milyen értékű a robogó, amit tuningolni akarsz?
Otthon szeretnéd csinálni, miután egy fórumon elmondták, hogy kell, vagy szerelővel?
Mennyit költenél tuningalkatrészekre, illetve (igényesebbek) szerelőre?

[Szerkesztve]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#860) zetorg válasza Topiccsendőr (#859) üzenetére


zetorg
aktív tag

Malaguti F12, ~150.000
van ismerős, aki összerakja ingyen és nem gányol.
alkatrészre annyit költök, amennyi van.nem veszek gagyi cuccokat.

(#861) ReDPiTTY


ReDPiTTY
tag

most jöttem meg olaszországból,és érdekes mód 50es robogót már alig látni,kivéve a csajokat akik scarabellóval tépnek kettesével.inkább a 125 250 de az 500 asok nagyon elterjedtek!és mi az ami Q-ra tetszett?az hogy a nagy gépekem fenn ülhet az egész család.hátul mama elől meg a gyerek megfelelő sisakban!nálunk mikor lesz ilyen?nézegettem a km órákat,180-200 van beleírva,de a gyorsforgalmú utakon sem hajtanak 100-120nál jobban!viszont előznek jobbról balról,szembe a forgalommal,de egy mutogatást,dudaszót nem hallottam!a lámpáknál volt szép látvány amikor a pirosnál feltorlódó sor elején összegyűlt vagy 20-40 robogós motoros aztán zöldnél -mint a versenyeken-elgyorsultak a motorok

Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

(#862) capafog23


capafog23
őstag

Az volna a kérdésem hogy tudtommal van egy olyan vizsga amit 16 évesen lehet lerakni és azzal lehet 250cm2-ig vezetni igaz ez vagy valamit félreértettem???

(#863) red^bull


red^bull
csendes tag

hát ezt elég rosszul hallotad emrt olyan köbcenti határ nincs hogy 250 csak olyan van hogy m= (moped az 50 ccm alat és vallami kevés kw 14 év től)
a1 =amit én is csinálok 125ccm 11kw 16 évtől és ha az két évig megvan akkor megkaphatod a korlátlant 18 óra vezetésel kresz náélkül
a korlátozot= az 25 kw nál nem több ccm az mindegy mekkora le is folythatod vagy is lekkel mert olyan nincs ami csak 25 kw és ha az is meg van két évig akkor megcsinálhatod a korlátozatlan valam 18 óra vezetésel és kresz nélkül 18 évtől
a minden mindegy hány kw és hány ccm korhatár 21 év

(#864) zetorg válasza capafog23 (#862) üzenetére


zetorg
aktív tag

szerintem 16 évesen csak 50cm3-ig vizsgázhatsz.

(#865) Topiccsendőr válasza ReDPiTTY (#861) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mesélj még, milyen motorokon mennek arrafelé? Mármint nagyokon. Aprilia, Cagiva? Mennyire él még a Cagiva ott? Mennyire vannak elterjedve a nálunk fehér holló számba menő Benelli Tre Tornado-k, vagy Benelli TnT-k? Ducati 748? Vagy mik a menő modellek odaát?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#866) Guruka


Guruka
senior tag

Sziasztok!

Van nekem egy Suzuki UF 50 ''Estilete'' robogóm, szeretném kiszedni belőle a folytást, de nem találom, hogy hol lehet. Szeretném, ha egy kicsivel jobban menne. Akinek van ötlete az kérem ossza meg velem legyen szíves.

Üdv,
Guruka

(#867) Adris válasza Guruka (#866) üzenetére


Adris
csendes tag

Nos, én ugyan természetesen sokkal jobban is el tudnám neked magyarázni :D de most nincs kedvem hozzá ;] szal: Bővebben: link

(#868) Topiccsendőr válasza Adris (#867) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mondjuk egy ezer éves Esteliten mximum a variátorhoz tud nyúlni az ember. akkor állapottól függően 60-65-öt fog menni, persze gyorsabban szét fog hullani. a régebbi robogóknál a henger van úgy kialakítva, hogy a kipufogórés után szinte félig ''be van zárva'' a leömlő. Aki ezt kimarja, annak megcsókolom mindkét lábát. Ha meg kimarja, akkora nyomatékot fog veszteni vele, hogy nincs értelme. Úgyhogy, ha már csinálunk valamit, akkor csináljuk rendesen. Azaz, bele se fogjunk, ha nincs rá pár százezer forintunk.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#869) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Ebben a magazinban ezt írja:
''A leírtakból láthatjátok, hogy a legegyszerűbb teljesítménycsökkentő akadályok eltávolítása otthon, a garázsban is megoldható némi kézügyességgel, de néhány ezer forintért bármelyik szakműhelyben is elvégzik a műveletet.''
Gratulálok. Tulajdonképpen minden magyar háztartásban megtalálható a légkulcs, meg az erőszár, a védőgázas lánghegesztő.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#870) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Amíg nem így néz ki, addig ne is hagyjátok abba!
[URL=http://imageshack.us][kép][/URL]
[URL=http://imageshack.us][kép][/URL]

[Szerkesztve]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#871) Adris válasza Topiccsendőr (#869) üzenetére


Adris
csendes tag

Ugyanmár, minden megoldható egy darab kővel meg némi kézügyességgel. Az ősembernek is csak ennyi volt, mégis mire vitte ! ;]

(#872) sharpapa


sharpapa
aktív tag

Uh képzeljétek, most jövök rutin vizsgáról (átmentem), egy Yamaha Sliderrel mentem, amit már azelőtt is rühelltem, hogy ráültem. Van két haverom akik meg bele vannak buzulva, azt még motoron se ültek.Mondom nekik mekkora sz@r, azt elkezdik ''ó még pont te tudod, mert most nagy cucc hogy mentél vele''. Egyszerűen kényelmetlen, szar a hangja, szarul néz ki, (bocs ha valakinek ilyen van, ez az én véleményem egy Aprillia után).Csak ez a két gyerek akkora lol, hogy ezt meg kellett mondanom. Ahogy már Adris említette, egy darab kővel el lehetett volna intézni a dolgot.(mér nem tettem:((()

"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)

(#873) Topiccsendőr válasza sharpapa (#872) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Örülhetsz, hogy nem egy húsz éves Tactot kaptál a segged alá. Én aztán megjártam anno a rutinon (VF 750), meg a forgalomban is. Mindkétszer lerobbant a nem fiatal konstrukció.
Mondjuk nekem tetszenek ezek a minimal robogók. Semmi sallang, csak a szükséges dolgok. Semmi kamu. Akárcsak a Sachs Beast. Ez a jövő, nem pedig az agyonbonyolítás.

[Szerkesztve]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#874) Topiccsendőr válasza sharpapa (#872) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Egy Leonardo 125 után, ne csodálkozz, hogy visszalépés az 50-es fapados Slider. Mondjuk ha megfekteted valamelyiket, a Slidernél nem téped ki a hajad.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#875) sharpapa válasza Topiccsendőr (#874) üzenetére


sharpapa
aktív tag

Ok, ezt én is tudom, de ezeket figyelembe véve mondom.Még mindig a két hülyénél vagyok leragadva,hogy motort csak láttak, és ők az okosabbak...:((

"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)

(#876) ReDPiTTY válasza Topiccsendőr (#865) üzenetére


ReDPiTTY
tag

apriliát egy darabot nem láttam!ducatibol nagyon sokan a monstert hajtják/nekem ez a No1/cagivát sem láttam,viszont láttam egy brutale orot aminek kiakadtam a ''semmilyen jellegzetes''hangján.a japán modellek nem nagyon menőek azaz nem a speed a legmenőbb hanem inkább a naked-eket használják.most láttam élőben először triumph speed tripletBővebben: link:R.ez élőben nagyon állat.A városokban akkor is inkább a nagy 500 luxusrobikat részesítik előnyben,amikkel hihetetlenül tudnak lavírozni és iszonyatosan nagyot gyorsúlnak

Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

(#877) TitiRii válasza Topiccsendőr (#868) üzenetére


TitiRii
senior tag

egy 2 éves robogó mióta 1000 éves?:D
védögázas lánghegesztő? :S az meg milyen? lángrol és védögázasrol már hallotam
kitágitott kipufal nyomaték vesztés?!
nem tudom ezt mond a power szelepes gépeknek, meg a simomnak
(Bővebben: link
nem sok 8le simson ronhangál az utcákon
mellesleg a tuning robogo hengereken is ha megnézed amiben külömbözik a gyáriktolhogy nagyobb/több felömlöi vannak, nagyobb beömlö és kipuf nyilással
szerintem..
részemröl maradok továbra is a supermotonál de mivel multkor guru kolega ''1000éves'' robiján én nem találtam a japán motorokra jellemzö oj divatos elektronikus leszabájzot, ezért javasoltam kérdezze meg nálam nagyobb robogo szakiktol hogy ebben a tipusban hol van az a bizonyos fojtás ami szigoruan nem engedi 45-50 fölé a gépet(pedig érezhetöen menne még) a jamaha jogokon és aprilia több modeljén egyszerüen csak a gyujtás elektronika elö van kötve sorosan egy kisebb doboz, azt kihuzva az áramkörböl megszünik a leszabjázás

[Szerkesztve]

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#878) Adris válasza ReDPiTTY (#876) üzenetére


Adris
csendes tag

Oldalról télleg pofás, de máshonnan ... hm ... Bővebben: link hát nemtom. Asszem maradok a Hayabusánál ;]

(#879) ReDPiTTY válasza Adris (#878) üzenetére


ReDPiTTY
tag

azért vedd már észre,hogy nem ugyan azt a mocit nézzük:))

Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

(#880) sharpapa


sharpapa
aktív tag

Ezt meg kell hogy írjam:
Haverom hívott. hogy nézzem meg a Dio-ját, elmentem. Gondoltam, hogy ha egy 200-kilós döggel járok, és négy-öt éve motorozok, az elég ahhoz, hogy semmi bajom ne legyen. Rövidnadgrág+rövidujju pólóban felültem mentem egy kört, és amikor meg akartam álni, az első kerék pont egy kb 1.5 négyzetméternyi homokra futott, fékeztem, és 30-cal hatalmasat estem, majd 10-15 métert csúsztam. Van egy jókora mély seb a bokámon (kb 10-10cm), a karomon, a tenyeremen, nagylábujjamon a körömből egy kicsi letört, térdemen könnyebb horzsolások. Nem hittem el, hogy egy ilyen kicsi motorral, ilyen kis sebességnél, ilyen rutinnal és tapasztalattal ekkorát tudok esni.

Nem tom mikor ülök legközelebb motorra,egy ideig nem is akarok, ezt fel kell emésztenem, gyógyulni kell. Mindenkinek ajánlom, hogy halgasson az ilyen óvatoskodó emberekre,mert legtöbbször legyintünk eggyet ''persze, te tudod'',és hülyének nézzük. Én is jól megszívtam mint a torkosborz. Csak ennyi

"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)

(#881) Topiccsendőr válasza TitiRii (#877) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Bocs, összetévesztettem egy öregebbel ezek szerint. Nem a kipuffa, hanem a hengeren a leömlő van ''eltömítve'', amit ha kimarsz, akkor alul annyit sem fog menni, amit széria hengerrel megy. Lehet hogy felül kapsz valamit, de alul használhatatlan lesz.

A power szelepnek meg pont ez a lényege, a változtatható keresztmetszet. Ezért tol alul is meg felül is.

A tuning robogó hengernek majdhogynem a ''vezérlése'' is át van szabva, a felömlők/leömlők más mérete miatt. De azt nem is kell kimarni...

A Jog-oknál én ennél bonyolultabb dolgokat láttam. (3KJ blokkosok) A CDI dobozt szét szokták szedni, és kicserélnek benne valamit. Nem pedig egyszerűen lehúzzák. Mi értelme van akkor a 15 000 forintos Daytona elektronikának, ha ennyi lenne a garázsban.

Akkor helyesbítek:
Minden magyar háztartásban megtalálható a védőgázas/lánghegesztő.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#882) Topiccsendőr válasza sharpapa (#880) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hát igen, védőfelszerelés 1000 fokban is. Na meg persze elővigyázatosság. Gondolom hányingered van a motoroktól. Ilyenkor derül ki, mennyire szereted. Ha egy hónap múlva ''nevetve'' gondolsz rá vissza, akkor nem fogod lecserélni autóra. Kíváncsi vagyok, átmész-e a tűzkeresztségen?

[Szerkesztve]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#883) Topiccsendőr válasza TitiRii (#877) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mesélj még erről a 8 lóerős Simsonról kérlek! Milyen henger, 4-es váltó, milyen fipuff, stb?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#884) Topiccsendőr válasza ReDPiTTY (#876) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Milyen a motorosújság/katalógus felhozatal? Vettél valami jó cuccot? Sok dolog mellet én azt utálom ebben az országban, hogy egy fos a szakirodalom. A német az angol meg az olasz újságokban 100-szor érdekesebb témákat dolgoznak fel, amit nem foghatnak rá a pénzre. A teszteknél/híreknél elfogadom a pénzkülönbségből adodó más minőséget.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#885) sharpapa válasza Topiccsendőr (#882) üzenetére


sharpapa
aktív tag

Amig nincs kezemben a jogsi, addig csak tanfolyamon vezetek, aztán fojtatom. Nem akarok leszokni róla, csak most már sokkal óvatosabb, és ennyivel okosabb vagyok.

"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)

(#886) sharpapa válasza Topiccsendőr (#882) üzenetére


sharpapa
aktív tag

Mellesleg még nem is lehet kocsim, 14 vagyok.

"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)

(#887) ReDPiTTY válasza Topiccsendőr (#884) üzenetére


ReDPiTTY
tag

nem vettem semmit,meg mocis ujságkat sem nézegettem,igyis elég volt hallani asszonytól,nézd kisfiam apád már megint a motorokat bámulja:DDD

Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

(#888) Topiccsendőr válasza sharpapa (#885) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az a legjobb, ha az emberben minél előbb tudatosul, hogy árnyoldala is van ennek a divatos hobbinak. Sajnos vagy szerencsére... sikkes lett motorozni. Ennek én speciel nem örülök. Nem szeretek olyan dolgot csinálni, amit sok birka csinál. Mindegy, remélhetőleg ezek után nem fogsz vagánykodni a barátnődnek meg a haveroknak, ha egyszer nagyobb vas kerül a kezed ügyébe.
Azt mondtad öt éve motorozol? Akkor 9 évesen kezdted? Mire ültél rá 9 évesen?
Vagy elszámoltad?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#889) TitiRii válasza Topiccsendőr (#881) üzenetére


TitiRii
senior tag

az amiröl te bezsélsz az már gyujtás tuning
a tiltás kikötése nem egy bonyolult dolog és bevett szokás

(pl az én gilera rc 600 omban denso elektronika van és ez is ugy van fojtva hogy elé van kötve egy kisebb kütyü(teljesen sorosan, a csatlakozok is ugy vannak kialakitva hogy a bejövöv kábelt lehuzom a kütyüröl, a kimenöt a gyujtásrol,és akkor a 2 össze dugható a kis mütyür nélkül is, pedig ilyen specko vizhatlan csatik, lényegében valami miatt ha nincs rádugva gyorsabban pörög föl(ezt nem tom megmondani hogy befojásolja, bár sima fix jelados cdi gyujtása van szal gondolom más a gyujtás karakterisztikája igy mert más jeleket kap, meg följebb is pörög 6000rpmtöl,egészen bele a piros mezö közepéig 8000 ig de ez egy ekkora 1 hengeresnél már kinzás, szfaltot lehetne vele törni)

a tuning simsonrol itt vannak képek, ha érdekel valami kérdezz
Bővebben: link

[Szerkesztve]

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#890) Topiccsendőr válasza TitiRii (#889) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Én amit láttam a 2JA, 3KJ és 3YK robogóknál, ott egyetlen egy doboz volt, a CDI. Semmi több. Lehet, hogy a modernebb gépeken van ilyen. Hogy haladsz a karbival?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#891) simonzé


simonzé
addikt

Asszem eljött a pillanat, amiért megérte úgy másfél-kétmillió éve megteremteni az embert.

Eljött az évszázad üzleti lehetősége:
Eladósorba került gyönyörű, erős, kicsit felspécizett, megbízható, fekete, ''SIMOON'' feliratú szépséges segítőtársam, hűséges fegyverhordozóm SimonDé (Teljes nevén Simon Honda Dio).

Pár kép, ami nem egészen a mai állapotot tükrözi:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link

A képek elkészülte óta történt egy s más:
-Kapott két gyári tükröt
-Kapott egy új hátsó, majd egy új első gumit
-Kapott egy akksit
-Kapott egy vadiúj gyári 70 ccm-es Honda henger+dugattyú+tömítés szettet (pont 1000 km-rel ezelőtt, azóta szépen szabályosan bejárattam)
-Kapott Két saját tervezésű SIMOON, és egy gyári Carryboy matricát.
-A műszerfalra applikáltam kedvenc Casio karórámat, mivel erről a típusról kihagyták a műszerfali órát.
-Adok hozzá ajándékba egy kicsit kopott fényezésű, de kimondottan biztonságos tárcsafékzárat a két kulcsával együtt.

A moci végsebessége ismeretlen, sík úton 60-nal próbáltam, de még nem ért véget az ereje. Emelkedőn (felüljárón) felfelé is könnyedén gyorsít, nem érdekli a terep. Csak kíváncsiságból lemértem a gyosulását, nem egészen 3,2 mp alat éri el az 50-et. Sisaktartó rekesze és sík padlója van, ami simán elbír a vezetőn kívül alkalmanként 1 csomag csemperagasztót, egy nagynyomású mosót, három korcs kölyökkutyát vagy akár egy 4+3-as szerverházat is. Tapasztalatból beszélek! 100-ból 99-szer az első rúgásra indul, egyszer a másodikra, de persze az elektromos önindító is azonnal beröffenti.

És az ára... Pff... Már röhögök, olyan alacsony: 115e Ft.

Nem hardver, de hátha érdekel valakit. egy hét garit adok rá, de száguldozós hülyének nem adom el. Csak az jelentkezzen, aki úgy fogja gondját viselni, ahogy én tettem. Ja, 96-os évjáratú, ha valakit komolyan érdekel ki is próbálhatja. Három nap ''garit'' vállalok rá, ahogy kell. Ha valaki jó motort keres, ez kell neki. Az ár csak PH-soknak és csak kismértékben alkuképes.

Nem vagyok netközelben, így ha valakit érdekel telefonon keressen. Tényleg nagyon jó moci és nagyon fog hiányozni, de most ajánlottak fel egy jóval nagyobb, újabb, drágább másik mocit bombaáron. Csak meg ne bánjam!



[Szerkesztve]

I don't fit in. I fit out.

(#892) Guruka válasza Adris (#867) üzenetére


Guruka
senior tag

Biztos nincs kedved elmagyarázni? :)

(#893) zetorg


zetorg
aktív tag

nem tudjátok hol lehet venni _mutatós_, tehát nem digitális fordulatszámmérőt?
van a motorom műszerfalán egy digitális óra, de abban összefolyt a kristály és gondoltam, hgy egy ford.számmérőt raknék a helyére, ha kapnék értelmes áron.

kb. 5 cm átmérőjű fér el és 5-6k-t áldozok rá.
néztem boombastic-ban, de ott valami huszonvalahányezer volt és ''csak'' 8 ezerig mér...

(#894) sharpapa válasza Topiccsendőr (#888) üzenetére


sharpapa
aktív tag

Igen, kilenc évesen kezdtem, ha érdekel autót is 3.5 éve vezetek (vectra, 300D-s merci, Pezsó 206), és amit biztos hogy nem hisztek el, kamiont is vezettem, de csak kétszer.de most vissza a motorokhoz.Először babetta, aztán simson, amerigo, honda spacy,honda mtx 125, Leonardo...megvoltak a fokozatok, persze ezek közül nem mind az enyém volt.Amikor még én motoroztam nem volt sikk motorozni, tehát engem nem a birkaszellem hajt a dologra.

[Szerkesztve]

"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)

(#895) Topiccsendőr válasza sharpapa (#894) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Tök mindegy, hogy kit mi hajt a motorozásra, mert minél több a motoros, annál jobb ez a motorozásnak. Egyre jobban odafigyelnek ránk, az autósok is, meg talán a törvényhozók. Nagyobb erejű lesz az érdekképviselet, ami ismételten jó. De ezzel fel is hígul a motorostársadalom. Nagyon nincs kultúrája hazánkban a motorozásnak... sem. Le kellett vezetnem munkából kifolyólag 1500 km-t 3 nap alatt. Egy kezemen meg tudtam számolni, hogy hány motoros van rendesen felöltözve, a többi pólóban(!) és szandálban motorozott minimum 600-as gépeken. A menetszél lassan már a pólójukat is letépte. Természetesen kevlár bukót sem láttam nagyon a fejükön. Elkeserítő, hogy mennyire nem tanítják meg motorozni ezeket a balfaszokat. Vagy nincs kitől példát venni?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#896) sharpapa válasza Topiccsendőr (#895) üzenetére


sharpapa
aktív tag

Azer van mindenki ilyen hülyén, mert az ilyen mamakedvence hülyegyerekek akkneki a legdrágábbat és csakis a legjobbat veszik a picinyüknek, nem szeretik, ha péld a bukó elnyomja a zselés halyukat, vagy mert a motorosruha nem olyan menő mint a rövidgyatya, napszemüveg, strandpapucs, rövidujjú. Általában én is fel szoktam öltözni, de most úgy mentem, hogy megyek azzal a szarral egy kört, azt mondom hogy jó (örüljön nkei), azt megyek is haza. Még a bukó is a motortulajé volt (annak nem lett semmi baja).Ez a durva, hogy most mentem először védőcucc nélkül, és most kell borulnom. Faterom szerint (ősi motoros) az nem motoros aki egyszer az életben nem borul. Neki is csak egy volt, szintén 5 év volt a háta mögött, a Javajával átment egy mélyebb tócsán aminek az aljában volt egy jókora kavics, azt a motor minden előzetes nélkül kiment alóla.Hasonlóan sérült ő is....Remélem nekem is ez volt az első és utolsó eset.

"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)

(#897) Topiccsendőr válasza sharpapa (#896) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem, szerintem egész egyszerűen a felelőtlenség, meggondolatlanság az oka ennek. Egyszerűen részletre meg lehet venni az összes motort, még a 170 lóerős ezres gépeket is. Megveszik, de ruhára már nem akarnak áldozni 300E forintot. Ez azért nevetséges, hogy egy 3 000 000 + reg adós ZX-10-en, egy pólóban meg egy Grexben húzza a gázt a barom. De akkor meg miért nem vesz olcsóbb gépet ÉS börruhát+bukót? És itt megint belép a képbe a ''morbus hungaricus'' azaz az irigység, meg a hülye komplexusok kiélése. Persze, hogy nem fog egy olcsóbb gépet venni, ha megkaphatja a legerősebbet, a leghalálosabbat. Ezeknek az embereknek megmutatnék néhány motorbalesetet, hogy lássák, mit tud művelni az aszfalt, a szalakorlát, vagy egy másik autó az emberrel.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#898) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Erre az egész országra ráférne egy pszichoterápia. Beleértve engem is a többi balfasz miatt.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#899) sharpapa válasza Topiccsendőr (#897) üzenetére


sharpapa
aktív tag

Az efféle bal..szoknak be kéne mutatni néhány ilyet. ÉLŐBEN.Bővebben: link

"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)

(#900) simonzé válasza Topiccsendőr (#897) üzenetére


simonzé
addikt

Igaz. Ilyenek a merdzsós, meg béemvés vagányk, akikre a kresz nem vonatkozik. Szarul közlekednek, mert folyamatosan mobiloznak. Tellik nekik tizenhuszonmilliós verdákra, de nem futja egy 10'000 Ft-os bluetotth szettre.

I don't fit in. I fit out.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.