Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#251) Janesz válasza neongorack (#250) üzenetére


Janesz
őstag

ne kapd fel a vizet...én csak tanácsot adtam,hogy ne vegyél dio zx-et mert nem olyan tartós mint a jog...olvasd vissza miért is (végsebességek,gyújtás stb amit írtam)
én már szereltem mindkettőt sőt mentem is rengeteget mindkettővel és a JOG jobb!! (fék is, jobban is gyorsul stb...)
na meg nézd meg ezt a gyönyörűséget.Bővebben: link.nincs ilyen formája egy dio-nak...

[Szerkesztve]

(#252) oceanearth válasza Janesz (#251) üzenetére


oceanearth
őstag

sztem nincs igazad. az én zx diom sokkal jobba ment mint a környék belei jogom és jobb volt motorikusan is. ez attól függ, hogy padlógázon mész vagy nem ennyi. ki mennyire hajtja

(#253) Janesz válasza oceanearth (#252) üzenetére


Janesz
őstag

ja csak lehet,hogy a tiédben fele annyikm volt vagy nem volt annyira kopott a szíj stb....kb azonos km-ről beszéljünk már nem visszatekert óra mellett vagy nem azonos beállítás stb mellett...
igazából én leszarom ki milyen motort vesz...hisz ő fog vele járni nem én..vehet felőlem keeway-t vagy egyéb csodát is...amit én mondtam tapasztalat!! most vagy elhiszitek vagy a saját károtokon majd megtanuljátok...

(#254) oceanearth válasza Janesz (#253) üzenetére


oceanearth
őstag

hát ez az, hogy nekem is tapasztalat. ''visszatekert óra mellett'' ha vissaz van tekerve az óra, az azt jelenti, hogy több van benne szvsz akkor még jobb a gép. én arról beszélek, hogy amíg a dio zxm ment mint a gép pedig volt benne 8ezer km min. plusz még amit visszatekertek, addig a többiek robogója már rég szét volt hullva és nem volt bennük több kilóméter.

csak azt aakrom mondani, hogy az élettertam a kis robogóknál angyban függ, attól, hogyan használod, hoygan tartod karban a motort. érdemes pl. a légszűrőt tisztítani stb. de nem tanítom a sast repülni

[Szerkesztve]

(#255) ngabor2


ngabor2
nagyúr

A tapasztaltabb robisoktól kérdezném, hogy mennyire venné rossznéven egy 50-es robi (pl. Derbi Atlantis City 50 2T), ha napi 2x40km-t tennék bele heti 5 alkalommal? Esetelg azt mennyire komálná, ha egyszer (pontosabban 2x, mert vissza is kell jönni) nagyobb (kb. 120km) utat tennék bele (Nyíracsád-Nyékládháza)? Vagy az ekkora utakat nem igazán díjazza? Túlmelegszik, meghal?

(#256) Janesz válasza oceanearth (#254) üzenetére


Janesz
őstag

nem kell tanítani a sast repülni...;)
mondom engem nem érdekel ki mit vesz...én elmondtam a saját tapasztalatomat és kész...

(#257) spirit007 válasza ngabor2 (#255) üzenetére


spirit007
senior tag

A ''hosszú'' élettartam egyik alapfeltétele ,hogy ne gyikold a motort , ami kb 3/4 gázállást (~40Km/h) jelent . Namost 120 Km megtétele így 3 óra ami alatt simán megmakkansz :)
A másik , hogy 1 óra után beszakad a hátad a ''kényelmes'' test tartástól ...
Én a sajátommal horgászni jártam anno (Miskolc-Nyékládháza) kb 20 Km távon , de elég volt végig rotyogózni :)

(#258) Janesz válasza ngabor2 (#255) üzenetére


Janesz
őstag

sokkal jobban díjazzák a motorok a hoszabb távot mint a rövid táv változó fordulatot...nem lesz semmi baja...
gyönyörű ez a derbi...:Bővebben: link

(#259) Robi_73 válasza ngabor2 (#255) üzenetére


Robi_73
őstag

Szerintem nyugodtan mehetsz vele ,de a full gázról mindenkép le kell mondanod. Vegyél fel egy kelemes utazó sebességet (1/2_3/4gáz), és mehetsz is. Ha még jobban akarod kímélni a motorodat, akkor az oda és a vissza utat próbáld egy reggeli és késő délutáni időpontra időzíteni. (főleg léghűtés esetén) Ilyen hosszú útra M készlet sem árt ha van nálad. (defekt javító készlet, pumpa ,gyertya stb..)

Robi73

(#260) Janesz válasza Robi_73 (#259) üzenetére


Janesz
őstag

ja és mivel szedi le a gumit??visz magával 24-es kulcsot 1m-es erőkarral (de úgy sem tudja letekerni mert légkulccsal lett ráhúzva de ha estleg sikerül akkor mivel szedi le a gumit...stb..:P

(#261) oceanearth válasza Janesz (#260) üzenetére


oceanearth
őstag

léteznek már defektjavító sprayek.

(#262) oceanearth válasza ngabor2 (#255) üzenetére


oceanearth
őstag

semmi baja nem lesz, csak a hátadnak maximum. próbáld ki mennyit megy a motor és abból visszavéve egy 10-15 km/h-t tarthatsz utazó sebességnek, ha van benne folytás akkor ott tartsd a gázt.

(#263) spirit007 válasza Janesz (#260) üzenetére


spirit007
senior tag

A léggkulcs egyben nyomatékkucs is tehát simán le lehet tekerni a csavart ui. nem a Szovjet gyártmányról beszélünk , ahol Szergej tiszta erőből rátépte a 19-es csavart a Lada felnire ...:D
Defektem meg sajna volt egy pár , tehát tapasztaltam , hogy a gumiköpeny simán lejön ha le van eresztve (pici taposás még kell a peremnél) , sima bringa javító készlettel (~350Ft) megfoltozható a belső .
Szóval inkább az a lényeg , hogy ''rendben'' legyen műszakilag , mert ha pl ékszíj szakadása van akkor tologathatja egy pár KM-t ;)

(#264) Robi_73 válasza Janesz (#260) üzenetére


Robi_73
őstag

Én megoldanám.;)

Robi73

(#265) neongorack


neongorack
senior tag

Basszus sehol se találok Honda dio ZX 1999-es (Mert ugyebár ilyet veszek csütörtökön ) robiról semmi adatot se tesztet se semmit pedig már google bácsit is kifaggattam, de semmi......lehet, hogy csak én vagyok az extrabéna?
Ha valaki találna valamit akkor linkeljen plzz!

Előre is th-X!

(#266) Janesz válasza neongorack (#265) üzenetére


Janesz
őstag

keress rá úgy is,hogy af35 asszem ez a tipusa...

[Szerkesztve]

(#267) simonzé válasza ngabor2 (#255) üzenetére


simonzé
addikt

Haver jópár éve elment egy DVSC-Akasztó focimeccsre egy Honda Dióval. Nemtom hány km a Debrecen-Akasztó táv oda-vissza, de gond nélkül megtette. Egyetlen probléma adódott: a jó pénzért utólag lekrómoztatott kipufogóról leégett a krómozás egy része. :)
A Derbi vízhűtéses (asszem), így hosszú távon sokkal jobb a hűtése, mint egy léghűtésesnek. Meg sem kottyan neki a napi 2*40km, vagy a 120km. Egyszer állj meg pihenni 10-15 percre a hosszabb távon, neked is jól fog esni. Ráadásul a Derbi fojtását 500 km után kiveszik, ha kéred, és így 60-70-es állandó utazósebességre is alkalmas lesz, a vége meg 90km/h körül lesz.

I don't fit in. I fit out.

(#268) simonzé válasza ngabor2 (#212) üzenetére


simonzé
addikt

Gábor, ha kell az idei motorkatalógus, szívesen odaadom, ott ismerkedhetsz a Hyosunggal is. Suzuki koppintásokat gyártanak, ez a cég résztulajdonosuk is.
Ajánlom még a Kymco céget, akitől némelyik olasz gyártó veszi a blokkokat. Szal az olasz robiban koreai motort találsz. Állítólag ők is baromi jók. Bővebben: link
50ccm-es motorokra nincs reg. adó, ettől ne félj. A nagyobb mociknál pedig az állam újabb lenyúlása, semmi értelme és jogalapja nincs,ez egyfajta luxuscikk-adó. :((
Olaj: Én most a Mol-ost használom, (1400 Ft/liter), korábban Castrolt használtam (2200 Ft), de egy ilyen flakon szerintem legalább 2000 km-re elég. legtöbb sportmotoros a Castrolt használja, esetleg a Husquarna olajat, amit motoros fűrészek kenésénél használnak. Ott még nagyobb a tempó, mint a robogóknál, az ára nem vészes, kb 2800/liter. Tudok mondani boltokat is, ha érdekel. ;)

I don't fit in. I fit out.

(#269) Grunya


Grunya
aktív tag

Én azért mernék venni koreai robogót. Az autókkal sincsen már annyi probléma szerintem. Pl. sok ismerősöm nagyon elégedett a daewoo kalosával ill. ticoval is.

Mik az előnyei ill. hátrányai a 2 ill 4 ütemnek robogók esetében?

(#270) oceanearth válasza Grunya (#269) üzenetére


oceanearth
őstag

ugyanannyi köbcentiből a 2 ütemű erősebb, de sokkal jobban fogyaszt és nagy ciripelős a hangja. a 4 ütemű környezetkímélőbb mélyebb a hangja viszont gyengébb

(#271) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Na, srácok olvastam ezt a kellemes kis topicot és látom elég sokan el vannak tévedve ebben a robogó-ügyben. Olvastam olyanokat is, hogy vkinek 1,2 l fogyaszt a robija- hah, jó vicc. Először is a Yamaha 1,5 l fogyasztást csakis 30km/h nál tud garantálni, ha meg húzod neki a 4,5 normális. főleg, ha ki van véve a mechanikus fojtás. El ne vigyétek szerelőhöz, mert ennyit eszik. Az én SuperZ -ém meg volt egy kicsit pöckölve (széria henger) ment max 75- tel, de meg is ette a 6-ot. A kínai cuccokat tényleg kerüljétek, állítólag megbízhatatlan az alkatrészellátás, olvastam valahol, hogy felszívódnak ezek a cégek... ezt még én sem tudom mit jelent, de nem sok jót.... Ha nem tudtok valamit kérdezzetek! :)

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#272) Grunya válasza oceanearth (#270) üzenetére


Grunya
aktív tag

Köszi. Tartósságban is van valami különbség?

(#273) ngabor2 válasza simonzé (#268) üzenetére


ngabor2
nagyúr

Köszi, már nagyon kinéztem magamnak azt a Derbit...
Ezek szerint mégse olyan trágya a MOL-os olaj? Mástól azt hallottam, hogy csúnyán képes hazavágni a motrot.
Husquarna-olaj épp van is otthon, de ha 2000 km-re elég egy töltés, akkor valószínűleg elég lesz egy darabig...

Ja, és ennek a Derbinek vízhűtése van.

[Szerkesztve]

(#274) simonzé válasza Topiccsendőr (#271) üzenetére


simonzé
addikt

Van olyan moci, ami kijön 1,2-ből, de ezek nem robogók, hanem Mopedek. Pl a régi Puch, a Babetta, meg a Piaggio mopedek is ehhez közelítenek inkább, mint a 2 literhez. Dinamizmus sehol, max. 40km/h, de alig eszik valamit. Ha mégis megenné az összes naftát, még mindig tekerheted a következő kútig. :) Ezek ilyenek: [kép]
vagy ilyenek: Bővebben: link
Az én '96-os Honda Dio AF18-am megy mint az atom, főleg mióta 70-esre furattam a hengert, 40-ig kimondottan csendes (ennyivel járok általában), efölött megjön a hangja picit rezonál, és 65-70-ig megy, de ezt már nem szereti annyira. Átlag 3-3,5-öt fogyaszt, és nem igazán érdekli, hogy gyilkolom, vagy kímélem, kb. ugyanannyi a fogyasztás.
A Keeway mocikat valami ''Quingyong'' gyár készíti, a legnagyobb kínai motorgyártók egyike. Ezt úgy képzeljétek el, hogy mondjuk 3-5-10'000'000 db moci/év. Szóval nagy, na :). Ez nem tűnik el, inkább csak az európai forgalmazó a márkenévvel együtt. Alkatrész meg van hozzá, csak jó szerelőt kell találni, aki tud alternatívát.

Más: Ngabor - ne ijesztgess már a Mol cuccal! :) Nem tapasztaltam semmit , pedig már vagy 500 km-t mentem vele. Eddig jónak tűnik...

I don't fit in. I fit out.

(#275) Topiccsendőr válasza simonzé (#274) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Akkor itt egy hasznos oldal, nem rég találtam: robogo.novar.hu
engem eléggé megijesztett... Nem a legjobb oldal, de tapasztalataik vannak... Mármint a kínai cuccokkkal

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#276) Topiccsendőr válasza simonzé (#274) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A felfúratásról jut eszembe, a Hondádban bennhagyták az olajpumpát, vagy keverékkel mész? Szerelőktől úgy hallottam, hogy a Yamaha keni a legtöbb olajat, felfuratás után nem kell csinálni vele semmit, a Honda a környezetkimélő blokkjában meg cseppre ki van számolva a 49 cm3-hez, úgyhogy nagyobb henger esetén megragadhat... Ezért szeretik a szerelők a Yamahákat jobban. Bár drágábbak is.

[Szerkesztve]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#277) ngabor2 válasza ngabor2 (#273) üzenetére


ngabor2
nagyúr

Sikerült elírnom az utolsó sort... tehát ez a motor léghűtéses...

(#278) Cargo válasza Topiccsendőr (#271) üzenetére


Cargo
tag

Hát nemtom... Nekem ezzel csak az a bajom hogy ha a jogomnak 4-5 liter átlagos akkor mér csak 3lityis tankot raktak bele? Ahogy én néztem szétszedve simán fért még volna oda szerintem az a 2liter.

nothing

(#279) Topiccsendőr válasza Cargo (#278) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Attól függ milyen Jog-od van... A 2JA-s nak 3 literes tankja van, a 3KJ-eknek már 4 literes. Egyébként Japánban nem nagyon mennek ezekkel, mert 30Km/H fölött ugyebár egyfolytában villog a SPEED felirat a müszerfalon, ha észrevetted... Vszleg ezért 3-4 literes a tankjuk. A sebességnek ára van... Aki ezzel nem ért egyet, az a fizikával sem.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#280) simonzé válasza Topiccsendőr (#276) üzenetére


simonzé
addikt

Aszonta a mester, hogy adjak némi keverékolajat a benzintankba is, amíg bejáratós. Én adtam szorgalmasan, de már vége a bejáratásnak. Azt javaslod, hogy adagoljam továbbra is?

Bár most hogy a Mol-féle olajjal rámijesztettek, azt mondom, inkább adagolom. Nagy baja nem lehet a plusz olajtól...

I don't fit in. I fit out.

(#281) Topiccsendőr válasza simonzé (#280) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az az igazság, hogy a sok olaj sem jó, a gyertyán is meglátszik, a kipuffogó meg tele lesz olajjal, a keverékolajozás megbízhatóbb, a felfúrt cuccoknál mint az olajpumpa... Ha a mester azt monda, hogy úgy jó, akkor biztos úgy van... Majd 5- 8000 Km után úgyis meglátod :) Az olajjal kapcsolatban az a véleményem, mindegy, hogy milyen, csak szintetikus legyen, a márka tök mindegy, úgyis ugyanabból csinálják... A Mol fullszintetikusa is majdnem olyan árban van, mint a többi. Külömbség nem hiszem, hogy van. Ez is amolyan megfizeted a reklámot, stb dolog.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#282) simonzé válasza Topiccsendőr (#281) üzenetére


simonzé
addikt

a mester 100-as keverket ajánlott, ami azt jelenti, hogy 100 liter benzinhez adjak 1 liter olajat. Ez egy tankra vetítve (szűk 4 liter benzin) 4 centiliter, azaz szűk féldeci olajat jelent. Ez még nemigen kavar be a motornak, viszont hatékonyabb a kenés. Pláne, hogy sesem tettem bele ennyit, mert én is féltem a lerakódástól a gyertyán. Kb. feleennyit nyomtam bele, a 200-as kiinduló keverék nem okozhat gondot. ehhez jön az automata olajozás, ami már nem az én gondom. :)

NGabor - most olvastam a topic elejét. és a következőket mondanám:
Egy sisaktartó/doboz/első kosár bármelyik robit alkalmassá teszi bevásárlómoci célra. Én a Diom lábterében már többször vittem 20-25 kilós szerverházakat (6+3-asokat!), és akkor még nem beszéltem a hátizsákom kapacitásáról, valamint a kormányoszlop vonalában a lábtérben lévő akasztóról, amire egy szatyrot ráakaszthatsz, ez minden mocin ott van.

Más: 400-ért én már nem 50 ccm-es motort vennék, hanem minimum egy használt 125-öst. A mulkor láttam egy Yamaha Majestyt az Aproneten, ami egyszerűen csodálatos volt. Ha az eladóval megbeszéled, a papírokon már 50 ccm-es moci szerepel, és az Isten se mondja meg, hogy az 125-ös. Azon aztán van hely. Megy is mint az álom. Erről ha leveszed a 125-re utaló matricákat mindenki elhiszi, hogy egy nagytesű 50-es négyütemű moci. Még a hangja sem árulja el. Gyönyörkodj!:
[kép]

I don't fit in. I fit out.

(#283) simonzé válasza Yaye (#198) üzenetére


simonzé
addikt

Szegény YaYe! Nagyon sajnálom a mocidat. Nem húzni akarlak, csak a többieknek tanulságképpen mutatnék egy lakatot, amit relatív nehéz feltörni, pedig feltűnően olcsó (én 1200-ért vettem ugyanilyet):
[kép]

Nem lehet tőle elforgatni a kereket. Emellé persze még egy másik lakat sem árt, mert a mocskos tolvajok mindenütt ott vannak. :((( Ez felszerelve így néz ki:
[kép]

I don't fit in. I fit out.

(#284) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Ezzel a 125 - 50 es dologgal, vigyázzatok, mert a motorosrendőr lefejez. Azok egyből kiszúrják. Ha fel van matricázva 50-esre akkor is. Az egyik jard kiszúrta az egyik ismerősöm felfúrt dt 50-esét. Pedig kukac kerekek voltak rajta, meg ütött kopott volt. Elküldte valami vizsgálatra, ahol megnézték, hogy hány köbös a motor. Többet nem hallottam az ügyről. Nekem is volt már nem éppen kellemes élményem ezzel kapocsolatban...

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#285) Varga Csaba válasza simonzé (#282) üzenetére


Varga Csaba
aktív tag

Mondjam azt, hogy én egy megpakolt (nem csurig, de rendesen) Auchanos bevásárlókocsit hazaviszek a Sephian?

Mi az ha nem bevásárlás.....

Annó a simsonok 1:50 és 1:40 es keverékkel mentek...
Ha lejárt a bejáratási időszak akkor elhagyhatod az előkeverést ha dolgozik az olajpumpád rendesen.

Üdv

''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''

(#286) neongorack


neongorack
senior tag

A dio-nak hány littyós a tankja?Honda Dio ZX 1999-es!
Mennyit fogyaszt teljes gázon?
Bocs, de semmi adatot nem találtam róla!

[Szerkesztve]

(#287) Yaye válasza simonzé (#283) üzenetére


Yaye
őstag

Hát, ezt ismerem, de ez sem tartotta volna ott a gépet (talán a riasztós változat ami üvölt ha megmozgatják...) :( Ezzel csak valami nehezebb nagymotort lehet védeni, a robik annyira könnyűek, hogy ha nincsenek odakötve valami fix tárgyhoz, akkor bedobják a kombizsiguli farába és már viszik is. (anno mikor ellhagytam a kulcsát, mi is így vittük haza az előző robimat, fényes nappal, és nem szólt érte a kutya sem!) Az enyém is le volt lakatolva egy hatos zártszelvényhez, de elvágták a lakatot (pedig nem a legvékonyabb szar biciklis kábellakat volt) és onnan vége is a dalnak. Csak a legbrutálabb motoroslánc ér valamit, az is csak akkor ha a váznál (és nem a keréknél) odakötöd egy fölrobbanthatatlan ojjektumhoz.

(#288) Yaye válasza simonzé (#282) üzenetére


Yaye
őstag

Aha.. aztán a rendőr beküld kiköbölni a mocidat, akkor meg vakarhatod a fejed. Néha még nagyobbtestű valódi 50esekkel is megesik.

(#289) oceanearth válasza simonzé (#283) üzenetére


oceanearth
őstag

szerintem ez nem nagyon ér semmit, mivel egy robogó 60 kiló, ketten elviszik, max 3man. a másik meghogy leveszi kitámasztórol meghúzza a hátsó féket kiemeli az elejét és rárakja egy gördeszkára vagy valamire aminek kereke van és gurul. ez inkább nagy motorknál ajánlott amik nehezek. robogónál a lánc sokkal hatásosabb

(#290) simonzé válasza Yaye (#288) üzenetére


simonzé
addikt

Én kismocival járok, akárki megmondja. :) A Diot nem nevezném nagytestűnek... A multkor egy motorosrendőrt megelőztem a 30-as tábla hatálya alatt 35-tel. Utánamjött, és azt mondta, hogy jól megy a mocim. :) 15%-kal túllépi a megengedett sebességet. :D Vigyorgott, majd azt mondta, hogy legközelebb figyeljek.

(Egyébként nem egyértelmű, mert egy kereszteződés előtt 20 m-rel van kirakva a tábla. Szerintem ezt is feloldja a kereszteződés, szóval ott már nem volt érvénye, ahol én előztem.)

I don't fit in. I fit out.

(#291) oceanearth válasza Topiccsendőr (#284) üzenetére


oceanearth
őstag

ez így van haveromat állandóan küldik kiköbötetni az aprilia red roseval, mert nem hiszik el, hogy 50es, mondjuk az tényleg 50es

(#292) oceanearth válasza simonzé (#282) üzenetére


oceanearth
őstag

ez nem így van. a rendőrök nem hülyék, most nagyon ráálltak erre a témára. ez a robogó nem megy el 50esnek

(#293) oceanearth válasza simonzé (#290) üzenetére


oceanearth
őstag

ha motorosrendőr állít meg az mák, mert azok rendesek. multkor mentem lacházán a nyaralóba és hát 70el előzgettem az autókat erre kiint a motoros rendőr. papírok ellenőrzése, mondja, hogy ok rendben. mondom ok, azt mondja kicsit gyorsan jött, mondom bocsánat, elnézést. azt mondta, hogy semmi gond, legközelebb ne full gázon menjek, mondom ok. ha tudta volna, hogy 3/4 gázon megyek:D:D

(#294) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Az én Jog Artisticomat egy teherautóval vitték el, szemtanúk szerint ugyanezzel a kocsival még 3 robogót vittek el. Aztán szerencsémre 3 hónap múlva hívtak a bíróságra, mert meglett, de olyan lelakott állapotban... Persze nem kaptam semmi kártérítést, mert a jard pl. egy gyújtáskapcsolóra 1000 Ft kárt írt fel. Köszönöm szépen, nem is ért hozzá, aztán eldönti mennyibe kerül egy alkatrész a motorhoz... Persze a tank és a tanksapka is szét volt hajlítva, de örülhettem, hogy legalább meglett.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#295) Yaye válasza Topiccsendőr (#294) üzenetére


Yaye
őstag

Öregem, hogy én hogy örülnék ha az enyém bármilyen lelakott állapotban is, de meglenne... Leszarnám én a gyújtáskapcsolót... A lopott motoroknak statisztikailag 75-80%-a soha nem kerül elő. :(

[Szerkesztve]

(#296) Topiccsendőr válasza Yaye (#295) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Akkor egy kis ízelítőt az árakból: Artistic Jog akkoriban került kb 100 000 Ft-ba
Gyújtáskapcsoló: 8 000
Ülés zár: 4 000
Tanksapka: 5 000
Tank, bontott: 4 000
Légszűrőház, légszűrő: 5 000
Akku: 3 000
szét volt törve a bukósisaktartó, meg a csomagtartó, tükrök már nem is voltak rajta
Na meg így volt 3 kulcsod 1 helyett.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#297) Den válasza Topiccsendőr (#271) üzenetére


Den
veterán

Így terjednek a rémhírek :) a nagyobb kínai cégeket a nagy b2b oldalakon közvetlenül megtalálod, és a többségük nem csak importőrnek, hanem bárkinek küld alkatrészt, igaz a szállítást te állod, viszont nincs rajta az eu importőr haszna, a kínai gyártó meg olyan olcsón adja az alkatrészt amit elképzelni nem tudtok :). Amúgy több gyártó is gyártja ugyanazokat a modelleket, a motorok amik benülk vannak, ugyanazok szóval akatrészutánpótlással nem lehet gond.

a minőség meg az eu importőrtől függ. több gyártó gyártja uggyanazt (papíron legalábbis ugyanaz) a modellt, van aki a minőségre megy van aki az árra. sok importőr meg a leeslegolcsóbbat választja, persze ezt az itteni árban nem érvényesíti, hanem lenyeli, illetve csak próbálja mert gariztatásra többet költ mintha a jóminőségüt vette volna.

www.simson4t.hu

(#298) Topiccsendőr válasza Den (#297) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Oké, ebből túl sokat nem értettem, csak azt, hogy az importőr háza táján öli meg a pénz a minőséget, de ezek a kínaiak még hazánk kis motorosújságjainak hasábjain is eléggé lebőgtek (tartósteszten). Ezek után nem csoda a rémhír terjedés...

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#299) Den válasza Topiccsendőr (#298) üzenetére


Den
veterán

az importőr kínában a leeslegolcsóbbat veszi meg, nem törődve a minőséggel,így nem csoda hogy a tartósteszteken elhasalnek. Nem baj, ezek szépen tönkremenek előbb utóbb és jönek olyanok akik nem 3 nap alatt akarnak meggazdagodni.

www.simson4t.hu

(#300) Topiccsendőr válasza Den (#299) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az a baj, hogy amit most leírtál az élet minden területére is vonatkozhat. Kérdem én, mikor jön az, aki nem csak az orráig lát? Nyugi,költői volt...

Nem menekülsz a csendőrség elől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.