Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#201) Anthony001


Anthony001
senior tag

Sziasztok!

Milyen árba lehet kapni egy 50cm3-is robogót használtan(ami jó állapotban van)?

(#202) joe69 válasza Yaye (#198) üzenetére


joe69
senior tag

hogy szaradna le a keze a rohadeknak aki elvitte:(((
nem veletlenul feltem a vespamat:(

(#203) Yaye válasza Janesz (#200) üzenetére


Yaye
őstag

Mint a sicc. Két napja voltam vele a bejáratás utáni revízión. Egy kb 2 cm átmérőjű Abus golyóslakattal volt odazárva egy hatos zártszelvényhez, de ezek szerint úgy elnyisszantották (nem a szelvényt, a lakatot) mint a huzat, egy darabka fémforgács nem sok, annyi sem maradt utána. Pedig terveztem venni egy brutál láncot, mert mondták a boltban hogy a golyósok végső soron vághatók, de egy jó lánc elég drága, és most a halogatás elég szépen megbosszulta magát. Körfolyosós belső udvarról, alighanem már fényes nappal, mert délelőtt tízig a kapu (hacsak valaki nem lusta becsukni maga mögött) zárva van. Úgy összesen potom 400k-m bánja. Még jó hogy a hátsó dobozt óvatosságból többnyire leveszem, így megmaradt a dzsekim, meg a bukóm. Király, mi?

joe69: A Vespa zsír. Ne sajnáld rá a lóvét, és vedd meg a legjobb, legvastagabb motoros láncot (rendes láncot, ne golyóst) akármilyen drága és nehéz, és mocit a lábtartónál kösd oda valami vastag vashoz, ne a keréknél, mert a kereket két perc alatt lekapják, aztán a többit már viszik is. Ehhez pont olyan hosszú lánc kell, ami átéri a lábtartót, de nem lehet kibújtatni a motor elejét-hátulját. Én is ezt terveztem, de az a vas, amihez rendszeresen kötni akartam, most épp nem hozzáférhető, ezért is nem vettem még meg a hosszú láncot :(

[Szerkesztve]

(#204) oceanearth válasza Yaye (#203) üzenetére


oceanearth
őstag

ó bazdmeg, de sajnállak. gondolom kurva idegesítő, ha ellopják a motorod. ááááá. én mondjuk még láncot se használok, csak kormányzárat, de soha nem volt még ilyen bajom. mondjuk nekem a telken van a robogó és ott nem lopnak, midnenki ismer midnenkit.

(#205) oceanearth válasza Anthony001 (#201) üzenetére


oceanearth
őstag

attól függ milyet akarsz és mennyire használt. szvsz 80-tól 400ezerig. írj konkrétan, hogy milyet akarsz

[Szerkesztve]

(#206) Janesz válasza Yaye (#203) üzenetére


Janesz
őstag

bazzeg ez szomorú!!:O

(#207) dbali válasza Janesz (#199) üzenetére


dbali
aktív tag

Én 0 km-rel vettem eddig 2200km van benne de nem tudom hogy miért ne tudnék még vele 7000km-t menni úgy hogy ilyen állapotban legyen....és az enyém 2003-as kb ez az év volt amikor betörtek Magyarországra na most mutass olyat aki 2 év alatt 10 -12 ezer km-t tett meg és már nem megy vagy kilehelte a lelkét. (mellesleg lehet igazad lesz,)

Okos enged ha már szenved!

(#208) Yaye válasza oceanearth (#204) üzenetére


Yaye
őstag

Hát nem tudom. Dél körül lementem, nézem, üres a placc. Gondoltam: na, erre sincs több gond. Szépen visszasétáltam a dobozzal meg a bukóval, valahogy még csak a pulzusom se ment föl. Talán mert már hozzászoktam, eddig három bringámat fújták meg, mindet a házból (nem innen, még apáméktól), szinte számítottam rá tudat alatt. Mióta világ a világ, ez a formám, az lett volna csoda ha megmarad.
Rendőrségen bejelentettem, de hát egy rendszám nélküli robit... csak formaság. De most azért örülök hogy mégsem a Mojito Customot vettem 6 kilóért, pedig hezitáltam rajta. A legbosszantóbb az lesz hogy 2 évig havonta adhatom föl a részleteket valamiért, ami már rég nincs is meg.

(#209) Qorthral válasza Yaye (#208) üzenetére


Qorthral
őstag

Uhh :O Tényleg szolorú, sajnálom...
A rendőrség meg nem hinném, hogy talál bármit is, ha egyáltalán keres, sajnos...

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#210) oceanearth válasza Yaye (#208) üzenetére


oceanearth
őstag

baszki ez hatalmas köcsögség. ne fizesd a részleteket hanem mondd meg, hogy vigyék el tőled a robogót:D

[Szerkesztve]

(#211) dbali válasza Yaye (#208) üzenetére


dbali
aktív tag

részvétem

Okos enged ha már szenved!

(#212) ngabor2


ngabor2
nagyúr

No, nagynehezen szűkül a kör... vagy mégse.
Találtam egy Hyosung nevezetű márkát, ebben se néz ki rosszul az SF50 két modellje (Racing, Rally). Mivel úgy tűnik, hogy a legtöbb 50-es robogó főbb tulajdonságai nagyjából megegyeznek (2 ütem, léghűtés, elől tárcsa, hátul dobfék), ezért mást már nem is igazán keresek.
Jelenleg 2,5 versenyző van:
- Derbi Atlantis City 50 2T ~360eFt-ért. remélem azt mutatta a csóka, és nem a 4T-t mert az egy ''picivel'' húzósabb árú. Viszont szép nagy robi volt.
- Aprilia Sonic 50 akciósan 330eFt, nem tudom, jár-e mellé tesco-utalvány. Bár ha a többihez írták, ehez nem, akkor nem hiszem. Asszem hétfőm lesz egy telefonálás...
- És a fent említett Hyosung is talán, ha az árát és megbízhatóságát megtudom.
De még mindig nagyon nyitott vagyok bármire, ami ezekhez hasonló felépítésű. Hogy ez mit jelent, arra a képek válaszolnak. Segítsetek dönteni, de 400e fölé nem megyek árban.
Ja, és a fogyasztás... ugyan megy itt a vita, hogy mennyit eszik, de remélem ezek egyike se lesz kiugróan nagy étvágyú. Viszont kell mellé 2-ütemű olaj is. Addig oké, hogy az első olaj az benne van az árban (a Derbinél a bukósisak is), de utána milyet érdemes venni, vagy mit kell nagyívben kerülni? A Mol cuccáról hallottam, hogy úgy ***, ahogy van. De akkor helyette mit ajánlottok tapasztalatból?

Bár az árak általában a regisztrácis díjat is tartalmazzák, de azért megkérdezem: mi is ez? Mi alapján regisztrálják? Van-e emiatt nekem valami időbeli hátrányom, vagy tényleg csak annyi, hogy név-cím stb bediktálása, aztán spuri? Talán látszik, hogy alig várom már, hogy megvegyem az első robogómat... kissé ideges vagyok, eddig még motorizált kétkerekűm egyáltalán nem volt. És így kellene első úton kb. 40km-t lenyomni... aztán napi 2x40-et.

(#213) joe69 válasza Yaye (#203) üzenetére


joe69
senior tag

koszi a tippet, jovo heten intezkedek, amugyis szervizbe kell vinni

(#214) oceanearth válasza ngabor2 (#212) üzenetére


oceanearth
őstag

ne parázz robogózás nem nagy dolog. a hyosungot, keewayt, hussart felejtsd el. nagy szar az ösze. valami normálisat vegyél. ha jó olaj kell akkor CASTROL R2. kurva drága de nagyon jó olaj, szerelőm is megmondta szagáról érzem hogy nagyon jó:D:D

(#215) oceanearth válasza joe69 (#213) üzenetére


oceanearth
őstag

olyat vegyél amit nem lehet csak lángvágóval vágni. másik, hogy mindig a hátsó kerékhez rögzítsd a láncot. első kereket kikapni 1 perc. hátsót némely robogónál marha nehéz kiszedni a kémény miatt. a lábtartó átfogása ius jó ötlet de az a lánc kurva drága, kurva nagy és sok helyet foglal

(#216) dbali válasza oceanearth (#214) üzenetére


dbali
aktív tag

NEM igaz miért szarozza mindenki a keewayt a hussart? ismerősömnek hussarja van és neki sincs semmi baja vele. Csak azért mondjátok mert kínában gyártják!!
de még nem is ültél rajta!

Okos enged ha már szenved!

(#217) oceanearth válasza dbali (#216) üzenetére


oceanearth
őstag

valóban nem , de nem is ülnék rá. elkég nekem az amit írtak/mondtak róla:D

(#218) Janesz válasza oceanearth (#214) üzenetére


Janesz
őstag

vagy az örök klasszikus :castrol tts (a 2 ütemű motor lelke a jó olaj!! ezt nem szabad sajnálni!!
jó választás még a plutonite scooter (full szintetikus) és a valvoline-nak is van kifejezetten robogó olaja ami szintúgy full szintetikus!! (de ezek jó árban vannak míg a castrol 1l olyan 3500ft körül van...(plutonite max 2000ft valvoline max 2500ft) én jártam mindegyikkel és jó mindegyik...de félszintetikus vagy netán sima ásványitól az isten ments!!nem szabad!!

(#219) Janesz válasza dbali (#216) üzenetére


Janesz
őstag

én már ültem...
annyira télleg nem szar de mégis olyan gagyi az egész...meg mint említettem majd kíváncsi leszek a véleményedre olyan 12000km környékén mit kell kicserélni majd...

(#220) Sátán44


Sátán44
addikt

A Gilera robogók nagyon tetszenek,de jobb szeretem a váltós mocikat.

Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)

(#221) oceanearth válasza Janesz (#218) üzenetére


oceanearth
őstag

bocs arra gondoltam. csak asszem az R2-es megszűnt és a TTS az utódja, vagy fordítva??

(#222) dbali válasza Janesz (#219) üzenetére


dbali
aktív tag

önmagadat hazudtolod meg....''anynira télleg nem szar de mégis oylan gagyi az egész..''
Mitől gagyi? azért mert nem az van ráiíva hogy SUZUKI? HONDA? és már leirtam mi a véleményem a 12 000.-ik kilóméterröl.

Okos enged ha már szenved!

(#223) oceanearth válasza dbali (#222) üzenetére


oceanearth
őstag

nem azért, mert a felhasznált annyagok minősége sazr. az egész egyben van, de szar az anyagok minősége és igaza van janesznak nem sokáig bírják:(

(#224) ReDPiTTY


ReDPiTTY
tag

kimondottan robogóolajat vagy szintetikus olajat szabad használni,bár inkább a szintetikus,mivel ezek általában teljesen elégnek,mig a szar olajok eldugitják a kipufogót,ráégnek a dugóra a gyűrűk alá aztán lehet generálozni!az meg valahogy drágább mint az olaj.az olajon nem szabad spórolni!meg undorító is amikor húzod magad után a büdös kondenzcsíkot

Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

(#225) Yaye válasza oceanearth (#210) üzenetére


Yaye
őstag

A bank sem ennyire hülye :) Úgy van megírva a kölcsönszerződés, hogy direkt robogóra, amit nem lehet ugye elvenni ha nem fizetsz. Ha veled végképp nem boldogulnak, akkor meg rászállnak szegény kezesre. Ez van, beszoptam :) Majd veszek valami ótvar használt kiskerekű pici szutykot 80ért.

(#226) oceanearth válasza Yaye (#225) üzenetére


oceanearth
őstag

tudom, de azért megért egy hsz-t

[Szerkesztve]

(#227) Janesz válasza dbali (#222) üzenetére


Janesz
őstag

nem az,hogy más van írva az oldalára hanem az,hogy nézzük mondjuk a duggattyúgyűrűt ránézel acél-acél mindkettő csak nem mindegy milyen acél (edzés stb..) vagy ott a féktárcsa vagy ott van az ékszíj stb ugyanúgy néz ki hisz liszensz de mégsem ugyanaz hisz anyagban(ami ugyanolyan fontos mint maga a tervezés..vagyis hülyeséget beszélek mert magát a tervet arra az anyagra csinálják...tehát az anyagot keeway meg hussaar onnan szerzi ahonnan tudja !! Na és ez itt a gond!!
mondjuk az olasz robogókkal is kivan a faszom ugyanis úgy törik rajtuk a burkolat mint a ropi!! túl ridegek...japán robikon sokkal rugalmasabb és nem reped olyan könnyen...

(#228) Janesz válasza Yaye (#225) üzenetére


Janesz
őstag

ha nincs lóvéd vegyél egy superjog zr-t !! abban nem fogsz csalódni!!

(#229) ngabor2 válasza oceanearth (#214) üzenetére


ngabor2
nagyúr

Köszi, akkor a 0,5 rész lejött, marad a 2 versenyző.

(#230) Vertic válasza oceanearth (#214) üzenetére


Vertic
aktív tag

hyosung nem kínai, hanem koreai. teljesen más tészta. teszteken elég pozitívan szokott szerepelni, bár még csak a nagymotorjairól olvastam. elég új dolog, szal tartósságáról még nincs nagy tapasztalat.

'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''

(#231) TitiRii válasza Janesz (#157) üzenetére


TitiRii
senior tag

tényleg enyire figyelmetlenül olvasátok el a dolgokat?
a robogós idöszakom ezelött jó 6 ével volt ha jól számolok. akkoriban a benzin meg még hálistennek a 200 ft tol is messzi volt. akkoriban 1000 ft ért tankoltam tele, de ha 200 ra számolom is a benzin árat akkor is min 5 literesnek kellet lennie a tankjának ,és nem super Z hanem sima next zone Z japán belpiaci motor, 3ky os motorral(fekvő hengeres) de mindegy.
akkor a szerelésről: elég sokat szedtem szét és javítottam, és sztem az utakon vannak egy páran akik mai napig hálásak nekem mert rendbe tettem a motorjukat, még robikat is.
a vario az elöl van, 3 alkatrészből áll, 2 kupos tárcsából, amiben a belsö, motorblok felőliben van 3-6 ig terjedő ives ovális pálya amiben keresztben görgök vannak, amik járo motor mellet a centripetális erő hatására kifelé törekednének, de nem tudnak mivel az ives pálya beszükül, a fordulat szám hatására viszont lesz bennük a sulyuk miatt anyi kinetikus energia hogy megemeljék a tárcsát ami ezáltal a kupos felével köeleb kerül a vele szemben álo másik kupos tárcsához, igy az ékalakú ékszíj, nem tud mit tenni kénytelen feljebb kapaszkodni ezáltal nagyob kört leirni, (de mivel nem nyulik jelentösen hátul meg szétfesziti az ugyan csak kupos szerkezetett ami a röpsulyos kuplungon van) ez által változik meg az átételezése, amit fokozat mentesnek hívnak,( a görgök sulyával lehet szabályozni hogy milyen gyorsan történyen meg mindez,) igen ám de ettöl még nem indulunk el, ugyanis a hátso szerkezetben amit megpörget ezáltal egyre gyorsabban ,el kell érni azt a fordulat számot, ahol a kuplung betétek(általában 3 de a jobbakon 5-6) szintén a tehetetlenségi erelyüknél fogva anyira neki nem feszülnek a külsö dobnak(mint egy dobféknél) hogy képesek nem lesznek elforgatni,majd összetapadni vele) ami viszont már a végső átételen keresztül kapcsolatban áll a kerékkel
remélem elég kimerítő volt a technikai tudásom vázolása...
(akik meg nem értenek hozzá, legalább látyák menyi kopo dolog van egy robogoban, a kuplung szinte folyamatosan csuszik és nem olajban futos, + az ékszij és a görgök is)

és akkor a gilera:
a 180 as 2t gilerát már nem gyártyák, a 4t(wxr?) a 21 loerő, a 2t valóban nem 40 lovas volt, de nem is azt irtam hogy enyi, hanem hogy közel ál hozzá, ha jol emlékszek 35 volt de erre nem tenném a fejem. (mellesleg egy poweres 125 ös gép ha 91 elött készült akkor gyárilag 35-38le, de mint azt mindenki tudgya, a le leghatékonyabb és egyszerübb növelése a ccm növelése igy az a több mint 50ccm + enyit ért.
Mellesleg nem tudom miért irtátok hogy ne hasonlítgassam össze a robikat a nagy motorokkal, nem tettem, csakis azonos,50 ccm es motorokkal hasonlítottam össze nagyobbakal valóban nem lett volna értelme
ja, és a yamaha jog robi nem volt leharcolt, szar példány, de szimpla közuti(terep egy méter nem vot benne) normális használat mellet 10e km alatt szinte szará ment(a müanyag kasznit nem is veszme ide, azt a bpi utakra kenem, hogy mindenhol eltörtek a patentfülek vagy melletük a jo kis utak hatására,)
majd megkeresem a képet rola, milyen állapotban volt.
addig is aki kételkede hozzá értésemben vagy csak továbra is hazugságnak, lehuzásnak leszolásnak tartaná a véleményeim:
Bővebben: linkaz nyugodtan vehet pl erre egy pillantást,Bővebben: link vagy megnézheti ezt a videot
de mindez egy motoros nevü topicban már bemutatásra került...(hamarosan majd fent lesz a teljes anyag csak nem igen volt idöm foglalkozni vele
továbi kellemes robogozást, továbra is várom az épkézlább érveket mellete, ha valakinek meg szerviz kéne ugyan ugy szivesen segítek, ha tudok
jóéjszakát

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#232) Robi_73


Robi_73
őstag

Sziasztok!

Erről a motorról, van valami véleményetek?:F Mennyire tartós, megbízható, értéktartó? stb,stb...

aprilia MX 50 Bővebben: link

Szerk:

Teszt Bővebben: link



[Szerkesztve]

Robi73

(#233) oceanearth válasza TitiRii (#231) üzenetére


oceanearth
őstag

én nem tudom, nekem az aprilia rallym az bírja a terhelést. már benne van vagy 8e km amiből én olyan 3ezret tettem bele és semmi baja sincs, pedig sokszor használom terepen. és az első telók még nem is szimmeringesek.

(#234) Janesz válasza TitiRii (#231) üzenetére


Janesz
őstag

csak azt nem értem ha mondom,hogy nem 40 lovas és te váltig állítod mi a francért nem nézel utána??Bővebben: link tesség bazzeg!! ennyit kellett volna tenned és megspórolsz magadnak pár sort (gogle 2-3 találata)
a másik dolog az szép és jó,hogy ilyen tudományosan leírtál mindent mi hogyan működik de ha szedtél már szét kuplungot akkor te is tudnád,hogy ott kurvára nincs semmiféle röppsúly!! áll 2 vagy 3 pofából és 2-3 rugóból és azáltal nyitnak ki a kupplungpofák,hogy elől a röppsúlyok kicsapódnak-->ékszíj feljebb csúszik (és mivel nem nyúlik)-->hátul meg egyre lejjebb megy a az ugyancsak kúpos ékalakú vájatban és egy bizonyos fordulatnál kinyílnak a kuplungpofák megszorulnak és már indulunk is...úgy működik mint a bicajon elöl minél feljebb megy hátul annál lejebb és a vége az mint a bicajon elől legnagyobbon hátul legkisebben-->legnagyobb sebesség...na de 1 szó mint száz kupplungban csak pofa van és rugú röppsúly nincs!!

(#235) Anthony001 válasza oceanearth (#205) üzenetére


Anthony001
senior tag

Hát.. annyira ne legyen használt, a márka meg szentem mind1 nem?

(#236) oceanearth válasza Anthony001 (#235) üzenetére


oceanearth
őstag

nem. HYOSUNG, KEEWAY, HUSSAR keülendő, többi okk. annyira ne legyen használt?? konkrétumokat írjál!! kb. árat, nagytestű kell?? terpen is szeretnéd ahsználni?? tuning?? mennyit mennyen??
nekem van 1 eladóm egyébként Bővebben: link a metál fényezés miatt még látszok is a motoron, a tükröződés miatt:D:D mint egy dbeil úgy torzít:D:D

[Szerkesztve]

(#237) Anthony001 válasza oceanearth (#236) üzenetére


Anthony001
senior tag

Na vmi ilyet szeretnék én is:D

(#238) oceanearth válasza Anthony001 (#237) üzenetére


oceanearth
őstag

figy itt a számom: 06705251994 ha érdekel hívj fel, vagy dobj mailt, vagy vegyél fel msn-re. és akkor megbeszélhetünk egy próbát, meg akkor elmondom pontosan mit tud a motor



[Szerkesztve]

(#239) Anthony001 válasza oceanearth (#238) üzenetére


Anthony001
senior tag

Jah, annyira még nem érdekel, csak kérdezősködöm milyet érdemes venni.
De azért köszi

(#240) oceanearth válasza Anthony001 (#239) üzenetére


oceanearth
őstag

ja, jó. akor mind1, majd földobom apronetre sztem

(#241) neongorack


neongorack
senior tag

Ma délután megyek dio ZX tesztre...megnézem, hogy húz a kicsike meg átnézem a cuccost aztán döntök, ha úgy döntök, hogy kell akkor már jövő héten meglesz
Sztem az lesz az első dolgom, hogy átfestem attól függy, hogy mennyire ütött kopott.....
Meg kicsit megbirizgálom a motorját ;] Aztán Hepi Hálidély...:DDD

(#242) Janesz válasza neongorack (#241) üzenetére


Janesz
őstag

aha oszt mit birizgálsz meg a motorján??azon nincs mit birizgálni...:F
mondom a dio-val az a gond az amennyit megy annyit tud a motor!! (és hát ugye márcsak tartósság szempontjából sem mindegy,hogy mindig annyival mész amit a motor tud valójában vagy mint a jog esetében lekorlátozták 65km/h-ban de attól még a motor tud 75km/h-t és így nem járatod soha maxon!!)

(#243) Robi_73 válasza Robi_73 (#232) üzenetére


Robi_73
őstag

#232:F Holnap megvenném, valaki tud róla mondani valamit? (vegyem, ne vegyem, jót ,rosszat stb.)

Robi73

(#244) TitiRii válasza Robi_73 (#243) üzenetére


TitiRii
senior tag

sztem egy jó választás
aprilia elég jo dolgokat szokott össze hozni, és az elsö sm probálkozása kapásbol megnyerte az s1 és s2 kategoriát a tavalyi supermoto kupán
akkor a kis 50 es sem lehet olyan rosz :)
főleg hogy aprilián kivül max gilera és a peugeot gyártmég 50 es sm motorokat, máshol nem igen láttam még(persze ez nem jelenti azt hogy nincs is más esetleg

szerk:mellesleg ha megveszed ,isten hozott a motorosok táborában, és azon belül is az sm rulez ügyeber:) én is ezt nyomom, csak kicsit nagyobb kategoriában:D

[Szerkesztve]

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#245) Robi_73 válasza TitiRii (#244) üzenetére


Robi_73
őstag

Köszi a választ! Nem ez lesz az első motorom. 12 éve nyúzok egy Simson SR 50-es robogót, ennyi idő alatt kb 7-8000 km mentem vele. Ha eddig elmegy, és ennyit kibír, akkor nem lehet rossz választás. Bár ezt lehet hogy hamarabb lefogom cserélni, már csak az értékvesztés miatt is. De ha a szívemheznő lehet, hogy a fiam vagy a lányom is örömét fogja benne lelni. Néztem más tipust is, de nekem ez tetszett meg a legjobban. Pl: Yamaha DT50 Az én szívemhez is a SM-ek állnak közelebb.:C

Robi73

(#246) TitiRii válasza Robi_73 (#245) üzenetére


TitiRii
senior tag

jobban is használhatóak mint a sima endurok, persze mindennek meg van az ára, terepen egy enduro kicsivel fürgöbb, de már murvás vagy földuton is gondba kerülhet egy sm ellen, aszfalton városban meg féljenek a speedek :D
kanyargos rövid távos(szerpentin hegy menet vagy városi forgalom)
nekem egy régebbi tuareg vbolt a kezeim között, baj nem volt vele azon a szük 4ekm en amit bele raktam egyetlen egy negativum a magas fogyasztása volt(igaz ment mint a mérgezet egér, a maga 125 ccm poweres 30 loerejével de a fogyasztás közel volt egy ladáéhoz is(krosz pályán ha 9000 alá nem engedtem a fordulatott)

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#247) neongorack válasza Janesz (#242) üzenetére


neongorack
senior tag

Jó akkor többet meg se szólalok basszus, mert akárhányszor megszólalok vagy leosztanak vagy lefikáznak....szal inkább kussolok:(((:(
.....erről ennyit.....

szerk: off

[Szerkesztve]

(#248) Robi_73 válasza TitiRii (#246) üzenetére


Robi_73
őstag

Egy haveromnak 250-es apriliája van (cross) az állat, mentem vele. Engem a nagymotorok (túra,speed stb) nem hoznak lázba, ellenben a Super Moto az igen. Én ha építenék egy motort magamnak, akkor az SM dizájnt, és valami 1000-es Kawasaki,vagy Suzuki hangját ötvözném. :DDD

[Szerkesztve]

Robi73

(#249) oceanearth válasza neongorack (#247) üzenetére


oceanearth
őstag

ne légy ilyen morci, inkább ne írkálj olyan hülyeségeket, hogy kicsit megbirizgálom a motorját!! mit birizgálsz rajta?? nem bántásképp mondom, de sztem nem sok robogót szedtél szét, én sem, de legalább tudom, hogy nem a motorhoz kell először hozzá nyúlni, ha tuningot akarsz. nem kell besértődni, gondolkodni kell mielőtt írsz

(#250) neongorack válasza oceanearth (#249) üzenetére


neongorack
senior tag

Áhh haggyuk inkább nem szólok és akkor nem tudok hülyeséget mondani! Ez talán jó megoldás!
Csakmert jövő héten veszek robogót és.....nah mind1!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.