Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#151) neongorack válasza controller (#150) üzenetére


neongorack
senior tag

Keeway?:F....talán...
Aztán lehet, hogy nagy baromságot montam :B

(#152) neongorack válasza Janesz (#138) üzenetére


neongorack
senior tag

Úgylátom engem ma mindenki leoszt,de szépen tűröm és inkább meghúzom magam....!:(

(#153) TitiRii


TitiRii
senior tag

elöször egy kis pontosítás:
volt robogom
egy yamaha jog next zone z
és örültem hogy megszabadultam tőle, ugyanis szeríntem vagy legalábbis nekem az olcsó fentartásí költségekbe nem fér bele a 3-4 e kmenként szétkopó 8e ft os ékszij, az 5-6e kmenként elkopó 12e ft os röpsulyos kuplung és szintén ugyan enyibe kerülű vario tárcsák és görgök
az a robi ami megy és valóban legalább 50 et megy és nem maratoni egyenes táv kell neki hogy elérje kizárt hogy 4 liter alatt megusza, de a 4,5 5 inkább jellemzöbb(7 literes volt a tankom amit nem vadálat utcai városi hazsnálat mellett 150 kmenként kerestem fel hogy ne keljen tolni,3000km alatt meg a drága szintetikus 2 t motorolajat is tölteni kellet mert megette
és akkor pár helyre rakás:
mutassatok ma egy olyan 50ccm es motort amire kéne jogsi vagy rendszám, vagy több lenne a biztije mint egy robinak
cserébe mutatok viszont olyan robogót ami ugyan jol megy, söt kifejezetten vadálat kényelmes jo az utartása stb viszont az egyik 180ccm(2t gilera runner, már nem gyártyák ezt a típust, közel 40 LE volt) a másik meg 500(gilera nexus 4t 1 hengeres), mind 2 jogsi köteles (a1 és A) és mind2 re kell rendszám, és egyikre van vagy 7 a biztosítás a méásikra meg kereken 30 éves szinten, a vétel áruk meg mind2 nek milla felett van bőven. namost ezek meg pont ellent mondanak azoknak amik miatt ti a robikat részesítették elönyben
aki mindezek után a robogót tolerája, az sose ült még más motoron, de legalábbis tuti nem használt rendes váltos motort, vagy kevesebb mint évi 1000km et megy vele, és nem városi forgalomban, vagy megszállot, amivel nincs semmi baj :D
de végezetül jöjön az én személyes robogos korszakom ami jo nagy baklépés volt.
fiatal kezdö motoros voltam,minirigák és simsonok után nagy beruházás volt egy haveri körben is divatos robogó beszerzése, kökemény nyári munka összes régi roncs eladása, szülinapi pénzek karácsonyi pénzek össze szedése, de meg lett.
elöször is rugo ót szinte semmi, gyenge futomű méggyengébb rugozásal, pedig elöl olajos upside down villa volt brembo tárcsa fékel, hátul meg wp gázos telo álitható keménységel, kicsi kerék ,ami mindennek utána ment, kátyk életveszélyes grand kanyonok voltak, szlalomozni meg bpi forgalomban nem épp életbiztosítás, mivel kicsi,halk, se nem látják halják az autosok..mind e mellé hoszab ut során elég fárasztó is tehát másfél évnyi sporolást nekem sehol sem ért meg, és miután alig 10000e km beletétele után széthullott , pedig megvételkor ujitottam fel teljesen kivül belül semenyire sem mondanám olcsó üzemeltetésünek, cserébe viszont nem ment legalább.. mig a simok, vigan mentek 80 at is ez max 60 at, hátszélel szakadékben maratoni távon gyorsítva, pedig volt benen a végén már rezon tuning és folytás kiszedés is
életem egyik legboldogabb pillanata volt mikor egy balatoni motor kölcsönzös faszi a köv szezon elején olyan szakadt állapotban megvette filérekért, amiböl egy szakadt yamaha dt tudtam venni. ami régebi volt, roszabb álapotban volt több km volt benne, de egy egész szezont ugy mentem el vele hogy kevesebbet fogyasztottam kényelmesebben biztonságosabban és hozzá nem kellet nyulnom, és ugyan anyiért el tudtam adni 2 bukás után is mint amenyiért vetem egy ével késöbb, utána rájöttem hogy már egy 125 is menyivel több mint egy 50 es és nem feltétlen kell arra is jogsi és rendszám
robogot én max kisbevárolni járo nagymamák és nyáron munkába menő anyukák alatt tartom reálisnak.
akinek elsö motorja annak meg azt ajánlom hogy szerezen be mellé egy váltos rendes motort is és utána vélekedgyen a robogorol mikor vissza ül rá megint
és nem fikázni akartam senkit csak épkizláb érveket kérni miért van ma megveszve a társadalom a robogokért a hagyományos váltos motorral szemben, és pl irtam is egy pozitivumot amit én egyedül pozitivnak tartok, mégpedig a csomag tartó
és hogy utolsó kérdésre is válaszoljak, kinai vagy tajvani motor gyártok
keeway, cpi,husang? vagy mi ezek közül álítolag a keeway elfogadhatóbb a cpit meg mindenki nagyívben kerülje
de amenyibe kerülnek anyiért már egy jo állapotó használt runert is kapni akár már pure jet est is (befecskendezéses, ha már anyira oda vagytok értük) és még a motorosok is tudgyák hog robogoban a gilera runernek nem akad párja, de az olcsobb aprila és piagio modelek sem roszak, utána jönnek a japán gépek.

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#154) DigitXT válasza TitiRii (#153) üzenetére


DigitXT
félisten

Ez meggyőzött, hogy ha mocit, akkor mit ne...:D (Nekem nincs mocim, de a kis Yamahát én is imádtam unokatesómnál, csak aztán megvált tőle, és különbenis kinőttük...:DDD Azért egy 125-ös ég és föld, csak ahhoz meg már jogsi kéne...:()

(#155) Vertic válasza TitiRii (#153) üzenetére


Vertic
aktív tag

akkor nem értem mit értetlenkedsz, neked is volt :) csomó ember úgy gondolkodik, mint te akkor, amikor anno megvetted.
én is megvettem egy aprilia sr50-et, két hete ellopták, többet nem veszek robogót az tuti! széthullik hamar, és igazad van a kopó alkatrészekkel is. de az ember mégiscsak könnyebb szívvel vesz meg egy ilyet, és a családjának is könnyebb beadni, mert nem néz ki olyan durvának :D bár ugye az én sr-em is ment óra szerint 85-öt (tuti minimum 10-et csalt felfele), lejtőn még a 90 is megvolt hátszéllel :)) - persze tuning nélkül. és szépen meg is ette az eleinte 3,5-4, majd a 4-5 litert. sokalltam is. de azért sajnálom, hogy elcsórták, mert normális állapotú nagymotort jó sokáig nem lesz pénzem venni, robogót meg többet nem. hát ez van.
de azért megértem azokat, akiket kielégít egy ilyen. végülis egész jól használható városban szerintem, kényelmes is, meg megy is. monnyuk 2 hét után már kevés volt, pedig azelőtt soha semmilyen motoron nem ültem, még utasként se. :)
az óriásrobogók meg más kategória, ahhoz megintcsak elvetemültnek kell lenni :DDD

'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''

(#156) Janesz válasza TitiRii (#143) üzenetére


Janesz
őstag

''egyre magasabra megy , a hátso kuplungnál meg egyre jobban szét, majd a legvégén a röpsulyos kuplung hogy el is tudgyál indulni... igen ám de mindehez a robogok töbnyire szinte folyamatosan max gázal járnak..''

figyu már te lehet,hogy értesz a motorokhoz nemtom de,hogy robogó kuplungot nem szedtél még szét az biztos!!röpsúlyos kuplungnak is csak az nevezi aki nem ért hozzá...a varriátor a röppsúlyos a kuplung nem abban van 2-3 pofa meg 3 rugó (aminek a keménységével tudod állítani,hogy mekkora fordulaton induljon a moci...)ennyi semmi röppsúly nincs hátul a kuplungnál...

(#157) Janesz válasza TitiRii (#153) üzenetére


Janesz
őstag

már megint a saját hazugságodba fulladtál ugyanis a nextzone super z tankja 3,6literes ugyanis 250ft benzinár mellett egy ezresből szó szerint csordulásig lehet tankolni...van 80ccm-es jog is de annak is talán max 5 literes tankja van....


a másik meg a 180-as gilera runner 21 lovas és nem 40 lovas mert ha gondolkodnál rájönnél,hogy ez lehetetlen!! a 125-ös fullra póverszeleppel kihegyezett gyári krosszok 40 lovasok de azok váltósak és hát ugye gyárikrosszok...

(#158) Janesz válasza oceanearth (#141) üzenetére


Janesz
őstag

utóljára írom le ha esetleg nem láttad volna ,hogy full polini tuningos volt (evo) és 110km/h ment végre!! és igenis kiemelkedett kerékre hatvannál egy tőgáznál!!
a leonardo-s dolog azért jött ide mert azt nagyon sok tuning auto sem gyorsulja le 80-ig!! 80 fölött utazósebességben meg hol tudsz menni a városban...??
na mindegy visszatérve a jog-ra....nagyon sok múlik egy motor összehangolásán ..amikor megvettem a cuccokat hozzá sorban és itthon beleszerelgettem őket nem ment csak 100-at végre és erő sem volt benne annyi mint amikor elvittem gyöngyösre a Yamaha tátraiba és ott készítik fel a verseny robikat is a versenyekre ..és a srác belőtte nekem pöpecre...mesélte,hogy ugyanilyen joggal versenyez valaki és azt is ő rakta össze és azt is mondta,hogy nem tudja,hogy miért de egy beállítást nem lehet minden jog-on alkalmazni mindegyiket egyénileg kell beállítani még akkor is ha ugyanazok a cuccok vannak benne...azt mondta,hogy volt olyan moci amiből jobb gyorsulást és nagyobb végsebességet tudott kihozni ugyanazokkal a cuccokkal mint egy másikból!!

(#159) wedlock válasza TitiRii (#153) üzenetére


wedlock
tag

A robogókat és a nagymotorokat ne hasonlitsuk össze szerintem.Nálunk pl már csak az asszony használja a Jog-ot,én nagymotorral járok ha jó idő van.Amikor visszaültem a robira,én is szidtam hogy nem megy,a fékezést szinte a lábaimmal kell megoldani,stb.De mindezek mellet vallom,hogy a robik igenis nagyon hasznosak kisebb nagyobb városi utakra.Az,hogy te elsőre kifogtál egy selejtes példányt,nem azt jelenti hogy minden robogó ugyanolyan vacak.Persze itt is vannak hibalehetőségek,elromló alkatrészek,elvégre semmi sem örök életü.Azért utólag nézz a szivedbe,és valld be magadnak,hogy az a kis robi szerzett pár kellemes percet a bosszúság mellé.Nem igy van?

Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!

(#160) Manitou válasza wedlock (#159) üzenetére


Manitou
addikt

Binyiglivel kell menni, azzal nincsen baj :) Benya se kell bele, viszont nem árt tekerni ha haladni is akarsz.:DDD

(#161) oceanearth válasza golyani (#149) üzenetére


oceanearth
őstag

''említettem 760-800k-ból kijön egy CBR125R.''
azt a motort ne emlegesd motornak, mert az egy sazr. annál nagyobb fos motor nincs a világon. simán legyorsulnám a robogómmal. nevetséges az a motor. 12 lóerő, igen durva teljesítmény. ráadásul 4 ütemű. lol

(#162) oceanearth válasza TitiRii (#153) üzenetére


oceanearth
őstag

most erre írhatnék cáfolatot, de nincs erőm erre a sok hülyeségre reagálni. gyakorlatilag az egész egy faszság amit írsz. az, hogy te akkora barom voltál, hogy vettél avalami hulladék szart, ami szét akart esni alattad az egy dolog, attól még pl. az én robogóm kurva jó, csak sajna el kell adnom. de mind1

(#163) Manitou válasza oceanearth (#162) üzenetére


Manitou
addikt

Milyen robi? Mennyiért adod?

(#164) oceanearth válasza Manitou (#163) üzenetére


oceanearth
őstag

aprilia raly. a topikja itt van: Bővebben: link

(#165) Janesz válasza oceanearth (#162) üzenetére


Janesz
őstag

lol!! azt írta miután felújította 60 volt a vége hátszéllel...én az enyémet 9k kilométerrel vettem és minden a gyári volt benne és miután kicseréltem a gyujtást,hogy ne fojtson le 65-nél 75-80 volt a vége!!de 75 tuti!!

(#166) sharpapa


sharpapa
aktív tag

Én személy szerint nem ajánlanám a robogókat, egyrészt a hangjuk miatt, másrészt egy olyan robogó ami jól megy, már 400.000-es magasságban forog (lásd: Aerox, Katana, Sr 50). De ha nagyon tartod magad a robogókhoz, akkor már vegyél inkább 4 üteműt. Jobb hangjuk van, több a nyomaték, és gyorsabbak. Pl.:Amerigo:90-et mentem vele, a hangja majdnem egy Burgman....csak annyi baj van vele h kínai.

"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)

(#167) Janesz válasza sharpapa (#166) üzenetére


Janesz
őstag

az viszont elég nagy baj....a keeway is honda liszensz mégis egy fos!!
4 üteműből: -aprilia leonardo 125 , 150
-yamaha majesty 125 vagy van még a maxter vagy van mégeyg csak annak nem jut eszembe a neve
- gilera runner 200
ezek közül bármelyik jó!!

(#168) oceanearth válasza Janesz (#165) üzenetére


oceanearth
őstag

ja akkora hülyeségeket írt. régen az én zx diom felújítás és tuning nélük ment 72-et. érted vett valami hulladék szart és akkor már a robogók szarok.

(#169) ReDPiTTY


ReDPiTTY
tag

full gyári apriliámnak 90 a vége;]:P

Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

(#170) oceanearth válasza ReDPiTTY (#169) üzenetére


oceanearth
őstag

ja de volt is vagy 500ezer újonnan. meg aszfaltgumid van tuti. nem?

(#171) ReDPiTTY válasza oceanearth (#170) üzenetére


ReDPiTTY
tag

650 e volt zsír újonnan vettem,egyébként sr 50 ditech

Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

(#172) Vertic


Vertic
aktív tag

az a 90 nem 90 valszeg, hanem max. 80... nagyon sokat csal az óra még kis sebességnél is. egyszer megnéztem egy kocsi sebességmérőjét menet közben, az mutatott kb 40-et, míg az sr-emé 50-et, és ugyanolyan gyorsan mentünk. :D

'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''

(#173) Janesz válasza Vertic (#172) üzenetére


Janesz
őstag

amúgy az olasz robogóknak télleg csal az órájuk....amikor jog-om volt mentünk az én órám szerint 60-nal haver régi sr-je szerint meg 70 fölött!!

(#174) ReDPiTTY válasza Janesz (#173) üzenetére


ReDPiTTY
tag

a trffipax ennyit mutatott!

Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

(#175) wedlock válasza Vertic (#172) üzenetére


wedlock
tag

Ez kétoldalu dolog...És ha az autó műszere csalt?[kép]

Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!

(#176) Vertic válasza wedlock (#175) üzenetére


Vertic
aktív tag

nem, azért néztem meg, mert gyanús volt a dolog. kialakult már némi sebességérzetem, és az alapján se volt korrekt az óra. más alkalommal követtem havert aki kocsiban ült, és ő azt mondta 60-nál sose ment többet, én meg 70-el követtem, stb. szerelő srác kipróbálta, szerinte is kb 10-et csal felfele - tőlem függetlenül mondta ezt, én egy szót se szóltam, szal vmi azért lehet benne.
vagy az összes kocsi órája csal :D

'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''

(#177) Janesz válasza Vertic (#176) üzenetére


Janesz
őstag

de az a legfaszább a robogókban,hogy sokkal jobban érzed a sebességet!! nem kell 150-el menned,hogy egy kis halálfélelmed legyen...a joggal elég volt ehhez 90 is...:DDD

(#178) Vertic válasza Janesz (#177) üzenetére


Vertic
aktív tag

hehe :) az a legkirályabb, mikor oldalszél van, ráadásul lökésszerűen, és gyorsan mész. :D volt, hogy szabályosan arrébtett a sávban 10-20 centit :DDD

'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''

(#179) ReDPiTTY válasza Janesz (#177) üzenetére


ReDPiTTY
tag

de a leonardóval nem volt ilyen érzeted nem?

Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

(#180) Zenty


Zenty
őstag

Aprilia SR 50 ditech nah az jó robi ,talán egyszer lesz olyanom :D!

Guild Wars - Zenty a survivor

(#181) Janesz válasza ReDPiTTY (#179) üzenetére


Janesz
őstag

135 kiló üzemanyag nélkül....asszem 10 literes a tankja úgyhogy azzal nem!! (145kg) a jog meg telisteletankolva 65kg volt...+10 collos kerekek...de annak is megvolt a fillingje...mondom amikor azzal 110-el mentem a leonardo 140km/h (parton lefele mondjuk) nem tűnt olyan rémisztőnek pedig ha ott firkálok sokkal gázabb mint 110-nél...

(#182) graf


graf
tag

Gilera DNA?

Ismeritek?

Jó kocsi, jó sofőr - nincs kockázat!

(#183) ReDPiTTY válasza Janesz (#181) üzenetére


ReDPiTTY
tag

egyszer én átültem a sr-ről egy régi suzukira /kistestű kiskerekű/majdnem az első kanyarban elpadlóztam aztán elkeztem azt hinni hogy nem tudok motorozni,pedig régen jogom volt nekem is.szerintem teljesen más érzés a nagyobb kaszni miatt!az apriliát ledöntöm gumiszélig egy jobb kanyarban!

Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

(#184) oceanearth válasza ReDPiTTY (#171) üzenetére


oceanearth
őstag

na az enyim meg megy 95-öt és volt 250ezer tokkal vonóval. ja és terepgumik vannak rajta

(#185) oceanearth válasza graf (#182) üzenetére


oceanearth
őstag

igen, egy szar.

(#186) graf válasza oceanearth (#185) üzenetére


graf
tag

Életem első!!! motoros élménye. Pár nappal ezelőtt. Vicces volt.:))

Amúgy miért az? Semmi összehasonlítási alapom nincsen. Tehát ha bővebben kifejtenéd! Egyébként maga a feeling teccett.


[Szerkesztve]

Jó kocsi, jó sofőr - nincs kockázat!

(#187) oceanearth válasza graf (#186) üzenetére


oceanearth
őstag

mert milyen már az, hogy egy robogó technikát speed/naked motorba ültetnek. én csak rosszatt hallottam róla.

(#188) graf


graf
tag

Konkrétumokat légyszíves!!!

Jó kocsi, jó sofőr - nincs kockázat!

(#189) oceanearth válasza graf (#188) üzenetére


oceanearth
őstag

most mire gondolsz?? nem elég konkrét amit írtam. mind1. nézdd meg az árát. 700ezer forint húzós egy robogóért, ami ráadásul ocsmányul ronda és még nem is megy.

(#190) wedlock válasza graf (#182) üzenetére


wedlock
tag

Egyszer ültem olyanon....Hát majdnem pofára estem vele.Pedig nem ma kezdtem a motorozást,jelenleg is egy 250ccm-es Bandit-et használok.Nos,a DNA eléggé érdekes jelenség,az ember elsőre nagymotornak hinné.Aztán rájön hogy valójában egy robogó,mégcsak nem is a kényelmesebbik fajtából.''Gizdáskodni'' max a megjelenésével lehet,mertha valaki meghallja a hangját,rögvest röhögögörcsöt kap.Arról nem is beszélve,ahogy megy...

Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!

(#191) graf


graf
tag

http://www.bikepics.com/pictures/099781/

Jó kocsi, jó sofőr - nincs kockázat!

(#192) oceanearth válasza graf (#191) üzenetére


oceanearth
őstag

hát ez egyszerűen szólva undorító

(#193) dbali válasza oceanearth (#192) üzenetére


dbali
aktív tag

Nem értem mitől lenne undorító?:F

Okos enged ha már szenved!

(#194) dbali válasza Janesz (#167) üzenetére


dbali
aktív tag

Miért lenne a Keeway szted fos?

Okos enged ha már szenved!

(#195) oceanearth válasza dbali (#193) üzenetére


oceanearth
őstag

mert csúnya az elej és nevetséges a hátulja. a robogó futómű meg a robogó motor felépítése egy speeden. ááááááááá

(#196) oceanearth válasza dbali (#194) üzenetére


oceanearth
őstag

nem csak szerinte szerintem is az, de ha nem hiszel próbálj egyet ki

(#197) dbali válasza oceanearth (#196) üzenetére


dbali
aktív tag

Hát volt szerencsém kipróbálni mert egy Hurrican-om van én nem azt mondom hogy ennél nincs jobb de eddig semmi bajom sincs vele nem értem miért lenne fos....(ültem máson is).

Okos enged ha már szenved!

(#198) Yaye


Yaye
őstag

Na, ma reggelig volt robogóm. Élt 2 hónapot, béke poraira. Ennyit a golyós lakatokról... :(

(#199) Janesz válasza dbali (#197) üzenetére


Janesz
őstag

azért egy fos mert a jelenleg kapható jog-ok honda dio-k és más ilyen kaliberű robogók már úgy jönnek be eleve az országba,hogy legjobb esetben is ''csak'' 4-5000 km van bennük..így élből még 6-7000km-t el tudsz vele motorozni hozzányúlás nélkül...na majd a tiédet olyan 10-12 ezer kilométer körül megnézném...hogy bírják a gyári cuccok benne...

(#200) Janesz válasza Yaye (#198) üzenetére


Janesz
őstag

ne kúrj már...:Y lenyúlták??

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.