Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101) Janesz válasza Petya25 (#95) üzenetére


Janesz
őstag

nagyon jó kis moci!!
igazad van 50-essel az a gond,hogy cibálni kell neki állandóan....
és én ha vennék csak és kizárólag 4 üteműt vennék mostmár ugyanis sokkal nyomatékosabb (pl: ha egy partra akarsz felmenni akkor a 2 üteműnél ha nem 5-6000 körüli fordulaton indulsz neki akkor nem fogsz tudni gyorsulni meg gyorsan feljutni viszont a 4 üteművel mondjuk mész 40-el síkon jön a part és ugyanúgy 40-el felmegy anélkül,hogy húznád tovább a gázt!!)
az enyémet most adtam el 300k-ért és ez volt az...
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link

és itt a régi Jog-om a kis csillagharcos moci amit sokan lenéztek a kocsiból aztán csak figyeltem őket a visszapillantóból,ahogy egyre kisebbek lettek...:D
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link

(#102) Janesz válasza oceanearth (#97) üzenetére


Janesz
őstag

4 üteműre minek tennél tuningdobot?? halottál már te 4 ütemű robogót tuningdobbal??csak mert olyan lesz a hangja mint egy choppernek és azt a rendőrök sem szeretik....amúgy a legjobb választás a gilera ilyen szempontból mert az 50-es és a 200-as méretre ugyanakkora!!

(#103) Janesz válasza Petya25 (#95) üzenetére


Janesz
őstag

akkor nézd meg a yamaha maxtert!! a legnagyobb főisten kinézetű robi amit láttam eddig!!

(#104) ngabor2


ngabor2
nagyúr

Akkor boltkereső. Leginkább Debrecenben. Ha valaki tud mondani helyet, ahol lehet újonnan venni robogót, az segítsen. A Yamaha Máthét ismerem, oda is el fogok menni. Viszont a Honda Dio is tetszik, annál is van bőven hely az ülés előtt.
Használt cucc nem játszik, volt már a családban eset, hogy hibátlannak tűnő használt műszaki cikkről kiderült, hogy csoda, hogy működik, és még élünk is mellette...
Inkább kerüljön 2x annyiba, de új és jó legyen.

(#105) Janesz válasza ngabor2 (#104) üzenetére


Janesz
őstag

csak felhívnám a figyelmedet arra az apró tényre,hogy a dio meg a jog sem mai gyerek és annak az esélye,hogy ezekből újat veszel =0
amúgy jog-ból nyugodtan vehetsz használtat mert ha világvége van vele akkor is max 30k-ból a nulláról felújítod!! (henger+dugattyú,fékbetétek,ékszíj ,varriátor görgők stb...)

(#106) ngabor2 válasza Janesz (#105) üzenetére


ngabor2
nagyúr

Akkor módosítok.
Mindenképp új kell, nem akarok felújíttatni, nincs ilyen téren ismerősöm. A fenti típusokhoz hasonló felépítésűeket keresek. Ha vannak boltcímek, akkor ki tudom választani a nekem tetszőt.
De ha esetleg van itt debreceni szuperszaki, aki megcsinálna egy teljes felújítást, akkor talán elgondolkodnék egy használtan...

(#107) Attesz válasza Janesz (#101) üzenetére


Attesz
aktív tag

Tetszik a régi Jog-od!
Valami hasonlot szeretnék venni!
Mennyi lehet ez mostanában??

(#108) Janesz válasza ngabor2 (#106) üzenetére


Janesz
őstag

de ezt mondom,hogy felújítani is csak akkor kell ha fullra ki van fingatva...
de ezt amint beindítja valaki hallani lehet...ha meg ráülsz akkor pláne...de igazábólami szétkopik azok a varriátorgörgők azok meg max 2k-s tétel utána az ékszíj ami max 3k a többire nem jellemző a túlzott kopás...ha új mocit akarsz mindenképp akkor aprilia sr50 ditech vagy yamaha aerox vagy gilera runner-t nézegess!! többivel ne foglalkozz!! vagy ha tetszik az aprilia scarabeo akkor az is fasza kis moci...elsőre csúnyácska szegény de nekem már úgy is tetszik de amint ráülsz és átsiklik a repedéseken mert nagyobb a kereke rögön megszereted...

(#109) Janesz válasza Attesz (#107) üzenetére


Janesz
őstag

korábban linkeltem 115k egy olyan amit még alakítani kell...(na ez az ami gecidrága!! henger olyan 40-70k kipufogó 30-40k,varriátor 20-30k nagyobb főtengely-nagyobb karburátor-hosszabb hajtás-kevlár ékszíj) és máris 300k környékén vagy!!
én ezt a csodát 200k-ért adtam el 2-3 éve...egy futár vette meg aki egyből hannyat esett vele mert azt mondta,hogy én ne magyarázzam meg neki mennyire megy ez mert ő nap mint nap ilyenekkel jár és tudja mit tud a moci...utána úgy jött vissza miután 70-nél is majdnem nyomott egy hátast,hogy -húúú bazzeg ez télleg nagyon durván megy...:R;]

(#110) ngabor2 válasza Janesz (#108) üzenetére


ngabor2
nagyúr

Aprilia Sonic50... Vélemények? Kb. ilyen kialakítású lábtartős résszel érdekelnének. Az ajánlott 3 típus sajnos nem ilyen.

(#111) Cargo válasza Janesz (#101) üzenetére


Cargo
tag

Hy. Brutál az a jog. Ha metalálod a futárcsávót mond meg neki hogy kap érte egy nótbukot. :D Nagyon komolyan néz ki... Mennyi volt a végsebessége?

nothing

(#112) Yaye válasza Janesz (#108) üzenetére


Yaye
őstag

Csúúúúúnyááácskaaaa?! :Y Hát hogy lehet ilyet mondani?! :) Zsír retro! Legjobb. A Neo, na az csúnyácska.

(#113) oceanearth válasza Janesz (#102) üzenetére


oceanearth
őstag

igen hallottam, nem is keveset. mostanában nagyon sokan tesznek tuning dobot a 4 ütemű robogókra, a hangja inkább chopper és supermoto között van

(#114) oceanearth válasza Janesz (#101) üzenetére


oceanearth
őstag

én tuti ha lenne pénzem egy 2 ütemű gas-gas 250-es supermotot vennék, majdnem 50 lovas

(#115) oceanearth válasza Janesz (#108) üzenetére


oceanearth
őstag

én az aeroxot annyira nem ajánlanám, inkább az sr50 ditech vagy gilera runner. esetleg katana, de abból is a dupla tárcsafékes vizes

(#116) neongorack


neongorack
senior tag

(#117) oceanearth válasza neongorack (#116) üzenetére


oceanearth
őstag

nagyon kemény. nekem is volt egy zx-m, de az nem nézett így ki. ez nagyon durván mehte, ahogy láttam a motor az full malossi tuning, a futómű se volt gyenge az első fék sem. ngk matrica, gondolom ngk gyertya van benne. azért az a baj a tuninggal, hogy nem jó hidegen az önindító, csak ha meleg a motor, egyébként néha még akkor is rugni kell:(

(#118) oceanearth válasza Janesz (#101) üzenetére


oceanearth
őstag

azért azt ne add már be nekem, hogy legyorsultál egy csomó autót. jó ha állóhelyből indulsz akkor ok, de 60 után mit csináltál?

(#119) neongorack válasza oceanearth (#117) üzenetére


neongorack
senior tag

Nekem meg most lesz valszeg egy ZX-em és aztán jön a gyüjtögetés tuningra!
Szted mivel kezdjem? Én egy új kipufogórendszerre gondoltam.....Vajh Mennyi lehet egy Malossi? Biztos nem olcsó mulatság, de sokat dob a teljesítményen!

(#120) neongorack


neongorack
senior tag

Elvileg ő a 2006-os Dio ZX! Nemtudom, hogy ez mennyire igaz....
Bővebben: link

Szép ki darab és nagyon formás a kialakítás meg szépek az idomok is...egyszóval nekem teccik!:DD

[Szerkesztve]

(#121) oceanearth válasza neongorack (#120) üzenetére


oceanearth
őstag

semennyire ez egy régi 98 utáni ZX, amit lefestettek az ülését újrahúzták. és az elejére nagyon kontár módon csináltak valamit, amire nem tudok rájönni, hogy micsoda. viszont nagyon csúnyán néz ki, ahogy sufni tuninggal megcsinálták

(#122) oceanearth válasza neongorack (#119) üzenetére


oceanearth
őstag

az király. hát nem tudom előbb üldd meg a motort, amjd sportgyújtás, gyertya, kipufugó(én leovincit ajánlom), de pl. ha visszahajtott tuning kipufogót akarsz az már igényli a nagyobb hengert meg a nagyobb karbit is. szvsz ha nagyon tuningolni akarsz akkor először gyertya, gyujtás, kuplung, majd egyszerre karbi, henger, kémény. sztem. hát, hogy mekkorát dob a teljesítményen azt nem tudom, de az én robogóm pl. megy terepgumikkal majdnem 100-at. ja és kifelejtettem, hogy a hátsó meg az első rugóstagot érdemes kicsrélni.

[Szerkesztve]

(#123) neongorack válasza oceanearth (#121) üzenetére


neongorack
senior tag

Akkor nem, de nekem akkor is teccik csak az elején az a biszb@sz nem!
De az üléshuzat nagyon állat :)

(#124) oceanearth válasza neongorack (#123) üzenetére


oceanearth
őstag

na kkor neked tetszik a sima zx dio mert alapból nincs az elején az a szar. az üléshuzat tényleg király, csak 1 perc alatt a fehér szürkévé változik.

(#125) ngabor2


ngabor2
nagyúr

A Derbi-ről jót/rosszat valaki?

(#126) Yaye válasza ngabor2 (#125) üzenetére


Yaye
őstag

Nézd meg a Totalbike-t, keress rá a derbire, van jópár cikk, igaz többnyire nem robogósak (van azért az is egypár), valami azért leszűrhető belőlük a gyártóra nézvést. Bővebben: link (sok köztük a versenyhír, de fusd végig) Nekem úgy tűnik hogy korrekt gyártó, valódi műszaki teljesítménnyel. 2001 óta a Piaggio része, ha jól emlékszem a Piaggiokba/Vespákba is gyártanak blokkokat.
Ha megnézed ezt: Bővebben: link
meg ezt: Bővebben: link
akkor látszik hogy tudnak valamit.
Van hazai importőrük is (derbi.hu).

[Szerkesztve]

(#127) gyufa


gyufa
tag

Öröm 500-600e ft-os Aerox meg hasonló csodákkal gyorsulni. A kis Malaguti F10-emmel úgy otthagyom mindet, mint a sz*rt. Aztán meg csak néznek. :C

Módosítás: Szóval robogó vásárlás előtt vizsgáljatok meg minden alternatívát!

[Szerkesztve]

(#128) ngabor2 válasza Yaye (#126) üzenetére


ngabor2
nagyúr

Köszi. Elég jól néz ki.
Bár a közepe lehetne egy kicsit laposabb, de nem vészes. Kár, hogy árat nem találtam a forgalmazó oldalán. Mindegy, megyek személyesen.

(#129) wedlock válasza Attesz (#54) üzenetére


wedlock
tag

Kicsit megkésve,de törve nem válaszolik

Szóval:M3 robogó centrum
1155 Bp. Irány u. 1
Tel:06-1-410-83-91

Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!

(#130) Gergello


Gergello
addikt

Bővebben: link megér egy misét, de jelenleg még véletlenül sincs egy Jog-se, se Neo, Dio-t pedig nem tudtam keresni, mi a rendes neve?

(#131) golyani válasza gyufa (#127) üzenetére


golyani
addikt

és vajon volt-e bennük folytás????

naongorack bukót csak oylat érdems festeni ami üvegszálas vagy carbon vagy imifene, mert a polikarbonátot öregíti a festék és az oldószar azaz hamarabb fog törni .
valahol azt olavstam h a polikarbonát bukókat meg érdemes kb 5évente cserélni de szerintem ez kitolható 7 évre is mer az UV is öregíti vagy mi.

(#132) golyani válasza Yaye (#126) üzenetére


golyani
addikt

ezzel a derbi sportmotorral csak 1 bajom lenne az ára. amire még van vmi adó de az kb 12k.
ha veszem a CBR-t az 700000k +ÁFA ilyen adó+forgalomba helyezés akkor van max 800-ba és azért mégiscsak 125-ös:)

(#133) golyani válasza oceanearth (#122) üzenetére


golyani
addikt

én meg azt mondom h nem leovinci mert van magyar kisiparos dob is nagymotorra egy carbon dob max 40k ami leovinci-be van 60-70 is. ugyan az mint a lovinci vagy akrapovic vagy remus mer azokat másolják:D. raptor avgymi fene a neve keress rájuk.

(#134) Yaye válasza gyufa (#127) üzenetére


Yaye
őstag

Nem mindenki vesz kizárólag azért robogót hogy másokat legyorsuljon :) Vannak azért egyéb, fontosabb szempontok is.

(#135) Yaye válasza golyani (#132) üzenetére


Yaye
őstag

Hát ja, az ára az elég húzós, de nem is a miatt linkeltem :) Ha meg azt nézzük hogy újonnan egy 50cc robogó is simán meglehet 600k, akkor már talán nem is annyira túlzó.

(#136) Janesz válasza oceanearth (#118) üzenetére


Janesz
őstag

60-nál odahúztam még felállt egykerékre szal nem akarok neked bizonygatni semmit...leszarom mit hiszel el és mit nem...
én azt mondtam,hogy odaállt mellém egy köcsög műbráner a 2-es tuninggolffal és túráztatta a motort gumicsikorgás meg minden oszt mégis lemaradt mint a borravaló!!
a 150-es leonardo 2,7mp alatt gyorsul 50-re!! ezt se túl sok autó tudja szerintem!!

(#137) Janesz válasza neongorack (#119) üzenetére


Janesz
őstag

semmit nem fog dobni a teljesítményen elárulom....tuningolás sorrendje
1. gyujtáselektronika (hogy ne fojtson le 65-nél bár a zx-ben nem kell mert az alapból is csak 65-öt megy!!!!!)
2.varriátor
3.henger
4.karburátor
5.kipufogó
6.hajtás

de a jog-on (ismétlem még 1x csak és kizárólag a nextzone super z és a superjog zr -ről beszélek amikor jog-ot említek) a karbit nem kell cserélni mert alapból nagyobb és a légszűrőt meg végképp nem szabad mert akkor át kell fúvókázni az egészet!!)

amúgy meg nézd meg a leo vinci kipufogóit!! nagyon jó minőség (gianelli-től jóval jobb!!) egy malossi dob kb 60k ugyanúgy mint polini...én sem a polinit vettem pedig megtehettem volna mert lóvé volt rá szarásig...

[Szerkesztve]

(#138) Janesz válasza neongorack (#120) üzenetére


Janesz
őstag

ez ocsmány!!:DDD főleg az eleján az a légbeömlő...

amúgy visszatérve a kipufogóra!! lehet,hogy felteszed és még szarabb lesz mint a gyárival...ugyanis a 2 üteműnek a lényege a fojtás és ezek a sportdobok nem úgy vannak kialakítva mint a gyári=rá kell hangolni a görgőket a karbit meg nem árt egy nagyobb henger se,hogy az ú.n. huzat hatás érvényesüljön ami a rezós kidörgők lényege!!(ha veszel egy jobb kipufogót adnak hozzá görgőket is!!talán nem véletlenül...)

[Szerkesztve]

(#139) oceanearth válasza golyani (#133) üzenetére


oceanearth
őstag

igaz. mind1 nekem akkor is ott a jó kis leovinci, még szerencse, hogy csak 30ért vettem.

(#140) Janesz válasza oceanearth (#139) üzenetére


Janesz
őstag

nagyon jó a leovinci!!szép a hangja is...főleg a zx-nek!!

(#141) oceanearth válasza Janesz (#136) üzenetére


oceanearth
őstag

hallod, ez azért nem így van. azt írtad, hogy a régi jogoddal gyorsultál le autókat, ok mondom 50ig tuti ott hagyod. '' 150-es leonardo 2,7mp alatt gyorsul 50-re!! '' lehet, hogy így van, de ez hogy jön ide?? mind1. ''60-nál odahúztam még felállt egykerékre'' nincs olyan tuning robogó, aminek ha 60nál húzol egy kövér gázt kiáll egykerékre. akármennyire szertnéd nincs ilyen. max rántottál rajta egy jó nagyot, plusz parketta azt akkor, de azt nem hsizem el, hogy motor erőből kiállt 60nál kerékre. a tuning2es golfot még szép, hogy ott hagytad, de otthagytad 180-nál is? az 1 dolog, hogy lehagyod, de 70-80 körül úgy lehagy téged mint a szél.

[Szerkesztve]

(#142) oceanearth válasza Janesz (#140) üzenetére


oceanearth
őstag

ja leovinci király, ebben egyetértünk, de mikor a zx-em volt nem volt még tuning dobom, csak az apriliamon van

(#143) TitiRii


TitiRii
senior tag

Fuj asok robis.. :O:P:D
na de tényleg
nem értem az embereket, akik robogozásra adgyák a fejüket
mi veszi rá öket..
elöször is: kicsi a kereke, életveszély a magyar utakon, (még az ujak 13 colos kereke sem minösül ép nagynak..)
akkor sokat esznek, aki azt álitya hogy 3 liter alatt fogyazt a robogoja, az egyszerüen hazudik, vagy sose mérte le... én robogot 3-4literes fogyasztás alatt nem igen láttam még kijöni..ne az orával mérjétek, az sokszor csal, menyetek el ténylegesen 100km et és ha 3 liter alatt volt a fogyasztás megeszem a kalapom, vagy ha mégis akkor kb olyna tempoban mentetek hogy gyorsabban futok melletetek... ugyanis hogy müködik egy robogó? meghuzod a gázt, a vario tárcsában a görgök a tehetetlenség miatt elindulnak kifelé(centrifugális erő) és elkezdik össze nyomni a 2 kupos tárcsát, aminek következtében az ékszij egyre magasabra megy , a hátso kuplungnál meg egyre jobban szét, majd a legvégén a röpsulyos kuplung hogy el is tudgyál indulni... igen ám de mindehez a robogok töbnyire szinte folyamatosan max gázal járnak..
ezen felül nagyon sok benne a rövid életertelmú dolog, teszem azt ékszij vario görgök és röpsulyos kuplung..
50ccm es gépek között is meg sem tudom számolni hány rendesn olajban futo kuplungos váltos motor van, azon felül hogy ezeknek legalább van futömüvük,és nem 13 as kerekeken gurulnak, és kevesebbet fogyasztanak mivel a motor nem pörög mindig maxon, és még az életartalmuk is hoszsabb, jobban is gyorsulnak,és többet mennek végre. egyedül a csomagtartó ami a robogo elönyére van irva. az összes többi.. max szöke nöknek való, mint az automata kocsik.. se ize se büze.. és mindehez jön a fentebb leirtak pluszba, tehát ép észel nem értem mi szol melletük..
(most 50 es motort ne a simsont hasonlitsátok hozzá, hanem egy korban hozzá ilőt, ugyna ugy van öninditoja és automata szivatója és rezgő szelepje is, söt sokszor még power szeleppel is birnak a rendes gépek(igazugy már tuti nem fog kevesett enni de menni fog mint a kurv@ élet, már amenyire egy 50 es mehet.)
mielöt bárki elhordana melegebb éghajlatokra, gondolja át mindezt, és mondgyon nekem egy ép érvet a robogok mellett a csomagtartón kivül
(kiegészités képp, hogy uj árakat nézve a váltos motorok nem vagy ép hogy drágábbak, hazsnáltba sokszor olcsobbak is, és nagyobb a cél irányú választék, choper, speed vagy cros verziokhoz)

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#144) Yaye válasza TitiRii (#143) üzenetére


Yaye
őstag

Igazán kedves hogy szimplán lehazugozol minket úgy hogy soha nem volt robogód, továbbá szemmel láthatóan fingod sincs hogy mitől robogó egy robogó. :((( Elárulom: nem attól hogy automata váltós, kicsi a kereke és 50 köbcentis!
Én _hajszálpontosan_ lemértem, és simán 2.9 volt a fogyasztásom, városban, pirostól pirosig, 50-es max sebesség mellett (bejáratós időszakban). És ez egy sima karbis robi, kőkorszaki technika, egy befecskendezős simán jóval kevesebbet eszik. Továbbá a robogóhoz (az 50-esekhez) nem kell 'A' kategóriás jogsi, se rendszám, se forgalmi, úgy adom-veszem ahogy nekem tetszik, kicsi, könnyen kezelhető, fillérekért karban tartható, kényelmes, és akár öltönyben is vezethető. Továbbá ha valaki akar, vehet nagyobb robit, akár váltóval, félliteres négyütemű motorral, vagy amivel akarod.
Szóval kezdheted enni a kalapod, befejezni az értelmetlen fikázást, és csomagolni a melegebb éghajlat felé. :(((

[Szerkesztve]

(#145) Cargo válasza TitiRii (#143) üzenetére


Cargo
tag

Nah most erre mit mondjanak a robisok. A mondandód kezdete elég gázos... Még ha valamikor ültél is robogón nem sokat tehetted. Annyit tudok mondani neked hogy egy szép nap pattanj fel egy jó kis robira és tegyél 100Km ert. Szerintem 2x fox meglepődni. 1szer mert tényleg nem eszik többet 3lityinél 2.szór azért mert nagyon jó érzés. Sok előnye van a robogóknak amit egy ''fasza'' autós gyerek ugysem ért... Azért jó hogy ilyen jó véleménnyel vagy rólunk...

nothing

(#146) wedlock válasza TitiRii (#143) üzenetére


wedlock
tag

Sose ülj robogóra,nem neked való.Izzadj csak valami suftituning-zsiguliban.A többi véleményt a hozzászólásodrol inkább megtartom magamnak.

Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!

(#147) oceanearth válasza TitiRii (#143) üzenetére


oceanearth
őstag

hát azért ez így nem igaz. mondjuk én is utálom már a robogózást, mert unalmas mint az állat, kell már egy nagyobb moci, DE attól, mert hogy valakinek robogója van nem kell lenézni. városban nagyon jók, kénylemesek, kicsik, jó a fordulóívük, tucc vele cikázni az autók között, nemúgy mint egy speedel vagy egy chopperrel. olcsó őket karbantartani, ráadásul el kezdheted enni a kalapod 3 liter alat eszik, ha 40-45-el mész, ennyi a megengedett. nem kell hozzá A-s jogsi elég egy sima smkp-s amit 14 éves kortól megszerezhecc. sztem kicsit gondokozzál azon, hogy mit írtál, mert azt gondolom elég sok érv szól a robogók mellett. ja és kifeljtettem a könnyű adás-vételt és a jó árat, ja és nem igényelnek motoros tudást, de az alapokat elsajátíthatod rajtuk, mondjuk érdemesebb talán egy váltós modell.
de ha már a váltós 50eseknél tartunk akkor kicsit kötekszem veled. milyen gyakran kell szervizelni egy váltós 50-est, egyrészt a váltók állandóan szétesenk mert szinte egyfolytában csak váltassz, a láncra nagyon oda kell figyelni. ha igazi motoros vagy nem ecsetelem tovább. szvsz akinek nincs ideje, vagy sazkértelme ehhez annak a robogó a jó megoldás
''kiegészités képp, hogy uj árakat nézve a váltos motorok nem vagy ép hogy drágábbak, hazsnáltba sokszor olcsobbak is, és nagyobb a cél irányú választék, choper, speed vagy cros verziokhoz'' ez 50eseknél nem igaz jóüval drágábbak és akkora nagy különbség nincs

[Szerkesztve]

(#148) Vertic válasza TitiRii (#143) üzenetére


Vertic
aktív tag

1. nem kell rá A-s jogsi - ez a leglényegesebb
2. olcsóbb rá a biztosítás, nem kell rá rendszám, nem kell súlyadót fizetni, műszaki vizsgára cipelni, stb... tehát egyszerűbb/olcsóbb az adminisztrációja, adás/vétele.
3. könnyebb kezelni, mint egy rendes motort
4. sok embernek (köztük nekem is) ez a legegyszerűbb beugró a motorozás világába, nem kell nagyon elkötelezni magad, mégis meg tudod ízlelni, milyen egy kétkerekűvel közlekedni, ezután el tudod dönteni, akarsz-e nagyobb motort
5. nagymotor drágább, vagy ami nem, az olyan állapotban van, hogy.... - ha én veszek egy motort, akkor nem szerelni akarom, hanem menni vele :P tudom, neked a szerelés a hobbid, de nem mindenki ilyen, van aki közlekedésre akarja használni a cuccot...

'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''

(#149) golyani


golyani
addikt

új árat nézve télleg nem éri mer vannak robik 50esek 500-600 körül és mint említettem 760-800k-ból kijön egy CBR125R.
de a robogó az városba való oda is lett kitalálva. dugóknál jól jön. volt a total carba is iylen h Budapest egyik végőből másik eljutni:
-robival max félóra
-kocsival 1,5
-busszal majnem 2

ezért éri meg.

(#150) controller


controller
csendes tag

Mi is a neve annak a kínai gyártmányú robogónak, ami annyira olcsó a többihez képest?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.