Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-09-10 11:07:49

LOGOUT.hu

Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! :) Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9201) Bitlisz


Bitlisz
aktív tag

Hátezkész: Kamerazsák

(#9202) t_a_m_a_s válasza Bitlisz (#9201) üzenetére


t_a_m_a_s
őstag

Zsír:))

Holnap majd jól beletépünk...

(#9203) vbnc


vbnc
csendes tag

Sziasztok! Nyáron melóval gyűjtök egy kis pénzt és szeretném megvenni az első DSLR gépemet. Még elég kezdő vagyok a témában, de szeretnék velük megismerkedni. Nézegettem a gépeket és belépő szinten a Canon eos 1100D-t valamint a Nikon D3100-at találtam. Olvasgattam róluk cikkeket, nézegettem a specifikációkat, de így kezdőként még nem nagyon látod a dolgok mögé... :) Ti melyiket ajánlanátok?

[ Szerkesztve ]

Forza MILAN!! :)

(#9204) filózoli válasza vbnc (#9203) üzenetére


filózoli
senior tag

Inkább az 500D-t. IS-es kitobival. :) A te verziód nem jó ötlet. :)

(#9205) MmDorian válasza vbnc (#9203) üzenetére


MmDorian
őstag

trollkodok énis. nikon d3100, miért ? mert nekem is az van :DDD

nem, tényleg, az 1x00d gagyi műanyagból van sokak szerint.

(#9206) csakb válasza vbnc (#9203) üzenetére


csakb
őstag

"Nézegettem a gépeket és belépő szinten a Canon eos 1100D-t valamint a Nikon D3100-at találtam."

Pedig azért akad más is. :)

"Ti melyiket ajánlanátok?"

Amelyik neked szimpatikus. Ha vannak konkrét elképzeléseid (a szokásos "jó fényképeket készítsen" parafrázison túl), akkor lehet esetleg kiemelni egyik gépet a többihez képest.