Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-09-10 11:07:49

LOGOUT.hu

Téma összefoglalónk újra és újra megújul, reméljük, elnyeri mindenki tetszését és segít a könnyebb tájékozódásban ! :) Az alábbiakban DSLR (digitális tükörreflexes) és MILC (tükör nélküli cserélhető objektíves) fényképezőgépek vásárlásában szeretnénk tanácsot adni, figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, felhasználói szokásokat és technológiai újításokat.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25451) jjeahh válasza pana0017 (#25448) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Ki kell próbálni, sokat nem buksz vele...gyakorlatilag pár ezer magyar ft-ba kerülnek az olcsóbb darabok, sőt én a helios-t ingyen kaptam annó :DDD . Van akinek bejönnek, van akinek nem, én is kezdő vagyok, nekem kitobim sincs, sacc 3 éve csak manuálokkal szórakozok. A legnagyobb hátrányuk az, hogy mozgó témára nem igazán alkalmasak (habár én mostanában próbálkozok vele, pl: [link]), mivel kézzel kell élességet állítanod... szal inkább statikus témára valók, pillanatfotóra nem igazán.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#25452) madgie válasza silmatauki (#25449) üzenetére


madgie
titán

"Plusz Sonyra van Sigma Art sorozat (szemben a Fujival), ha esetleg komolyabb, de kifogástalan fix obikat akarna aztán venni."

Ja, mert a Fuji (hasonló arú) fixei nem tartoznak ebbe a kategóriába...

(#25453) #31733248 válasza madgie (#25452) üzenetére


#31733248
törölt tag

Hasonló árú Fujik? :U A Sonyra a Sigma Art objektívek 51 ezerbe kerülnek, a Fujinál pedig 130-140 körül van egy hasonló fényerejű (f2.8) darab... A többi még drágább. Igényes kiegészítőket ad a Fuji, de olyan olcsón nincsenek hozzá üvegek, mint a Sonyra és a használt piaca is sokkal kisebb.

(#25454) madgie válasza #31733248 (#25453) üzenetére


madgie
titán