- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gurulunk, WAZE?!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hát mostani értéke nem sok, hiaba a ráköltött több százezer. Bőven lenne mivel foglalkozni rajta. Első szélvédőar nagyon karcos cserés. A hatsó ablak is mert nem megy a fűtés benne. A baloldali tükör sem fűt már sajnos. A két első ülés mehanikaja már egyszerűen elmopott. A kaszni pedig pocsék állapltban van. Nem is annyira a rozsda miatt. Mind a négy belső ajtópanel cserés. Az összes hangszóró csereéret. Továbba kellene lassan 4 új porlasztócsúcs, izzítógyertyák és turbófelújítás. Sajnos így ma a reál értéke olyan 600-650. Amúgy igen mégegyszer megvenném illetve kezdeném előlről, de sokkal tudatosabban. 6 év alatt azért kiismertem mi mivel függ össze.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
kovgab
tag
Ez így nagyon kerek történet, állati hogy leírva és összefoglalva milyen szórakoztató. Gondolom megélni nem volt mindig olyan jó
de mintha az olvasott forma ezeket eltüntetni volna képes. Nagyon szép az autó és ha 400 alatt volt a vételára akkor az egy nagyon bátor vásárlás volt, gondoltam olvasva. De aztán lenyűgözött az ahogy a Mercedes megcsinálta ezt a gépet, sok sok év után minden baja orvosolható. Műszakilag ez ma már igazi unikum. Sok gazdag ember megveszi magának a szépen megjavított (mások által ) példányokat és éli vele a gondtalan életét, arra kíváncsi lennék hogy mennyit fizetnél így ezért az autóért ha ebben az állapotban vennéd meg. Megvennéd e? Vagy inkább még egy ilyen kör?
De gratula, szép kis sztori és az autó is.Ká Úr
-
Krugszvele
senior tag
válasz
Lalikiraly #28 üzenetére
Őszintén mondom, hogy minden ember sikerének tudok örülni
Ha valaki úgy érzi, hogy ez vagy amaz megvan és boldog... ő terjeszti a boldogságot!
Ha csak két emberre rámosolyog emiatt egy nap, máris szebb a világTe döntöd el, hogy milyen napod van! (Az baj
)
-
válasz
Krugszvele #27 üzenetére
Szerintem fogadjuk el felebarátunk hülyeségét. Ugyanis abban ő otthon van, legyőzni nagyon nehéz.
Neke. Ha anyagiak úgy engednék nagyobb lenne a garázs mint a ház. Benne egy W140 es Bálna Merci, Mellette egy Cosworth Imprezza. És bizony én tojnék a világra.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
negro
őstag
válasz
Lalikiraly #25 üzenetére
Azon kezdtem agyalni neki kene esnem magam is egy irasnak de felek masfel evtized felolelese, tortenesei, kalandok, siras, nevetes, munka, penz, izzadsag szag az vagy csak diohejban menne vagy tobb nap es regeny forma.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
FMarci
csendes tag
Annyit olvastalak már, hogy végre kezdem élvezni a stílusod – felfedezve egyedi gondolat- és mondatvezetésed, valamint önjáró írásjeleid sajátos logikáját és tagadhatatlan báját.
Úgy érdemes téged olvasni, mint Parti Nagy Lajost [link] . :-)
Én hosszú évekig E39-eztem, nosztalgikus volt olvasni a kalandjaidat.
Köszönöm az írást, remekül szórakoztam!Ölni tudnék egy Nobel-békedíjért.
-
negro
őstag
válasz
Krugszvele #12 üzenetére
Nem akartam hozzaszolni de nalad vannak komplexusra utalo nyomok. Olyan vagy mint a bpi autosokon, ha felkerul egy bmw -vel szabalytalankodo, bunko vagy konkretan balesetet okozom akkor hiana modra jonnek a "megint bmw -es" szoveget tolok vagy a hatra vinni, meszes godor es tarsai szovegeles mikozben elotte volt 300 video amikbol egy-egy adott marka 5-10x annyit szerepel. Nem tisztan latas, fals eloitelet, valosag torzitasok amiket irsz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
"Amikor megjött az önzabáló-önrohasztó festék, nos az volt az autógyártás szégyene... "
Na igen. Az opel is ebben a korszakban a vizbazisu fenyezessel, amikrol mar 10 evesen pergett a lakk es mattultak szepen. Illetve milyen szep patinans lett
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Nemtudom hany evet olel ez fel de aterzem. 16. eve tartok fent egy E39-et. (hiaba egy idoszak de nalam valahogy ezek a papaszemes mercik kevesbe oregedtek szepen kb. 10 evvel idosebb tipusnak tunnek, kortars audi, bmw-hez kepest)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Faternak volt egy korabeli C-osztálya, nem mondom, hogy rossz autó, de borzalmas tud lenni akár a hátsó futómű javítása, tény a 220 CDI motor a világból kimegy, a kasztni hamarabb rohad el.
Ez a szomorúsága a 90-es évekbeli csillagos autóknak...
Amikor megjött az önzabáló-önrohasztó festék, nos az volt az autógyártás szégyene...
Hozzáteszem, én is kedvelem a régi autókat, van egy Audi 80 B4 a garázsban, közel gyári állapotban, talán 90%-ban OT képes lenne már.
Pár apróságot kéne megoldani hozzá, de időm sincs sajnos használni, még egy nagy rendberakás, aztán megy fel mobile.de-re, mert itthon nem fogok értelmes árat kapni érte.[ Szerkesztve ]
Poco X7 Pro bemutató: https://logout.hu/bejegyzes/poco_x7_pro_bemutato_video.html ,,,Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már szinte csak privátban leszek elérhető. :)
-
válasz
Victoryus #16 üzenetére
Nem a vezerlést, hanem a vízpumpát, a hksszbordás szijjat, meg a szijjfeszítöt, meg az olajlecsapatót cseréltük.
A végén a görgő eltört kettté, így a hosszbkrdás szijj kimarta az üzemanyagcsövet. Aztán eltört a kiegyenlítőtartaj.
Kerékcsapágyak elől voltak csak cserélve. De lassan csere éretfek már érazni ill hallani néha. A hátsókat kicserélni meg az öngyilkosság határát súrolja. Mert azt a kekékagyból kiszedni, szinte lehetetlen.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
ncc1701
veterán
válasz
Krugszvele #12 üzenetére
Azért van opel insignia kombim, mert ez tetszik. A tetszés pedig szubjektív, nem kell túlkombinálnod. Semmit nem akarok mutatni, 50 felett elhiheted, h kurvára nem érdekel a másik véleménye, és az sem, h mit gondol rólam.
-
Jó volt olvasni ismét, köszi! Felénk csak lefingott példányok vannak sajnos. Tipikus megy ameddig van műszaki... kár értük egyébként.
Ilyen sűrűn kell kerékcsapágyat cserélni, vagy ez mindig másik kerék? Logan I-ben 12 éves korában kellett a jobb elsőt, a többi még bírta. Akkor volt benne 130e km.
Ezen a görgőn is meglepődtem, mert korábban írtad, hogy cseréltettél vezérlést. Ezek szerint görgőt nem. Nálam azt is cserélték cakk-pakk a szíjakkal együtt.Mondjuk egyik utángyártott rosszabb volt, mint a másik... a gyári nyert. Nagyon kevés a jó szerelő, pedig ma már jól keresnek, nem kéne letojni az ügyfelet.<< Tananyagok: informatikaora.hu >> Lego technic 42139 eladó
-
Krugszvele
senior tag
válasz
Tutyimutyi #13 üzenetére
Örülök, hogy nem lesz, ez a szép világban! Ha német autód van, használd egészséggel!
-
Akkor vegyük a újbullamos Omtávias tini managereget?
Amúgy az is voltam viccespont az volt a cégautó.
Amúgy a Merci előtt Toyota Club és a Corolla Club alapítója voltam.De szerintem ne személysskedjünk úgy, hogy nem ismerjük a másikat.
Mindeggyik markának megvan a tipik kitűnő tulajformája.[ Szerkesztve ]
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
válasz
Krugszvele #12 üzenetére
Hát ebben a kérdésben nem lesz közös nevezőnk
-
Krugszvele
senior tag
válasz
Tutyimutyi #11 üzenetére
Bocsánat, de igen, abszolút úgy érzem!
A golf és társai (ahogy néztem most az árakat) drágábbak, mint egy ugyanolyan felszereltségű autó. Tehát miért vesz valaki ugyanolyan minőségű, de drágább autót? Csak arra tudok gondolni, hogy azért, mert máshogy néznek rá, amikor benne ül, vagy kiszáll belőle.És ne is hazudjunk, mert így van! Ha valaki egy passzáttal jön, akkor húúú a passzátos koma!
Csak nálam ez fordítva van, nálam úúú bakker a passzátos, vele inkább kezet se fognék.
Mint mikor meglátok egy vastag, túlméretes, túlárazott karórát, ugyanaz. Ő láttatni akarja, a ... nem tudom mit.. én meg azt látom, hogy ó öregem, nemár... nagyívben kerülöm.
Azt hozzátenném a végére, hogy szinte biztosan velem van baj, nem a túlméretes karórákkal, meg a ripacskodó passzátosokkal
-
válasz
Krugszvele #10 üzenetére
Najó, de aki egy VW Passatból vagy Golfból száll ki az is felvágós ripacs?
-
Krugszvele
senior tag
válasz
Tutyimutyi #4 üzenetére
Mivel nem értek a technikai hátteréhez, ezért biztosra mondhatom, hogy csak érzelmi. Számomra, aki német autóból száll ki, az valamit "mutatni" akar, ami nem biztos, hogy van neki, ez a fajta felvágás, ripacskodás, számomra cigányviselkedést feltételez. Amit kerülök.
Számomra ezek az autók csúnyák. Biztosan van valami egyenrajzoló, aki megtervezi őket, de ugyanaz az összes bmw, audi meg a többi.
A harmadik a hangjuk. Egy klassz, többszáz lóerős autónak jó hangja van. Kivéve, ha német, mert akkor egyszerűen "zúg"
-
Utóirat, még bővül bizony a cikk és a folytatás sincs kizárva, más tekintetben.
Egyébként én marha rájöttem, hogy legközelebb a szerelős képeknél a dátumbélyegzőt bekapcsolom
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Nagyon szépen köszi srácok.
nanotek911
Neked pedig külön köszönöm az észrevételt és tanácsot, maximálisan igazat adok neked.Arról felejtkeztem meg némileg, hogy külső szemlélőként milyen. Természetesen ez a cikk gyakorlatilag 5+ évet ölel át. Sajnos, így már utólag vért verejtékezve a számlákból kiindulva tudnám csak bizonyítani, illetve végülis a normál blogsorozat megjelenéseit figyelembe véve, hogy mi mikor történt. És egyébként saját szememmel nézve, illetve a saját magam felé fordított követelményeket nézve, még bőven lehetne mit csiszolni rajta. =őrült meló a köbön.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Lali, a notebookos sorozatoddal ellentetben most kivivtad a respektemet
https://www.coreinfinity.tech
-
"Egy kicsit helyreraktam az első fényszórókat is, de egy polírozás lesz az igazi."
Ez jutott eszembe, amikor az első (releváns – erről mindjárt) képet megláttam. De aztán mutatod, hogy lett vele valami.
Amire nagyon ügyelj: ha nem lakkozod le utána – vagy olyan helyre viszed polírozni, ahol nem lakkozzák le – ca. 3 hónap..1 év múlva kidobhatod a kukába. (Legalábbis ha nem üveg, hanem polikarbonát.)---
Más.Örömmel olvastam, de – ilyen terjedelemnél – van két dolog, ami borzasztóan idegesítő. (Számomra legalábbis.)
Az első, és ebben biztos vagyok, hogy mást is zavar – a képeket ömleszted befele a szövegbe, mindenféle cím, de legfőképpen koherencia nélkül. Az autószerelőkön meg a Merci fanokon kívül biztos, hogy mindenki agygörcsöt kap, hogy most melyik a W210 egyáltalán, meg hogy lehet öt színe ugyanannak a kocsinak, meg ilyenek.
Később is van ilyen, amikor van 2 sor szöveg, fölötte-alatta kép, de a szöveg igazából az öttel lejjebb lévő képhez releváns.A másik dolog, hogy olvasod a szöveget, "következő rész", és totálisan nem lehet eldönteni, hogy ez most egy hosszúra nyúlt nap, néhány hét, vagy egy év alatt történt.
(Ugye ez érdemben befolyásolja, hogy mennyire érez veled együtt az olvasó sanyarú sorsod kapcsán.)
Vannak ilyen arcok, akik a céges stb. marketingblogjukon is kikapcsolják a wordpress-ben a timestamp-et, tippre azért, hogy ne lehessen észrevenni, hogy amúgy 5-8 éve nem írtak szart sem a blogjukba.
Ezen én rengeteget szoktam dühöngeni. Jelenleg az internecc 40+ százalékát legalább ilyen irreleváns szemét alkotja, amiről nem lehet megmondani, hogy ez most bolond, vagy csak 12 évvel ezelőtt tényleg ez volt a hiedelem..Természetesen téged nem soroltalak ide, de valahol a tizenhatodik résznél ugyanez az életérzés támadt fel bennem.
Szóval jó lett volna valami "Megint eltelt három hét / egy kínkeserves hétvége / stb." jellegű itiner itt-ott, ha nem is timestamp. -
válasz
Krugszvele #3 üzenetére
Mi a gondod a német autókkal?
-
Krugszvele
senior tag
Undorral és gyűlölettel szemlélem az összes német autót, de amikor megláttam először a tiédet, az jutott eszembe "nem is olyan ronda!"
Olyan beleéléssel írsz róla, átjön, hogy mennyire szereted ezeket az autókat! Így érdemes élni! Csak így tovább!! -
Le a kalappal!Szép,részletes,kerek cikk. A német kocsikért sosem rajongtam,sőt, de mégis élvezettel olvastam! Köszönjük szépen!
Csak nevess, ne vedd túl komolyan!
-
Egy dologban biztos vagyok. Te ezt imádtad
Új hozzászólás Aktív témák
lo Régi álmom volt már egy E osztályos Merci, nem is a kinézete miatt, hanem mert addig C-m volt.
- Trollok komolyan
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Mesterséges intelligencia topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Mikrotik routerek
- Intel Twin Lake platformra építkező, NAS-ként bevethető mini PC a CWWK-tól
- Háztartási gépek
- Anime filmek és sorozatok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest